Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641582 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #150 : 31.12.2007 11:53:38 »

Arkiviisu!

Tuo oli äärettömän tärkeä asia,minkä kirjoitit.
Avoliiton jälkeen jäin yksin selvittämään asiaa,
josta toinen ei enää halunnut keskustellakkaan.
Kun kuvassa oli myös sairaus,joka esti hänen
Kykynsä keskustella,oli minun todella vaikeaa
ymmärtää tapahtunutta.
Aikuinen tyttärensä ja kaksi ex-avoa sitten selitti
miten kaava menee ja psykiatri,jonka juttusilla myös
kävin.
Hän kertoi tästä persoonallisuushäiriöstä ja selkeytti sitä
minulle.
Jostain se apu siihen selkeyttämiseen kuitenkin pitää saada,
muuten asian kanssa tallaa läpi elämänsä ja vie sitä ja pelkojaan
suhteesta toiseen.

Diamond sanoi nuo niin totta olevat sanat.

Yöllisen kirjoittelun jälkeen sanot itsekin asian ikään kuin olisit päätöksen tehnyt.Varmempana ja jotenkin vahvempanakin.
Mutta niinhän tuolla mainitsit,ettet kovin nopeasti etsi uutta.
Että käyt vanhan suhteen loppuun.
Uskon myös,että sillä luo vahvemman perustan sitten joskus uuden tulla,jos nyt tästä lähdet.
Aikaa,rauhaa ja voimia sinulle kaikessa,mihin sitten päätätkin ryhtyä.
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #151 : 31.12.2007 15:09:27 »


...oli minun todella vaikeaa
ymmärtää tapahtunutta.

...Aikuinen tyttärensä ja kaksi ex-avoa sitten selitti
miten kaava menee

...ja psykiatri,jonka juttusilla myös
kävin.
Hän kertoi tästä persoonallisuushäiriöstä ja selkeytti sitä
minulle.
Varmempana ja jotenkin vahvempanakin.
Mutta niinhän tuolla mainitsit,ettet kovin nopeasti etsi uutta.
Että käyt vanhan suhteen loppuun.
Uskon myös,että sillä luo vahvemman perustan sitten joskus uuden tulla,jos nyt tästä lähdet.
Aikaa,rauhaa ja voimia sinulle kaikessa,mihin sitten päätätkin ryhtyä.

Aivan ensimmäiseksi kirjoitan tähän näin :
Että en millaan lailla tahdo loukata ketään ihmistä jota koskettavat  persoonallisuushäiriö, kaksisuuntainen miealialahäiriö, narsismi - joko omalla kohdallaan, tai läheisen ihmisen tai menneen kokemuksen kautta.

En  tällä kirjoituksella määrittele enkä yleistä enkä aseta ketään lokeroon tai  kenellekään tai kenenkään suhteelle leimaa otsaan. Se mitä tähän kirjoitan on omaa kokemusta, läheltä seurattuna ( ei omassa parisuhteessa) muutamankin parisuhteen tapahtumissa - sekä työni puolesta kanssaelettya / ammattiauttajana  - en silti halua nimetä itseäni minkäänlaiseksi asiantuntijaksi " tai sen ainoan oikean tiedon lähteeksi" sillä tämä jos mikä on myös hyvinkin arka asia, monelle henkilökohtaisesti oman tilanteensa tai parisuhteensa kautta.

Ja huomioitavaa on että aina on poikkeuksia ja poikkeuksen poikkeuksia ETTÄ ei se että itsellään on jokin näistä "diagnooseista" tai kumppanillaan tai vaikka lapsensa kumppanilla - niin se ei vielä tarkoita yksi yhteen sitä että ei olisi mitään toivoa - ja sitä paitsi näitä kolmea ei pidä mitenkään suoraan verrata toisiinsa -  että niiden vaikutukset ja seuraukset ihmiseen itseensä tai parisuhteeseen olisi nk.yksi yhteen - on niin kovin paljon kiinni siitä miten ihmiset itse tai kumppanit tai läheiset suhtauvat ko. diagnoosien seurauksiin tai siihen että  otetaanko asia esille yhdessä -  ja kohdatanko tilanteet ja haasteet yhdessä toinen toisiansa tukien. Oleellista siis on että onko ihminen suostunut myöntämään itselleen tilanteensa.    Oleellista on myös se ettei näistä mikään tee ihmisestä viallista tai huonompaa tai ensisijaisesti syyllistä - sillä näiden kaikkien "diagnoosien" syntymekanismi on totta vieköön niin monisyinen ja monivaiheinen ETTEI sitä itselleen kukaan tilaa -  ja sekin että joku meistä on herkempi eri tilanteille esm lapsuudessaan SEKIN vain on niin - että tulemme tänne mukanamme erilaiset energiat erilaiset ominaisuudet erilaiset haasteet ja erilaiset talentit - ylipäänsä tarkoitukset JOTTA sieluina tätä ihmisenä olemista sen eri muodoissa ja tilanteissa koemme ...  näin ainakin itse vahvasti koen JA tästähän hyvin pitkälle on kyse ESOTEERISESSA ASTROLOGIASSA...  angel

ETTÄ
Parahin Chandra  angel sillä  Cry yksi vaikeimmista  kohdattaviksi  ja koettaviksi tulevista " kokemuksista" on suhde persoonallisuushäiriöisen , narsistisen, kaksisuuntainen mielialahäiriöisen kanssa - kuin siinä eläminen ja tilanteen vaatiessa myös suhteesta irroittautuminen ...

Kokemukseni on että vaikeinta on hyväksyä se että on "ns.suostunut" tällaiseen suhteeseen, ettei huomannut jotain tarpeeksi ajoissa ? ? ? eikä tämä reitti oikeastaan johda mihinkään ... sen selvittämisessä että mikä tarkoitus ja merkitys suhteella oli.

Vaikeaksi ja raskaaksi kokemukset ja tapahtuneiden tiedostaminen ja myöntäminen tulee  - ikävää kyllä ~usein sen myötä - että näihin suhteisiin liittyy usein väkivaltaa ; sekä henkistä että ainakin joissain suhteissa myös fyysistä ...  kuin myös se että alkaa tiedostamaan oman muutoksensa - sillä melkoisella varmuudella näissä suhteissa  oleva alkaa muuttua myös omalta persoonaltaan ... hän joutuu salaamaan asioita, pelkäämään , häpeämään ja monia monia muita tapahtumia jotka hiljalleen nakertavat kokijansa tervettä itsetuntoa ja  tervettä kokemusta itsestään ...

Ja kun vihdoin pääsee tilanteeseen että avautuu  ovi josta paeta on usein niin sokea ettei enää näe sitä ovea VAAN tarvitsee toisten tukea ja apua - joko läheisten tai viranomaisten ... ja vielä pitkään että saa itsensä irrotettua ja KASATTUA itsensä jälleen eheäksi ...

Että pitkän matkan olet ymmärtääkseni kulkenut JA onnesi ja siunauksesi on ETTÄsinulla on ollut ainakin loppujen lopuksi lähelläsi ihmisiä jotka ovat auttaneet sinua ymmärtämään ETTÄ mistä oli kyse ... vaan se sisin matka on yksin tehtävä ja kuulukin olla JA esm . ja joskus omat kokemukset ovat niin rankkoja ETTÄ se matka pelottaa ... yksin  tehtävä tarkoittaa että kukaan toinen ei voi tehdä sitä toisen puolesta - mutta tukijoita voi olla ja on hyväkin olla - niin ettei pelko käy yli voimien - ja huom!!!! nämäkin kokemukset kaikkinensa ovat jokaisella omat toisella rankempaa ja toisella keveämpää ... vaan sen pimeän  "tunnelin "päässä loistaa AINA  kirkas valo  ja se ei katoa vaan kulkee mukana  smitten

Kirjoitinkohan taas sekavasti - kun tämä teksti tulee taas tällaisena tajunnan virtana .. taaviisuinen  smitten

« Viimeksi muokattu: 31.12.2007 15:23:19 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #152 : 31.12.2007 16:32:09 »

Kyllä kirjoitit täyttä asiaa Aaviisuinen.
Aivan kuin olisit elämästäni kertonut.
Häpeää ja itsesyytöksiä!
Miksen tajunnut?Miksen kuunnellut itseäni?
Mutta tällainen ihminen on äärettömän hyvä salaamaan todellisuuden.
Minä herkkänä kyllä vaistosin,että jokin on pielessä.
Tiesin sen koko suhteen ajan.
Sitä en tiennyt,että olin kolmas,jonka oli asiakkaistaan valinnut.
Nyt on menossa neljäs.
Tilanne on korni sikäli,että hän on psykologi ja terapeuttini pitkässä terapiasuhteessa.
Siksi pidin häntä ehkä jumala.
Hän teki kaikkensa siinä työssä ja jälkeenpäin olen ymmärtänyt,että myös paljon sellaista,jonka ammattietiikka kieltää.
Mutta minä masentunut pöljä,pidin häntä vain äärettömän hyvänä työssään.Välittävänä ihmisenä,joka hoiti poikanikin asioita.
Kaiken huipuksi ei hänellä sitten lopun viimeksi ollut edes teraupeutin koulutusta.
Seurustelusuhteen alettua olin onneni kukkuloilla!
Eihän tämä voi olla edes totta! Shocked smitten
Mutta varsin pian huomasin,että tämä on aivan eri ihminen,kuin se,joksi olin häntä luullut.
Itseasiassa hän on ammatinvalintapsykologi,mutta piti enemmän terapoinnista,eikä kukaan tiedä,mitä psykologin huoneessa tapahtuu.
Mystiikkaan kiinnostuneena kokeiltiin hypnoosia ja vaihtoehtohoitoja ja voi luoja,en kehtaa edes kertoa.

Hän mainitsi kyllä rajatilapersoonallisuushäiriönsö minulle,mutta kuvittelin sen olevan vain jotain hyvin lievää.Sana rajatila,sillä rajalla,onko häikkää vai ei. Minä  uglystupid2
Lopetin seurustelun jo vajaan 3 kk:n päästä,mutta ei hän luovuttanut.
Oli aivan epätoivoinen ja niinpä syyllisyydentunteesta jatkoimmme.
Oli muuttanut seurustelumme vuoksi kotikaupunkiimme.
Nyt tiedän senkin,miksi meni aivan paniikkiin,kun lopetin.
Hänellä ei ollut uutta katsottuna.
Hänen kauhunsa on elää yksin.Ei kestä elämää ilman naista,jonka kautta hän elää.
Mutta naisensakin pitää olla heikko,jotta hänellä on johtava rooli ja kyky tuntea itsensä tärkeäksi.

Hän kyllä tiesi sairautensa,mutta halusi kätkeä sen.
Pitää kaapissa pahan miehen ja elää fantasiamaailmassa.
Kun sitten kaivoin sen esiin,pelästyin sitä mikä sieltä tuli.
Se oli nopea ja sekava loppu.
Hän sanoi pistävänsä takaisin kaappiin sen,minkä väkipakolla esiin kaivoin ja menevänsä uuteen suhteeseen.
Niin hän tekikin.
Kaivoi kalenterista seuraavan asiakkaan numeron ja soitti tälle kotiin ja siitä se alkoi.
Astui pois ja aloitti uuden suhteen,johon kuului välitön yhteenmuutto.
Minä olin sitä vastaan harannut vuoden,mutta siinä vasta paljastui omituinen elämämme.
Hulluinta on,että hänellä on kyky fantasioida joku kummallinen käsitys liitosta,johon ei tule arkea.
Nainen on aina jumalatar ja hän pystyy kohdistamaan sen tunteen hänelle aitona ja totena siihen kehen kulloinkin haluaa.

Kaikki suhteet edellisiin naisiin oli katkaistu näin.
Uudet alkoivat runsaiden valheiden saattelemana.
Minkä kuvan minäkin sain edellisestä naisesta,josta hän kuulemma oli eroamassa ja siitä oli puhuttu.Vain asuntoa haettiin.
Kumma vain,tämä nainen ei tiennyt siitä mitään,kun hänen kanssaan jälkeenpäin juttelin.
Oli mukava ja fiksu.Mutta käynyt myös läpi helvetin tuon suhteen päättyessä.

Lapsensa hän jätti kaikki samalla tavalla.
Kun jäi äiti,jäi lapsikin,eikä niillä ollut enää sijaa hänen elämässään.
Vihasi vanhempiaan,oikeastaan kaikkea ja kertoi kummallisia tarinoita,jotka ensin tuntuivat niin tosilta ja säälitti ihmisen kovat kokemukset.
Taas minä. uglystupid2

En kirjoita enempää,koska tästä saisi äkkiä kirjan.
Miksen sitten suostunut vain olemaan se rakastettu jumalatar?
Höh,se oli todellisesta elämästä niin kaukana.
Enhän minä aikuinen ihminen jaksa teeskennellä olevani juuri rakastunut teini.
Ja kuten sanoin,vaistot kertoivat,että kaikki ei ole kohdallaan.
Minä luulin että suhde oli kahden aikuisen tasavertainen suhde.
Sellaista ainakin hain,mutta se oli kaukana siitä.
Ja kun en ollut enää heikko,kun minulla alkoi käydä asiakkaita ja kävin ihmisten kanssa pitkiä puheluja heidän ongelmistaan,tuli hänelle ongelma.
Ei kestänyt sitä.
Minun olisi pitänyt pysyä vakavasti masentuneena,jota saa terapoida koko ikäni,niin kaikki olisi ollut hyvin.

Kamala kokemus.Ja olenkin sanonut,että mieluummin alkoholisti tai narkkari (hän absolutisti)kuin tämä kokemus.
Heidät minä tiedän ja tunnen ja käytös on ennalta arvattavissa.
Tästä ei tiennyt yhtään mitään.Toiminta oli täysin päätöntä.
Sitä paitsi edellämainitut selviävät joskus,mutta tämä kun ei selvinnyt.
En kykene menemään hänen ajatusmaailmaansa.En ymmärrä sitä.
En edelleenkään ymmärrä muuta kuin sen,että näin hän aina on toiminut ja siihen kenttään kuuluu kaikki ihmiset hänen lähellään,omaiset.Ystäviä ei ollut.

Mutta muiden seurassa oli mitä huomaavaisin.Voi luoja miten osasi peittää kaiken.Ja näytelmää olisi halunnut muittenkin aikana,minä en suostunut.
Jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan,näkyy se heistä ilman jatkuvaa lähmimistä ihmisten ilmoilla.
Ja nyt tarinointi saa taas loppua.
Suokaa anteeksi kirjoitusvirheet,en nykyisin juuri koskaan jaksa lukea tekstejäni uudestaan.Ovat varmaan tosi kuivia,kun ei itsekään huvita lukea. Grin
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #153 : 31.12.2007 17:02:59 »

 smitten Chandra  angel  angel  angel ...

Chandra  ja  muutkin tästä aiheesta kirjoittaneet minulla on hyvinkin vahvasti sellainen olo - että  kovin moni lukija saa näistä tarinoista , enemmän kuin arvaammekaan...  smitten

Ja hyvää tämäkin että saimme jättää nämä energiat tänne vanhan vuoden puolelle ... että mitä jos yhdessä tuumin toivotamme kaikille näille ihmisille, tapahtumille ja kokemuksille  - selvitetyille ja vielä epäselville siunausta ja rakkautta ja ympäröiköön kirkkaista kirkkain valo kaikki nämä sanamme ja myös ajatuksemme kuin kaikki ihmiset ja kokemukset , tunteet ja muistot ja haavat ja ...

Tulkoon anteeksianto meidän kaikkien osaksi itsellemme ja toisillemme -  itse luotan anteeksiantamisen parantavaan voimaan ~kun antaa anteeksi itselleen ja kaikille osapuolille, niin paljon kuin vain on mahdollista, ei väkisin vaan lempeästi ... ja jos se on itselleen kovin vaikeaa NIIN pyytää avukseen suojelusenkeleitä tai niitä "apuvoimia"  jotka ovat itselleen tutut ... ja kiittää sieluansa ja sieluja jotka ovat olleet mukana näissä kokemuksissa - kuin myös meitä ihmisinä, ihmisinä joille ajoittain on kovin vaikeaa ymmärtää ja hyväksyä ETTÄ mitä varten mikäkin asia tulee kohdallemme tai elämäämme ... ymmärtää  ja hyväksyä itseämme ja toisiamme...

Ja niin varmasti on parasta, että tekee sen minkä kokee todeksi ja aidoksi ja mahdolliseksi itselleen - ei mitään sen vuoksi että " on annettava anteeksi" tai hyväksyttävä tai ymmärrettävä - vaan juuri sen verran kun voi sydämestään aidosti ja totena antaa anteeksi -, ymmärtää ja hyväksyä - ja jollei voi niin hyväksyä sen ... voi olla että sen aika on vielä tulossa - anteeksiannon, ymmärtämisen ja hyväksymisen - vaikka sieluntasolla-sydämentasolla - jollei ihmisenä vielä voi ...

Niin että tällaista jattelin - että vuoden viimeisenä päivänä päästämme irti, niin paljon kuin kukin kohdallansa voi ja kiitämme  ja annamme näiden ajateltujen, kirjoitettujen asioiden mennä mennojaan sinne missä on kaiken alku ja loppu a alku ja.. ja puhdistua siellä... tai niinkin voi kokea että laskee tämän kaiken enkelten syliin ETTÄ he vievät nämä kaikki mennessään..  angel

Lopultakin vain päästää irti rakkaudella ja  jatkaa sopivan hetken tullen eteenpäin kiitollisuudella taaviisuinen

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #154 : 31.12.2007 17:16:22 »

Ja kirjoitetaan toki tätä niinkauan kun kirjoittamista on ... en sitä tarkoittanut ETTÄ kesken lopetamme ...  smitten

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #155 : 31.12.2007 17:46:53 »

voi että ette aavistakaan?? miten herkästi ja hyvin tulkitsette
taivahan kuvioita näillä kirjoituksillanne,
tuo irtipäästämisen teema,
unohduin äsken lukemaan sähköpostiin tulleita ikivanhoja viestejä vuodelta 2006 (joo,jemmaaja,säilöjä,irtipäästäminen sopii hyvinkin meikäläisen postilaatikon siivoamiseen..)
ja minähän en usko että mitään tapahtuu sattumalta,
niinpä huomioin sieltä tuon jo eilen olleen kvinkunssin, aspect_kvi,määritellyksi irtipäästämisen aspektiksi,
eli hyvinkin haavottavista rakkaussuhteista nyt peräytyvän marsin ja venuksen kvinkunssin avulla lopullisesti irti,
sitten mietin että entäs se asteroidi Astrae,joka pitää kiinni viime tippaan eikä tajua milloin suhde on ohi,
tulipa chiron pelastamaan,
Astrae 12  vaaka aspect_tri :chiron:13  vesimies,
ja onpa tuossa samoissa lukemissa Astraen kanssa aviollinen
 vaaka kuu 13 astetta,
että jos on tarve ja halu päästää irti niin ainakin tähdet ovat suosiolliset,
 pluto aspect_opp mars vois jopa pikkasen pakottaa muutokseen:"taakse poistu,mars!"
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #156 : 31.12.2007 17:56:05 »

voi että ette aavistakaan?? miten herkästi ja hyvin tulkitsette
taivahan kuvioita näillä kirjoituksillanne,
tuo irtipäästämisen teema,

ja minähän en usko että mitään tapahtuu sattumalta,
niinpä huomioin sieltä tuon jo eilen olleen kvinkunssin, aspect_kvi,määritellyksi irtipäästämisen aspektiksi,

eli hyvinkin haavottavista rakkaussuhteista nyt peräytyvän marsin ja venuksen kvinkunssin avulla lopullisesti irti,
sitten mietin että entäs se asteroidi Astrae,joka pitää kiinni viime tippaan eikä tajua milloin suhde on ohi,
tulipa chiron pelastamaan,

että jos on tarve ja halu päästää irti niin ainakin tähdet ovat suosiolliset,
 pluto aspect_opp mars vois jopa pikkasen pakottaa muutokseen:"taakse poistu,mars!"


Ah kiitos n i k k i   smiley6600 ... mikään ei ole sattumaa - tämäkään ETTÄ luit ajatukseni, sillä juuri aiemmin kirjoittaessani tuota pitkää kirjoitusta ajattelin : hmm. nikki varmasti osaisi laittaa planeetat ja asteet kohdalleen ELI ottaa tähän enämpi astrologisen näkökulman - itseltäni vielä tuo esoteerinen luonnistuu vaan tämä on sinun lajisi - että ihanaa leijonat ihanaa kun olet olemassa nikki ja kirjoitit juuri mitä kirjoitit ... Cheesy  Kiss  smitten

ETTÄ KOLMINKERTAINEN ELÄKÖÖN tälle " että jos on tarve ja halu päästää irti niin ainakin tähdet ovat suosiolliset "

Sou LET IT BE ... minulla ainakin on ollut lähes elämän mittainen matka oppia kuinka Chironi on hyväksi olemiselleni  ja kuinka  taas ei  ja miten nämät ilmenee ... että let it biii  smitten
taaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 31.12.2007 17:57:40 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #157 : 31.12.2007 19:05:36 »

kyllä

eikä vain suututa vaan sattuu

onko kellekään teistä laitettu kipsi väärin 4 kertaa ja joka kerta väännetty luita tajun menetyksen partaalle

no jos tiedän mitä on läheisyyden ilo niin myös fyysinen kipu

kokemukseellisesti

ei vain raha ja rakkaus siis

myötätuntoni potilaille!

ihme juttu, sieluni oli kaikessa mukana, noin loppui kylpyläpäivä.. outoa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #158 : 31.12.2007 19:12:32 »

Voi hyvänen aika, miten olo kirkastui yhtäkkiä ihan kummasti.  angel
Enkä siis ole ottanut yhtään mitään.

Tajusin juuri jotain tämän elämän opetuksista, karmasta, uskosta, rakkaudesta, milloin on aika luovuttaa, milloin on aika taistella. . .

Oivallus.

 smitten

Suurimmalla epätoivon, kauhun, epätodellisen paniikin ja rauhattomuuden keskellä joku kuiskaa korvaani että jos olen taistellut tieni tähänkin asti, niin miksi olen yhtäkkiä pakenemassa..... Sitten tajuan että en minä pakenekaan ja sydämeen laskee rauha. Olen päätökseni tehnyt. Hui miten lähellä olin jotain muuta päätöstä, hain itselleni jo asuntoakin mutta pitänee sitten olla ottamatta se vastaan jos saankin sen..  Lips Sealed Grin


 Kiss  Kiss  Kiss sinulle !!!
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=22674.msg178772#msg178772
smitten   smitten    smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #159 : 31.12.2007 19:35:19 »

todella romanttista - röntgen 4 kertaa. no viime talvena lapseni potilas ja nyt minä.. opetus? hiljenny? teki mieli poistua ruumiista vaan--

Week of December 31, 2007
This is the first full week of the four-week transit of Venus through your sign, thus marking an auspicious start to the new year. Venus in Sagittarius gives you the perfect opportunity to start fresh. This is this magic portal that you've been waiting for. This week offers a series of chances for you to bring old romantic cycles to a close so that you can set new cycles in motion. Embrace your inner truth and the truth of what you'd like to manifest in your romantic partnership. This Friday, when the Moon enters your sign, you'll feel a wonderful boost of confidence that will lead to an incredibly romantic weekend you won't soon forget! You and someone very special will be taking love to new heights, so go ahead and enjoy the ride.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #160 : 02.01.2008 00:32:50 »

Sen minä vaan sanon että ihmiset eivät välttämättä muutu.. ihan täydestä sydämestä voin tämän todeta. Kaiken voi antaa anteeksi mutta kaikkien kanssa ei voi elää.

Itse katsoin juopottelevaa (ja pettävää) ihmistä tarpeeksi kauan.. lopulta lähdin kun oli pakko, henkinen pahoinvointi niin suurta. Se oli paras teko mitä olen koskaan tehnyt, elämä alkoi siitä uudestaan. Muistan vieläkin sen vapautumisen tunteen.. pääsin irti vaikka kipeää se teki.

Saman kokeneena allekirjoitan tämän ihan täysin.

Toivon alkoholistin kanssa elävälle rohkeutta nähdä asioiden todellinen tila,
uskoa, että maailmassa on tarjolla paljon parempiakin puolisoehdokkaita,
ja rakkautta niin itseään kuin sitä toistakin kohtaan lopettaa kärsimys.

Niin alkoholi kuin turhatoivokin tappavat hitaasti.
Life is for living smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #161 : 02.01.2008 12:33:15 »

Tuttua tarinaa Cry
Mitä järjettömämmältä toisen toiminta tuntuu niiden parisuhdevelvollisuuksien ja yhteiseen elämään suhtautumisten suhteen, mitkä pitäisivät jokaiselle aikuiselle olla itsestään selvyyksiä, sen vaikeampaa taitaa olla suhteesta eroaminen -
sydän huutaa puutteessa, joka järjenkin mukaan tulisi tulla täytetyksi sen taholta, joka väittää rakastavansa.

Siinä joutuu arvioimaan uudelleen omaa rakkauskäsitystään,
koska aito rakkaus on sitä, että hyväksyy pyyteettömästi ja kokonaisuudessaan kaiken...

Elämä alkoholistin kanssa kyllä opettaa perusasioita rakastamisesta;
Ensin on rakastettava itseään
ja itseään on aina rakastettava pikkuisen enemmän kuin toista Smiley


Mikä erottaa alkoholistin suurkuluttajasta?
Määrä tai juomiskerrat eivät ole niin merkityksellisiä alkoholismia määritellessä kuin sen sija arvoasteikossa. Alkoholistille monet asiat jäävät tärkeysjärjestyksessä alkoholin jälkeen, vaikka joku voi olla tärkeämpikin. Usein alkoholistit hoitavat työnsä, mutteivat elämäänsä. Tongue
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #162 : 02.01.2008 13:58:54 »

Mikä erottaa alkoholistin suurkuluttajasta?

Hyvä kysymys. Raja taitaa useimmissa tapauksissa olla melko häilyvä ja Suomi on täynnä alkoholismialttiita suurkuluttajia. Yleensä kai totuus selviää vasta sitten kun, tai JOS, alkoholinkäyttöönsä yrittää vaikuttaa (lopettaa sen tai vähentää).

Itse elin monta vuotta alkoholin suurkuluttajan - tai alkoholistin - kanssa. Määritteli hänet sitten kummaksi hyvänsä, tunne, että jäin jatkuvasti viinalle kakkoseksi tuli joka tapauksessa erittäin tutuksi. Ei se varmaankaan tarkoituksellista ollut hänen puoleltaan, mutta sellainen tunne joka tapauksessa minulle jäi.

Yhtään hetkeä en ole jälkikäteen kaivannut siihen suhteeseen, vaikkei se huonoa aikaa muuten ollutkaan eikä sisältänyt väkivaltaa tai muuta dramaattista. Astrologisesti katsoen on kuitenkin osuvaa, että suhde alkoi tr neptunus askendentillani (sokaisten järkevän Kauris-puoleni) ja päättyi, kun se oli liikkunut siitä yli 10 asteen päähän eli ulos yhtymän orbista.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #163 : 05.01.2008 16:33:34 »

Ei se varmaankaan tarkoituksellista ollut hänen puoleltaan, mutta sellainen tunne joka tapauksessa minulle jäi.
Voin puhua vain omasta puolestani, mutta koskaan en jättänyt toisia
huomiotta, pettänyt lupauksiani jne. tarkoituksena satuttaa/ loukata..
alkoholi vaan oli vahvempi minun tahtoani ja muu toisarvoista..

Morkkiksiin ja petettyihin lupauksiin piti puuduttaa aivotoiminta
aina vaan uudestaan.. ja lopulta esim. päättää suhde rakkaaseen
ihmiseen, koska ei halunnut enää enempää satuttaa.  Embarrassed

vieläkin inhoan/ihmettelen tekojani, mutta olen hyväksynyt ne
ja antanut itselleni anteeksi,, onneksi myös saanut anteeksi
  Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.01.2008 16:35:42 kirjoittanut Sissis » tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #164 : 06.01.2008 17:27:52 »

alkoholi vaan oli vahvempi minun tahtoani ja muu toisarvoista..

Näinhän se usein on. Undecided Toisaalta ihmisen omalla tahdollakin voi olla uskomaton voima, kunhan vain tulee sopiva aika ottaa se "täydellä teholla" käyttöön. Kuulostaa siltä, että sinäkin Sissis olet sen avulla selvinnyt hienosti - ja varmasti myös muiden ihmisten avulla, emmehän kukaan ole täällä yksin. Läheisetkin voivat huomaamattaankin joko "ylläpitää" toisen alkoholismia tai sitten siitä eroon pääsyä, kaikki kun vaikuttaa kaikkeen. Kuitenkin alkoholismi kokemuksena voi olla myös tärkeä osa elämänpolkua, joten syyllistäminen sinänsä, etenkin itsensä syyllistäminen jälkikäteen, onkin melkoisen turhaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: