Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3115877 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #465 : 20.02.2010 06:58:30 »

Ja se virallinen syy on se, etta se on turvallisuus kysymys, koska olen kayttanyt
korttiani toisessa maassa ja vielapa USAssa, hahahahah...

Oikea syy on se, etta ko. pankki on vaikeuksissa ja se haluaa kelluttaa porukan rahoja
mahdollisimman pitkaan.

Perkele kun taalta tulen, niin pankki on vaihdossa! Angry
« Viimeksi muokattu: 20.02.2010 07:18:57 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #466 : 20.02.2010 22:27:27 »

No ei kun se nosto/kayttoraja koskee pankin kaikkia asiakkaita,
riippumatta siita, kuinka paljon sulla on rahaa siella tililla!

Justiinsa kuulin, etta ko. pankin 5 konttoria on suljettu kaupungin alueella
ja ainoastaan yksi pankkikonttori palvelee! Shocked

Sielta pitaa kayda nostamassa tili tyhjaksi ja juosta ja lujaa! Shocked

Se pankki on kaatumassa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #467 : 20.02.2010 23:19:09 »

Pfff.... vaara ohi. Pienet varani on siirretty toiseen pankkiin
ja elama jatkuu normaalina. Kiitos Jouskarin ja hanen kontakiensa.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #468 : 22.02.2010 22:23:20 »

Vitutuksen aihe;
Pienet, mutta arhakkaat muurahaiset, jotka puree polttavan ja kutiavan patin! tickedoff
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #469 : 23.02.2010 02:30:25 »

Suuren vitutuksen aihe, auttajat, jotka loppu viimein purevat syöttävää kättä. On niin kiva rakastaa, kun lannistetaan.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #470 : 27.02.2010 00:39:45 »

Ismo Alanko auttaa ihan mihin vain, siinä mies minun makuuni, harmi vaan on varattu. Täällä joku nauraa itsekseen, mulle kun tyrkytetään terapiaa, mielialalääkkeitä ja lääkäreitä ihan tosissaan. Hullujen huoneelle ne olisi laittamassa.
Kiva kuulla tälläisiä kommentteja:

"Ja mikäli esität niin hyvin tervettä mitä toisinaan kerrot täällä blogissa, en minäkään kirjaisi sinua kipupolille. Sen sijaan psykiatriselle kyllä."
" Leikit Jumalaa ja puolta valtakuntaa mikä on mielestäni häiriintynyttä."

Ja tämä oli paras:
"Valitettavasti olen itse nähnyt työssäni sairaalassa tapauksia, joissa potilas onkin yht´äkkiä kieltäytynyt kaikista lääketieteen hoidoista ja heidän luonaan on sen jälkeen käynyt monenlaisia parantajia omine hoitoineen ja rohtoineen. Poikseutta jokaisessa tapauksessa potilas on menehtynyt, kun lääketieteen hoidot on lopetettu, vaikka paraneminen niiden avulla olisi ollut todennäköistä."

Ihanaa, kun minuun luotetaan! Juu mania on kuulemma päällä, mielialalääkkeet pitäisi ottaa käyttöön ja mielisairaalaan kirjautua. Kaikki upeita nettikommentteja täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Hieno, että he tietävät minun terveydestäni näin paljon. Ja minä kun olen ensimmäistä kertaa onnellinen, tasapainossa ja lähes terve. Jee 3D-ihmiset ovat ihania.

Tosin tuota biisiä paremmin auttaa se, että opettelee kommunikoimaan ja käyttäytymään paremmin. Juu, jotta aina olisi kaikkia ongelmia kaksi niin oma koira on nakannut kahdesti käteen. No se on tosi traumatapaus ja tyhmyyttäni olen varomaton. Silti kiva kun on kiva kolmio kädessä, mustelmat kun on kolmesta sentistä kuuteen senttiin.

Onneksi on korkea kipukynnys ja mieli on niin positiivinen. No okei, joskus pitää suivaantua vaikka todellisuudessa nuo nyt on vaan tietämättömyyden ääniä, blogi on nyt sitten suljettu, keskityn positiivisiin ihmisiin.

Tässä on minun vastaukseni heille kaikille:
http://www.youtube.com/watch?v=M_bvT-DGcWw
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #471 : 27.02.2010 00:51:10 »

No saa nyt nähdä tippuuko varvas paikaltaan. Pahimmillaan amputoidaan tuo varvas jos kuolio menee oikein pahaksi. Ihanaa jäädyttää varpaat. Ei ole saanut unta kunnolla viikkoon kun koskee niin saatanasti. Vielä tämäkin tästä puuttui, kroppa hajoaa näköjään. Pitää vaan nyt kanavoida tuota reikiä, että saisi eloa noihin soluihin, ei tässä nyt muu auta.  

Ärsyttää valittaa, mutta valitan näköjään silti.
« Viimeksi muokattu: 27.02.2010 00:55:31 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #472 : 27.02.2010 00:55:25 »

Haluatko, että yritän auttaa? Tiedä onnistuuko.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #473 : 27.02.2010 00:55:49 »

Kaikki apu otetaan vastaan  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #474 : 27.02.2010 10:24:24 »

Ismo Alanko auttaa ihan mihin vain, siinä mies minun makuuni, harmi vaan on varattu.

No Nimenomaa!

Ihankun miun näppikseltä.  smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #475 : 27.02.2010 10:50:35 »

Katson mitä voin tehdä.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #476 : 01.03.2010 22:10:03 »

Alakulo iski takavasemmalta, kun tajusin oikeasti, että olen huhti-heinäkuun työkeikalla ja asun vanhempieni luona. Suomennos: teen 2/3 hyväntekeväisyytenä työn, josta oikeasti maksettaisiin (JOS JOKU VAAN MAKSAISI) about kolme kertaa enemmän.
Edellä mainitun ajan 5 päivää viikosta poissa kotoa, poissa harrastuksista ja poissa rakkaan luota. ETTÄ VITUTTAA. Kuin oon luvannutkin. Mutta hyvään saumaan se silti tulee - ihan oikeasti. Ja jotain siellä mua odottaa, jotakin muutakin kuin nyt tiedän.
Rupean petaileen sinne kaikkea kivaa, muuten hajoaa pää eikä innostus lämmitä liekillään. Fok. Undecided
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #477 : 04.03.2010 16:54:39 »

ÄÄÄÄÄH! Ärsyttää tosissaan!!!
Elämäntilanne on mitä on, ollut jo pitkän aikaa ja aina vedetään matto jalkojen alta. Sitten välillä näyttää paremmalta, ja sitten tuleekin taas uutta p***aa niskaan! No, se sinänsä ei ole mitenkään uutta, vaan ärsyttää se, että kun jotakin täällä yrittää kysellä niin miljoona viestiä tulee omani perään ja yleensä saankin huomata olevani ainoa, jolle on jätetty vastaamatta... Cry Ei o reiluu ei. Mukavaa olla ns.näkymätön... Shocked
tallennettu

-Lonelylight-
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #478 : 11.03.2010 09:28:51 »

Mikä siinä on, että kaikki ottavat minun puheet aina niin tosissaan. Ei saisi koskaan olla sarkastinen ja liioitella, että ei joku hyppää naamalle. Grrrr, eikö ihmiset tajua, että kaikki mikä tulee minunkin suusta, ei ole aina niin vakavasti otettavaa. Itse puhun suurimman osan aikaan ns. pilke silmissä ja suu hymyssä, enkä ole oikeasti edes vihainen usein. Siksi ärsyttää, että sanoin mitä tahansa niin joku suuttuu ja loukkaantuu. Ja sen takia välillä tuleekin sellainen olo, että sama olisi sitten hyökätä suoraan ja vähän pistellä kuin saa ihan samanlaista vastaanottoa kuin silloin kun puhuu tavallisesti ja pyrkii oleman kiltti.

Onkohan tämä sitten noiden  merkurius aspect_squ-hirviöiden aikaansaannoksia. Välillä on vain sellainen olo, että on ihan jostain toiselta planeetalta ja maailman näkee niin eri vinkkelistä kuin suurin osa tuntemistani ihmisistä, että ei oikein jaksaisi edes selittää mitä oikeasti ajattelee. Kuulostaapas angstiselta, mutta kyllä rupeaa nyppimään se, että omissa kavereissa/tutuissa ja "ystävissä" ei ole kuin kaksi ihmistä, jotka tuntuvat ymmärtävän mitä oikeasti tarkoitan kun puhun aivan normaalisti. Mikä siinä sarkasmissa on niin vaikeaa?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #479 : 11.03.2010 09:37:35 »

ehkä on aika olla muuta kuin sarkastinen??  Wink

eräskin ottaa vanhemmistaan ongelmaa joka ei kuulu hänelle, kun voisi kaikessa rauhassa nauttia mies-ja vauvatilanteesta. no, selitin miksi valitus alkoi kyllästyttää. itsekin pääsin vihdoin irti tilanteista, jotka ei kuulu elämääni; mutta vaati paljon henkistä kanttia. mutta huomasin, että
ongelmat voi tosiaan "taikoa" tyhjyyteen (jos joku tyyppi tai työ/tilanne rassaa) ja vetää positiivista tulosta esiin.

toisella samantyyppinen tilanne, luulin häntä itse asiassa juppimenestyjänaiseksi, niin ottaa murheita lähipiiristä (ymmärrän) - nauttisi miehestä -- mikähän tällä  neitsyt on tuo blokki työssä?  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 11.03.2010 09:42:09 kirjoittanut ^Chicomecoatl ^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: