Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641400 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #225 : 04.12.2008 18:45:42 »

Ihmissuhteet  tickedoff  knuppel2  tickedoff
ja viikonlopun suunnitelmatki meni nyt uusiks ku mistään ei voi pitää kiinni
mitä sovitaan  Angry
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #226 : 04.12.2008 18:52:06 »

En halua tulla kipeeksi!!!! Tuntuu että meinaa kröhä painaa päälle, kurkkua kutittelee jo...  Sad Viikonloppuna kun oli suunnitelmissa firman pikkujoulut ja kaikki... Ois ollut niin kiva päästä työkavereiden kanssa vähän vapaalle!  Tongue
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #227 : 06.12.2008 13:03:26 »

En halua tulla kipeeksi!!!! Tuntuu että meinaa kröhä painaa päälle, kurkkua kutittelee jo...  Sad Viikonloppuna kun oli suunnitelmissa firman pikkujoulut ja kaikki... Ois ollut niin kiva päästä työkavereiden kanssa vähän vapaalle!  Tongue

Heii Fireflower Cheesy http://www.karawilliamsweb.com/assets/firebloom.gif   Tässä hieman lohtumusaa Cheesy   http://www.youtube.com/watch?v=vHV-NblkagQ
http://www.youtube.com/watch?v=FYjxL8QFr7A&feature=related    WOOOUW  Cheesy smitten
« Viimeksi muokattu: 06.12.2008 13:05:33 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #228 : 08.12.2008 20:06:29 »


Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit vai miten se nyt oli,
pikkusen vi...aa, vatuttaa ja ketuttaa kun ei ole ollut sitä odotettua viikonloppuvapaata koko syksynä, tai voisi olla nyt vaikka kuukausikin lomaa, tulisi tarpeeseen, täällä kiva väsynä kiukuta  tickedoff



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Lizzy
Vieras
« Vastaus #229 : 11.12.2008 18:09:07 »

Mua ärsyttää ihmiset, jotka tuijottaa tai jotka mulkoilee ikävästi, vaikka en ole mitään tehnyt.  Angry
Niin ja varsinkin sellaiset, joille on ihan ystävällinen ja sanoo jotain ilmapiiriä rentouttavaa niin ei mitään vastausta. Saatana. Lakatkaa vahtaamasta tai alan tuijottaan todella vihasena takasin.  knuppel2 Oliko nyt tällä viikolla niitä neliöitä ilmassa vai mikä on?

Sitten edelleen tää kuukauden teemavitutus: JOULU voi hemmetti ku joka tuutista höpötetään joulun tunnelmasta ja joulun rauhasta ja pälä pälä. Minkä takia sitten ihmiset on ihan kireinä ja kamalan kiireisiä niin että pahaa tekee.  Sad

Niin ja hiukset. Yritän sitten ajatella miten päin vaan, mutta ei voi mitään että harmittaa kun pitkät hiukset meni ja nyt joutuu odottaan taas että ne kasvaa.

Voi surkeus tätä elämää.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #230 : 11.12.2008 18:17:20 »

Lizzy, Joulun Rauhaa Sinulle  Cheesy ei apua, älä lyö...!  Tongue :Smiley Grin

KUULE, se on asia niin että ... kyllä se v-tutus menee ohi, joten anna palaa ja ole sydämesi kyllyydestä vihainen kaikelle, nyt kun sitä tunnetta on  tickedoff tickedoff kun päästää höyryt ulos, niin tulee tilaa seesteisyydelle...!

Ihmiset on mulkeroita, ne kyylää ja käyttäytyy perin kummallisesti joskus (eivät naura vitseille, eivät ole kuulevinaan kysymyksiä, mumisevat epämääräisesti) ... Silloin tulee muistaa, että ONNEKSI minä en ole tuollainen ääliö, vaan yritän olla muille kohtelias. Ja voi olla sitten tyytyväinen.. Wink
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #231 : 11.12.2008 18:28:01 »

 2funny

joo mä oon oikeen itse pyhimys ja joulun hyvän mielen lähettiläs kun olen niin ystävällinen ja hymyilevä kaikille.  angel *näyttää kieltä*   Tongue 2funny 2funny

Ymmärrän sen, jos mua katotaan ikävästi silloin kun itse näytän siltä että kele*** mutta jos olen ihan normaalisti niin en tajua mitä silloin mulkoillaan.  Huh

No ehkä tää lähestyvä joulu nyt herättää tunteita yhdessä jos toisessa. Kamalia kaikki pakkojuhlat.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #232 : 11.12.2008 22:18:00 »



                                    Kiss

        Kokeilepas-sitä, että ihan oikeasti annat periksi, hymyilet, nautit, olet

          voittaja, joka heikkoudessaan ottaa itseensä kaikenmaailman

             hörhöt kannettavikseen kotiinsa ja pestääkseen HEIDÄT

                puhtaaksi, ihan vaan kotioloisiksi kelpaaviksi!.

                   JA tietysti nauttii tästä kaikesta.



                                      coolsmiley



tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #233 : 12.12.2008 18:59:57 »

 Grin Grin

Tämä grrr.. on niin useasti päällä, että en ole uskaltanut edes katsoa, salamat vain täältä sinkoilevat, niin

Kotkansilmähän se täällä virnuilee vähän kroteskiin tapaansa, eikä myrksyä missään!

Sinua Kotkansilmä on kaivailtukin. Chandra ainakin ja huokaili vanhojen juttutovereiden perään.

En ole kiroillut pitkään aikaan, huokaillut nätisti vain. Jotenkin vain menee ihmeen rauhallisesti.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #234 : 12.12.2008 20:29:37 »

Hmm mun pervo mielikuvitukseni sai tosta kotkiksen viestistä vaan kehiteltyä jonku kimppakivaa suihkussa jutun...  :Smiley Grin *yrittää koota ajatuksiaan*

No niin, en ihan täysin tajunnut. Mutta siis oon kyllästyny siihen, että jotenkin kannan mukanani toisten energioita. Oon ollut ihan liian periksi antava ja kiltti, mutta nyt SAA RIITTÄÄ. Mun kotiini ei ketään ylimääräisiä hörhöjä tule ja PISTE. knuppel2

Kyllä täällä on kipinöinyt meikäläisen toimesta viime aikoina... eh...  :Smiley

Tää on mun lemppariaihe astrossa nykyään.  angel Jouskareiden oman aiheen lisäks tietysti.  Wink

Tänään mua rupes ihan suunnattomasti ärsyttään kirjakerhot. Tarvii maksaa jos haluaa sieltä pois. KELE mitä huijausta ne mainokset että liity nyt saat 5 kirjaa 0€ ja sitten jos haluat pois siitä kerhosta niin joudut maksaan ne kirjat, jos et ole tilannut mitään jäsenyyden aikana. tickedoff

Tää nykymaailman mainosmeininki on ihan paskaa. Suurin osa kulutuksesta perustuu huijaukseen tai suoranaiseen valehteluun.  Angry
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 20:42:15 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #235 : 13.12.2008 16:23:00 »

Kipinöivä kaulin... Grin Mä haluun sellatteen..!  2funny
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #236 : 13.12.2008 22:38:35 »

Taas se iskee.Tulevaisuuden pelko. Tuntuu,että en ole mitään eikä minusta tule mitään.Nään kaiken mustana ja itsetunto on nollassa.Täytän työhakemusta ja en yksinkertaisesti saa kirjoitettua itsestäni esittelytekstiä.En löydä itsestäni mitään hyviä puolia ja kohta en varmaan niitä negatiivisiakaan.
Haluaisin vain kuolla pois niin olisi parempi.En olisi kenenkään tiellä tai harmina.

tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #237 : 13.12.2008 23:08:12 »

Athene!

Ei ole totta! Raskaat energiat ovat saaneet sinut otteeseensa. Ole vähän aikaa hiljaa ja anna yön haltuun pelkosi. Aamulla maailma näyttää toisenlaiselta. Eihän niitä papereita tarvitse vielä tänään postittaa. Eikä huomennakaan. Et varmaan ole muiden kuin itsesi harmina nyt. Älä anna median ja laman ottaa sinua otteeseensa.

En osaa lähettää muuta kuin tukea, muistan mitä se oli noiden papereiden kanssa, muistan työttömyyden ja nöyryytyksen.

Esmis

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #238 : 14.12.2008 21:37:32 »

Kivaa kun se yksi tekee taas oharit!!!! En puhu nyt miehestä vaan niin sanotusta yhteistyökumppanista... Angry Jonka siis kuuluis ottaa vastuunsa siihen projektiin..

Ei, ei voi tullakaan sovittuna päivänä työstämään juttua, koska on liikaa univelkaa laivalla riekkumisesta ja töistä.. Jaaha.

Minulle tarjottiin huomiseks tänään töitä, mutta sanoin että en pääse kun on muuta tekemistä sovittuna.
Torjuin työt siis turhaan. Enkä minäkään jaksaisi, nukuin viime yönäkin 3 tuntia, mutta silti ajattelin tehdä huomenna sitä juttua koska se on velvollisuus!!

Teenkö koko helvetin opinnäytetyön yksin tai kaksin kun se kolmas on millon menossa kampaajalle, millon solariumiin, millon viikoksi jonnekkin muualle päin, laivalle, baariin, ratsastamaan... Musta on naurettavaa perua sovittuja juttuja sillä että "täytyy mennä ratsastamaan"....."mulla on sillon kampaaja, eikäy"
"otin muuten koko ens viikoks töitä ja viikonloppuna ollaan mökillä"...

Ei tää homma etene näin!!!!!!!!!!!!!!!  Angry

Ja sitten kun tehdään yhdessä, se kiukuttelee koko ajan, eikä suostu merkitsemään omia lähdeviitteitään, kun ei suostu opettelemaan miten se tehdään, kun ei tykkää... Kiukuttelee ja vetää ihme show'ta ja luulee sen olevan hauskaa ja söpöä, kun sanoo "mä saan käyttäytyä näin kun oon meistä nuorin"... Kaikki mitä se on tehnyt koko työn eteen on copy paste suoraan netistä epämääräisistä lähteistä.

 aurinko askendentti kalat !!!!
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #239 : 14.12.2008 21:46:35 »

Athene!

Ei ole totta! Raskaat energiat ovat saaneet sinut otteeseensa. Ole vähän aikaa hiljaa ja anna yön haltuun pelkosi. Aamulla maailma näyttää toisenlaiselta. Eihän niitä papereita tarvitse vielä tänään postittaa. Eikä huomennakaan. Et varmaan ole muiden kuin itsesi harmina nyt. Älä anna median ja laman ottaa sinua otteeseensa.

En osaa lähettää muuta kuin tukea, muistan mitä se oli noiden papereiden kanssa, muistan työttömyyden ja nöyryytyksen.

Esmis



Kiitoksia.No nukuin yön yli ja aamulla kaikki meni hyvin tasan siihen asti, kunnes kännykästä katosi äänet.No ei kun ostamaan uutta vehjettä.Sainkin sellaisen 75 eurolla.Koko päivä on yhtä mustaa samettia enkä ole jaksanut mennä sinne nettiin sitä hakemusta täyttämään, kun aikaakin on 31.12 asti.

Minua jurppii se,että tämä tutkinto jota nyt opiskelen on järjestyksessä toinen ja en haluaisi olla mikään merkonomi/yhteisöpedagogi, joka päätyy työkkärin työllistämistilastoihin.

Murehdin asiaa jota pitäisi miettiä vasta valmistumisen jälkeen.Opinnotkin ovat vielä opinnäyte- ja projektiopintoja vailla.
Haluaisin vain olla etuajassa noiden töiden kanssa,jotta voisin tehdä opparia ja palkallista työtä samaan aikaan.Suurinosa työkokemuksestakin on työharjoitteluita ja sekös sapettaa.Palkallisissa hommissa on oltu tasan yhden kesän ja sekin puiston siistijänä.Jes mikä ansioluettelo!Olen oikea työnantajien unelma.

Sanaa lama en halua kuulla enää ikinä.Toivon todella,että se akavan erityisalojen sihteerin lähettämä viesti nuoriso-ja vapaa-ajan ohjaajien työttömyydestä on vain vitsi tai  kärsin vakavasta lukihäiriöstä.
Miksi kaikki muut luokkakaverit voivat olla niin rentoja, mutta minä en?Kukaan muu ei tunnu murehtivan tätä asiaa, kuin minä.
 
Vaikka saisin kympin paperit niin se ei takaa työelämässä vielä mitään.Ihmiseltä vaaditaan suurinpiirtein monen vuoden työkokemusta, mutta mistä saat sitä ellei sinua oteta töihin?Aivan et mistään.Silloin kun isovanhempani olivat nuoria ei tarvittu mitään papereita vaan töihin pääsi suurinpiirtein naampärstän perusteella.Silloin oli aivan sama oliko työntekijällä työkokemusta tai ei.

No niin ketä sapettaa tätä tekstiä lukiessa?Pilasinko jo kaikkien päivän?
Ehkä muutan valmistumisen jälkeen sinne Lapin erämaahan erakoksi ja en tule koskaan sieltä pois.Näin kukaan ei olisi minun kimpussani. Saisin olla yksin. buck2 idiot2 crazy2 knuppel2 tickedoff Angry Sad

p.s  Menkat tekevät minusta ailahtelevaisen ja vaikean!Saas nähdä,että millainen olen ensiviikolla..


« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 22:00:01 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: