Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656593 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1455 : 07.05.2012 22:00:46 »

Nimenomaan. Probiootteja, d-vitamiinii turbosatsina ja kaikkee mistä saa c-vitamiinia. Mulla on nykyään hiton huono yleiskunto kun liikun AIVAN liian vähän. Tähän pitää tulla muutos. Ens viikolla eka laulutunti. En mä voi mennä sinne noita-akkaäänellä mörisee  buck2
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1456 : 08.05.2012 20:02:40 »

Viitaten tuohon edellisen sivun äkkipikaisuus keskusteluun. Tuntuu tosiaan, että nyt on jotenkin sellaista energiaa liikkeellä, että tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo ja mietittyä vasta jälkeepnäin, että mitähän sitä tuli sanottua. Yleensä pystyn aika hyvin hillitsemään äkkipikaistumiseni ja ilmaisemaan asiani suhteellisen kohteliaasti. Hirveä putki päällä tätä toheltamista ja säheltämistä ja nyt sitten vielä tämä hermojen menettäminen tavallista helpommin ja kontrollin pettäminen aivan täysin.

Ehkä se tästä helpottaa, toivottavasti.   
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #1457 : 08.05.2012 20:49:15 »

Taas kerran yksi karvas pettymys koettu, onko niin että "life's a bitch and then you die", vai mikä on ongelma?! Hemmetin huono tuuri, siihen on kai totuttava, mutta kun kova työkään ei tuota tulosta, sitten on jo aika huonosti asiat.. tickedoff
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1458 : 09.05.2012 00:23:17 »

Huoneessani on tapana vaellella yksi banaanikärpänen joka lukemattomia kertoja viiheltää kirjaimellisesti nokkani alta, ja saan pidätellä hengitystäni.
   En onnistunut tänään oikein missään. Kaikki meni sekaisin. Periaatteessa kaikki, mihin äsken koneella ryhdyin, meni mönkään ja kun rauhoittuakseni vedin syvään henkeä mehevässä ketutuksessani, päätti tämä yksinäinen banaanikärpänen sen kymmenennentusinannen kerran mennä juuri silloin oikean sieraimen alta, josta se sujahti sopivasti sisään. Niistelin nenääni mutta tunsin ylimääräisen möykyn - takuuvarmasti se saatanan kärpänen - edelleen sieraimessani. Taisin vetää sen poskiontelooni, talvehtikoon siellä, ei enää kiinnosta mikään.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1459 : 14.05.2012 16:35:32 »

Taas kipeenä  Sad
Olen saanut puolen vuoden sisällä kolme kertaa järkyttävän pahan allergisen reaktion päähän eli päänahkaa kirvelee aivan sairaasti, kuumottaa ja välillä kutittaa. Pintahermot tykyttää joka on muuten helevetin ärsyttävän tuntusta. Tänä aamuna siis tällainen enkä ole vieläkään voinut harjata hiuksiani saati pestä koska iho on niin hellänä.
Ihottuma palasi kainaloihin ja sormien väleihin. Mihin ihmeeseen mä muutan täältä?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1460 : 14.05.2012 19:40:44 »

En mä tiedä enää mitä tehdä. Tänne on tehty kemiallinen savupuhdistus remontin jälkeen eli homeitiöitä ei pitäis olla. Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu muistijäljestä mikä liittyy mm näihin homesairastumisiin, miksei myöskin muuhun pitkäkestoiseen sairauteen.
Se että oma koti sairastuttaa on hieman traumatisoivaa. Jostain luin syöpäpotilaasta joka sai pahoinvointikohtauksen nähtyään sairaalan käytävällä vanhan syöpälääkärinsä vaikka hoidot oli jo aikoja sit ohi. Muistijälki... Miks mä tulen kipeeks vaikken psyykkaa itseeni mitenkään että täällä olis mörkö?
Se hemmetin vuosia kestänyt oireilu on jotenkin vaikuttanut psyykeeseen. No tietenkin, se vaikutti miltei koko maailmankuvaan.
Mun isä puhui vielä pari kk sit rakentavansa vielä yhden talon jossa voisin asuu vaikka loppuelämäni mutta tänään sain hänelt soiton että pahat rytmiräiriöt päätetään hoitaa aikas radikaalilla tavalla. Sydän laitetaan uuteen rytmiin. Millä?  Mä en o edes tiennyt mistään sydänongelmista.
Voi ziisus että toivon valoisampia aikoja saapuvaksi ja pian  buck2
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1461 : 15.05.2012 10:49:18 »

Voimia ja halaus pikkarille.

Vanha työkaveri kävi aika usein sairaalassa saman asian takia. Jos yhtään käsitin oikein, niin se uusi rytmitys tehdään niillä defoilla(?).
Siis se sama mitä tv:ssä näkee millä käynnistetään sydän.
Hän kutsui sitä jysäyttämiseksi ja sanoi että päivän tai pari väsyttää, mut sitten on parempi olo.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1462 : 15.05.2012 16:52:27 »

Kiitos infosta ja kannustuksesta eppana  smitten
Tosi haastavat vuodet on ollu mutta tarkoituksensa on kaikella.
Tuli hyvä fiilis kun luin astro.com sivuilta "tulevaisuusennusteen" vaikken välillä usko koko astrologiaan.
Aikas rajun näköistä on se uudelleenrytmittäminen mut toivottavasti sit auttaa
Mulla on itselläkin ollut niin rajut vuodet että ihme se että hiukset on vielä päässä ja järki edes jotenkin toimii  Tongue
Vielä yölläkin päänahka oli niin arka etten voinut tyynyyn painaa nuppiani enkä ole uskaltanut harjata hiuksiani koska niitä lähtee joka hiton kohtauksen jälkeen.
Kuullostaa piipitykseltä mutta kyllä hiusongelma on v-mainen  tickedoff
Huomenna olis eka laulutunti ja kiinnostus täl hetkellä nolla. Mä tarvitsen hiusapua enemmän kuin äänen kehitystä mut tunti pitäis perua kaks päivää aiemmin tai muuten pitää maksaa tunnin hinta 45 euroa
Jos vaan jotenkin kestän tän kesän, asiat helpottuu huomattavasti. Näin siis astro kertoo ja mä tosiaan haluan luottaa siihen 100%  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1463 : 17.05.2012 18:16:49 »

Jumalauta mua raivostuttaa tää sairastelu ja mies on baarissa frendien kanssa venaamassa matsin alkua iloisena.
V###U!!!!! Onneks mulla on vähän pilvee. Mä väsään paukut nyt!!!! Lopetin macan hetkeks ja PMS-oireet on mahtavat. Se ihan oikeesti auttaa näihin "olen-hirviö-ennen-menkkoja-oloon"
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1464 : 17.05.2012 19:07:26 »

Jumalauta mua raivostuttaa tää sairastelu ja mies on baarissa frendien kanssa venaamassa matsin alkua iloisena.
V###U!!!!! Onneks mulla on vähän pilvee. Mä väsään paukut nyt!!!! Lopetin macan hetkeks ja PMS-oireet on mahtavat. Se ihan oikeesti auttaa näihin "olen-hirviö-ennen-menkkoja-oloon"



Voimia sulle, palijooo.   Huh                     angel    angel     angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1465 : 22.05.2012 22:27:27 »

Tää päänahan kirvely jatkuujatkuu eli huomenna taas lääkäriin. Tää kevät on koivun taholta aikas rankka. Ite en ole puille allerginen mutta kyllä empatisoin niitä ketkä on. 20v sit ollut yhtä paha tilanne täällä etelä-Suomessa.
Olin miltei varma että tää koko minkätahansakukinta-aika on helvettiä mut eipä olekaan.
Anopin rintasyöpäleikkaus on huomenna ja faijan sydänmen uudellenrytmitys 12.6 joten kyllä me ollaan mieheni kanssa itketty kumpikin.
Tänään syödään vielä anopin tekemää kaalilaatikkoa ja rukoillaan yhdessä että kaikki menee hyvin   angel
Meedio lähetti positiivista energiaa joten hyväl mielellä olen
Hopeasadetta olen nähnyt monena päivänä  angel
Niin toivon että kaikki menee hyvin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1466 : 22.05.2012 23:35:26 »

Tää päänahan kirvely jatkuujatkuu eli huomenna taas lääkäriin. Tää kevät on koivun taholta aikas rankka. Ite en ole puille allerginen mutta kyllä empatisoin niitä ketkä on. 20v sit ollut yhtä paha tilanne täällä etelä-Suomessa.
Olin miltei varma että tää koko minkätahansakukinta-aika on helvettiä mut eipä olekaan.
Anopin rintasyöpäleikkaus on huomenna ja faijan sydänmen uudellenrytmitys 12.6 joten kyllä me ollaan mieheni kanssa itketty kumpikin.
Tänään syödään vielä anopin tekemää kaalilaatikkoa ja rukoillaan yhdessä että kaikki menee hyvin   angel
Meedio lähetti positiivista energiaa joten hyväl mielellä olen
Hopeasadetta olen nähnyt monena päivänä  angel
Niin toivon että kaikki menee hyvin


Kaikkea hyvää teille,ja anopille, et menis kaikki hyvin.. angel            smitten smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1467 : 23.05.2012 20:36:32 »

Mä sain aamulla sellasen kohtauksen että saan kohta meidän sängystä trauman  buck2
Heräsin kurkku kipeenä ja vähän lämpöä oli ja sit yht`äkkiä koko kroppa alkoi kutista niin helvetisti et meinasin hulluks tulla. Nokkosrokko vai mikä lie yliherkkyyskohtaus. Aivan kamala!!!!!!
Vieläkin iho tuntuu herkältä ja hiuksia irtoo. Mä tartten kohta peruukin
Olis pitänyt lähtee lääkäriin mutten yksinkertasesti voinu pukeutua kun iho oli kuin tulessa.
Mulla on ollut stressi niin helvetin pitkään että osa oireilusta on psyykkistä, sen myönnän
Pitäis alkaa taas meditoida. Vahvistaa nuppia ja sitä kautta kehoa.
Huomenna koitan päästä lääkäriin vaikka olis mikä.
Ahdistaa.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1468 : 26.05.2012 00:08:48 »

Argh! En kyllä enää syö pitsaa. Maha on kuin kaasupallo ja sattuu niin vietävästi.  crazy2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1469 : 28.05.2012 20:48:05 »

Mua ärsyttää niin paljon vanhempieni vähättelevä suhtautuminen mun oireisiin  tickedoff
Meidän kaksio on yksiö nykyään koska makkarissa ei voi missään nimessä viettää öitä huonon sisäilman takia.
Tekis niin paljon mieli panna kirveellä koko vaatekaappi paskaks koska se tekee huoneilman huonoksi ja faija teki mokan päästäessään suojauksen pois ovelta homeremontin aikana.
Nyt vittuilee mulle ettei täällä ole mikään home koskaan haissut edes et hän on nähnyt paljon pahempaakin  uglystupid2
Idiootti!!!!!!!!!! Tänään Kuopiossa oli oppilaat tehnyt lakon kun koulun sisäilma on niin huono ja Suomessa on vähintään 100 000 mestaa jossa on homeongelma
Mä voisin kivittää niitä rakentajia jotka rahan kiilto silmissä väsää taloja nopeesti ja mahdollistavat total sen että ihmiset sairastuu.
Ilman mun rakasta miestäni olisin jo luovuttanut aikoja sitten enkä olis edes olemassa. Luojalle KIITOS että hän on olemassa  smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: