Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3186542 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1440 : 05.05.2012 17:58:28 »

Oon niiiiiiiin kyllästynyt tähän jatkuvaan sairasteluun.
Vappupäivänä alkoi outo olo ja sit pamahti oikein kunnon poskiontelontulehdus päälle. Tää on kuudes vuosi homeoireilua. Ei jaksais enää mitään

No voi että  Huh   Undecided  Voimia sulle paljon.. angel

smitten smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1441 : 05.05.2012 22:02:39 »

Kaikenlainen oma mokailu korventaa. Tehtyä ei valitettavasti saa tekemättömäksi, mutta kyllä ketuttaa.
Välillä pitäis varmaan ajatella pitkään ja hartaasti ennen kuin toheltaa.

Terveisin,
 askendentti jousimies
 mars oinas
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1442 : 06.05.2012 21:42:09 »

Ymmärrän ja otan osaa.
Terv.  aurinko vesimies  askendentti jousimies  kuu oinas
Wink
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1443 : 07.05.2012 13:52:39 »

Perkele, kun aina ahistaa  knuppel2

Ahistaa, kun asut kaupungissa jossain lähiössä, mistä kulkemiseen tarvitaan auto. Ahistaa, kun muutat sieltä kerrostalo-asuntoon, joka on epäkäytännöllinen. Ahistaa, kun jälleen muutat, tällä kertaa liian isoon asuntoon ja edelleekin olet kerrostalossa, maksat itsesi kipeäksi vuokrasta ja ahistaa lisää, kun saat kämppäsi siivottua, niin saat alkaa sen uudestaan toisesta päästä. Ahistaa, kun ei asuta maalla, ahistaa, kun ei voi päästää muksuja yksin pihalle, ahistaa, kun joka ainoa ärräpää kaikuu koko helkkarin taloon.. Ahistaa, kun ei ole enää sitä autoakaan, kun nyt on asut kaupungin keskustassa, muttet pääse sieltä pois! Vittu että oikeesi ahistaa!!!  Angry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1444 : 07.05.2012 14:45:36 »

Ratkaisu ja Kuuhilda, ymmärrän kans
Terveisin  aurinko mars merkurius kaksoset askendentti jousimies venus oinas

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1445 : 07.05.2012 17:19:11 »

Tämän hetken taivaallisista kuvioista käy nyt tuohon otsikkoon  tickedoff knuppel2 idiot2 buck2 Angry uglystupid2
ihan kaikille
 uranus 6  oinas aspect_kvi mars 6  neitsyt.
Oinasta hallitsee taustalla  mars ja kvinkunssi luo jännitettä ja ehkä turhautumista.
Uranus yllättää itsensäkin ja Oinaassa toimitaan ja mietitään vasta kahen viikon päästä että mitä tuli tehtyä.
 mars neitsyt taas tekis analyyttisen tarkasti ja hyvin työnsä,
mut nyt ei joudakaan, tai viiti jäädä miettimään ja puntaroimaan,
ja sitten ei enää voi perua.
Kuin myös itse Neitsyttä hallitsevan Merkuriuksen voimalla viestittelin pikkasen rumia sanoja viljellen  Lips Sealed
hyvinkin äkkinäisesti miettimättä,
ja pikkasen sitten tuli väärinymmärrystä ja ehkä myös sitä katumusta. Mut ei paljon sitä katumusta..

Ei mee ihan niinku Strömsööööööössä nyt jutut..

Niin ja tuohon Marsiin yhtyy se mestarikutoja Arachne, että kummasti ollaan satimessa päätäpahkaa toimimisen jälkeen.
On se velli syötävä minkä on keittänytkin..
« Viimeksi muokattu: 07.05.2012 17:20:47 kirjoittanut nikki » tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1446 : 07.05.2012 18:46:01 »

Kiitos Unelmassa ja Kyllikki 6:lle VOIMIA  angel
Mä en käsitä miten antibioottikuurin aikana voi tulla flunssa  idiot2 Poskiontelot tuntuu rauhoittuneen mutta yleiskipee olo edelleen vaikka kuuri jatkunut miltei viikon. Fuck!
Asunto kuin pommin jäljiltä eikä kumpikaan meistä jaksa mitään. Miehellä niin kova yskä että oon luullut jo muutaman kerran että hän tukehtuu.
Olikohan täs nyt mitään järkee muuttaa takasin tähän kotiin?
Mä oireilen siis vieläkin vaikkei hometta pitäis olla enää missään. Kun oltiin viikko asuttu tässä saatiin kumpikin samaan kohtaan käteen ihottumaa ja mun kainalot ei meinaa parantua edes antibiootilla sekä kortisonivoiteella.
Mä jään kohta sairaseläkkeelle täl menolla. Koulut on kesken ym vielä tän ikäsenä mutta miten hitossa voi toimia jos on koko ajan kipee tai vähintään lievästi oireileva, koko ajan väsynyt
Kyllä tää turhauttaa isosti

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1447 : 07.05.2012 21:00:46 »

Nimenomaan. Probiootteja, d-vitamiinii turbosatsina ja kaikkee mistä saa c-vitamiinia. Mulla on nykyään hiton huono yleiskunto kun liikun AIVAN liian vähän. Tähän pitää tulla muutos. Ens viikolla eka laulutunti. En mä voi mennä sinne noita-akkaäänellä mörisee  buck2
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1448 : 08.05.2012 19:02:40 »

Viitaten tuohon edellisen sivun äkkipikaisuus keskusteluun. Tuntuu tosiaan, että nyt on jotenkin sellaista energiaa liikkeellä, että tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo ja mietittyä vasta jälkeepnäin, että mitähän sitä tuli sanottua. Yleensä pystyn aika hyvin hillitsemään äkkipikaistumiseni ja ilmaisemaan asiani suhteellisen kohteliaasti. Hirveä putki päällä tätä toheltamista ja säheltämistä ja nyt sitten vielä tämä hermojen menettäminen tavallista helpommin ja kontrollin pettäminen aivan täysin.

Ehkä se tästä helpottaa, toivottavasti.   
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #1449 : 08.05.2012 19:49:15 »

Taas kerran yksi karvas pettymys koettu, onko niin että "life's a bitch and then you die", vai mikä on ongelma?! Hemmetin huono tuuri, siihen on kai totuttava, mutta kun kova työkään ei tuota tulosta, sitten on jo aika huonosti asiat.. tickedoff
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1450 : 08.05.2012 23:23:17 »

Huoneessani on tapana vaellella yksi banaanikärpänen joka lukemattomia kertoja viiheltää kirjaimellisesti nokkani alta, ja saan pidätellä hengitystäni.
   En onnistunut tänään oikein missään. Kaikki meni sekaisin. Periaatteessa kaikki, mihin äsken koneella ryhdyin, meni mönkään ja kun rauhoittuakseni vedin syvään henkeä mehevässä ketutuksessani, päätti tämä yksinäinen banaanikärpänen sen kymmenennentusinannen kerran mennä juuri silloin oikean sieraimen alta, josta se sujahti sopivasti sisään. Niistelin nenääni mutta tunsin ylimääräisen möykyn - takuuvarmasti se saatanan kärpänen - edelleen sieraimessani. Taisin vetää sen poskiontelooni, talvehtikoon siellä, ei enää kiinnosta mikään.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1451 : 14.05.2012 15:35:32 »

Taas kipeenä  Sad
Olen saanut puolen vuoden sisällä kolme kertaa järkyttävän pahan allergisen reaktion päähän eli päänahkaa kirvelee aivan sairaasti, kuumottaa ja välillä kutittaa. Pintahermot tykyttää joka on muuten helevetin ärsyttävän tuntusta. Tänä aamuna siis tällainen enkä ole vieläkään voinut harjata hiuksiani saati pestä koska iho on niin hellänä.
Ihottuma palasi kainaloihin ja sormien väleihin. Mihin ihmeeseen mä muutan täältä?
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1452 : 14.05.2012 18:40:44 »

En mä tiedä enää mitä tehdä. Tänne on tehty kemiallinen savupuhdistus remontin jälkeen eli homeitiöitä ei pitäis olla. Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu muistijäljestä mikä liittyy mm näihin homesairastumisiin, miksei myöskin muuhun pitkäkestoiseen sairauteen.
Se että oma koti sairastuttaa on hieman traumatisoivaa. Jostain luin syöpäpotilaasta joka sai pahoinvointikohtauksen nähtyään sairaalan käytävällä vanhan syöpälääkärinsä vaikka hoidot oli jo aikoja sit ohi. Muistijälki... Miks mä tulen kipeeks vaikken psyykkaa itseeni mitenkään että täällä olis mörkö?
Se hemmetin vuosia kestänyt oireilu on jotenkin vaikuttanut psyykeeseen. No tietenkin, se vaikutti miltei koko maailmankuvaan.
Mun isä puhui vielä pari kk sit rakentavansa vielä yhden talon jossa voisin asuu vaikka loppuelämäni mutta tänään sain hänelt soiton että pahat rytmiräiriöt päätetään hoitaa aikas radikaalilla tavalla. Sydän laitetaan uuteen rytmiin. Millä?  Mä en o edes tiennyt mistään sydänongelmista.
Voi ziisus että toivon valoisampia aikoja saapuvaksi ja pian  buck2
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1453 : 15.05.2012 09:49:18 »

Voimia ja halaus pikkarille.

Vanha työkaveri kävi aika usein sairaalassa saman asian takia. Jos yhtään käsitin oikein, niin se uusi rytmitys tehdään niillä defoilla(?).
Siis se sama mitä tv:ssä näkee millä käynnistetään sydän.
Hän kutsui sitä jysäyttämiseksi ja sanoi että päivän tai pari väsyttää, mut sitten on parempi olo.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1454 : 15.05.2012 15:52:27 »

Kiitos infosta ja kannustuksesta eppana  smitten
Tosi haastavat vuodet on ollu mutta tarkoituksensa on kaikella.
Tuli hyvä fiilis kun luin astro.com sivuilta "tulevaisuusennusteen" vaikken välillä usko koko astrologiaan.
Aikas rajun näköistä on se uudelleenrytmittäminen mut toivottavasti sit auttaa
Mulla on itselläkin ollut niin rajut vuodet että ihme se että hiukset on vielä päässä ja järki edes jotenkin toimii  Tongue
Vielä yölläkin päänahka oli niin arka etten voinut tyynyyn painaa nuppiani enkä ole uskaltanut harjata hiuksiani koska niitä lähtee joka hiton kohtauksen jälkeen.
Kuullostaa piipitykseltä mutta kyllä hiusongelma on v-mainen  tickedoff
Huomenna olis eka laulutunti ja kiinnostus täl hetkellä nolla. Mä tarvitsen hiusapua enemmän kuin äänen kehitystä mut tunti pitäis perua kaks päivää aiemmin tai muuten pitää maksaa tunnin hinta 45 euroa
Jos vaan jotenkin kestän tän kesän, asiat helpottuu huomattavasti. Näin siis astro kertoo ja mä tosiaan haluan luottaa siihen 100%  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: