Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3167207 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1620 : 15.08.2012 00:07:36 »

No minä oon ollut kaikkien valittajien kuningatar viime vuosina mutta tää ketju on super koska täällä voi vinkuu olan takaa. Mä heräsin taas kipuun ja silmät on tulehtuneet + alavatsa kipee
Pistän ukon huomenna kirjoittaa tänne itsarista ortodoksisen ihmisen näkökulmasta
"Unelmassa" on taas mulle ihana  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1621 : 15.08.2012 07:21:44 »

No minä oon ollut kaikkien valittajien kuningatar viime vuosina mutta tää ketju on super koska täällä voi vinkuu olan takaa. Mä heräsin taas kipuun ja silmät on tulehtuneet + alavatsa kipee
Pistän ukon huomenna kirjoittaa tänne itsarista ortodoksisen ihmisen näkökulmasta
"Unelmassa" on taas mulle ihana  smitten

Kuule, en tarkottanua sinua.. coolsmiley mm..itteeni..mut yritän/ny..parantaa tapojani..
Ja tää paikkahan on ihan sitä varten..et antaa palaa.. Shocked
Kyllä mua kin ärsytti yhtenä päivänä, kun karhutiin semmosta laskua paketista,vieläkin, tickedoff
Vaikka oon palauttanu sen jo ajat sitte.
Eikä pasattu uskoa,vaikka kuinka sanon etten maksa,kun oon sen palauttanu.. tickedoff  knuppel2
Mä oon kiinalaisessa..tuli apina...et mulla joskus kyl leimahtaa..tuli.. buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1622 : 16.08.2012 07:58:51 »

Jo on taas juoksemista!Soitin Kätilöopistolle oireiden takia josta sit pyydettiin soittamaan omalle tk:lle josta sanottiin että tule nyt samantien päivystykseen mistä saisin lähetteen verikokeisiin ja lähetteen takaisin Kätilöopistolle. GRRRRRRRRRR  Angry
Raskaustesti, crp ja pieni verenkuva otettava kuulemma samantien. Mä oon väsymyksestä puolkuollut enkä jaksais tänään liikkuu minnekään.
Oispa rahaa niin että vois käyttää vaan yksityisen lääkäriaseman kaikki mahdolliset palvelut kun joudun kerran viikossa käymään lääkärissä kuin joku sata vuotias mummo  crazy2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1623 : 16.08.2012 19:20:25 »

Noniin. Mun päikkärit venähti niin pitkälle iltapäivään etten mä terveyskeskukseen ehtinyt  buck2
Huomenna sit koitettava nousta ajoissa koska pakkohan tää on selvittää. Tuijottelen raskaustestipakettii jonka mieheni toi pari tuntia sitten mut en ole uskaltanut tehdä vielä
Kauhee skenaario et tää uusi kierukka pitäis ottaa pois, tehdä abortti ja sit laittaa taas uusi kierukka. Voi herraisä tätä tilannetta!! Onneks nyt on mun lempivuodenaika ja vanhempani + ukkoni auttaa kaikin tavoin  smitten
Kohta mä pissaan tohon puikkoon ja toivon kädet ristissä että se tulos on nega
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1624 : 16.08.2012 19:29:27 »

Noniin. Mun päikkärit venähti niin pitkälle iltapäivään etten mä terveyskeskukseen ehtinyt  buck2
Huomenna sit koitettava nousta ajoissa koska pakkohan tää on selvittää. Tuijottelen raskaustestipakettii jonka mieheni toi pari tuntia sitten mut en ole uskaltanut tehdä vielä
Kauhee skenaario et tää uusi kierukka pitäis ottaa pois, tehdä abortti ja sit laittaa taas uusi kierukka. Voi herraisä tätä tilannetta!! Onneks nyt on mun lempivuodenaika ja vanhempani + ukkoni auttaa kaikin tavoin  smitten
Kohta mä pissaan tohon puikkoon ja toivon kädet ristissä että se tulos on nega

Huh Huh Huh
Syksy onkii hienointa aikaa, minustkii. Sitä väriloistoa, jos ilmat vaan sen sallii.. smitten
Ja illat pimenee.. :Smiley     smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1625 : 17.08.2012 17:52:54 »

Loppukesän aurinko on jotenki pehmeempi, ei sellanen kuumottava.
Nyt on hyvä olo ja mä lähden terassille tapaa ystävää  Smiley
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1626 : 17.08.2012 20:20:40 »

päivän mietelause;
eikä mulla ole rahaa - eikä mulla ole rahaa (lauloi joku julkimokin joskus)
toisaalta hyvä -  ei voi ryypätä eikä syödä suruunsa että sillee...
 Angry Angry Angry

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1627 : 18.08.2012 17:37:50 »

Jatkan tätä purkausta.
Pari kuukautta sitten pyysin saavani merkin siitä olenko oikealla tiellä. Seuraavana päivänä 2 Jehovantodistajaa kolkutti ovella.  2funny
Se oli huippu, koska en sitten tippaakaan ole sinne suuntaan. Täysin mahdoton ajatus.  Grin Grin
Silloin alkoi epäilyttää kaikki henkimaailmaan liittyvä. Vai onko Jehovantodistus oikea tie totuuteen.  idiot2 idiot2

Ehkä se oli vain viesti siitä, että luota Jumalaan/Luojaan.  Wink Hän ohjaa sinua kyllä.  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1628 : 19.08.2012 18:30:49 »

Mun alakerran naapurit on mukavia nuoria venäläisiä joilla pieni vauva joka huutaa ja usein mut ei haittaa mua tippaakaan.
Yläkerta  knuppel2 uglystupid2 Joka kerta kun meillä on yösessiot, on seuraavana päivänä mielenosoituksellista töminää lattialla ja ovia paiskotaan kovaa.
Tän saman syyn takia me lennettiin viuh vauh alakodista tai siis tuli toinen varoitus joten ei otettu riskii ja vuokrattiin se kun alakerran psykopaatti frigidi inhosi meitä niin paljon.
Isännöitsijä oli täysin sen hullun ämmän tossun alla. Asunut siinä talossa 20 vuotta ja määräilee kuin diktaattori ja sit nää nössöukot taloyhtiön hallituksessa kuuntelee sitä kilaria.
Ei kai voi paljon odottaa tapaukselta jonka mama oli skitsofeenikko joka tappoi itsensä kun tyttäret olivat nuoria.
Se perikunnan kämppä on ollut vuosia jo vuokralla monille eri ihmisille ja se psyko on valittanut jokaisesta mut meitä se inhos eniten.
Siinä talossa asuu kuuskymppinen, hemmetin terävä mummeli joka on mulle tästä psykosta paljon kertonut
On aika surullista että nelikymppisen naisen elämä on niin rajoittunutta. Se on kiusannut mun anoppianikin jatkuvilla soitoilla ja viesteillä aivan mitättömistä asioista esim kämppä tyhjänä ja remontin keskellä maalari lähti ja keittiön ikkuna jäi auki että katkut katoaa. Hysteerinen puhelu hullulta anopilleni "rappu on ihan jääkylmä samoin hänen asuntonsa" Tämä toissa kesänä klo21 Jääkylmä asunto kun yläkerrassa ikkuna auki?HuhHuhHuh?
Mä niin kaipaan sinne takasin. Vuokralaiset on siellä ensi vuoden maaliskuuhun.
Miten tollasen pipipään sais pakkohoitoon? En mä löydä varmaan ikinä muuten sellasta kotia
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1629 : 19.08.2012 20:51:40 »

Mun alakerran naapurit on mukavia nuoria venäläisiä joilla pieni vauva joka huutaa ja usein mut ei haittaa mua tippaakaan.
Yläkerta  knuppel2 uglystupid2 Joka kerta kun meillä on yösessiot, on seuraavana päivänä mielenosoituksellista töminää lattialla ja ovia paiskotaan kovaa.
Tän saman syyn takia me lennettiin viuh vauh alakodista tai siis tuli toinen varoitus joten ei otettu riskii ja vuokrattiin se kun alakerran psykopaatti frigidi inhosi meitä niin paljon.
Isännöitsijä oli täysin sen hullun ämmän tossun alla. Asunut siinä talossa 20 vuotta ja määräilee kuin diktaattori ja sit nää nössöukot taloyhtiön hallituksessa kuuntelee sitä kilaria.
Ei kai voi paljon odottaa tapaukselta jonka mama oli skitsofeenikko joka tappoi itsensä kun tyttäret olivat nuoria.
Se perikunnan kämppä on ollut vuosia jo vuokralla monille eri ihmisille ja se psyko on valittanut jokaisesta mut meitä se inhos eniten.
Siinä talossa asuu kuuskymppinen, hemmetin terävä mummeli joka on mulle tästä psykosta paljon kertonut
On aika surullista että nelikymppisen naisen elämä on niin rajoittunutta. Se on kiusannut mun anoppianikin jatkuvilla soitoilla ja viesteillä aivan mitättömistä asioista esim kämppä tyhjänä ja remontin keskellä maalari lähti ja keittiön ikkuna jäi auki että katkut katoaa. Hysteerinen puhelu hullulta anopilleni "rappu on ihan jääkylmä samoin hänen asuntonsa" Tämä toissa kesänä klo21 Jääkylmä asunto kun yläkerrassa ikkuna auki?HuhHuhHuh?
Mä niin kaipaan sinne takasin. Vuokralaiset on siellä ensi vuoden maaliskuuhun.
Miten tollasen pipipään sais pakkohoitoon? En mä löydä varmaan ikinä muuten sellasta kotia

Huh Huh Huh Huh                                   angel    angel    angel     angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1630 : 20.08.2012 01:51:33 »

Kun me tultiin takasin tähän homerempattuun kotiin oltiin niin älyttömän väsyneitä koko rumbasta ja jatkuneista oireista ettei tehty edes oikeusjuttua vai mikä sana se lieneekään kun toisen haastaa oikeuteen
Lähettiin vaan kiitää kun se psyko alkoi tulla päivä päivältä pahemmaks.
Parvekkeella ei saanut puhua mitään eikä mitään muuta ääntä päästää joka häntä häiritsi. Akka 180cm ja kaks dobermannia aina mukana. Itse asias kun tätä muistelen, tulee hieman Anneli Auer mieleen ulkonäöllisesti.
A.A siistittynä versiona siis tämä meidän ihana naapurimme oli.
Tossa vieressähän se vielä asustelee kun ei näiden asuntojen välissä ole kuin pieni (ihana  smitten) metsä ja sit se talo johon takasin haluun vieläkin tod, mutta....saas nähdä miten tää juttu nyt menee.

tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1631 : 20.08.2012 14:34:42 »

Angry voihan kerpeles ihmisten v...suus ottaa nyt todella päähän. hyvä ystäväni joutui kiusatuksi ja nyt hän sitten on antanut periksi kiusaajalleen enkä minä voi tehdä mitään kun me emme tiedä kuka ...kele se on
saisikin tietää niin saunan takana olis tilaa  Angry Angry
minkä h...tin vuoksi toiset on kiinnostuneita enemmän muiden asioista kuin omistaan  Angry Angry Angry
pitäisivät vain huolta omista asioistaan!!!!!!!!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1632 : 20.08.2012 19:25:01 »

Mä hihittelin noille punasille kumppareille  Grin
Toivottavasti löydät  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1633 : 22.08.2012 17:07:19 »

Mulla piti olla tänään se lääkäri-homeopaatti mutta sieltä Sofianovasta soitettiin et mikset sä tullut klo 11 kun aika oli varattu ja mä olin  Shocked what? Ajan piti olla 12.30 eli ne on ite sössinyt siel ajavarauksessa ja nyt seuraava aika on vasta ens kuussa. Ärsyttävää! Olen niin odottanut tätä päivää ja joudun venaa kolme viikkoa nyt.
Huomenna olis hammaslääkäri YÄK! Mussa on hieman huonot tehdasasetukset: helposti reikiintyvät hampaat, herkkä yökkäysreaktio ja oksennusfobia. Ham.lekurikäynnit on siis aikamoinen kauhistus koska hiemankin jos koskee kieleen, alan yökkää josta seuraa paniikki. Tän takia mun pitää lääkitä itseeni että oon kuin ellun kana puol tajuttomana muuten hommasta ei tule yhtään mitään.
Kipukynnys onneks aika korkee.
Mua alkaa ärsyttää tää tilanne vielä enemmän kuin kirjoitan. Tekis mieli vetää kännit  crazy2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1634 : 24.08.2012 18:12:49 »

Tiedän, että tämä on ketju, jossa saa valittaa, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa tälle:
http://www.talouselama.fi/uutiset/valittajien+kuunteleminen+on+vahingoksi+aivoille/a2140737

Olen aina ajatellut, että ihminen on tyhmä, jos valittaa tolkuttoman kauan, eikä yritä muuttaa olosuhteita. Tämä artikkeli väittää, että valituksen ja nalkutuksen kuunteleminen tyhmentää ihmistä. Helppo uskoa, kun katsoo joitain vanhoja aviopareja  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: