Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten ihmiset pariutuvat  (Luettu 402101 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #150 : 07.08.2016 18:52:16 »

Yksi tuttu sanoi mulle taannoin, että mun jutuista ei tule pidemmän päälle mitään koska haluan kuulemma enemmän, kuin mitä ihmiset pystyvät tarjoamaan.

Kuulosti kieltämättä tyypilliseltä  skorpioni-osaston ongelmalta.  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #151 : 09.08.2016 15:30:17 »

Mää olen sitä mieltä, että mulla on sama ongelma; vaadin liikaa ihmisiltä...mutta oletettavasti vaadin erivärisiä asioita kuin  skorpioni  :Smiley

Ihmissuhde kun ihmissuhde vaatii työtä...ja mää viihdyn niin hyvin itsekseni, että pähkin resursseja...kannattaako niitä pistää niin paljon parisuhteeseen, kun itekseenkin pärjää? Kyllähän elämä toisen kanssa on paljon rikkaampaa kuin yksinään, ja saa tukea ja läheisyyttä...mutku, äh, on oma keskeneräisyys ja sitten vielä toisen. Ja osaltaan varmaan myös on itse "valmis" sellaisissa asioissa, jotka toisella ovat kovasti kesken, ja sellaisissa kohdin kanssakäyminen on hyvin turhauttavaa toisinaan.

Mulla on tuo  saturnus  aspect_sex  venus aspect_con marskuu ja  vesta ), mutta näillä on  myös  neptunus neliö.

neptunus tuo ja  saturnus vie?
Ainakin tämän asetelman vois aatella tarjoovan mulle paljon oppimismahdollisuuksia suhteiden saralla, ja sehän on hyvä, kun  kuunsolmu löytyy 7 huoneesta merkistä  rapu

Mut niin, kyllä mää tunnistan semmosen realismin näissä ihmissuhdejutuissa tänäpäivänä. Ei missään nimessä kyynisyys tai katkeruus, vaan semmonen...otetaanpas asiat sillee kun ne on. Joskin sitä, miten ne on, on yleensä hankala hahmottaa.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #152 : 09.08.2016 16:24:01 »

Olen tullut siihen tulokseen että ajatus ja uskomus että parisuhde on yhtä henkistä työmaata kuuluu vain vanhaan systeemiin ja vanhoihin aikoihin ja tapoihin.

Itse jos joskus jonkun tapaan niin kyllä valitsen sellaisen miehen jonka kanssa on keskinäinen rauha ja tullaan toimeen eikä ole jatkuva sotakenttä päällä.

Ei mitään henkistä helvettiä enää. Miellään karmavapaa suhde.

Itse ainakin valitsen nyt helpon tien  police

Ja itsenäisyyden ja omillaan toimeen tuleminen ja yksinään oleminen on jo opittu  Grin
« Viimeksi muokattu: 09.08.2016 16:26:36 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #153 : 22.06.2017 08:42:33 »

Olemme menneistä elämistä toisillemme tuttuja; vanhat rakastavaiset, molemmat ilmaelementtejä ja uskomme samoihin Voimiin  smitten smitten smitten
Oi tätä onnea  smitten smitten smitten smitten

KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS   smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #154 : 09.08.2017 15:57:41 »

Vaikka en usko kaksoisliekkeihin niin satuin lukemaan tämän artikkelin ja kaikki, siis aivan siis kaikki täsmää 100% siihen mun yhteen viritykseen jonka kanssa ollaan 5 v tunnettu. Nyt iskin kapuloita rattaisiin ja sanoin että ollaan vain kavereita, ei muu onnistu enää.

Mielenkiintoinen kokemus mutta sanottakoon että ei ikinä enää kiitos  buck2

http://theearthtribe.net/5-signs-youve-met-your-false-twin-flame/
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #155 : 09.08.2017 21:02:08 »

En minäkään usko, mutta elän sitä  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  

Siirry: