Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641859 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #195 : 14.02.2008 14:46:03 »

Menimpahan halpaan  knuppel2
Lahetin yhdelle Amerikkalaiselle astrologille phychic reading-hinta 60$
ja loysin talta akalta rip off reports-jossa han lupaa kaikille samanlaista
Alkaa vaan lahettako Jenna Aboutastro'lle rahaa missaan tapauksessa-han on pettanyt monta samanlaista tyhmaa kuin mina KRHHH
Han on luvannut kymmenille asiakkaille 72 paivan aikana, joka juuri on alkanut epatavallisen hyvia transiitteja-yritin katsella taaltakin, enka nahnyt mitaan niin erikoista...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #196 : 14.02.2008 15:16:02 »

Voi paha! Kiitos kun varoitit, Diamond!

Minuakin yritettiin vetää johonkin FreeLotto-juttuun, jossa minulla olisi suuret palkinnot, ihan kuin olisin jo voittanut summan. Mutta tietäen, että pahaan kierteeseen voi joutua, karistin ne kannoiltani.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #197 : 14.02.2008 18:46:14 »

Minua ei suututa mikään, miten voisi kun työ ja $ menee hyvin ja on ystäviä joka nurkan takana ja romanssi ja asunto, ei voi kun antaa muille omastaan. Mikä olisi kohtuusumma hyväntekeväisyyteen per kk, siinähän voi auttaa suututtavia asioita, tosin firmamme antaa jo Unicefille.

Tai siis voisin varata eläinsuojeluun jonkun vakiosumman, se asia suututtaa aina.

Ja voisin alkaa syödä pääosin kalaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #198 : 15.02.2008 13:50:33 »

Huoh!!! knuppel2 tickedoff  knuppel2  Angry Miks autoilijat ei osaa käyttäytyä liikennesääntöjen mukaan!!Ja täällä ON YLIVOIMAISEN VAIKEAA HIEKOTTAA PYÖRÄTIET. tickedoff Ensin jouduin ottamaan puoliksi rikkinäisen pyörän jossa eturengäs vispas ties mihin suuntaan ( 2funny) Ja sitten meinasin kaatua monta kertaa koska oli niin liukasta,ja kova vastatuuli että pipo meinas lentää päästä ja korvat aivan jäässä...No sitten vielä tuli rekka hitaasti kohti suojatietä ja minähän ajattelin että en ala jarruttelemaan vaan meen sen suojatien yli,niin mitä tekee rekkakuski.. lujentaa vaan vauhtia että melkeen ajoi mun päältä,jouduin tekemään äkkijarrutuksen ja rekkakuski vaan katsoi ikkunasta ja pyöritteli päätään. tickedoff Onko se niin vaikeaa antaa pyöräilijän mennä ekana. knuppel2 knuppel2 knuppel2 Kyllä mä ajattelin että en pyöräile enää ikinä mihinkään...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
mirkku81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #199 : 16.02.2008 11:03:15 »

Voi kele.. ja kettu sentään..

Meillä on kotona siivouspäivä.. tai siis ukkohan tuo sano "kulta, mä vähän ajattelin että me siivottais tänään" ja selityksenä vakio "kun viikolla ei jaksa"  no ei siinä mitään.. siivotaan vaan.. ite siivoan viikolla sekä töissä (siivooja hotellissa kun olen) että kotona just sen takia että mun ei tarttis vapaapäivänä kun vaan olla.. okei, on tullu laiskoteltua ton siivoomisen kanssa, kun duuni on vieny energiat niin että hyvä kun jaksaa kotona edes sohvalta nousta ja mennä jääkaapille  Tongue  ja muutenkin viimeaikaiset tapahtumat pistää niin vihaksi että ei oikein ole mielenkiintokaan riittäny imuriin tarttumiseen..

Noh.. sain valita (oli olevinaan kohtelias vaikka tiesi vastauksen) että pyyhinkö pölyt vai pesenkö lattiat (juu meillä jaetaan työt, joskus), minä pyyhin pölyt ja ilmeisesti ei herralle kelvannu, koska hän meni ja pyyhki pölyt uudestaan. kyseessä kun on kodistaan tarkka oleva rapu-herra ja kauriskin sillä jossain huoneessa oli tähän vaikuttamassa (en tässä kiukunpuuskassa edes muista missä huoneessa, mutta kuitenkin.. ), niin pitäisihän minun se jo tietää ja muistaa että muiden siivoukset ei kelpaa.. mutta silti.. ärsyttävää!!  tickedoff

Huh helpotti.. kiitos tästä palstasta Cheesy
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #200 : 18.02.2008 11:34:14 »

Minun taytyy peruuttaa puheeni tuosta Amerikkalaisesta astrologista, olkoon Googelissa mita tahansa juttuja hanesta-voihan olla vaikka kostonhaluisia ihmisia.
Mina haukon henkeani kun luin tasta eilen mita han kirjoitti.
Lisaksi sain Clairvoyance kirjotelman, joka minusta heti tuntui niin omalta ja sisaiselta uskomuksia vastaavaksi.
Anteeksi, etta morkkasin hanta toisten puheiden johdosta, kultainen , ihana ihminen!!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #201 : 19.02.2008 15:37:38 »

Onnistuin tänään - vain kuukausi muuton jälkeen - hävittämään asuntoni avaimet! AINOKAISET AVAIMET! Kun pääsin kotiin isäinnöitsijän avattua oveni en löytänyt avaimia täältäkään, enkä minkäänlaista vara-avainta, vaikka sellainen kaiketi pitäisi asunnoissa yleensä olla. Soitin poliisilaitokselle olisiko avaimeni päätynyt jo löytötavarapisteeseen, mutta ei. Päätin sitten soittaa asunnonomistajalle. Hän asuu tuossa suhteellisen lähellä eli jos vara-avain olisi hänellä voisin napata sen tänään mukaani. Sain asunnonomistajan kiinni ja vara-avainkin löytyi MUTTA! Hän on tällä hetkellä Thaimaassa ja tulee Suomeen vasta kahden viikon päästä.

Ja ei kun lukkosepälle soittelemaan ja järkkäämään heidät sekä isännöitsijä paikalle. Toivottavasti tulevat vielä tänään, muuten olen avaimeton vielä huomennakin.

Kieltämättä koko homman absurdius vaan naurattaa, vaikka taidankin jäädä rahoistani uuden avaimen takia.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #202 : 20.02.2008 12:47:46 »

VOI urrrrrvelo ärrrrvelö ja pirrrrsssskattti ja jumprrrrrahuti ja himpssskattikin vielä knuppel2 knuppel2 knuppel2 tickedoff uglystupid2 alkoiko merkurius  police vielä retroilemaan MITÄ vai  mars vai mikä nyt temppuilee ... olen MUKAMAS unohtanut maksaa soneran laskun ja ei oo perää kun varmasti olen maksanut ... nyt otti ohraleipä  tickedoff tickedoff
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #203 : 20.02.2008 12:59:08 »

VOI urrrrrvelo ärrrrvelö ja pirrrrsssskattti ja jumprrrrrahuti ja himpssskattikin vielä knuppel2 knuppel2 knuppel2 tickedoff uglystupid2 alkoiko merkurius  police vielä retroilemaan MITÄ vai  mars vai mikä nyt temppuilee ... olen MUKAMAS unohtanut maksaa soneran laskun ja ei oo perää kun varmasti olen maksanut ... nyt otti ohraleipä  tickedoff tickedoff
Kannattaa tarkistaa! Juurikin Soneralta tuli eilen mulle ihan huihai lasku  tickedoff soitin sinne närkästyneenä ja asia selvisi: VIKA OLI JÄRJESTELMÄN   Shocked idiot2 crazy2 joka oli vain pudottanut pois vielä kaksi kuukautta vaikuttava laajakaista-alennukseni 50%  police
Pahoittelivat tosin ja korjasivat manuaalisesti  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #204 : 20.02.2008 13:04:27 »

 Shocked taisin saada heti ensimmäisen oppiläksyn aiheesta " täyttä elämää kaaoksen reunalla"  https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=24226.msg186357#msg186357 2funny 2funny 2funny

Vai tätäkö se on

Jupiter neliö Kuu
*****

Tarkka: 12.2.2008
Alkaa: 12.1.2008 Päättyy: 26.2.2008
Jupiterin planeettaohitus merkitsee aina jotakin uutta mahdollisuutta onneen ja menestykseen sillä elämänalueella, mihin tämä transiitti kohdistuu. Mahdollisuus ilmenee joko haasteen tai innostavan uuden idean muodossa aspektista ja vastaanottavasta tekijästä riippuen.

Vaan sainpas oikein kunnon potkun persauksiini -  2funny ihan oikein herätyspotkun havahtumaan ETTÄ maa kutsuu  coolsmiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #205 : 20.02.2008 13:05:18 »

VOI urrrrrvelo ärrrrvelö ja pirrrrsssskattti ja jumprrrrrahuti ja himpssskattikin vielä knuppel2 knuppel2 knuppel2 tickedoff uglystupid2 alkoiko merkurius  police vielä retroilemaan MITÄ vai  mars vai mikä nyt temppuilee ... olen MUKAMAS unohtanut maksaa soneran laskun ja ei oo perää kun varmasti olen maksanut ... nyt otti ohraleipä  tickedoff tickedoff
Kannattaa tarkistaa! Juurikin Soneralta tuli eilen mulle ihan huihai lasku  tickedoff soitin sinne närkästyneenä ja asia selvisi: VIKA OLI JÄRJESTELMÄN   Shocked idiot2 crazy2 joka oli vain pudottanut pois vielä kaksi kuukautta vaikuttava laajakaista-alennukseni 50%  police
Pahoittelivat tosin ja korjasivat manuaalisesti  smiley6600

Kiitti Ippuska - jotain tällaista  Kiss viestiä odotinkin  :Smiley Embarrassed saavani ...  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #206 : 20.02.2008 13:50:25 »

Oi voi, minä voisin olla vihainen eräässä firmassa saamastani kohtelusta, mutta eräällä tasolla ymmärrän, että niiden idioottien kanssa ei pitäisi mitään tehdäkään, yksi oikea tapaus valikoitui sieltä mukaan. Herranen aika miten vainoharhaisia jotkut rahanahneet ihmiset voivat olla. Ihan naurettava episodi, jäi sinne firmaan pari henkilöä mm hallituksessa eräs nainen, jonka kanssa tulin toimeen ja jolta ostin aikanaan jopa pikku takin.

Omituinen maailma, mutta huvittaa, koska olen kuitenkin voiton puolella. Autan ihmisiä elämässä eteenpäin, sehän ei kaikille ihmisille sovi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #207 : 28.02.2008 09:15:56 »

Edelleen sama vaiva... tilanne raukesi ja tyhjään, apua en saa... jäljelle jää (ehkä) reklamointi toiminnasta, mutta maksaako vaivaa  buck2
En ehkä ole oikea tyyppi taisteleen tuulimyllyjä vastaan, mutta jupinaani voin aina pitää  Wink Voisin viitsiäkin taistella hamaan tappiin asti, kunnes toinen kaatuu  :Smiley mutta nyt tässä ei ole voittajia, koska minun sana virkailijaan sanaan on täysin vertailuarvoton  idiot2 minun minun näkemys tilanteesta ei vedä vertoja ylivartaiselle virkailijalle, jonka suusta pulppuaa vain puhda totuus ja täysin vailla inhimillisiä sävyjä, vain lakia myötäillen tippuu helmiä sioille  Undecided
....*potuttaa tällä hetkellä maksaa veroja ja yllä pitää tuonkin laitoksen työntekijöiden suojatyötä, kortistoon joutaisivat kun eivät hommiaan hoida*...
 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
 buck2 Cry buck2 buck2 Cry buck2
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #208 : 28.02.2008 12:02:31 »

Edelleen sama vaiva... tilanne raukesi ja tyhjään, apua en saa... jäljelle jää (ehkä) reklamointi toiminnasta, mutta maksaako vaivaa  buck2
En ehkä ole oikea tyyppi taisteleen tuulimyllyjä vastaan, mutta jupinaani voin aina pitää  Wink Voisin viitsiäkin taistella hamaan tappiin asti, kunnes toinen kaatuu  :Smiley mutta nyt tässä ei ole voittajia, koska minun sana virkailijaan sanaan on täysin vertailuarvoton  idiot2 minun minun näkemys tilanteesta ei vedä vertoja ylivartaiselle virkailijalle, jonka suusta pulppuaa vain puhda totuus ja täysin vailla inhimillisiä sävyjä, vain lakia myötäillen tippuu helmiä sioille  Undecided
....*potuttaa tällä hetkellä maksaa veroja ja yllä pitää tuonkin laitoksen työntekijöiden suojatyötä, kortistoon joutaisivat kun eivät hommiaan hoida*...
 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
 buck2 Cry buck2 buck2 Cry buck2

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17298.msg183229#msg183229

Angry  Undecided  Cry  smiley6600

Osanottoni  Wink sulle Jaspis  Kiss  joskus on ihan paikallaan JATKAA ja viedä asiaa eteenpäin nk. puolueettomalle taholle esmes vakuutusoikeuteen - jossa käsitellään valituksia jotka kohdentuvat ko.henkilön valituksiin esmes KELAn korvauksista/ saamatta jääneistä korvauksista  tickedoff - tai saamatta jääneistä korvauksista TAI takaisinmaksuun laitetuista etuisuuksista  ( esm. OPINTORAHA ja ASUMISLISÄ ... josta kokemusta kylliksi allekirjoittaneella - ja vakuutusoikeus oikaisikin asiaa tai paremminkin takaisin maksettavan etuuden määrää , jota minulta perittiin nyt jo  kuuden6 vuoden takaisista etuuksista  Shocked  tickedoff , ja varmasti makselenkin niitä seuraavat "kuusi vuotta" parikymmentä euroa kerrallaan  angel)

En ihka tarkkaan muista tai tiedä mistä on sulla kyse, mutta - sosiaalivakuutuksista , asumistuki, ymv. voi  aluksin valittaa  (ja oikeuksiansa samalla tarkistaa) vaikka  oman asuinkunnan sosiaaliasiamiehelle ... työttömyyskorvauksista - työvoimalautakunnalle etc. jos tahtoa riittää ... Tongue

Ymmärrän kyllä senkin että tulee stoppi - ja kokee taistelevansa tuulimyllyjä vastaan  crazy2



 
police silti, niin totta on tämä " ei oikeutta saa
(useinkaan) ellei sitä itse hanki ... Undecided coolsmiley

tosin esmes vakuutusoikeudessa asioiden käsittelyaika on noin reilu vuosi  buck2

 smitten sinulle aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 15:22:32 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #209 : 05.03.2008 12:26:08 »

Piipahdin täällä tekemässä omiin kirjoituksiin katsauksen...luo perspektiiviä omiin tunteisiin kivasti  Wink Huomasin vastauksesi Aaviisuinen, kiitos  Kiss Kiss
Kyllä tuulimyllyt oli vastassa, mutta jätin kirjallisen asiakaspalautteen ylemmälle virkahenkilölle ko.jutusta ja selitin, etten kaipaa muuta kuin asiallista ja asiantuntevaa palvelua. Kuinka nyt sitä ei ollut tarjolla ja siitä olen todella käärmeissäni, koska sillä olisi voitu säästää minun ja laitoksen aikaa huomattavasti ja täysin ilman toraa. Palautteeni otettiin vastaan ymmärtävästä ja pahoitellen tapahtunutta. Hän osasi asiansa ja tiesi mistä puhutaan, kun kyselin laintekstiä ja sovellustapoja  Smiley Alempi virkaporras taitaa olla kerätty jostakin kadunkulmasta töihin, ilman kunnollista koulutustaustaa  Angry tai sitten ovat ottaneet jonkin etukäteen luokittelun käyttöön naamataulujen perusteella ja siksi kohdallani tökki  Huh
LAATUA VALTION JA KUNNAN VIRKOIHIN! Sitä kun huudetaan joka paikkaan muutenkin, miksi ei sitten sinne myös...  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: