Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657366 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #210 : 10.03.2008 15:50:32 »

viime yö meni ihan pipariks. knuppel2  idiot2  tickedoff tickedoff
Oon tapaillut yhtä ulkomaalaista miestä ja yleensä se on tosi mukava jne,kävi eilen ekaa kertaa meilläkin kylässä,sitten sovittiin että meen sen luokse vielä illalla yöks.
No sit menin hyvällä mielellä sinne,mutta illan mittaa tunnetila muuttui ainavaan huonommaksi. Angry Miksi pitää kutsua mut kylään jos pitää valittaa JOKA ASIASTA??? Menee musta jo vähän sairaan puolelle että pitää laittaa mun kengät ihan suoraan eteiseen ja sanoa siitäkin jos kaukosäädin meni vähän vinoon pöydälle. idiot2 knuppel2 Ja kun tein ruokaa niin oli kokoajan vieressä arvostelemassa ja muutenkin kaikki mitä tein oli väärin tai huonosti tai hätilöidysti. Sad Tiputin vahingossa kanankoipia lattialle,siivosin ne välittömästi mutta silti se mökötti siitäkin hetken... ei oo kyllä ikinä ennen ärsyttänyt joku ihminen niin paljon!!! Sanoin sille,että enhän mä voi tehdä yhtään mitään täällä kun kaikki on väärin mitä teen,ja että pitääkö kaikkien olla samanlaisia kuin se ja yhtä tarkkoja?! tickedoff Arvosteli myös mun opiskeluita ja sitä että kun en tiedä mikä musta tulee isona... Teki mieli vaan sanoa että turpa kiinni!,miks piti pilata sekin ilta/yö. Keskittyis mieluummin siihen että miten itse käyttäytyy ja mitä itse tekee yms,eikä mua "piikittelis" kokoajan. Sit mun mitta täyttyikin ja lähdin keskellä yötä loskassa ja vesisateessa pyöräilemään kotiin. knuppel2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #211 : 11.03.2008 00:30:42 »



                    uglystupid2

       Pitkällä pinnalla selviää joskus niin kauas "kotoa ", ettei

        edes tiedä, kuinka päästään lähtöruutuun!   :Smiley


                                       smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
mirka222
Vieras
« Vastaus #212 : 11.03.2008 15:34:31 »

Alkoi oma nuppi kiehumaan pelkästä tekstisi lukemisesta, kengururotta tickedoff Onpa harvinaisen ärsyttävä sovinisti ukko näin kärjistetysti! Olisit kysynyt, että miksi herra ylipäänsä on sinun kanssasi tekemisissä, jos teet kaiken väärin?
Tulee herralla olemaan vaikea elämä kun kaukosäätimenkin asennosta täytyy valittaa...Mikähän on horoskoopiltaan, neitsyt? kaurisvaikutusta mukana?kenties nuoruudessa loukattu kalamies?

Toisaalta kaikilla on joskus huonot päivänsä ja silloin keksii valittamista vaikka ja mistä Wink Toisaalta jos tuo on ihan normikäytöstä ukolta niin menee jo "pikkasen" yli..

Hyvä, että lähdit pois sieltä!

Itseäni kiukuttaa se, kun jätän kaikki opiskeluun liittyvät asiat aina viime tinkaan...Taas tässä väkerrän tutkielmaa jonka palautus on piakkoin...Minulla innostus tulee puuskissa, niitä on harvoin, mutta silloin syntyy hyvää jälkeä...Tässä taas innostuksenpuuskaa odotellessa surffailen astrosivuilla Cool
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #213 : 11.03.2008 17:42:15 »

WS: ei hänellä mitään syytä ollut miksi "venkoili" joka asiasta... sanoi kyllä että mua on hauska tahallaan ärsyttää.. tiedä sitten. Sillä on niin tarkkaa että kaikki pitää olla järjestyksessä.
N222: horoskoopiltaan hän on kaksoset,kuu skorpioni..
Enkä usko että hän edes tajusi itse kuinka rasittava oli... yleensä ei tosiaan ole niin rasittava,saattaa vaan vitsaillen sanoa jostain että mikäs tuohon lattialle tippu tms.. Cool On välillä vähän sen oloinen että luulee itse tekevänsä kaiken oikein,sanoin kyllä oman mielipiteeni ja ilmaisin myös mielialani. sanoi sitten että "no ei se nyt niin haittaa" kun esim leikkasin leipää pöydällä.(tosi iso juttu! 2funny) Ei kuitenkaan ihan normaalikäytöstä häneltä... toivottavasti... enhän häntä vielä täysin tunne,muutaman kuukauden ollaan tutustuttu.Mutta siitä ei kyllä mitään tuu jos joka asiasta pitää olla sanomassa.. nyt tuli tulipalo kiire kouluun kesken kirjoituksen!
palaan asiaan jos jotain jäi kirjoittamatta. Wink
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #214 : 11.03.2008 17:58:51 »

No, kaksonen=pälätystä eli kommunikointia hienosti sanoen

tunnepuolella skorppari, varmaan tarkoittaa juuri piikittelyä

jos et muusta oppinut niin astrologiasta, kuten minäkin.. ps lapsukaiseni on  aurinko   neitsyt   askendentti  leijona


Kun joku on loukkaantunut tai vihainen eikä toimi korkeammat chakrat avoimena, sielu etsii energiaa lainattavaksi - kenties kumppanilta. Jos kumppanin energia on korkeampaa värähtelyä, loukkaantunut tai vihainen henkilö ei pysty ulottumaan riittävän korkealle lainatakseen energiaa. Niinpä hän etsii tapoja tuoda kumppanin energiaa alaspäin tilaan, mikä on hänen saavutettavissaan. Tämä on tiedostamaton teko. Tämän vaihdon päättyminen vaatii sitä, että toinen kumppaneista elää täysiaikaisesti korkeammassa energiassa. Toinen kumppani joko lopettaa energian ottamisen tai siirtyy myös tuohon korkeampaan tilaan.

Mitä vahvempi olette korkeammalla tasollanne, sitä vaikeampaa kenenkään on siirtää teidät pois siitä tilasta. Pysykää siis lujana sydäntilassanne. Silloin kun säteilette, on paljon energiaa toisten jaettavaksi. Niin kauan kuin olette yhteydessä Lähteeseen, teiltä ei lopu energia. Pitäkää lähde-energianne korkea tila kaikkien saatavilla. Ne jotka päättävät sopia yhteen valonne kanssa, ovat ystäviänne pitkään.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2008 18:35:15 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #215 : 12.03.2008 12:16:13 »

Mielenkiintoista tekstiä tuo energia värähtely juttu,pitää vähän sulatella sitä. :Smiley
Niin ja kyseisen miekkosen merkurius ja venus on myös kaksosessa joten sitä pälätystä kyllä tulee joskus liiankin kanssa. Grin haluaisin kovasti tietää hänen nousevan merkkinsä mutta kun ei tiedä syntymäkellonaikaa niin ei voi mitään... en ihmettelis vaikka olis nouseva Neitsyt.Kun katsoo vaatekaappiin tai mihin vaan,kaikki on just tip top järjestyksessä. Wink Mä kun taas oon ihan päinvastainen ja sotken huomaamattanikin aina vähän siellä missä liikun...
Eilen kävin taas pikaisesti hänen luonaan,eipähän valittanut mistään... vaikka enpä tehnytkään juuri mitään,istuin sohvalla kuin tatti ja kun hän sitten sitä ihmetteli niin sanoin vaan että no en mä nyt viitti mitään tehdä,esim käydä syömässä jotain,ettei sun tartte sit taas alkaa valittamaan.. Naureskeli vaan.. No,se siitä aiheesta.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 12:22:52 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #216 : 23.06.2008 13:07:19 »

Löysinhän minä tämän hatutusketjun. Oli niiin tajuttoman kökkö juhannus, että pakko purkaa tänne.
Olin erään miesystävän tutun mökillä, jossa porukkaa n.16kpl. Ihan tuntemattomia osa. Yksi mies sitten mulle alkoi suutaan soittamaan, kun minä lueskelen rauhassa kirjaa. Oli silloin kännissä, joten annoin asian olla. Seuraavana aamuna alkoi vasta käämit palaa, kun alkoi ihan selvin päin suutaan soittamaan ja ilman mitään syytä. Päätin häipyä paikalta, olin sen varran raivoissani.  tickedoff

No, metsässä kävely kummasti piristi ja näin pitkästä aikaa kyykäärmeen. Cheesy Se siinä loikoili sievästi kerällä kun minä katselin vieressä, ei osoittanut mitään hermostumisen merkkejä. Käärme on minun yksi lempieläin, joten ajattelin sen olevan jonkinlainen merkki. Lopun aikaa olinkin sitten tosi iloinen, raivostuneisuus hävisi sen sileän tien.
Mutta jäi sellanen fiilis, että mistä noita idiootteja sikiää? Ja todennäköisesti se oli minun viimeinen visiteeraus tuolla mökillä!
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #217 : 23.06.2008 13:17:03 »

Hali sinulle Asbolos.  smitten Kiva että näit käärmeen. Minä näin toissapäivänä puolestani haukan. Eläimet kyllä ilahduttavat, lohduttavat ja rauhoittavat ihan pelkällä läsnäolollaan.  smitten No mut nyt puis, ettei mene ihan täysin off topicin...  Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #218 : 05.08.2008 12:42:58 »

Argh, no nyt täytyy avautua! Tietokoneeni kuoli ihan totaalisesti ja sain juuri ja juuri sen myyntiin Huuto.nettiin, kun en itse osaa sitä korjata. Siihen tuli heti YV, jossa paikkakunnalla asuva käyttäjä oli valmis ostamaan koneen heti samana iltana.Sain viimeisillä akunrippeillä koneella sähköpostin kautta ostajalle numeroni, mutta itse huutokauppakohdetta en saanut enää suljettua. Konehan ei enää edes käynnistynyt, eikä se saanut virtaa mistään, eikä paikkakunnalla asu ketään, jonka luokse voisin mennä sulkemaan kohteen. Niinpä tietsikka oli vielä myynnissä 2 päivää ennen kuin pääsin TAMPEREELLE asti sulkemaan kohteen. Siihen oli tullut huuto ja kun ystävällisesti selitin tilanteen huutajalle,tämä lähetti helvetinmoisen haukkumapalautteen minulle ja ilmeisesti vetää ylläpitäjille asiasta huomautuksen.  buck2 Hohhoijjaakkaa, ihanaa kun rehellisyydellä ei ole enää mitään jalansijaa. Ottaa päähän, kun en tieten tahtoen ole rikkonut sääntöjä ja ostajakin löytyi Huuto.netin kautta. En vain päässyt koneettomana sulkemaan huutoa ajoissa. Jos sellainen ei mene jakeluun niin pakko olla korvien välissä vikaa. uglystupid2

Tekisi mieli antaa tuolle vinkujalle ympäri korvia! tickedoff
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #219 : 07.08.2008 17:05:58 »

Luin melkein koko ketjun läpi ja huomioin muutaman kariutuneen suhdetilanteen.. miten turhaa on kysyä miksi, mutta miten hölmöä toisaalta tunteilla liikaa.

Jos ajatellaan että kaikki kokemukset olisivat vain kivaa ja miellyttävää, ei olisi mitään eroa sillä mitä kokee. Huomaan kun itselläni oli romantiikkavaihe, ei ollut valittamisia.. ja sittenkin löytyi hyviä asioita paljon. Toisessa keskustelussa huomasin etsiväni syitä, millaiseksi pitäisi muuttua toiselle. Nyt jos ajattelee, niin viimeisimmän kanssa olisi "pitänyt" olla nuorempi, mutta oikeastaan kaikki meni niinkuin meni ja nyt ei tunnu missään! Eli enpä koe syytä muuttua -

Äitini voisi purkaa tuskaa tänne, oikeasti, oikeita fyysisiä kipuja mutta toipumassa. Mielelläni autan ja kohdistan rakkautta oikeille tahoille.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2008 17:38:26 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #220 : 10.08.2008 23:57:14 »



                                 :Smiley

            JOSKUS  !  Itsensä etsimiseen, ja jopa löytämiseen

               riittää pelkkä peili! Tai sitenkään EI.


                                            smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #221 : 11.08.2008 16:37:02 »

Työharjoittelu meni päin helvettiä.Kuvittelin,että nyt kun olen ollut elokuun lomalla saisin viettää viimeiset lomapäivät auringonpaisteessa ja helteessä ja ketut!Vettä tulee kuin esterin perseestä.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #222 : 02.12.2008 21:31:40 »

Voi että vituttaa pieleen mennyt kampaamoreissu. Hiukset on nyt aivan kaameet en tykkää yhtään! Lisäksi toi teki vielä ison loven tiliin ja muutenkin kyllä ihan tarpeeksi rahamenoa koko ajan tulee jotain.  Angry tickedoff tickedoff

Ja mä en jaksa yhtään että tulee joulu ja koko saatanan hössötystä ja stressiä siitä. EVVK koko joulu.  knuppel2 tickedoff tickedoff

 Angry
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #223 : 04.12.2008 19:22:55 »



                                            Embarrassed

                   Tapaus korjaamaton!  Mutta jos kuitenkin kääntäisit tuota näkökulmaa

                  noin 180 astetta, elikkäs ihan uusi suunta huomioiden, ja kasvain,

                 tosi tiukka frisyyri, jota ei heti olisi uskaltanut itse valita!!


                                                  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #224 : 04.12.2008 19:38:52 »

Siinä olet kyllä oikeassa, että tasan 100 varmaan en olisi itse uskaltanut tällaista frisyyriä valita. Onhan tää aika... rosonen ja rock.  Grin Laitetaan  vesimies kuu ja vaihtelun piikkiin.

Niin ja muuten kun ketutti noi hiukset niin uskaltauduin sitten kokeileen piilareitakin, jotka minulla jo oli mutta joita olin arastellut käyttää kun pelkäsin että osaanko laittaa ne. Kappas sujui oikein hienosti.  Wink

Mä oon niin joko tai ihminen että yks sysäys johonkin suuntaan ja sitten "no tehdään sitten myös toi ja toi ja toi..."  Grin

Sitäpaitsi kävin kampaamossa antamassa palautetta ja siellä se oli hyvin ystävällinen ja sanoi että olivat kuulemma ihan keskustelleet mun hiuksista jonkun toisen kampaajan kanssa ja se sano että pituutta ei tietysti voi muuttaa, mutta lupasi värin laittaa uudestaan heti kun vain haluan.  Smiley

Eipä enää harmita niin paljon. Ehkä mun kannattais toivottaa vain uusi tervetulleeksi mun elämääni muutenkin. Eikä aina olla niin urautunut ja pelokas. Tästä se selvästi lähtee.  Wink smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: