Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kolmas silmä  (Luettu 6710 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jenku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« : 23.05.2007 08:50:56 »

Miten voi "herätellä" kolmatta silmää? Vai voiko?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.05.2007 09:44:45 kirjoittanut Jenku » tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #1 : 23.05.2007 18:43:04 »

Hei Jenku,

veikkaan että olet aika nuori, olenko väärässä?

Nämä 3.silmän herättely-jutut voi olla jopa vaarallisia.

Ehkä sinua kiinnostaisi kehittää itseäsi sydän chakraa ja kruunuchakraa herättelemällä- niiden kautta ei periaatteessa voi mennä vikaan... Eiköhän selvänäköisyyttä - jota todennäköisesti kaipailet- sitten ole tullakseen aikanaan -jos Luoja suo  Smiley Elämään saa varmasti enemmän sisältöä rakkaudenportteja: sydän- ja kruunuchakroja avaamalla!!

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 23.05.2007 19:57:40 »

Samaa mieltä.. ei pidä edetä väärässä järjestyksessä.. ensin sydän ja muista välittäminen.. Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 23.05.2007 21:13:33 »

Mä sanosin kokemuksen syvällä rintaäänellä, että 3. silmä herättelee itse itsensä. Reiki on hyvä apuväline chakrojen tasapainotukseen. Siinä ei voi mennä vikaan.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #4 : 23.05.2007 23:24:05 »


Samaa mieltä TuliTirpan kanssa! smitten
Itse ne avautuvat kun aika on.Väkisin ei synny mitään.
Samoin taitaa olla muittenkin chakrojen suhteen,tai ainakin miten voimakkaina vaikutukset kokee.

Joskus tuo rakas sydänchakrakin niin auki,että tuntuu kuin pakahtuisi onnesta ja rakkaudesta kaikkeen.Ei sen voimakkuus ainakaan minulla aina sama ole.Joskus mörökölli päivinä tuntuu kuin kaikki olisivat jumissa.Silloin vain rauhassa hoitelen chakrojani ja lepään. smitten
tallennettu

faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5 : 29.05.2011 21:44:25 »

Mä sanosin kokemuksen syvällä rintaäänellä, että 3. silmä herättelee itse itsensä. Reiki on hyvä apuväline chakrojen tasapainotukseen. Siinä ei voi mennä vikaan.

Juuri näin. Itsekin suosittelen sitä, että herätellään niitä kaikkia chakroja, huolletaan ja hoidetaan niitä kaikkia. Siinä se kolmas silmä alkaa heräillä mukana.  smitten
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #6 : 29.05.2011 23:11:35 »

Ei tarvitse herätellä mitenkään.. Mielikuvitusta peliin niin alkaa nähdä mitä vaan  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: