Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1654097 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #30 : 27.06.2007 19:39:07 »

Tööt-tööt.
- koira kuoli  Cry
- ei ole vieläkään töitä  buck2
- kulta on Espanjassa työmatkalla ja siellä on +27C  smiley6600
- ulkona sataa!  tickedoff
- yritin koira foorumissa selittää että pelkästään aurinkomerkkien vertailulla ei voi selvittää kahden henkilön yhteensopivuutta ja yksikään ei noteerannut sitä!  tickedoff

Siinäpä niitä valituksen aiheita tänään!
« Viimeksi muokattu: 27.06.2007 20:07:25 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #31 : 27.06.2007 20:22:38 »

Tulostin enirosta hymyilevän saturnuksen osoitteen ja etsin ko.paikkaa kaksituntia vesisateessa!Siinä meni sitten drinkki-illat sivu suun kun kyseinen karttapalvelu näytti minulle väärin osoitteen sijainnin. tickedoff
Taidanpa marista enirolle asiasta.....
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #32 : 27.06.2007 20:49:11 »

Tööt-tööt.
- koira kuoli  Cry


Voi ei!! Cry Otan osaa! Saanko kysyä miten..? Cry Cry Cry
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #33 : 27.06.2007 21:26:50 »

Tööt-tööt.
- koira kuoli  Cry


Voi ei!! Cry Otan osaa! Saanko kysyä miten..? Cry Cry Cry
(http://www.geocities.com/happymama321/AAngelsSadness.jpg)
http://www.geocities.com/happymama321/AAngelsSadness.jpg

 angel
  Cry LÄHELLÄ   Cry

Tähdetkin näkyvät vain yöllä,
kun on pimeää ja hiljaista

eivät ne lakkaa olemasta
kun on valoisaa
tai kun en katso.

Ehkä enkelitkin kätkeytyvät hiljaisuuteen
niin kuin tähdet, katseisiin
joihin heijastuu
           yön syvyys,
ovat vain vaiti
lähellä.
-
Pia Perkiö, Aavistus aamusta, enkelistä~     

  Cry ...Aaviisuinen ja koiraystävänsä Metsätonttu
 
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #34 : 27.06.2007 23:02:30 »

ottaa päähän parisuhde.tai sen olemattomuus.sillon kun tukee tarttis läheisemmältä sitä ei saa,,miten ees vois kun ei toinen käy kun nukkumas kotona, aikaa on kyllä lähtee treelta turkuun ajeleen veneellä helsinkiin..muuten töissä 05-18 jonka jälkeen on sitä ja tätä ja tota tärkeempää.sitten kun tulee nii suaraa nukkuu.Siinäpä sitten valvon ja kärvistelen. Moonniiiin väsyny.kaikkeen.niin henkisesti kun fyysisestikki.jaksa enää. Cry
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #35 : 28.06.2007 00:19:44 »

Mulla sapettaa oma saamattomuus (hassua että se nyt näin sairaslomalla iski), mulla on kauhea kiire kaikkeen (tiskaan huippu nopeesti, laitan valokuvat kansioon pikavauhtia, luen kirjaa ahmien, syön ruokaa rohmuten) ja mulla ei ole sairaslomalla mihinkään kiire. Ärsyttää kun kärsivällisyyttä koetellaan, ei saa tietoa koulusta, ei työpaikasta. Tää jumittaminen v.....ttaaaaaaa!!!!!!! ja mun veri kiehuu ja kuohuu ja poikaystävä on 200 kilometrin päässä ja taas ja nähdään kahen viikon päästä, jota edelsi viikon yhdessä olo, mutta oli vieraita eli ei saatu olla hetkeäkäään rauhassa.
Töissä ne kohtelee mua kuin avutonta ykskätistä ja vihastuttaa kun ajattelenkin että täytyy sinne mennä. Grrrr.. lista voisi jatkua, mutten viitti suututtaa itteeni liiaksi, kun ei tuu muuten uni ! Grrgh  Cry Embarrassed uglystupid2
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 28.06.2007 09:56:29 »

Mitä kannattaa kiihtyä mistään?

Ihmiset ovat mitä ovat, pahat eivät muutu, töitä on tai ei ole, maan päällä on kaikenlaista sk*aa-- aina ja joka tapauksessa. EI kai ole mitään järkeä tosissaan enää kiihtyä mistään. Suuntaan tai toiseen? 
« Viimeksi muokattu: 03.08.2007 12:56:34 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #37 : 28.06.2007 11:43:51 »

Lainaus
Voi ei!! Cry Otan osaa! Saanko kysyä miten..? Cry Cry Cry

Ihan vanhuuttaan kuoli, oli jo 16v. Jalat vaan eivät enää kantaneet, joten katsoin parhaaksi lopettaa. Surullista sinänsä, että menetin molemmat koirat tämän vuoden sisään, nuorempi 10v, kuoli tammikuussa munuaisvikaan. Mutta nyt he makaavat vierekkäin kuusen juurella. Ja kirmaavat terveinä koirien taivaassa  Cry  Smiley

Sitten tulevaisuudessa taas tulen hankkimaan uuden koiran/koiria.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #38 : 28.06.2007 12:58:11 »

Mitä kannattaa kiihtyä mistään?

Ihmiset ovat mitä ovat, pahat eivät muutu, töitä on tai ei ole, maan päällä on kaikenlaista sk*aa-- aina ja joka tapauksessa. EI kai ole mitään järkeä tosissaan enää kiihtyä mistään. Suuntaan tai toiseen? 

Minä olen eri mieltä. No ihmekkös kun tulta ja katkua veressäni virtaa, mutta mun mielestä juuri siinä vaiheessa kannattaa luovuttaa kun ei jaksa närkästyä mistään. Olen ainakin sen tyyppinen ihminen että saan ihmeitä aikaan kun tulistun. Nytkin tunnen sen että mitta on tulemassa täyteen, ja sen jälkeen teen muutoksia ja pääsen eteenpäin. Ja mitä järkeen tulee..tunteet ja järki ei kävele ainakaan tämän tytön kanssa rinnatusten.  laugh
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 28.06.2007 13:03:04 »

Välillä voi tulistua, mutta huomioi että muut reagoivat kenties myös suuttumalla/loukkaantuen. Sitä ei jaksa.-
« Viimeksi muokattu: 03.08.2007 12:56:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #40 : 28.06.2007 13:40:23 »

Juu, se on ihan totta. Tietysti peräänkuulutan tapaa jolla tulistutaan. Itse osaan olla myrskynmerkki, mutta en tee sitä esim.töissä tahi muilla "yleisillä" paikoilla.En myöskään omasta mielestäni siirrä omaa pahaa oloani muille ihmisille.
 Raivoan omassa päässäni, ja tulen kotiin ja raivoan ukolleni. Joka sekin on muuten mukavaa, eli kun voi olla miehen kanssa yhdessä vihainen eikä miehelle vihainen..no leijona mieheni on niin henkeen ja vereen mun puolella että raivostuu monesti munkin puolesta jos kokee että olen saanut vääryyttä osakseni. En minäkään siedä sitä että viattomille raivotaan, ja jos olisi syytäkin niin aina kannattaa muistaa että asiat voidaan sanoa niin monella tapa. Se on surullista ettei ihmiset sitä ana ymmärrä. Jo äänenpainoilla ja kehonkielellä voi olla hurjasti merkitystä.
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 28.06.2007 19:52:03 »

Tulet kotiin ja raivoat ukolle, mutta poikaystävä on 200 km päässä<?
« Viimeksi muokattu: 03.08.2007 12:57:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #42 : 28.06.2007 20:45:44 »

hih, niin silloin kun se rakas on kotona..eli on ukko jolle raivota. tätä tämä elämä on kun asutaan eri paikkakunnilla..
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 30.06.2007 10:44:38 »

Voihan  tickedoff Kun ei voi löytyä (löytää!?) netistä yksinkertaisesti tutkintovaatimuksia. Gradu painaa vähän päälle, vaikka ilma on kuin morsian vai miten se meni.  idiot2 No ei oo häitä tulossa, mutta kuitenkin moinen klisee tuppautui mieleeni.

En tajua miten kukaan on ikinä voinu opiskella kesällä saati tehdä gradua. )&&%¤#/ kele.

No sitten kevennyksenä.

Kesällä kun on paljon kutsuja ja kaiken maailman happeninkejä niin jos sattuu olemaan kansainvälisiä yhteyksiä on hyvä tietää mitä tarkoittaa jos kutsussa lukee BYOB
eli bring your own booze eli suomeksi omat viinat mukaan.  Grin

Niin ja muuten pistää ketuttaan kun Euroviisujen voittaja arvosteli suomalaisten ulkonäköö ja suomalaista ruokaa aliarvoisesti. HMPH.
MYOB sanon minä.  Angry

 2funny 2funny 2funny 2funny


Voi Lilja! Sinua painaa ja vetää mukaansa nuoruus!  Grin Ei se gradu sinänsä ole taistelusi, vaan tämä hetki. Minä tein keskikesän helteissä gradun, mutta rakastin juuri sitä ja niin suorastan pakotin mukaan siihen nuoremman kumppanini. Nyt hän kiittelee! Raukka...ei ollut helppoa Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #44 : 30.06.2007 13:39:32 »

(http://blogs.cisco.com/gov/angry%20man.jpg)

.... ottaa ottaluusta, kuumentaa kupolia, palaa hihat ja käämit, menee senat sakaisin ja pahkeinen ja perskutarallaa ... ä h h h h .... tickedoff  tickedoff  idiot2 ~kun en tajua enkä hokaa ETTä miten saan tuonne ALLEKIRJOITUSOSIOON SIIRRETYKSI NOITA KUVIA TAI BANNEREITA TAI TEKSTIÄ VÄRILLISEKSI - MINÄ KUN OLEN NÄITÄ VÄÄNNETTÄVÄ RAUTALANGASTA JALÄHESKÄDESTÄPITÄENOPETETTAVIA - ja sitten joskus yllätän itseni kyllä - että hupsistakeikkaa noinkos se tapahtuukin - VAAN TÄTÄ EN KEKSI EN - ja kiukuttaa kun toisilla on vaikkas mitä ihania hyppiviä ja pommpivia kivoja juttuja ... no ei tähän elämä kaadu - vaan ottaa panuun kuitenkin - mukavaahan tämä on toisinaan tämäkin - ettei aina "tarvi elvistellä  2funny " .....  tickedoff  tickedoff
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: