En ole huomanut

Mikä nyppii?

Kiitos IPPUSKA

, kaikella rakkauvella - tästä voipi tulla pitkä litania" mutta kun kerran kysyit - niin ... ja kiitos kun huomasit tämän -

JA ekaksi mulla olikin sun
tämä lainaus - vaan poistin sen kun en tahtonut sotkea JASPISTA ja SINUA näihin omiin

.... oletan että syynä onkin tämä ETTÄ olen jo liiiiiiiian moooonta vuotta - melkein ihmisiän pidätellyt

... ai miksikö

NOOH kun minun maailmassani - ihan omassa itserakentamassani uskomusmaailmassa ON ollut tällainen kohta ETTÄ - henkisellä polulla olevan ihmisen ei kuuluu kiukutella tai vihastua tai näyttää muutenkaan negatiivisia tunteitaan tai ETTÄ edes kiroilisi tai jotain muuta vastaavaa ....

JAAAaah - syyt moiseen on moninaiset ja varmastisuurimmalta osaltaa tulee siitä ETTÄ itse - siis minä olen jo pienestä asti pelännyt vihaisia ihmisiä - johon on taas monia syitä - jotkut varmasti jo aioneiden takaa - eli jo aiemmista kokemuksista

VAAN
NÄIN minulle kävi että kun pelkäsin vihaisia ihmisiä - niin en myöskään kestänyt itseäni vihaisena ... erittelemättä nyt enmempiä ....
UNISTAJaah kerrottakoon että viime öinä olen nähnyt asiaa hyvin valaisevia unia JOISTA viime yön uni oli ja on selkeä kuin pläkki ELI syystä ja toisesta seurailin erään naisihmisen puuhia kun MOOSEKSEN lailla koetti pysäyttää vuolasta ja voimaksta virtaa virtaamasta .... eli tahtoi tehdä itselleen lyhyimmän tien virran toiselle puolelle .... hän patosi lopulta virtaa todella vahvalla teräksisellä seinämällä - joka aina vain luisui pois - vaan sitten hän sai teräs-seinämän paikoilleen ... sitä katsoessani koin kuinka virran paine kasvoi ja kasvoi ja pullistui ja voimistui - ja sanoinkin
"että kohta räjähtää - että paine käy niin valtavaksi ettei terässeinämäkään enää estä virran virtaa virtaamasta vapaana" .... tunsin oikein itsessänikin MITEN itse paisuin ja pullistuin ja pullistuin - ja hetkeä ennen kun terässeinämä meni kahtia kuin puutikku - >NIIN unessa siis - paikalle tuli kivinen "dinosaurus" joka oli kuitenkin "elävä" ja alkoi syödä sitä kiveä - ja sitten terässeinämä vain taittui kahtia ja vesi virtasi .....

Että tällaista vähän isompaa on täällä meneillään

- ettei ihan pienet napanöyhdät ole lähdössä - ja tämän kanssa täällä elelen - ja tälleen

" että sori kun oon syntynyt ja anteeks kun oon olemassa

ja niin etespäin

"
aaviisuinen ja peeäs saattoi hyvinkin jäädä kielioppi ja kirjoitusvihreitä