Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1654036 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #435 : 08.02.2010 00:26:42 »

Siis voi kyllä! Ottaa päästä kun luin samaisen artikkelin! Sammuneen pikkutytön näki hyväksi raiskata... Just tällaisilla hetkillä alan oikeasti puoltamaan sitä kemiallista kastraatiota, vaikka radikaalina sitä pidänkin.

Mistä löytyisi tarpeeksi vahva ja rohkea poliitikko joka ottaisi tämän asian VIIMEINKIN kartalle? Kaikki tietävät että se on väärin, mutta kukaan ei tee asialle mitään "kun tässä nyt on tärkeämpääkin asiaa"... salarakkaiden ja vaalirahojen selvittelyjä. Koska NE ovat tärkeitä eikä naisten oikeudet. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  tickedoff  tickedoff  tickedoff

annaelen

No en käsitä sitä miksi väkivaltaan ylipäätään suhtaudutaan olkiakohautellen!Eikä sillä ole merkitystä kumpi sukupuoli on tappajan roolissa.Kannatan tuota kemiallistakastraatiota!Valitettavasti en usko,että pedofiiliä millään terapialla parannetaan.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #436 : 08.02.2010 07:48:34 »

No voi vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tickedoff
New Orleans voitti valieran.......! tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #437 : 08.02.2010 07:57:51 »

......................siis ei mitaan shoppailua seuraavina paivina, vittu....! tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff


Voi vitun vitun vittu...! Ja sinne sekaan pitaisi menna...!  buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2 buck2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #438 : 08.02.2010 07:59:34 »

........stana....prkle...vtu....! tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff.............. siis suomalaisittain....... tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #439 : 08.02.2010 14:10:26 »

Baah, rupeaa voimat loppumaan perheen kanssa. Olen koettanut viime vuodet pitää lämpimiä välejä perheeseeni, sillä en koe, että pesäeron tekeminen paljon asiaa olisi auttanut. Itse olen ollut aina se perheen musta lammas, osittain sen takia, että en yksinkertaisesti osaa valehdella, kun kaiken voi lukea naamastani ja tästä on seurannut se, että aina kun teini-ikäisenä kokeilin jotain, esimerkiksi maistoin alkoholia tai tupakkaa, niin jäin kaikesta kiinni. Tästä on aiheutunut se, että vanhempi ja muu perheeni tottakai luuli minun käyttäytyneen kauheasti ja vastuuttomasti, vaikka kokeiluni olivat erittäin mietoja, koska eiväthän he ajattele että olen jäänyt aivan kaikesta kiinni. Tästä aiheutui se, että en oikeastaan saanut mennä minnekään ja kurini oli paljon tiukempi kuin muilla sisaruksillani, jotka ovat rellestäneet minunkin edestä ja saaneet tehdä mitä huvittaa, koska hehän ovat niin kilttejä.

Toki tälläiset asiat ovat normaaleja silloin, mutta ei niiden enää pitäisi vaikuttaa perheeni kuvaan minusta. En enää oikein jaksa sitä vihamielisyyttä mitä minua kohtaan harjoitetaan. Jos sanon jotain mikä heitä ei miellytä, he huutavat, että painu helvettiin täältä, kun eihän tämä ole sinun koti. Jos he ovat huonolla tuulella ja heillä on ongelmia, he syyttävät minua niistä ja ovat usein sanoneet minun pilanneen heidän elämänsä, koska minulla oli ongelmia nuorempana, syömishäiriöitä ja sellaista ja koska olen aiheuttanut heille niin rankkoja aikoja. Tieteenkään he eivät koskaan ole voineet nähdä sitä, että en ole järjestänyt vaikeuksiani sen takia, että haluaisin pilata heidän elämänsä. Heidän mielestään on suurempi paha, että olen pilannut heidän elämänsä kuin se että minulla on ollut vaikeaa. He vi****levat minulle jatkuvasti, mutta kun sanon, että en jaksa kuunnella tuollaista tai sanon takaisin, niin se olenkin minä joka kaiken on aiheuttanut ja että minä voin pitää suuni kiinni, kun he saavat hävetä silmät päästään ja koska minä olen niin ilkeä ja julma, itsekeskeinen ihminen. Missään vaiheessa en ole saanut tuntea oloani huonoksi tai masentuneeksi, koska olen ollut vain ärsyttävä teini ja niin se on heidän mielestään vieläkin, vaikka vuosia niistä ajoista on kulunut. Jos anon, että olispas hauksa olla pidempi, niin tottakaihan se että olen lyhyt johtuu siitä, että olen joskus polttanut tupakkaa lukiossa, ei siitä että olen luonnostani lyhyt. Minua haukutaan laiskaksi ja saamattomaksi, vaikka edellisen kouluni ajan en ehtinyt nukkua yössä kuin neljä tuntia, kun suoritin kahta tutkintoa yhtä aikaa ja minulla oli ylimääräisiä projekteja. Mistään missä olen ollut hyvä ei en ole saanut kiitosta, koska olen luonnostani lahjakas koulussa, mutta sisareni jotka saivat huonoja numeroita saivat kaiken rakkauden ja tuen, koska heillä on itsetunto-ongelmia koska minä olen hyvä.

Tuntuu, että minua vastaan on liittouduttu ja heidän mielestään olen hyvä syy heidän kaikkiin ongelmiinsa, joita he eivät halua itse kohdata. Olen heille ehkä se helppo tie saada vapautus siitä, että omia asioitaan ei tarvitse selvittää. Olen ajatellut ottaa vähän etäisyyttä perheeseeni, en nyt mitään vihanpitoa, mutta omaa aikaa irti heistä, jotta hekin näkisivät joskus itsensä peilistä. Asiaa olen koittanut selvittää, mutta he eivät näe vikaa kuin minussa. Myönnän että olen ollut vaikea ja inhottava ja käyttäytynyt välillä ilkeästi, mutta kukapa ei olisi? =/ Toki he pyytävät minulta anteeksi silloin tällöin jos ovat oikein pahasti sanoneet, mutta kuinka usein minun täytyy antaa anteeksi, kun sama käytös vain toistuu kerta toisensa jälkeen, eivätkä he ilmeisesti silloin ole oikeasti valmiita pyytämään anteeksi.

Oli nyt vaan pakko vuodattaa tämä johonkin, kun en halua ystävieni ja kumppanini niskaan kaataa kaikkea. Voihan valitus, mutta valitettavasti koskee.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #440 : 08.02.2010 14:13:31 »

IN, anna tulla vaan  Smiley

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #441 : 08.02.2010 14:20:10 »

Kiitos Artemis =)

Mutta tässä sen näkee, että sitä saa mitä tilaa, kun rupesin tuossa pari viikkoa sitten puhdistelemaan juurichakran energioita ja tasapainottamaan sitä, niin ihan ihme tunteet nousevat pintaan. Sinänsä kaiketi ihan hyvä =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #442 : 08.02.2010 15:28:12 »

Kiitos Artemis =)

Mutta tässä sen näkee, että sitä saa mitä tilaa, kun rupesin tuossa pari viikkoa sitten puhdistelemaan juurichakran energioita ja tasapainottamaan sitä, niin ihan ihme tunteet nousevat pintaan. Sinänsä kaiketi ihan hyvä =)

Mutta hei, sehän on hyvä että tunteet purkautuu. Silloin ne eivät jää möykkynä sisään vaivaamaan Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #443 : 10.02.2010 06:01:38 »

In
Täällä toinen mustalammas.
Anna tulla vaan vaikka joka päivä, tai useita kertoja päivässä jos siltä tuntuu  smitten
Täällä ei käännetä asioita sua vastaan vaan luetaan ja tuetaan.
Voimia elämään ja chakratöihin  smitten smitten smitten

Oman kekomukseni mukaan, valhe syö itse itsensä hengiltä ja totuus tulee aina esiin. Joskus pitkän ajan kuluttua, mut tulee kuitenkin  Wink.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #444 : 10.02.2010 20:19:33 »

Taas viettänyt aikaa Suoli24.fi-keskustelupalstalla ja taas hiipuu usko, että valmistuminen jälkeen tulen koskaan saamaan koulutusta vastaavaa työtä... Undecided  Tää lama ja epävarma tulevaisuus nakertaa syvältä! tickedoff  Ja Nousu-Kaurishan mielummin vetää itsensä jojoon kuin jäisi työttömäksi, kykynsä haaskaavaksi yhteiskunnan elätiksi... Cry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #445 : 10.02.2010 21:31:30 »

Voisko joku käydä laittamassa yläkerrasta hanan kiinni, ettei tota lunta tulis enää yhtäääääään Undecided.
Tai edes jonkin näkösiä savumerkkejä....
Piha täys' lunta ja hausi kipee...kolaamista crazy2

Alkaa tosiaan pihisyttää ja puhisuttaa...naapurit kärrää omat lumensa vähästä niin kun mei tontille ja kaiken kukkuraksi, kun risteysalueita puhdistivat traktorilla, niin eikös ollut niin fiksu kuljettaja, että kippas ne mein pihaan. Angry
Tämmönen murina täältä. tickedoff
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #446 : 10.02.2010 23:21:52 »

Taas viettänyt aikaa Suoli24.fi-keskustelupalstalla ja taas hiipuu usko, että valmistuminen jälkeen tulen koskaan saamaan koulutusta vastaavaa työtä... Undecided  Tää lama ja epävarma tulevaisuus nakertaa syvältä! tickedoff  Ja Nousu-Kaurishan mielummin vetää itsensä jojoon kuin jäisi työttömäksi, kykynsä haaskaavaksi yhteiskunnan elätiksi... Cry

Heissan!
Täällä on toinen, joka pelkää samaa asiaa!Valmistuin juuri jouluna ja vaikka ohjaan tällä hetkellä huhtikuun loppuun kerhoa tiedän jo,että loppukevät tulee olemaan rahallisesti tiukkaa,koska en ole vielä löytänyt vakituistatyötä.Saanen kysyä,että mitä alaa opiskelet?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #447 : 11.02.2010 00:31:56 »

Taas viettänyt aikaa Suoli24.fi-keskustelupalstalla ja taas hiipuu usko, että valmistuminen jälkeen tulen koskaan saamaan koulutusta vastaavaa työtä... Undecided  Tää lama ja epävarma tulevaisuus nakertaa syvältä! tickedoff  Ja Nousu-Kaurishan mielummin vetää itsensä jojoon kuin jäisi työttömäksi, kykynsä haaskaavaksi yhteiskunnan elätiksi... Cry

Heissan!
Täällä on toinen, joka pelkää samaa asiaa!Valmistuin juuri jouluna ja vaikka ohjaan tällä hetkellä huhtikuun loppuun kerhoa tiedän jo,että loppukevät tulee olemaan rahallisesti tiukkaa,koska en ole vielä löytänyt vakituistatyötä.Saanen kysyä,että mitä alaa opiskelet?

Kemiantekniikka... Pätevyys tulee sekä prosessi- että ympäristöpuolelle, opiskelen molemmat suuntaukset. Silti, teollisuus on alasajossa ja ympäristöalalle on hyvin tunkua... Eli aika lailla veemäinen tilanne Undecided  No, kevääksi en vielä valmistu, joten paree toivoa, että syksyä kohti näkymät paranevat - tosin epäilen hiukan...

Jos työnsaanti ei tule onnistumaan, niin tod.näk. vihaisin itseäni niin paljon silloin, että tuskin pystyisin elämään itseni kanssa... Undecided En vain salli itselleni mitään epäonnistumisia (niin, kun olen se surullisen kuuluisa  askendentti kauris ja ankara perfektionistiaspekti  saturnus aspect_squ mars ).

Välillä kyllä miettii, että olisiko pitänyt sittenkin opiskella lähi-/sairaanhoitajaksi, kun sillä alalla töitä riittää lamasta huolimatta - tosin ko. ala ei ehkä ihan ole se mun juttu... Huh  Mielummin jotain töitä, josta jää vähän käteen, kuin sossun asiakas...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #448 : 11.02.2010 21:57:51 »

Ahdistaaaaaaa!!!!!!!!!!
Hyvä ystäväni on kärsinyt masennuksesta syksystä lähtien.
Nykyisin vastaa puhelimeen yhä harvemmin ja on tosi vähäsanainen.

Olen niin kiitollinen kun hän hetki sit soitti mulle. Olen yrittänyt tavoitella monena päivänä eikä ole vastannut.

Kysyin suoraan onko hänellä ollut itsetuhoisia ajatuksia. On, päivittäin, oli vastaus.
Olen käyttänyt kaikki keksimäni keinot saadakseni ystäväni edes piipahtamaan ulkona asunnostaan (ei halua luokseen ketään) mutta en onnistu.
Olen kuunnellut ja yrittänyt piristää, psyykata, maanitella, kehottanut menee lääkäriin ym. Ei auta.

Sanoin hänelle tänään, että voin etsiä hyvän psykiatrin, varata ajan, maksaa käynnin ja hakee hänet kodista vastaanotolle. Ei käy.

Tunnen itseni niin kyvyttömäksi tässä tilanteessa. Multa loppuu keinot.
Hänellä on takaportti ja se on kutsuvasti raollaan...

Pelottaa
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #449 : 11.02.2010 22:03:51 »

Tätä masennusta on ystävälläni ollut jo pari vuotta siis, mutta syksystä alkoi kunnon mieliala alamäki
Hän ei pidä keneenkään muuhun kaveriin yhteyttä kuin minuun, eikä muista itsekään milloin on viimeksi käynyt ulkona.
Kamala tilanne. Minun sydän itkee
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: