Mua on alkanut ärsyttämään toden teolla tuo mun

-ukko, tai sitten mulla on PMS!! Olemme niin monissa asioissa vastakohdat enkä pidä yhtään hänen ilmavuudestaan

..Minusta hän on jollain tapaa vieraskorea ja "esittää" jotain eri ihmisille..Sitten mua ketuttaa kun naiset tahtoo hurmaantua tästä ukostani ja sehän ei mulle käy päinsä

Ukkoni on muka niin kohtelias ja hyvä käytöksinen ulkopuolisille mutta kotona kauhea jäärä, liekö

ansiota ja vaa'athan on just tollasia että vieraat hurmataan ja kotona ollaan välinpitämättömiä jääriä, hän on aivan uskomattoman omapäinen, mullakin meni melkein vuosi tajuta että tämähän herra on todellinen jäärä, hän tekee asiat juuri omalla tavalllaan, saakelin esittäjä retku!!!!!!!!! Lisäksi hän ei ymmärrä minun nousu neitsytmäisyyttäni, haluani huolehtia hänestä...äskettäin tuli kärhämää siitä, kun minä muka suunnittelen mitä hänen pitää ottaa matkalle mukaan, että kyllä hän osaa itsekin pakata, ulkomailla käynyt mies....PAH; sanon minä!!!!! Sanoin herralle, että saa pakata täysin itse omat kamansa matkaa varten, että turha sitten valittaa kentällä, kun passi jäi kotiin...Katsottaan vain niin tämä herra on unohtanut ottaa tärkeitä papereita ja vaatteita mukaan kun pääsemme kentälle :

Jääkööt ite Suomeen, minä lähden viettämään laatuaikaa Dubaiin sheikkien kera, jos pakkausapu ei kerta kelpaa

Muutenkaan nuilla ilma ja jousimies kuvioilla on turha lähtä muistamaan kaikkia yksityiskohtia mitä matkaa varten tarvitsee...Sitten kaiken huipuksi tämä ukko sanoo, että hän jää hotellin baariin istumaan, jos alan aikatauluttamaan menojamme Dubaissa, totta helvetissä me käydään kaikki suurimmat nähtävyydet läpi kun sinne asti olemme menneet..Ukkoni sanoi, että hän haluaa rentoutua lomalla ja nauttia hyvästä ruoasta, nauttikoot yksin sitten ravintolan baarista, jos se hänelle riittää...

Tuskin mulla tulee olemaan seurasta puutetta

Tää yhteenmuutto oli niin iso virhe! Olkoot vaikka kuin heinämies tahansa mutta nyt tää hänen suurpiirteisyytensä on alkanut vaikuttaa myös mun elämään kun asumme saman katon alla....Noh, minkä kohtalolleen voi, vedän kuulemma tulkinnan mukaan tässä elämässä puoleeni kaiken maailman taivaan rannan maalareita ja saatan ihastua vaikka johonkin ulkomaalaiseen juopon retkuun