Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten ihmiset pariutuvat  (Luettu 245947 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #120 : 23.04.2013 16:33:55 »

Rakkaalle sielulle on aina vaikeaa jättää hyvästi. Tiedän kokemuksesta. Anna itsellesi aikaa ja yritä luottaa siihen että ajan myötä se helpottaa eikä tunnu enää niin raskaalta.
Itse olen opetellut tässä sen että en enää ota liian lähelle auraani sellaisia energiakytköksiä jotka väsyttävät tai muutenkin saa olotilani sotkuiseksi. Olen tullut siihen tulokseen myös rakkauselämässä että en aina tarvitse tietää etäältä miltä kumppanilta tuntuu tai onko hänellä hyvin asiat. Meillä molemmilla tuntuu olevan vielä sellainen liian tiivis tunneyhteys ja haluaisin saada sen terveellisemmälle pohjalle. Enhän minä ainakaan halua että mun surut ja vihat tuntuu hänessä  Undecided
Siinä menee äkkiä niin ettei enää osaa erottaa mikä on kenenkin tunne  buck2
Mietin vain että voisiko sellaisilla ihmisillä olla liian tiivis energeettinen yhteys jos on taipumusta läheisriippuvaisuuteen tai muutenkin pelkää esim että toinen hylkää ja haluaa vain olla niin lähellä koska se parantaa omaa oloaan?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #121 : 23.04.2013 16:42:24 »

Meidät on tarkoitettu selvästikin toisillemme. Jaamme niin paljon tässä elämässä asioita, ettei sitä tahtoisi uskoakaan. Annamme toisillemme kaiken, mitä tarvitsemme ja haluamme.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
MsElf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #122 : 23.04.2013 18:45:02 »

Kiitokset tuesta ja etenkin Eklektikko ohjeista: yritän negatiivisen kanavan sulkemista. Oman paranemiseni  vuoksi, mutta myös häntä auttaakseni. Hänhän kokee myös minun suruni ja pahan oloni, ja tärkeämpää olisi että saisi oman elämänsä järjestykseen. Kokeilin kanavan katkaisemista joogan jälkeen, mutta nukahdin ja teinkin sitä enemmän unissani  :Smiley - näin kuitenkin paksun, mustan kaapelin jonka katkaisin. Ei varmaankaan tehonnut kerralla...

Muilta osin energia on minusta ollut kuitenkin vain positiivista, molempia onnelliseksi tahoillaan tekevää myös silloin, kun emme ole olleet muutoin yhteydessä. Tiedän myös erittäin selkeästi milloin hän ajattelee minua naisena, suhde on hyvin intohimoinen Cheesy ja näitä tunteita / muistoja / yhteyshakuja hänellä on ollut tämän eropäätöksensä jälkeenkin. Edelleen rakastan häntä ja sydämestäni toivon että saisimme elää yhdessä. Kuten täällä aiemminkin on keskusteltu, kaipa minun on ensin päästettävä hänestä irti liian tiiviin yhteyden näkökulmasta.

Avicii, läheisriippuvaisuuden asia on tullut mieleen  itsellenikin, mutta meidän tapauksessamme takerruimme ehkä enemmän suhteen ja toisen tuomiin tunteisiin. Olemme molemmat valtavasti tilaa ja itsenäisyyttä tarvitsevia persoonia ja minun elämässäni aiemmat toimimattomat suhteet ovat päättyneet kohtalaisen kivuttomasti. Toki näin vahva yhteys on tuntunut vain hyvältä ja upealta, emmekä kumpikaan ole sitä ymmärtäneet rajata. Jäin miettimään, mikä sitten on parisuhteessa "sopiva" sielujen läheisyys ja yhteyden taso? Kyllähän ristiriidatkin siihen kuuluvat ja välillä parisuhde voi olla hyvinkin kuluttavaa...  tickedoff raja lienee itsestä kiinni, mutta en vielä haluaisi luopua toivosta...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #123 : 23.04.2013 20:09:58 »

Mulla tuli mieleen, et ehkäpä te vielä saatte toisenne, :Smiley kun on sen aika. smitten smitten
tallennettu
MsElf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #124 : 23.04.2013 21:42:56 »

Kiitos  smitten
Toivon kyllä näin... Ellei tässä elämässä, niin sitten seuraavassa, totesimme hänenkin kanssaan, mutta minä olen niin kärsimätön etten kyllä jaksa niin kauaa odottaa  :Smiley Parisuhdeanalyysin mukaan meillä on mahdollisuus selättää paljon vaikeuksia, joihin moni muu suhde kaatuisi alkumetreillään, mutta jotta me päästään edes yhdessäolon alkuun tarvitaan molempien henkisiä valmiuksia ja kehitystä. Totisesti! Analyysi kuvaa meitä muutoinkin todella hyvin, myös tätä intuitiivista yhteyttä.

Olen rapu, nouseva jousimies - tämä mies on härkä, nouseva leijona  Smiley

Aikaa ja itseni tutkiskelua tämä todella vaatii, olipa tarkoitus ja suhteen tulevaisuus mikä tahansa. Sen kuitenkin jo tiedän, että jollain tavalla hänen kotikaupunkinsa on osa tulevaisuuttani, sillä tunsin kuin olisin kotiin tullut - mikä tapahtui ennen kuin tapasimme uudelleen. Saattaa toki olla taas Ekletikon kuvailemaa itseään toteuttavaa ajattelua / tunnetta...

Vielä kysymys: mistä voi tunnistaa, milloin yhteydestä alkaa tulla liian kahlitseva tai negatiivinen? Milloin pitäisi hälytyskellojen alkaa soida? 
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #125 : 23.04.2013 22:59:24 »

Kiitos  smitten
Toivon kyllä näin... Ellei tässä elämässä, niin sitten seuraavassa, totesimme hänenkin kanssaan, mutta minä olen niin kärsimätön etten kyllä jaksa niin kauaa odottaa  :Smiley Parisuhdeanalyysin mukaan meillä on mahdollisuus selättää paljon vaikeuksia, joihin moni muu suhde kaatuisi alkumetreillään, mutta jotta me päästään edes yhdessäolon alkuun tarvitaan molempien henkisiä valmiuksia ja kehitystä. Totisesti! Analyysi kuvaa meitä muutoinkin todella hyvin, myös tätä intuitiivista yhteyttä.

Olen rapu, nouseva jousimies - tämä mies on härkä, nouseva leijona  Smiley

Aikaa ja itseni tutkiskelua tämä todella vaatii, olipa tarkoitus ja suhteen tulevaisuus mikä tahansa. Sen kuitenkin jo tiedän, että jollain tavalla hänen kotikaupunkinsa on osa tulevaisuuttani, sillä tunsin kuin olisin kotiin tullut - mikä tapahtui ennen kuin tapasimme uudelleen. Saattaa toki olla taas Ekletikon kuvailemaa itseään toteuttavaa ajattelua / tunnetta...

Vielä kysymys: mistä voi tunnistaa, milloin yhteydestä alkaa tulla liian kahlitseva tai negatiivinen? Milloin pitäisi hälytyskellojen alkaa soida? 

Okei, jos te haluatte olla yhessä, niin mikäs sen hienompaa. :Smiley
En ossaa vastata tuohon viimmekysymykseen.Jos se on intohimoa.. Wink niin vielä kait..parempi.. Wink
Mut kaikkea hyvää sulle ja teille.. smitten smitten
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #126 : 25.04.2013 00:39:00 »

Hei kiitos älyttömästi tsempistä tyypit!!

Oli pakko tulla tänne raportoimaan vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi olla nukkumassa. Ero tapahtui tänään, kivuttomasti, helposti ja sovussa. Mitä enempää olisin voinut toivoa?

Itseä niskasta kiinni...sen ajattelee yleensä kauheammaksi kun se onkaan, ja kun saa suunsa auki, niin sitten se on tehty ja kaikkia helpottaa, vaikka sitä ei heti huomaisikaan.
Venytin tätä vähän liian pitkälle, mutta asia on nyt selvä. Ehdin jo kuvitella kaikki mahdolliset skenaariot, vaikka todellisuus oli muuta.
Kaikki tällainen kuitenkin kuuluu elämään, etkä ole mikään hirviö.
Kiitos!!
Syvällisesti ja myötätuntoisesti pohdittu Verninia.
Joskus tässä fyysisessä maailmassa tiet eroaa kevyesti ja helposti. Niin ettei itsensä tarvitse tehdä mitään. Vasta vähän ajan kuluttua huomaa, mitä on tapahtunut. Olen ajatellut tämän johtuvan siitä, että karma on täytetty ja molemmat ovat vapaita.
Mä luulen, tai siis tiedän että tässä suhteessa oli kyse sopimuksesta joka tuli nyt täyteen, ja vaikka pelkäsin toisen osapuolen reaktiota, sain tyynen ja positiivisen vastauksen. Maailmankaikkeus oli siis ehtinyt valmistella meitä molempia! Monesta asiasta saa taas olla kiitollinen.
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #127 : 11.08.2013 10:25:58 »

Mielenkiintoista, mutta TOTTA mitä sydämmessään kukin on kokenut. Pariutuminen ja puolison valinta on varmaan historian valossa ollut hankalimpia asioita, kuten Roomalaisten Ylimys ja mahtisukujen keskinäiset vallan vahvistamiseksi solmimat avioliitot. Ne eivät perustuneet rakkauteen vaan poliittisiin ja taloudellisiin voimasuhteisiin vakauttamaan valtaapitävien oikeutukseen määrätä kenen puolisoksi kukin valittiin knuppel2 Uskottomuus jaavioliiton ulkopuoliset suhteet lienevät olleet seurausta moisesta säätelystä tickedoff Puolison valitseminen syntymäajan perusteella ja horoskooppimerkin mukaan sopivan eläinradan vaeltajan löytyminen sitävastoin voisikin olla se juttu mikäli haluaa löytää sen todellisen elämänkumppanin niin sodassa kuin rakkaudessa. Olen kuullut että Krapu luonne sopii Skorpionille tai että luonteet trimmaa toisiaan. MITÄ OOTTE MIELTÄ asiasta coolsmiley Anneli Sari laulaa unohtumattomalla tavalla youtuube videollaan RAKKAUS AITO ON VAIN KERRAN ET SITÄ TUHLATA SÄ SAA!!! pst katsokaa ja ajatelkaa omaa elämäänne tässä ja nyt ja HEUREKA saamme havaita elämämme on ja se tuntuu juuri sellaiselta kuin se tällä hetkellä on. Kysymys kuuluu: Oletko sinä onnellinen nykyisessä parisuhteessa ja voitko tehdä asialle jotakin omalta puoleltasi?Huh tickedoff vai smitten  knuppel2 jatkuuko kumppanin haku läpi elämän johtaen pettymyksestä pettymykseen vai löytyykö koskaan sitä oikeaa vastakappaletta vakalle ja kannelle kellä onni on se onnen kätkeköön. Smiley
tallennettu
serafelle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #128 : 25.01.2014 19:20:29 »

Minä tiesin heti kun mieheni näin et hän on ainoa minulle luotu puoliso. olin 4v mieheni 13v sanoin jo silloin me olemme vielä joskus naimisissa. Mieheni vastasi älä hulluja puhu. Noi isännän silmät jäivät vainoamaan minua vuosi kymmeniksi ja nyt olemme naimisissa. 3 vuotta sitten minulla oli herralle asiaa, katsoin jälleen kerran noihin maailman syvimpiin ja ihanimpiin silmiin asia jota olin hänelle toimittamassa unohtui, mutta naimisissa olemme.

*Helppoa meillä ei ole, mutta me kumpikin olemme eläneet todella rankan elämän ja jotenkin olen mieltä et ansaitsisimme jo parempaa. Mutta jos minusta on kiinni en ikuna katoa herran elämästä.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #129 : 04.04.2014 15:13:42 »

No mutta entäpä semmoinen tilanne, että vaikka ikuinen rakkaus olisikin ikuista rakkautta, ei se olekaan tälle elämälle?
Että tämä elämä onkin lopulta ihan yksinäistä vaeltamista vaan? Etsiä palasia sieltä ja täältä..
Mutta miksi sitten miltei jokaisessa muussa elämässä olisi ollut rakkaus, mutta ei nyt? Vai onko kumminkaan?

tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #130 : 04.04.2014 15:24:34 »

Uskon että sielu haluaa kokeilla kaikenlaisia inkarnaatioita, sellaisia joissa on yksi ainoa parisuhde koko elämässä, sellaisia joissa on useita ja sellaisia joissa ei ole yhtään.

Ei ole mitään yhtä ainoaa oikeaa vaan paljon erilaisia sopimuksia erilaisista suhteista toisten kanssa. Ja joskus se ihan haluttu kokemus on se miltä tuntuu kun suhde menee mönkään. Toisinaan se haluttu kokemus on se että suhteesta tulee pitkä tai jopa elämänikäinen. JOskus on sopimus lasten saamisesta yhdessä, joskus taas ei. Sielu haluaa kokeilla kaikenlaista.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #131 : 04.04.2014 22:40:03 »

Miten ihmiset pariutuvat?  Wink angel Cheesy
Ihmisen vaelluksessa on se merkillinen juttu, että sukukypsäksi tullaan jo varsin varhaisessa iässä noin 12 - vuotiaana ja joskus sitä varhaisemminkin. :Smiley Lapsukaiset ovat murrosikäisinä jo valmiita lisääntymään ja samalla SATTUMALLA lienee suuri osuus millaiseen parisuhteeseen päädytään. :Smiley   Tuon ikäisenä merkityksellistä on että kumppani on HYVÄN näköinen laugh   tai komea ja tavoittelemisen arvoinen. Vetovoimaa ja rakkautta suurempi voima on sukuvietillä jolloin kokemusten hankkiminen ja hyväksytyksitulemisen tarve vaikuttavat. Valloitusten tekeminen ja kokemus siitä,  että saa kenet haluaa hivelevät egoa ja saavat hyppäämään kukkasesta kukkaseen.  Cheesy Wink Kiss Sad Angry Cheesy
Kun saavutaan tiettyyn ikään alkaa perheenperustamisen aika ja vakiintumisen tarve. Lasten hankkiminen ja sitoutuminen toiseen ihmiseen etsii täyttymystään ja HEUREKA siinä hän on, Cheesy   tuo ihmeellinen   Wink , kauan kaivattu kumppani, joka tuntuu vetävän puoleensa mangneetin tavalla.  Tongue Shocked
Sattumasta tullaan säätelyyn, jolloin puolison valinnassa auttaa samankaltaisten arvojen ja maailmankatsomuksen kohtaaminen kumppanilla ja itsellä tuntuu olevan paljon yhteistä elämässään ja lopullisen valinnan tekee aina nainen. Naisella on annettu se valta mieheen, että parisuhdetta pysyvästi perustaessaan nainen päättää siitä haluaako hän synnyttää lapsen tuolle miehelle jonka kanssa on suhteessa. crazy2 coolsmiley
 Luonnon valinnassa on merkittävää se onko ihmistä luotu yksiavioiseksi ja saako pariutuminen lopullisen muotonsa avioliittoon päädyttäessä, jolloin se on yhteiskunnallisesti hyväksyttävää ja moraalisesti oikein ajateltu. Perheen perustaminen on kaikkien tavoitteena ja sen kautta lasten syntyminen, suvun jatkaminen.  laugh police smiley6600 smitten smitten smitten
SITOUTUMINEN parisuhteeseen vaatii molemminpuolista tahtotilaa ja yhteisiä tavoitteita elämässä. Sitoutuminen avioliiton sitein on yksiavioisen liiton tarkoituksena ja sen päämääränä on muodostaa koko elämänkestävän liiton puolisoiden välillä. Wink Cheesy smitten
 Sattumalla on kuitenkin toisinaan sormensa pelissä ja jos suhde ei ole riittävän vahva, niin uskollisuus ja sitoutuminen saattavat rakoilla johtaen törmäyskurssille ja ikävä kyllä varsin usein eroon. tickedoff Cry   Avioerojen määrä ja parisuhteiden katkot ovat melko tavanomaisia nykymaailmassa. Joskus kiistat ovat niin suuria, että parempi olisi ollut etteivät nuo puoliskot olisi ikänä kohdanneetkaan.  tickedoff knuppel2
Sattumalla lienee parisuhteen perustamisessa merkittävä osuus, mutta olisiko sittenkin parempi parisuhdetta luodessaan tutkia myös luonteiden yhteensopivuutta sekä tutustua kunnolla kumppaniinsa selvittämällä onko hänen sielunelämänsä ja arvomaailmansa lähelläkään omaa sielunmaisemaa ja pyrkiä pidättäytymään pariutumisesta, ennenkuin on varma, että RAKASTAA ja haluaa vilpittömästi olla tuon ihmisen kanssa, niin myötä kuin vastamäessäkin. :Smiley Kiss angel Cheesy
 Ihminen poikkeaa muusta luoduista siinä, että kumppanin valinnassa on myös tahdosta ja tunteesta kysymys paljon enemmän kuin viettien tyydyttämisestä. Sielunkumppanin löytäminen sitävastoin tuntuu joskus samalta kuin etsisi neulaa heinäsuovasta ja samalla vakka etsii kantta kolistellen vähän siellä sun täällä  ja saattaapa olla niinkin, ettei rakasta kumppania löydy etsinnöistä huolimatta millään konstilla ja päädytään sinkuksi. Sad
Sinkkuna eläminen voi olla vaivatonta ja siihen tottuu helposti kun etsikkoaika kiitää ohitse ja saa havaita elämän kuluneen verkkaan ja sitä OIKEAA rakkautta ei vain ole löytynyt etsinnöistä huolimatta. Undecided   Biologisen kellon tikittäessä riittävän kauan ei elämästä löydy parisuhdetta ja parastaennepäivä menee ohitse, jolloin lasten hankkiminen ja suvun jatkaminen käy ylivoimaiseksi tai mahdottomaksi. tickedoff knuppel2 laugh 2funny
Luonnolliselle ihmiselle on tärkeää pariutuminen ja saada rakastaa sekä tulla rakastetuksi parisuhteessa jonka täyttymyksenä on lasten synnyttäminen ja lasten kasvattaminen. Mielestäni ihmiset paiutuvat sattuman ja säätelyn vuorotellessa jolloin myös onnella on suuri merkitys sille miten onnellinen ja tasapainoinen suhteesta tulee. Smiley angel Cheesy
 Haastettelin erästä tuntemaani vanhaa avioparia jotka viettivät timanttihäitään 60-vuotta yhdessä, että mikä heillä oli ollut pitkän parisuhteen salaisuutena, niin vastaus oli yllättävä.( Meillä on ollut parisuhteessa tärkeää, ettei kunnioitus toista osapuolta kohtaan ole rakoillut ja että suhteessa on ollut myös muutakin yhteistä kuin riidat). Kiss :Smiley
 Yhteiskunnallisesti merkittävää on myös se ettei puutetta ja kurjuutta ole elämää sotkemassa, jolloin perusturvallisuudentunne ja ihmisarvoinen elämä mahdollistuvat. Raha ei lisää rakkautta mutta kyllä se rauhoittaa kunhan sitä on riittävästi ja onhan mersun takapenkillä paljon mukavampi tirauttaa itkut kuin kansanautossa jollaisella kaikki ajavat. 2funny 2funny
 No okei myönnetään että tämä juttu ei nyt oikein istunut tähän aiheeseen kun oikeampi vastaus lienee oleva että pariutumisen takana on mangnetismi ja vetovoimat sekä luonneanalyysin mukaan sielunkumppanuus ja  sen oikean valinta josko sellaista onkaan?HuhHuh Joskus tuntuu että sellainen on vai onko sittenkään.  Wink angel Cheesy smitten smitten smitten 2funny 2funny 2funny
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #132 : 06.04.2014 08:54:00 »

SATTUMALLA lienee suuri osuus millaiseen parisuhteeseen päädytään

Sattuma on vain laiskojen ihmisten tapa ajatella. Jos olisimme sattuman varassa, aika heikoilla ja merkityksetöntä
olisi elämämme. Korostaisin kuitenkin vapaata tahtoa; vaikka meidän on tarkoitettu kohdata joku ihminen tässä
elämässä, on meillä kuitenkin mahdollisuus kävellä suhteen ohi niin halutessamme. En siis usko sattumaan enkä
täydelliseen ennaltamääräytymiseen.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #133 : 06.04.2014 10:55:28 »

Samaa mieltä Jadexin kanssa!!

Mutta joskus on ihana heittäytyä sattumien virtaan...tai prinssiä odottavan prinsessan rooliin. Mutta niin laiska ei saa olla, etteikö ajattelisi, muotoilisi mielessä haluaamaansa, lähettäisi toivetta kosmisiin virtoihin.

Sillä ajatuksella on nykyään voimaa. Minä tein tässä yhden jutun näin, ja toiveeni seisoi pian edessäni.

Sitten vain valitsemaan, otanko vai jätänkö!  Grin

Minä otin ja kannan nyt vastuuta valinnastani.  Wink

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #134 : 13.04.2014 13:55:34 »

Sattuma mun mielestä kyllä sanelee sen, milloin ja missä tilanteessa sattuu tapaamaan  henkilön, jonka kanssa synkkaa. Kyllähän "sen oikean" tapaaminen oikeaan aikaan on niin harvinaista, että väkisinkin alkaa tuntua, että sillä tapaamisella on jokin suurempi merkitys. Ja siis, miksei olisi, oman itsen kannalta, mutta en usko että on olemassa mitään "suurempaa ohjausta" tai vastaavaa. Ihminen itse luo merkitykset oman elämänsä tapahtumille.

Mulla on nyt sellainen tilanne, että elämässä pyörii tällä hetkellä henkilö, jonka kanssa on "sitä jotain", ja luulen että tämä henkilö tuntee samoin. Oikeanlaista kemiaa siis, ja tietysti sen täytyy olla molemminpuolista, jotta sitä on. Tai siis, miten sen nyt selittäisin...  :Smiley

Mutta sen lisäksi, että tuntee vetoa toiseen, jonka tietää myös tuntevan vetoa sinuun, on oikea kommunikaatio kaiken A ja O. Jos ihmisen kanssa on helppo ja mukava keskustella, se on minulle ainakin yksi tärkeimmistä kriteereistä pariutumisen kannalta. Hyvä ulkonäkö on tietysti plussaa, mutta pelkästään plussaa, pelkkä ulkokuori ei ole mitään. Harmi vaan, etten tiedä edes tämän henkilön aurinkomerkkiä, että voisin astrologian kannalta miettiä asiaa. Meissä on kyllä paljon samanlaisia luonteenpiirteitä, toisin kuin exässäni, joka oli melkein täysi vastakohtani. Eli siis samankaltaisuus ei ole mikään edellytys. Yhteiset kiinnostuksenkohteet ja samanlainen huumorintaju auttavat toki. Katsotaan miten tämä juttu kehittyy, sitten voisin sanoa jotain syvällisempää.

« Viimeksi muokattu: 13.04.2014 14:02:11 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: