Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656285 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #330 : 02.12.2009 16:27:56 »

Voi kettu!
Näin naapurin kyylän tänään, ei oo moneen kuukauteen törmätty, onneks. Luulin et se on jo johki laitokseen tökätty..
Ku tulin autolla pihaan, näin kun se siel jotain autoaan raaputteli ja jäin tarkotuksella autoni sisään jotain kuopsuttaan jos tää kyylä olis tajunnu kadota sillä aikaa. Mut ei tietenkää. Nousin ulos virittelemään filttiä lasille ja TOTTAKAI siihen oli pakko tulla ihmettelemään sitä toimitusta.
-jaaha, peittelet sitte autoo? -joo
-eikö sulla oo koiraa enää? -no ei
-kuoliko se -NO JOO
jouduitko lopettamaan -JOO!
-oliko se sairas -NO OLI!!

Ja sit mä läksin sisään....
Siis voi vittu, kun elämässä ei oo muuta ku pällistellä ja päivystää siinä parkkiksen kulmalla, jos joku sattuis tuleen ja sais vähän keskustella naapurin kotibileistä, toisen uudesta autosta tai ihan mistä vaan!! Ja kun ne keskustelut on älytasoltaan tuota luokkaa nii kyllä kyrsii!

Ja eniten ärsyttää, että mua ärsyttää tuollanen täysin tyhjänpäivänen tyyppi!!!
AAARRG!!!

tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #331 : 02.12.2009 21:38:25 »

Taas se iskee.Tulevaisuuden pelko. Tuntuu,että en ole mitään eikä minusta tule mitään.Nään kaiken mustana ja itsetunto on nollassa. En löydä itsestäni mitään hyviä puolia ja kohta en varmaan niitä negatiivisiakaan.
Haluaisin vain kuolla pois niin olisi parempi.En olisi kenenkään tiellä tai harmina.

 Cry Voi hitto, tää kuvaa niiiiin hyvin myös mun tämänhetkisiä fiiliksiä.

Lama. Paha sana, jolla on pahaenteinen merkitys. Työpaikat on vähissä ja mitä firmoja on vielä suht vakavaraisessa asemassa, niin niihin ei palkata ketään uusia tai sitten potkitaan vanhoja työntekijöitä pihalle yt-neuvotteluiden myötä.

Viimeinen vuosi opiskeluja menossa, lopputyö pitäisi saada kasaan ja sen jälkeen töihin. Niin, mihin töihin, jos tilanne jatkuu tämmöisenä. Tod.näk. vain kortiston jatkoksi ja sieltä revitään erinäisille kursseille ja työllistämisoperaatioihin (= tekemään ilmaista työtä eräille firmoille) ja sitä oman alan hommaa ei pääse tekemään.

Tuntuu vaan siltä, että kaikki on niin turhaa, pelkään tulevaisuuden puolesta. Kai sitä Kauris-painotteisena vaan haluaa päästä tekemään edes jotain työtä, olla HYÖDYLLINEN ja muutenkin ottaa kaikki takaiskut syvästi itseensä. Opiskelut ovat lähteneen valumaan alamäkeen, koska tuntuu vaan siltä, ettei enää jaksa edes yrittää, kun tuskinpa mistään on enää mitään hyötyä... Ainakaan nyt, kun on LAMA päällä Cry

Ja se lopputyö. Lopputyöpaikkakin jäädytettiin, joten sekään ei ole enää varma (no, uusia kytköksiä on, joten katsellaan vielä). Syy oli se, ettei ko. yksikköön voitu ottaa kahta lopputyöntekijää samaan aikaan ja se toinen lopputyöntekijä, joka sai paikan, oli - yllätys, yllätys, MIEHENI!!!

Tästä on aiheutunut sellainen turhautumisen fiilis, ettei mitään rajaa... Miehellä menee hommat ihan jees, lopputyötä on saatu alulle ja kouluhommat on hyvässä vaiheessa. Itse olen tällä hetkellä niin henkisesti lopussa kaiken tän paskan ja näiden ikävien ajatusten takia, etten enää saa mitään aikaiseksi, koulutyöt roikkuvat rästissä jne. jne. Ja jos mies vähänkin jaksaa huomauttaa näistä koulutöistä, niin sitten palaa käpy ja tulee sanottua ties mitä takaisin, purettua kaikki se paska, mitä kantaa sisällä, mieheen. Mieheen, joka tuskin on syyllinen tähän tilanteeseen...

Tänäänkin tuli riideltyä, mies ihmetteli jälleen kerran, "kun mulla on sejase raportti jo viikon myöhässä". Kaikki arvaa, mitä tapahtui... Avautuminen jne. Mies lähti väliaikaisesti pois riidan seurauksena, ja nyt on paha olo, niin hirveän paha... Cry

Vihaan itseäni, tunnen itseni niin turhaksi ja hyödyttömäksi. Sekä inhottavaksi ällöakaksi, joka ei muuta osaa kuin loukata ihmisiä - mikä kimpoaa omasta turhautumisestani ja itseinhosta. Haluaisin vain kiivetä tämän talon katolle (7-kerroksinen talo) ja hypätä, kadota tästä maailmasta. Pois vaan kaikkien tieltä.

Mulla on 2 kissaa, jotka on mulle maailman tärkein asia. Se pelottaa, jos ei jatkossa ole varaa pitä kissoja. Mielummin olisin itse syömättä/syön puuroa vuosikaudet kuin antaisin kissoille huonoa sapuskaa. Sekä mielummin antaisin itseni piikille kuin kissat.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #332 : 06.12.2009 19:43:25 »

En tykkää tänään ollenkaan musta  Angry. En tule itseni kanssa toimeen lainkaan. Hirveä morkkis eilisestä juomisesta ja siitä seuranneesta itkusta. Että osaankin olla TYHMÄ  tickedoff knuppel2

Alkoholi ei selkeesti sovi mulle lainkaan jos päässä on yksikin mieltäpainava ajatus-tämän luulin tietäväni jo entuudestaan, mutta mokasin niin lahjakkaasti ettei tosikaan  buck2
Voi raato!!!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #333 : 06.12.2009 20:16:45 »

Miksi ihmeessä ihmisen pitää nähdä joka toinen päivä itsestään joku huono puoli ja sitten kun sen näkee toinen tekisi taas mieli kiukutella kuin pieni lapsi ja antaa selityksiä selityksien päälle. Ja samalla juosta metsään ja painaa pää pensaaseen, kun ei sitä äidin esiliinan helmaakaan ole käytettävissä.

Ja sitten siinä samalla on itsessä se ärsyttävä puoli, joka sanoo että tämäkin oli sinulle ihan hyväksi. Ja jos vauhtiin niin todetaan, että kiukuttelussa on puolensa vaikka ei siinä mitään järkeä ole.

eppana, alkoholi on viisaiden juoma, siksi olen päätynyt jo aikaa sitten, että minä ja alkoholi emme tule toistemme kanssa toimeen.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #334 : 06.12.2009 22:57:46 »

Voisin yrittää selittää tapausta ja käytöstäni monella eri syyllä. Totuus kuitenkin on, että ihan ite ryssin koko jutun, eikä kukaan muu varmaankaan voi ajatella musta pahemmin kun mitä itse nyt teen.
Tiedän, että homma lähti käsistä siksi, etten ole lähelläkään tasapainoa. On tapahtunut niin paljon eri asioita jotka on sekoittaneet maailman tuntemattomaksi. Ei myöskään ole ketään kenelle puhua, joten en myöskään pääse tietyissä asioissa eteenpäin, eikä huomaa milloin on jäänyt samalle ajatus-radalle uuden näkökulman puuttuessa. Omaa elämää on vaikea nähdä ulkopuolisen silmin, tuntemisesta puhumattakaan.

Eilinen oli niin voimakas ravistus ja herätys omalle käytökselle, nyt on pakko tehdä jotain. Ja jos syyllisiä etsitään-tiedän sen löytyvän peilistä.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #335 : 07.12.2009 07:04:58 »

sieltähän se tosiaan useimmiten löytyy, pitää vain  hankkia tyylikäs peili. Joskus minusta tuntuu, että käyttäydymme tiedostomatta niin yli kuin olla voi vain sen takia, että näemme itse, koska on muutoksen paikka ja sen kun näkee ja pystyy vielä muuttumaan niin se on erittäin hyvä
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #336 : 08.12.2009 14:04:09 »

Grauh taidanpa nyt sitten itsekin avautua kun kärvistyn täällä vihasta ja adrenaliiniä on veressä enemmän kuin tarvitsisi. Eli kyse on kouluprojektista jota on ollut aikaa tehdä viimeinen kuukausi, tarkoitus oli, että me kaikki projektiin osallistujat tekevät pohjatöitä itsekseen ja näin loppurutistukseksi kootaan homma kasaan, ulkoasut jne. Näin viikkoa ennen palautusta selviääkin, että kukaan muu ryhmässä ei ole tehnyt yhtään mitään.

Itsellä hommat oli viikon jälkeen tehty ja olen koittanut järjestää meille työaikaa, mutta muut ovat jatkuvasti peruneet joihinkin keksittyihin syihin vedoten. Ja baah, nyt joudon sitten ilmeisesti itse tekemään muiden hommat, koska taas tänään tuli uusi peruttu tapaaminen...eikä ryhmän jäsenet vain jaksa etsiä tietoa ja lukea, joten baah...kaikki kaatuu niskaan kun joutuu tekemään töitä laiskojen ihmisten kanssa. Itsellä menee aina tälläiset projektit ja työt muiden hupien, kuten juhlimisen ja hoitojen sängyissä hyppimisen edelle, mutta ilmeisesti muilla ei.

Ärsyttää kun tämä vaikuttaa arvosanoihin aika paljon ja periaatteessa ärsyttää se, että aikuiset ihmiset eivät pysty ottamaan vastuuta töistään, varsinkin koska se vaikuttaa myös muiden menestymiseen...Grauh, nyt ainakin tiedän kenen kanssa en enää töitä tee. Toki olisin voinut ruveta tiukaksi ja vaatia, mutta en halunnut alentua sellaiseen, ajattelin, että jossain vaiheessa muutkin tajuaisivat.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #337 : 09.12.2009 13:23:59 »

Kipeänä, epäily sikaflunssasta Lips Sealed
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #338 : 09.12.2009 15:51:20 »

Kipeänä, epäily sikaflunssasta Lips Sealed
Parane pian   angel
smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
mirka222
Vieras
« Vastaus #339 : 09.12.2009 17:34:35 »

Prkl, joku viheliäs vatsatauti iski! Alkuviikosta asti ollut ja nyt vain pahenee...ongelma on onneksi vain alapäässä Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #340 : 09.12.2009 18:07:21 »

Prkl, joku viheliäs vatsatauti iski! Alkuviikosta asti ollut ja nyt vain pahenee...ongelma on onneksi vain alapäässä Grin
Oi, toivon pikaista paranemista sinnekin  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
mirka222
Vieras
« Vastaus #341 : 09.12.2009 18:28:37 »

Kiitos Ippuska, harvoin saa parane pian -toivotuksia astrolaisilta smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #342 : 09.12.2009 20:07:57 »

Kiitos Ippuska, harvoin saa parane pian -toivotuksia astrolaisilta smitten
Ole hyvä  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #343 : 09.12.2009 20:13:21 »

Kyllä minäkin toivotan aina mielelläni pikaista paranemista, niin tälläkin kertaa.

Valitettavasti myös itselleni. Nimittäin tämä akka sippasi. Olen ollut liikaa liikenteessä ja nyt elimistö on melkoisen romuna, pare pistää tietokone kiinni ja mennä nukkumaan, on vain niin ärsyttävää sitten herätä kahden aikaa yöllä.

Joskus näinkin.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #344 : 11.12.2009 13:43:22 »

Kipeänä, epäily sikaflunssasta Lips Sealed
Parane pian   angel
smitten

Kiitus kaunis, Ippuska angel  Se taisi olla sittenkin joku speed flunssa, kuume meni päivässä ohi. Tosin nuha ja kröhä jatkuu ja silmät vuotavat kuin Esterin p... Angry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: