Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1654486 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #345 : 12.12.2009 11:31:33 »

Pentu, josta eilen niin innostuin olikin jo varattu, harmittaa vietävästi, nimittäin minulle oli jo pari päivää sellainen olo, että pitäisi pentuilmoitukset katsoa, mutta arvatkaa vain kuka ei välittänyt aavistuksesta. No jos tuon on tarkoitus meille tulla, niin sitten se tulee. Tilaus on laitettu eteenpäin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #346 : 15.12.2009 02:02:47 »

........................./´¯/)
......................,/¯..//
...................../..../ /
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´(..´......,~/'...')
.........\.................\/..../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\

 Angry
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #347 : 15.12.2009 06:58:32 »

Yksi kuva vastaa tuhatta sanaa. Täällä kerätään voimia edellisen viikon epäonnesta ja en tiedä mitä huominen tuo tullessaan, mutta varovainen saa olla.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #348 : 15.12.2009 12:57:58 »

Tää paskatauti jatkuu jo toista viikkoa ja tilanne on nyt jo niin paha, että hyvä jos jaksaa nousta enää sängystä vessaan...Vein tänään ulostenäytteetkin labraan mutta analysointiin menee 3-4 päivää??!??!?! SIIS MITÄ? Nykyään crp:kin otetaan sormen päästä ja tuloksen saat heti mutta paskanäytteitä pitää VILJELLÄ siihen asti, että potilas on jo käytännöllisesti katsoen vegetatiivisessa tilassa....Epäilen kiinalaista ruokaa tai sitten antibioottikuuria taudin aiheuttajaksi, toivottavasti ei mitään kovin vakavaa...Nyt pitäisi olla pitkään  chiron aspect_sex jupiter ...Mulla on todellakin herkkä maha, maitoproteiiniallergia yms. herkistymisiä eri ruoka-aineille mutta tämä ei mielestäni viittaa mihinkään allergiaan...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #349 : 15.12.2009 14:42:44 »

........................./´¯/)
......................,/¯..//
...................../..../ /
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´(..´......,~/'...')
.........\.................\/..../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\

Tämä on kaikille niille, jotka vinkuu ja oireilee mulle täysin turhia ongelmiaan,
joita ne ovat tehneet tyhjästä ihan itse. Angry

Minä en ole vastuussa kenenkään muun elämästä kuin omastani.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #350 : 15.12.2009 14:51:21 »

Tää paskatauti jatkuu jo toista viikkoa ja tilanne on nyt jo niin paha, että hyvä jos jaksaa nousta enää sängystä vessaan...Vein tänään ulostenäytteetkin labraan mutta analysointiin menee 3-4 päivää??!??!?! SIIS MITÄ? Nykyään crp:kin otetaan sormen päästä ja tuloksen saat heti mutta paskanäytteitä pitää VILJELLÄ siihen asti, että potilas on jo käytännöllisesti katsoen vegetatiivisessa tilassa....Epäilen kiinalaista ruokaa tai sitten antibioottikuuria taudin aiheuttajaksi, toivottavasti ei mitään kovin vakavaa...Nyt pitäisi olla pitkään  chiron aspect_sex jupiter ...Mulla on todellakin herkkä maha, maitoproteiiniallergia yms. herkistymisiä eri ruoka-aineille mutta tämä ei mielestäni viittaa mihinkään allergiaan...

Hei kuule, oletko tosiaan syönyt antibiotteja hiljattain? Sulla voi olla tää: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00806

Tiedän erään joka sai hengenvaarallisen vatsataudin antibioteista. Joillain on siihen taipumus. Pidä huolta että hoitavat sut kuntoon. Tuo tauti hoidetaan eräällä toisella lääkkeellä.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #351 : 15.12.2009 15:20:54 »

Kiitos Artemis vinkistä, mullahan oli tuo mainitsemasi antibioottiripuli muutama vuosi sitten kun söin antibioottikuurin viisauden hampaaseen, 3 kuukautta meni diagnosoimiseen lääkäriksi opiskelevalla kandilla, ehdotti ressimahaa ja vatsatautia, ei uskonut omia tuntemuksiani, että kyseessä joku muu...Noh, nyt on marraskuun lopulla ollut emättimen bakteerikannan tasoittamiseksi antibioottikuuri alapään kautta, mutta siitäkin tuli outo maku suuhun vaikka eri päästä ne kapselit pistettiinkin Grin...Lääkäri aikoi katsoa viljelystä sen antibiootin mahdollisuuden...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #352 : 15.12.2009 15:34:15 »

Joo, ole tarkkana ettet kuivu  Smiley
Toi voi olla tosi rankkakin. Mulle oli ihan yllätys että antibiotti voi aiheuttaa niin rankan taudin. Siis kyllähän itselläkin aina maha vähän kärsii antibiotista mutta kaverilla oli niin raju että huh heijaa..

Tsemppiä  smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #353 : 15.12.2009 17:45:50 »

Kiitos Artemis, tsemppiä todella tarvitaan smitten Vinkkinä yleisesti, että Dalacin antibiootti aiheuttaa monelle antibioottiripulin, Dalacinin lääkeaineita on myös monissa muissa antibiooteissa ja olen siitä parin vuoden takaisesta äksidentistä oppineena aina sanonut lääkärille, jos määrää lääkettä että Dalacin ei sovi ja aiheuttanut kovan ripulin niin osaavat katsoa myös muista antibiooteista, ettei ne sisällä samaa ainetta....Tuohon alapään tulehdukseen en jostain syystä hoksannut kertoa siitä Dalacinistä kun oli kuitenkin paikallinen hoito ja eri päässä Grin Mutta tosi voimakas maku siitäkin tuli suuhun koko kuurin ajaksi ja nyt olen havainnut myös, että suussa maistuu pahalta tän paskataudin aikana...Antibioottiripuli voi olla tosiaan todella raju ja mulla se ei edes näkynyt Crp:ssä mitenkään, siksi passitettiin aina kotiin ja epäiltiin päänuppia...Olin laihtunut yli 5 kiloa sen episodin aikana vähäisestä (50kgn) painostani, joten alkoi pikkusen tuntua jo kropassa...Loppuvaiheessa sängystä nouseminenkin oli työn ja tuskan takana
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #354 : 15.12.2009 21:07:57 »

Hui, se on tosissaan raju. Ja varsinkin jos on pieni ihminen jo ennestään niin tuollaiset taudit imee kaiken mehun kehosta. Itse olin keväällä ihan tavallisessa rajussa vatsataudissa ja neljä kiloa lähti parissa päivässä. Ja olen alle 50 kg, yritän kyllä itseäni lihottaa koko ajan.

Yritä juoda vaan paljon ja ehkä voisi olla hyvä ottaa jotain suolaista lientäkin, ettei keho menetä suolaa liikaa?
Mun mielestä on jännä ettei lääkärit juurikaan puhu tuosta antibiotin mahdollisesta vatsataudista.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #355 : 16.12.2009 14:18:19 »

Minua sapettaa se, että miksi ihmismielen pitää aina puuttua asioihin eikä kykene levollisesti odottamaan ja katsomaan, mitä elämä tuo eteensä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #356 : 17.12.2009 03:00:08 »

Hui, se on tosissaan raju. Ja varsinkin jos on pieni ihminen jo ennestään niin tuollaiset taudit imee kaiken mehun kehosta. Itse olin keväällä ihan tavallisessa rajussa vatsataudissa ja neljä kiloa lähti parissa päivässä. Ja olen alle 50 kg, yritän kyllä itseäni lihottaa koko ajan.

Yritä juoda vaan paljon ja ehkä voisi olla hyvä ottaa jotain suolaista lientäkin, ettei keho menetä suolaa liikaa?
Mun mielestä on jännä ettei lääkärit juurikaan puhu tuosta antibiotin mahdollisesta vatsataudista.

Muistaakseni olit saman pituinen kuin minä..?
45 kg voit vielä olla ihan huoletta, sitten kun olet tuossa 38-40 kg,
voit käydä jo pari kertaa Mäkkärissä.  Tongue  Wink

Jos olet ruikulla ollut, niin kannattaa tarkistaa Kaliumin saanti ja banaanit
ja suola eivät siihen riitä. Jatkuva tai pitkään jatkunut ripuli vaatii lähes aina
kaliumin tabletteina, koska ruoasta et saa sitä siinä tapauksessa tarpeeksi
ja muutenkin, ripulissa ruoka ei ehdi sulaa tarpeeksi vaan se tulee ulos liian nopeasti.

Kaliumin oireita ovat mm. armoton väsymys, rytmihäiriöt ja turpoaminen,
vatsa ja kasvot lähinnä, mutta myös koko keho -> yksilöllistä.
Sillä on vaikutusta kilpirauhaseen, sokeriaineenvaihduntaan ja munuaisten toimintaa.
Vtumainen krankka, voin kertoa ja tulee niin, ettet heti edes huomaa/tajua.  buck2

http://www.tohtori.fi/?page=5530281&id=5500508

tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #357 : 17.12.2009 20:12:32 »

PERKELE, antibioottiripuli tää tauti ei ainakaan oo, tänään tuli nega tulos...Huomenna saan tulokset bakteeriviljelystä....Voi hemmetti, luulin, et se ois näin helppo juttu, mut näköjään mulla on sit joku hirvee viidakkobakteeri tarttunu siitä kiinalaisesta ruoasta buck2 Oon tässä nyt viikon putkeen maannu kotona ja juonu keittoja ja vetäny pellavansiemeniä ja ripulilääkettä...Auttaahan nuo siihen ripuliin mutta samat väänteet ja kivut silti tallella..Huomenna viettään joululomaa teekoohon, jos viljelytulos negatiivinen...Toivottavasti tää ei nyt mitään kovin vakavaa olis, tosi äkillinen alku tällä oli....Ke lääkäri katto peräsuolen alusta tähystimellä jonkun verran eikä nähny ku yhen pienen pukaman ja käski oottaa niitä paskaviljelytuloksia...Verikokeita ei kuulemma tässä vaiheessa kannata ottaa...
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #358 : 17.12.2009 20:18:12 »

Tässä vaiheessa ei ees kiinnosta tuo kapea uuma, mikä on muotoutunut itsestään tän parin viikon sängyssä makaamisen aikana Grin Mielelläni olisin hieman tukevahko ja terve kuin laiha ja sairas
tallennettu
Lucanne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Angels are for us


Profiili WWW
« Vastaus #359 : 18.12.2009 01:10:44 »

N222:

Voi kun olen pahoillani puolestasi.
Sinun kannattaisi kokeilla jogurttia tai viiliä tai piimää mutt jotain hapanmaitotuotteita.

Auttaa usein ripuliin jos on menneet hapot mahasta.
Kannattaa ainakin kokeilla.

Ei se mitään ota jos ei annakaan.

Minäpäs pyydän sinulle hiukan apuja tuolta enkeleiltä.

Jos sinulla ei ole kuumetta niin mene pienelle kävelylle, piristää kummasti.

Voimia ja jaksamista. Toivon, että saan apuja ja pääset taudistasi.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2009 01:21:29 kirjoittanut Lucanne » tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: