Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1642015 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #105 : 21.09.2007 07:18:04 »

 Shocked  tickedoff ...  himpuran mozzilla firevox supernopea  Cheesy  .... knuppel2 jo kolmatta päivää mättää ... monta kertaa päivässä ladattava uudelleen muuten ei pelitä - että onkos tämä meikätytön oma extreme - vai onko ollut havaittavissa muillakin samanlaista .... tarttee vissiin tehdä jotain näihin omiin sähkökenttiini - kun ei oikein hommat pelitä ( tai ainakin usein mättää) näiden sähköisten vempaitten kanssa.... crazy2
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #106 : 22.09.2007 17:13:57 »

  ... monta kertaa päivässä ladattava uudelleen muuten ei pelitä - että onkos tämä meikätytön oma extreme - vai onko ollut havaittavissa muillakin samanlaista ....

Ei ole mulla mozilla tökkinyt. Saat siis lystäillä ihan itseksesi. Ammun kuitenkin empatiatykillä, kun omakin kone aina joskus tökkii niin himpurasti, että ....    tickedoff      tickedoff      tickedoff
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #107 : 22.09.2007 18:33:39 »

On ihaitavaa, kun sulla on nuin laaja tunteiden kokemuskenttä käytettävänäsi -
Voimia sulle sen kanssa, Tigrinum smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #108 : 22.09.2007 19:17:39 »

Sitä voisi kutsua myös herkäksi tunne-elämän tiedostamiseksi.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #109 : 22.09.2007 19:48:32 »

En jotenkin nyt näe tässä tilanteessa mitään ihailtavaa vaan tunnen itseni lähinnä maanisdepressiiviseksi tai joksikin muuksi sekopääksi. Vaikka istunkin ihan rauhakseen ja pystyn vaikka hymyilemään kun päätän hymyillä. Äh, tämä on niin kuin jotain jotain.. Niin epätodellista. Jokin sairas psykologinen kauhuleffa, joka on naamioitu tylsäksi arkipäiväksi.
Niin tuttua, että ihan tulee nuoruus mieleen. Kauriina olin nuoruuteni tosi cool aina, mutta onneksi olen nyt oppinut jo kokemaan tunteita täysillä. Oikeastaan ne ovat se elämän suola enkä edes halua vielä olla niin henkinen, että lilluisin pelkässä harmoniassa ja rakkaudessa 24/7. Ikitosi on oikeassa siinä, että olet saanut arvokkaan lahjan ollessasi herkkä. Vaikka arkipäivän kauhuleffa on tosiaan   smitten   Cry    tickedoff    smitten   Undecided     Sad    smitten   Angry    Cry    tickedoff   jne., niin on siinä myös ihana elämän seikkailu mukana. Ihan oikeesti joskus toivoisin saavani kävellä päivän sinun tossuissasi. Sinun elämäsi on monipuolista.   Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #110 : 22.09.2007 21:22:38 »

Sori, en lukenut sen tarkempaa ketjua kuin mitä viimeisellä sivulla on  Embarrassed
Tulin tänne puhiseen viimiset höyryt päivästä ulos ja luinkin etten ole ainoa vuoristoratalainen  smitten
Aamu valkeni *pläääh, onko pakko nousta?*, aamu kahve *yök* ja sitten menoks työasioille... kun tuun kotiin, täällä hypätään nuttu nurin ja katsotaan tv  Shocked Sit rytisi  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Pistin lapset ja äijän poikki, pinoon ja siivoomaan suursiivous meiningillä 2funny Oli totista naamaa, kun oikein tuulettin ja sitten toisten siivotessa kirjoittelin jääkaapin oveen "homma/sääntölistan" paperille Wink ja sen jälkeen siivosin itse vintin, joka on odottanut siivoojaa koko vuoden  Lips Sealed
Ah ja voih, nyt on selkä  buck2 mutta hyvä mieli  angel mahtaakohan tämä olla PMS-oiretta?  2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #111 : 22.09.2007 21:41:54 »

 2funny
Pää kun pää  angel
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #112 : 22.09.2007 22:15:25 »

Mä oon tosi vihanen upeille naisille jotka tuhlaa elämäänsä ja energiaansa kaikenmaailman tunne- ja päihdevammasiin miehenkuvatuksiin tickedoff tickedoff tickedoff

Juttu on vaan niin, ettei huonoa ja piittaamatonta kohtelua pidä kenenkään sietää.
Vetäkää niitä roistoja, sydämenne ryöväreitä, turpaan, ei ne muuten opi. Eivätkä kyllä siitäkään. Jättäkää ne. Oman onnensa nojaan. Ruikuttamaan. Äitiä ne tarvitsevat ja kaipaavat, kyllähän se on huomattu, ettei ne tiedä mitä oikeilla naisilla tekisivät. Oikeesti aikuiset naiset vaan nauraa niille ja niitten surkeille jutuille. Nauretaan mekin. 2funny 2funny

Maailma on miehiä puolillaan. Ja on niistä ainakin osa kelvollisia. Ja jos ei oo, ni siirrytään naisiin.  Wink
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #113 : 22.09.2007 22:41:06 »

Jatkan vielä kun on niin perin juurin riepova aihe, että mitä  tickedoff supermammoja me naiset luullaan olevamme ku annetaan räkänokkien roikkua helmoissamme - ja heikkoina hetkinä oikein pyydellään niiltä crazy2
Äidinvaistoja joo, mut semmosten kanssa menee seksikin ennenpitkää niin insestiseksi, ettei niistä oo enää edes sitäkään iloo! Ellei sitten impotenssi ehdi ensin elämäntapojensa ansiosta. Lopulta niillä ei seiso enää ku järki.

Semmoset perässäraahattavat tai karkureissulta tai muuten odoteltavat vaan hidastaa meidän menoa.

Kannattaa tehdä omia lapsia jos hoivattavaa kaipaa. On meinaan melko epäkiitollinen tehtävä jo niitten oikeesti lapsenikäistenkin kanssa, saatika sitten isokokoistempien. Ja oikeilla lapsilla on vielä toivoa itsenäistymisestä, mut isojen lasten kohalla sen voi jo unohtaa. Senkun oraaliset tarpeensa saavat tyydytettyä ja säännöllisin väliajoin muistutuksen maailman rajallisuudesta, ni pysyvät tyytyväisinä elämäänsä. Kun niille semmonen kert riittää niitten mielestä tyydyttävään elämänlaatuun, ni luulis vähemmänihanat naisetki riittävän, mut ei, ku ne muuten typerykset on sentään yhen asian elämästä oppineet, nimittäin statusarvon, eli että niitten naisen pitää olla hyvännäkönen ja fiksu, että kehtaa kavereille näyttää, muuten niiltä menee maine buck2
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #114 : 22.09.2007 22:55:30 »


Ikitosi,

kertakaikkisen upeeta puhetta.

Otetaan opiksi.  tickedoff
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Atomi
Vieras
« Vastaus #115 : 23.09.2007 20:06:16 »

Hyvä Ikitosi!!!! Minäkin olin sosiaalitätinä yhdeksän vuotta ennen kuin pääsin eroon juoposta ukosta. En ole katunut päivääkään juopon jättämistä! Joutavat omilleen, koska ei niitä tyhjiä lupauksia jaksa ikuisesti kuunnella. Sitten kun alkaa vähänkin tuntua siltä, että nyt riittää niin eikun ukko pihalle tai muuttaa vaikka itse pois, jos ukko ei suostu lähtemään.  tickedoff    tickedoff    tickedoff

Et halua minun elämääni.. Odotan täällä. Olen vain odottanut eilisestä lähtien että mies palaa känniltä..

Jos ottaisin pariksi päiväksi Tigrinumin elämän, niin ekana hommana heittäisin juopon pois tai pakkaisin omat kamat. Mulla on kokemusta sen verran, etten enää miettisi. Sillon ekalla kerralla meni viisi vuotta eron tekemiseen ja sen ajan olisin varmaan voinut paremminkin käyttää.  Angry Sinähän tässä viikolla olit halukas maksamaan muidenkin laskut, kun omissa sait jo harjoitusta eli tehdäänkö vaihtarit?     Smiley
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #116 : 24.09.2007 14:10:05 »

Voi *huokaus* Tigrinum smitten
Ymmärrän, jos tämä oli ensimmäinen kerta, kun saat osaksesi moista.

Mutta muista, kun tyyppi on käyttäytynyt huonosti aikaisemminkin,
oppinut vaikka kuinka kauniisti pyytelemään anteeksikin,
ja olet antanut anteeksi kerta toisensa jälken...

Mitä siinä on niin hyvää, että haluat ehdoin tahdoin elää epävarmuudessa loppuelämäsi?
Tyyppi, joka rikkoo luottamuksesi ja käyttäytyy epäsopivasti suhteesi kerran,
tekee sen ennemmin tai myöhemmin uudelleen, ihan varmasti.

Ihmeitä kyllä tapahtuu maailmassa, mutta niin kovin harvoin näissä tapauksissa Sad
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #117 : 24.09.2007 14:16:03 »

Nyt ainakin tajuaa että jos alkoholi menee mun edelle jatkossa niin se on siinä..
Minä haluan antaa mahdollisuuden, koska uskon häneen.
Ei suhdetta tarvitse lopettaa ennen kuin itse on siihen valmis. Minä halusin antaa mahdollisuuden kuusi vuotta ja kolme vuotta yritin saada juopon muuttamaan pois sohvalta. Jokainen päättää ihan itse kuinka monta vuotta käyttää prosessiin.  coolsmiley

Minun ex-ukko vissiin alkoi tajuta todella vasta sitten, kun kerran aamuyöllä soitin poliisit saattelemaan miehen pihalle, koska hän halusi "jutella" ja "selvittää asiat" jne kännissä ja minä halusin nukkua. Poliisi kysy minulta onko mies väkivaltainen ja minä vastasin, että "ei ole, mutta minä olen TODELLA väsynyt eikä ukko usko minua, joten jos ette vie häntä pois niin MINÄ olen vaarallinen ja saatte tulla aamulla siivoamaan tuon miehen palaset seiniltä." Poliisit ymmärsivät ennaltaehkäisevän työn merkityksen ja saattelivat ukon vanhempiensa luokse yöksi. Silloin tuo otsikon grrrimski oli liian lievä ilmaus tunteille. Kuusi vuotta aamuyön keskusteluja saa jopa kauriin menettämään itsekontrollin.  2funny   
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #118 : 24.09.2007 14:28:13 »

 2funny
Olet oikeassa Atomi coolsmiley

Vaikka paremminkin olisi ne vuodet ja energiat voinut käyttää, niin jos jotain positiivista, niin ainakin tuo grrimski-tunnepuoli saa näitten juttujen kanssa hyvää voimistusta tickedoff KUKAAN EI ENÄÄ TULE MULLE TEKEMÄÄN MOISIA TEMPPUJA knuppel2

Mikä ei tapa, vahvistaa - mutta turha toivo tappaa, hitaasti.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #119 : 05.10.2007 10:19:39 »

GGGRRRRMMMM PPPPRRRRMMMM FFFFFFRRRRRMMMM TTTTTRRRRRRMMMMM
tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff

TÄYTYYKÖ TÄSSÄ PIKKUHILJAA USKOA ETTÄ VAIN VÄKIVALTA LOPETTAA V..TUILUN
knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2

muoks: mulla nää raivokkuuskohtaukset on onneksi nopeesti ohimenevää sorttia, joten jälkeenpäin joutuu joskus vähän siistimään kielenkäyttöä Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 05.10.2007 11:26:26 kirjoittanut Isotiki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: