Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641711 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #240 : 14.12.2008 21:53:34 »


Kaikki me lähdetään nollasta. Synnytään yhtä alastomina.
Ei hätää, maailmassa vaatteita riittää, erilaisia ja kauniita.
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #241 : 14.12.2008 22:49:07 »


Athene  smitten

Voin nyt mennä ihan metsään juttujeni kanssa, mutta suo minulle "tyhmyyteni" anteeksi.  angel

Tuo yhteisöpedegogin tutkinto taitaa tähdätä nuorten kanssa tehtävään työhön? Onko näin?
Mutta entäs, jos kokeilisit markkinoida itseäsi ikääntyvien kanssa tehtävään työhön? Nythän on niin, että ikääntyvien ihmisten määrä meillä vain kasvaa ja kunnilla on kova paine saada heidät pärjäämään mahdollisimman pitkään kotona. Heillä myös sos. ongelmat ja yksinäisyys ovat kasvava työsarka ammatti-ihmisille. Tällä hetkellä on jos jonkimmoista projektia ja kehityspainetta kehittää ikäihmisille vertaisryhmiä, resurssikeskuksia ja saada heille voimavara pääomaa jaksaa ja kiinnittyä mielekkääseen vanhuuteen. Uskoisin, että yhteisöpedegogilla olisi tällä foorumilla todella paljon annettavaa.

Katseles ja harkitse, olisiko ikäihmisten parissa sinun paikkasi.  Smiley

Ovat pääsääntöisesti hulvatonta porukkaa, joita turha egoistisuus ei enää vaivaa.  Wink

Ja vanhustyössä on huutava pula ihmisista, jotka välittävat ja haluavat tehdä töitä. Mahdollisuudet päästä pienelläkin työkokemuksella töihin ovat aika hyvät, koska vanhustyö ei ole valitettavasti "mediaseksikästä", joten hakijoita tämän työn pariin ei todellakaan ole niin paljon, kuin tarvetta olisi.

Unohdetaan koko juttu, jos tulkitsin ihan höpöjä Undecided

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Lizzy
Vieras
« Vastaus #242 : 15.12.2008 15:03:32 »

Ensin ihan tohkeissaan miettii että haluaa opiskelemaan ja sitten loppuvaiheessa ahdistaa ja sapettaa kaikki opiskeluun liittyväkin ja tuntuu niin turhalta kaikki. Ikävän usein se purkautuu juuri lopputyö vaiheessa... Sad

Tigrix, nyt heittäkää kaulinta sille nuorimmalle ja sanokaa että hommat nyt vaan ei etene tällä tavalla.  knuppel2  Joko se on asiallinen ja hoitaa hommansa tai sitten heivaatte sen pois ja teette kahden.

Athene, mielestäni tuossa Neelan viestissä oli pointtia. Niin ja olet itse ihan oikeassa kun sanot, että murehdit sellaista asiaa mitä pitäisi miettiä vasta valmistumisen jälkeen. Asia kerrallaan.

Vaikka puhutaan lamasta niin puhutaan myös tulevaisuudessa ilmenevästä huutavasta työvoimapulasta. Joten mikään tutkinto ei varmasti tule menemään hukkaan eikä mikään työkokemus. Olen ymmärtänyt että kaikki työnantajat arvostavat sitä, että on ollut töissä ja tehnyt kaikenlaisia hommia. Varsinkin kun olet opiskelija niin ei ole realististista odottaa oman alan kokemusta. 10 vuoden päästä eri asia, mutta ei sinulla ole nyt mitään hätää.
Tee vain se tutkintosi loppuun kyllä se työura sitten varmasti aukeaa aikanaan.
Voimia!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #243 : 17.12.2008 23:51:03 »

Sitä vaan että olen kerrassaan ääliö ja ääliömäinen.

Lauoin joitain niin idioottimaisia ivallisia lausahduksia suustani,
ja tajusin nyt vasta sen jälkeen kun toinen ei enää vastaa puhelimeen,
että oikeasti sanoin tosi pahasti,
eikä se tosiaankaan ollut tarkoitus.

Asiaa ei ehkä myöskään auttanut tosiaan se kenties maailman ivallisin äänensävy ja mukavälinpitämättömyys ja paskaiset naurut, eikä se että sanoin vielä mukamas jotain tosi nokkelapokkelaa....

Noh täällä mä sitten lillun syyllisyyden paskaliejussa!!!!!!!

En oikeesti ymmärrä miten voin olla niin ääliö? Oon ihan mestari-syyllinen...
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #244 : 18.12.2008 12:31:05 »

No voi ¨¨¨¨u. Olen edelleen niin kiitoksen kipeä, että kun opettajani ei pidä minusta, se tuntuu vaan tositosi pahalta. Tyhmää, en halua olla näin riippuvainen. Ja olen tammikuun alusta asunnoton, enkä halua muuttaa mihinkään rotan pesään, enkä muuta, mutta missä sitten asun? Oma laiskuus ja päättämättömyys ottaa kovaa aivoon. Ja nyt kärsin vielä närästyksestä, ylläri, joten sekin ottaa päähän, että enkö voi koskaan olla terve, nuori ihminen! En halua olla ihminen, joka kaataa oman likaämpärinsä toisen niskaan, enkä aio se olla, mutta tekisi mieli. Nyt kun tiedän mitä haluan, niin ottaa päähän ja harmittaa, kun se ei suoraan putoakaan syliini. Kestävyyttä vaaditaan ja kärsivällisyyttä, kaksi perushyvettä, jotka AAAAARRRRRRRGH! Nyt jos koskaan tekisi mieleni olla punkkari, ja mennä revittämään pinkin töyhdön ja sähkökitaran kanssa lavalle ja räkiä laulaessa. Ja sekin ottaa päähän, että mulla on sellainen tempperamentti, että italot jäävät kakkoseksi. Että jos olisin kesympi, niin olisipa helpompaa ja tasaisempaa, eikä niin paljon kuoppia tiessä. Paitsi että tykkään kyllä itsestäni, vaikka olenkin aika ankara. WROUUUU! Nyt jos voisi olla leijona. Joo.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #245 : 18.12.2008 13:13:32 »

onko joissain tilanteissa hyvä ärsyttää muita, vai olla aina äiti Aurinkoinen, joka ei henkäykselläkään aiheuta ärtymystä, kuohuja tai reaktioita??

onko joskus hyvä aiheuttaa ärtymystä, vaikka .. kateutta, joka saa toisen liikkeelle ja etsimään uusia kokemuksia? onko joskus hyvä sekoittaa toisten pakkaa jollain tavalla??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #246 : 18.12.2008 22:31:22 »



                                        Kiss

            Tiiviisti pakkautuminen on tehostetuottoisa, ja jopa antoisa,

              tietyissä asennoissa, eikun tilanteissa, joita kyllä

                                  tarkkaillaan.


                                                        coolsmiley


                               



tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #247 : 25.12.2008 14:24:50 »


Unohdetaan koko juttu, jos tulkitsin ihan höpöjä Undecided


No et sä höpöjä puhu.Sen ainakin tiedän,että tällä tutkinnolla ei ainakaan sairaaloihin voi mennä työskentelemään,koska koulutukseeni ei ole kuulu mitään lääkinnällisiä juttuja.Vaan jotain hemmetin teoriaa, jolla ei edes tee mitään työelämässä.Eräs koulutoveri oli kysynyt yhdeltä nuorisotoimenjohtajalta,että "Tiedätkö mikä on kuntalaki?Käytätkö sitä työssäsi?"Se äijä oli ollut aivan ihmeissään,kun ei ollut koskaan kuullutkaan mistään semmoisesta.Loistavaa.Meille kuitenkin opetetaan tämmöinen laki ja kiven kovaan väitetään,että sillä tekee jotain tulevaisuudessa ja pah sanon minä.En luota enää mihinkään mitä koulussa puhutaan.


Ei kyllä yhtään huvittaisi loma-aikana miettiä jotain työ- tai koulujuttuja,mutta kai sitä sitten on pakko kerran kun nyt niitä paikkoja tuppaa netistäkin löytymään.Tulevaisuudessa joudun kuitenkin maksamaan sen opintolainan pois ja nyt vituttaa,että edes piti mennä ottamaan koko laina.Siinäkin mielessä on pakko panikoida.
Ja taas mä vatvon.aarhg...ja teksti on sekava..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #248 : 25.12.2008 15:11:43 »

Voi  tickedoff tickedoff tickedoff että menisi jo tämä jouluaika ohitse! tickedoff tickedoff
Kaikki hommat ja prosessit ovat pysähdyksissä ja enkä voi sietää paikalleen jäämistä
ja tätä avutonta oloa, kun mitään et voi asioille ennen kuin arki tulee. tickedoff tickedoff tickedoff

Koko joulun ajalla saisi pyyhkiä pyyhkä persustan tickedoff ja vetää sen pöntöstä alas! tickedoff knuppel2
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1502


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #249 : 27.12.2008 07:57:15 »

Perkeleen oleellista jokapäiväistä asiaa  Tongue

http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #250 : 27.12.2008 13:08:22 »

kiitos tästä,Mio,
täähän sai oikein hyvälle tuulelle,
ja tietenkin laulaja on skorpioni,
kukaan muu ei lauo totuuksia tyyliin:
"tunge positiivinen ajattelu ahteriisi,
kierrä kriisiryhmämme kaukaa,
älä tyrkytä terapiaa..."
ja
ehkä tuo laulajan videossa tarjoama "terapiamuoto" ois nannaa miesväelle,
roikottasivat vähän aikaa vehkeitänsä alassuin.........verenkierto oikeaan päähän

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #251 : 29.12.2008 14:48:13 »

Mulla on sama aihe kuin Sashalla. ¤%¤%¤¤ joulu ketuttaa vieläkin. tickedoff tickedoff tickedoff

Just kun on hyvässä vauhdissa niin sitten tulee joku saatanan joulu ja yhtäkkiä pitää pysähtyä ja viettää niin helvetin rentouttavaa aikaa läheisten kanssa ja kaikki hommat jäihin.  tickedoff knuppel2

Kun oliski niin, että koko syksyn saisi hiljalleen rauhoittua ja jouluna pysähtyä niin joulusta voisi nauttia oikeasti. Mutta kun ei. Tää yhteiskunta ei toimi niin.

Pysähtyminen on hyvä juttu, mutta jos täydestä vauhdista joutuu tekeen väkisin äkkijarrutuksen niin se on vaarallista.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #252 : 29.12.2008 22:33:38 »

Lainaus
Kun oliski niin, että koko syksyn saisi hiljalleen rauhoittua ja jouluna pysähtyä niin joulusta voisi nauttia oikeasti. Mutta kun ei. Tää yhteiskunta ei toimi niin

Pysähtyminen on hyvä juttu, mutta jos täydestä vauhdista joutuu tekeen väkisin äkkijarrutuksen niin se on vaarallista.

No niinpä! tickedoff tickedoff Angry
Koko  tickedoff :n joulun aika ja nämä mitään tapahtumattomat välipäivät...! tickedoff tickedoff
Minkä hemmetin vuoksi joulu ja uusi vuosi ei voi olla samana,
ehkä hiukan pidempänä viikonloppuna? uglystupid2 tickedoff Angry knuppel2

Ja lisään vielä tuoreen vtutuksen aiheen;

Laitoin tänään eräälle miespuoliselle (ihan platoniselle) ystävälleni
tekstari vastauksena " I miss you too Harald.. :,-( ", ja eikö stna, tickedoff buck2
lähetin sen, voi  tickedoff, vahingossa MYÖS Veskarilleni, jolloin tuli aika hemmetin nopea,
siis niin nopea, että se on epätavallista, kylmältä tuntuva SMS, että " Wrong address ! "

 buck2 Undecided Cry

....ja sitten onkin ollut kumman hiljaista muutamia tunteja... :Smiley Tongue

Prkle, että näitä viittä nakkia per käsi on vaikea hallita!  tickedoff buck2 Angry

No.. :Smiley Veskari kyllä tietää, että kysymyksessä on pelkkä ystävä,
mutta pirun hyvä ja pitkäaikainen ystävä, mutta ei oikein usko,
että mies ja nainen voi olla pelkkiä ystäviä ihan kokonaan ilman edes pientä
kehollista ja/tai rakkaudellista kiinnostusta,
mutta ei minulla ole mitään salattavaa ja olen varsin suora,
joten pitää näyttää koko SMS historia hänelle, kunhan se tuosta nyt selviää..

Ja kyllä sitä nyt saa ystäväänsä ikävöidä!  Huh prkle..! Angry


tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #253 : 30.12.2008 10:59:49 »

Eikös saakin!! Muistelen tässä, että parisuhteessa juuri tuo oli kamalinta, kun rakastettu oli mustis vanhoille hyville YSTÄVILLE  crazy2 Taisin olla välillä itsekin  crazy2 crazy2 coolsmiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #254 : 31.12.2008 15:11:46 »

No kyllä se Veskari tuosta on jo toennut ja sanoo haluavansa edelleen rakastaa minua sellaisena kuin olen
-ystävinenikin. Smiley

Eipä silti, on tämä vtus-ketju aivan loistava paikka laittaa ärtymys sinne mappi Ö:hön,
niin ei tule otettua asetta käteen ja alkaa hulluna ammuskelemaan ympäriinsä. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: