Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1642115 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #420 : 27.01.2010 12:54:14 »

Saatana, miten mä saan hoidettua kaikki hommat ennen Jenkkien reissua,
kun ihmiset eivät pysy aikatauluissaan ja lupauksissaan? tickedoff
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #421 : 27.01.2010 16:34:42 »

Saatana, miten mä saan hoidettua kaikki hommat ennen Jenkkien reissua,
kun ihmiset eivät pysy aikatauluissaan ja lupauksissaan? tickedoff

Tutulta kuulostaa, itse olen joutunut aika paljon tappelemaan viime aikoina kusevien aikataulujen kanssa, jotka eivät siis johdu itsestäni. Lähinnä parhaaki tavaksi olen ottanut vain keskustella asiasta kyseisten lusmujen kanssa ja koittaa ruoskia heitä tekemään hommansa, joskus toimii, joskus ei. Sitten aina syyllistän ja viimeisenä keinona uhkailen  Grin Toki itselläni useimmiten kyseessä opiskelujutut ja jotkut muut projektit, työelämässä ei välttämättä voi toimia samoin kuin opiskellessa.

Ja sittten omaa valitusta. Kauhea päänsärky ollut jo maanantaista lähtien ja kohta pitäisi suunnata reeneihin, kun en tiedä onko järkeä olla sieltä poissa kun siitä aiheutuu vaan kauhean huono omatunto. Olen nukkunut joka yö ainakin kahdeksan tuntia, mutta ei vaan auta. Toisaalta hartiat on pirun jumissa, joten varmaan siitä johtuu osittain, mutta ärsyttää silti. Saisi häipyä jo tämä päänsärky ja väsymys. Jotenkin ankea ja voimaton viikko ollut kokonaisuudessaan.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #422 : 30.01.2010 22:36:17 »

MIEHET!!!  tickedoff Cry Angry Sad Shocked Huh Embarrassed Lips Sealed Undecided buck2 crazy2 idiot2 knuppel2 uglystupid2
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

mirka222
Vieras
« Vastaus #423 : 31.01.2010 09:03:14 »

MIEHET, ja niitten logiikka, täällä myös tickedoff knuppel2 tickedoff
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #424 : 02.02.2010 18:13:35 »

Voihan V*TTU!!! En saanut luvattua harjoittelupaikkaa ja ilmottavat kuukauden liian myöhään asiasta Sad Angry Nyt on taas kuviot auki....Tosi paha mieli Embarrassed Voisiko joku ystävällinen nostaa vaikka kortin tälle työ/harjottelutilanteelle?
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #425 : 02.02.2010 18:18:00 »

Sauvojen 5.

Terve kilpailuhenki, yrittäminen, oikeanlainen taistelu. Neuvo: etsi energiallesi purkautumistie, niin se alkaa tuottaa tulosta.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #426 : 02.02.2010 18:21:45 »

Meni sitten lopputyöpaikka puihin, ei tutkimus ollutkaan riittävä lopputyötä ajatellen... Perhana, taas kaikki auki ja valmistuminen siirtyy Angry  Ja kesätöiden etsiminen stressaa, kun taloustilanne on mitä on ja monet firmat ei ota ketään kesätyöläistä... Tosin en ole varmaan ainut, ketä työtilanne hermostuttaa..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mirka222
Vieras
« Vastaus #427 : 02.02.2010 18:23:20 »

Kiitos Indiima! smitten Eli mun täytyy nyt vissiin lähtä sitten kunnolla taistoon knuppel2 soittaa joka ikinen kivenkolo läpi ja ajatella, että mähän pääsen minne haluan Smiley


VOI Mc82, tiedän tunteen!!!! Tsemppiä sinne  smitten
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #428 : 02.02.2010 19:01:48 »

Voihan V*TTU!!! En saanut luvattua harjoittelupaikkaa ja ilmottavat kuukauden liian myöhään asiasta Sad Angry Nyt on taas kuviot auki....Tosi paha mieli Embarrassed Voisiko joku ystävällinen nostaa vaikka kortin tälle työ/harjottelutilanteelle?

Otin Voimalauseet-kortin sinulle ja siinä lukee:

Löydän omat luovat kykyni. Samalla elämäni muuttuu helpommaksi ja nautittavammaksi.

Eli se mikä ei nyt luoksesi tullut - EI ollut sinua varten. Luota korkeimman johdatuksen voimaan ja se tulee luoksesi, mikä on sinua varten oikealla tavoin. Sillä näin meitä täällä maan päällä opetetaan olemaan haluamatta mitään itse vaan ainoastaan ja vain vastaanottamaan sitä, mikä on meidän työmme.
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #429 : 02.02.2010 19:23:43 »

Hei, Kaarina! Kiitos kortista  smitten! Niin vähän itsekin ajattelin, että minulle on nyt jokin muu suunnitelma tiedossa, ois vaan mukava olla itsekin perillä mihin tämä homma johtaa Wink Haluaisin vielä asua kotipaikkakunnallani vaikka täältä ei varsinaisia töitä saa mutta harjoittelupaikkoja kylläkin muutamia...Perhe, ystävät ja mies täällä, joten en vielä mielelläni muuttaisi muualle Smiley Varasuunnitelmana mulla on tuo kiskan työ syksylle, saan ihan kohtuullista palkkaa, ja saisin jäädä vielä tänne kotipaikkakunnalle asumaan...Ikänikään puolesta en ole vielä kovin vanha, vaikka yliopistosta kohta valmistun, joten kiirettä ei sinällään ole 
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #430 : 03.02.2010 12:41:21 »

Mun veri kiehuu raivosta luettuani päivän lehdestä, että poliisi joka raiskasi 16-vuotiaan tytön sai 2 vuotta EHDOLLISTA VANKEUTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suomen lainsäädäntö on jotain täysin sanoinkuvaamatonta.

Viime vkl:na lehdissä oli juttu Turun apulaiskaupunginjohtajasta, joka pieksi reumaa sairastavan aviovaimonsa.
Sai muutaman tonnin sakot.

Tuo em. tapaus on mullekin niin ajankohtainen.
Heitin väkivaltaisen ukkoni pihalle ihan omatoimisesti ja otin hänen huomaamattaan asuntoni avaimen itselleni.
Viime torstaina oli oikeudenkäynti jossa hän oli syytettynä mm. laittomasta uhkauksesta (tappouhkaus) sekä kotirauhan törkeästä häirinnästä.
Mitä tulikaan tuomioksi?! 4 kk ehdollista ja 250 egee sakkoja eli ei mitään.

Täällä Suomessa siis voi vapaasti riehua, raiskailla, pahoinpidellä, uhkailla ym. sairasta toimintaa harrastaa miltei mielivaltaisesti ilman vankeusuhkaa.
Ei ehdollinen edes ole mikään tuomio mielestäni.
Toki sen aikana ei kannata hulluskella, mutta het kun se loppuu, voi aloittaa taas lainrikkomisen.

Ei kai näin voi oikeesti mennä?HuhHuh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #431 : 03.02.2010 13:02:45 »

kyllä voi, 3d maailmassa. jossa kaikki tapahtuu "vain" aineen tasolla.

teillä oli siis sopimus aiheesta.. sovittu sielutasolla.

anteeksianto jne. no se on ehkä tunnetasolla. 4d.

ainakin näin väitetään.  angel vrt

KYSYMYKSIÄ MESTAREILLE
 
Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger ( www.themastersofthespiritworld.com)
Heinäkuu 2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Kysymys:
Mestarit, minulla on miesystävä, jonka kanssa olemme tapailleet yli 20 vuotta. Hänellä on kamala luonne toisia ihmisiä kohtaan, mutta hän on erittäin hyvä minulle. Kun hän oli sairaana muutama vuosi sitten, hän muutti asuntooni, jotta voisin hoitaa häntä, eikä hän ole lähtenyt pois. Hän on kunnostanut asunnon viereisestä yhtiöstä, mutta hän ei ole koskaan siellä. Hän ei pidä ystävistäni ja hän on melko inhottava heitä kohtaan, joten he ovat lakanneet kutsumasta minua kanssaan ulos. Perheeni kestää häntä minun vuokseni. Hän on nyt joutunut riitaan naapurini kanssa, joka tekee elämästäni kurjaa sen vuoksi. Mitä minun pitäisi tehdä?
 
Vastaus:
Valitsit elämän oppitunnin, johon liittyy itsensä kunnioittaminen antamatta toisten kontrolloida itseään. Olet seurallinen ja "ihmisihminen". Poikaystäväsi on erakko, joka kokee elämää, mihin liittyy suuri mukavuudenhalu, kontrolloiminen ja itsekkyys.
 
Aloittaessanne suhteen tyydytitte kumpikin toistenne tarpeet. Olet nyt saavuttanut elämässäsi pisteen, missä olet herännyt siihen tosiasiaan, että olet yhtä tärkeä kuin kaikki muutkin. Se mitä tästä eteenpäin tapahtuu, riippuu sinusta.
 
Kuten aina sanomme, mikään ei ole oikein tai väärin - kyse on vain siitä, miten päätät kokea oppituntisi. Kysymyksestäsi tiedämme, että olet nyt arvioinut tarkasti, millaisia energiat ovat tässä suhteessa, ja nyt sinun on päätettävä, jatkatko tämän kappaleen näyttelemistä vai siirrytkö toiseen.
 
Jos jäät hänen kontrollointikiertonsa, huomaat, että energiasi kuluu koko ajan, koska sallit hänen ottaa sitä sinulta. Jos päätät pitää energiasi ja käyttää sitä omiin tarkoituksiisi, sinun on muutettava suhdetta. Koska on mahdotonta muuttaa toista yksilöä, ellei hän itse päätä muuttua, se merkitsisi sitä, että sinun täytyisi kunnioittaa itseäsi ja jättää tämä kontrolloiva tilanne.
 
Ota tarvitsemasi aika. Tee mikä tahansa muutos asteittain, kunnes olet varma, mutta tee se, mitä tuntuu oikealta yksin sinusta.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2010 13:08:30 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #432 : 03.02.2010 17:03:01 »

Baah, tuhlasin rahoja ja ostin nappikuulokkeet mp3-soittimeen kun edelliset kuulokkeet hajosivat. Mutta epic fail, minulla on liian pienet korvat ja napit liian isot, grrrrrrrr, kun niitä koittaa korviin survoa niin vaan vihloo ja heti kun kasvoja liikuttaa niin ne plumpsahtaa pois. grauh!!!
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #433 : 04.02.2010 10:08:42 »

Tie nousee pystyyn, liian kiitollisesti nyt omien hommien eteen! V**** mitä mun sitten pitää tehdä? Kun en nyt laakereillanikaan enää tahdo levätä, P***ELE!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #434 : 04.02.2010 12:23:05 »

kyllä voi, 3d maailmassa. jossa kaikki tapahtuu "vain" aineen tasolla.

teillä oli siis sopimus aiheesta.. sovittu sielutasolla.

anteeksianto jne. no se on ehkä tunnetasolla. 4d.

ainakin näin väitetään.  angel vrt

KYSYMYKSIÄ MESTAREILLE
 
Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger ( www.themastersofthespiritworld.com)
Heinäkuu 2008


 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff

TÄMÄ ON VALITUSOSASTO EIKÄ KANAVOINTIOSASTO  Angry
Shocked
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: