Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen päätehtävä  (Luettu 6008 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 07.05.2011 11:06:29 »

En muista unesta jonka näin pajoakaan, kovin tarkasti, mutta pääasia kaiketi jäi mieleeni. Unessa kävin läpi jonkin enkelin kanssa elämäntehtävääni, mitä siihen liittyy, henkisiä kykyjä jne. Oli puhetta, kuinka ihmisillä on erilaisia lahjoja ja henkisiä kykyjä ja kuinka joillain, kuten minulla on niitä monia, mutta kuinka tietyt asiat ovat vahvempia, painoittuneimpia ja tärkeämpiä. Unessa minulle ilmoitettiin, että suurin henkinen lahjani ja kykyni jota voin antaa toisille on suojelus.  angel Herätessäni olin kuitenkin vähän äimänkäkenä, että what  Shocked mitä tämä nyt tarkoittaa ja kaikenkaikkiaan pitää sisällään?  Ajatuksia, kommentteja?  :Smiley

T: Suojelusenkeli  2funny  angel

P.S. Tämän unen myötä tuli mieleen seikka jonka kuulin lapsuudestani. Eräs perhetuttu kertoi kerran ihmetelleensä tilannetta, jossa oli leikkinyt hiekkalaatikolla täysin keskittyneenä leikkiini, kun yllättäen olin kääntynyt toisaalla, lähellä leikkivän lapsen puoleen sanoen jotenkin näin: Varo, ettet kaadu siinä. Hän oli kuulema jotain "temppuillut" ja juuri meinannut kompastua tai jotain.  :Smiley Olin kuulema tuon tyylistä tehnyt toistekin, että aikuiset olivat hieman kummastelleet.  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.05.2011 12:24:43 »

Aurinko-Härkä on turvallinen..

Itse näin v. 2000 myös elämäntehtäväni unessa. Tehtävänanto melkoisen selkeä, mutta aika pitkään joutui miettimään, miten sitä käytännössä toteuttaisi. Onneksi asia on selkeytynyt vuosien varrella ja esim. astrologia on yksi väline elämäntehtäväni toteuttamisessa. Uskoisin, että saat tarvittaessa lisäopastusta ja että tehtävät löytävät sinut eikä toisin päin.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 07.05.2011 17:37:50 »

Aurinko-Härkä on turvallinen..

Itse näin v. 2000 myös elämäntehtäväni unessa.


Minäkin olen saanut elämäntehtäväni aiemmin, mutta tämä oli nyt jokin lisäulottuvuus, laajennus tai lisäys siihen joka tosiaan ehkä odottaa vielä paikalleen loksahtamista... Juuri sitä, että ymmärtäisin miten tuota käytännössä toteuttaa... :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 22.05.2011 21:12:25 »

En muista unesta jonka näin pajoakaan, kovin tarkasti, mutta pääasia kaiketi jäi mieleeni. Unessa kävin läpi jonkin enkelin kanssa elämäntehtävääni, mitä siihen liittyy, henkisiä kykyjä jne. Oli puhetta, kuinka ihmisillä on erilaisia lahjoja ja henkisiä kykyjä ja kuinka joillain, kuten minulla on niitä monia, mutta kuinka tietyt asiat ovat vahvempia, painoittuneimpia ja tärkeämpiä. Unessa minulle ilmoitettiin, että suurin henkinen lahjani ja kykyni jota voin antaa toisille on suojelus.  angel Herätessäni olin kuitenkin vähän äimänkäkenä, että what  Shocked mitä tämä nyt tarkoittaa ja kaikenkaikkiaan pitää sisällään?  Ajatuksia, kommentteja?  :Smiley

T: Suojelusenkeli  2funny  angel

P.S. Tämän unen myötä tuli mieleen seikka jonka kuulin lapsuudestani. Eräs perhetuttu kertoi kerran ihmetelleensä tilannetta, jossa oli leikkinyt hiekkalaatikolla täysin keskittyneenä leikkiini, kun yllättäen olin kääntynyt toisaalla, lähellä leikkivän lapsen puoleen sanoen jotenkin näin: Varo, ettet kaadu siinä. Hän oli kuulema jotain "temppuillut" ja juuri meinannut kompastua tai jotain.  :Smiley Olin kuulema tuon tyylistä tehnyt toistekin, että aikuiset olivat hieman kummastelleet.  Grin


No nytpä olen saanut tähän asiaan lisävalaistusta lukemalla Lorna Byrnen kirjaa Enkeleitä hiuksissani. Tiedän nyt tarkemmin, mitä tuo suojelus tehtävänäni pitää sisällään.  angel smitten Viimeisimpänä tulee muuten mieleen kaksi ikävää tapausta jotka olin osaltani keskeyttämässä. Yksi oli erään pojan potkiminen, kun iso teinijengi alkoi yhtäkkiä potkimaan erästä ryhmässä ollutta poikaa kun olin kulkemassa ohi. (Lienen siitä täällä kirjoittanutkin)  :Smiley Jostain se voima ja rohkeus vain tulla tupsahti, kun huusin, että lopettakaa tai soitan poliisit. Enkä tuolloin yhtään ajatellut omaa saatika tyttärieni turvallisuutta josta soimasin itseäni aivan turhaan, että olisi vain hissukseen pitänyt soittaa. Sillä olihan minulla enkelit matkassa ja pakkohan siihen oli puuttua ihan heti. Toinen tapahtui pian sen jälkeen, kun näin kun eräät teinitytöt mukamas huomaamattomasti kiusasivat erästä tyttöä josta näin heti hädän ja kärsimyksen ja kuinka hän tilanteeseen tultuani, taas ohi kuljettuani ja siihen vihaisesti kiusaajia tuijottamaan jäätyäni lähti itkien juoksemaan pois kiusaajiensa "kynsistä".  Undecided Lähetin vielä perään enkeleitä.  angel
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #4 : 23.05.2011 15:21:26 »

Ihana juttu Rakkauden valo että alkaa selviämään.. smitten Noinhan noi asiat yleensä tulee, pikkuhiljaa, juttu kerrallaan, jotta voimme sitten punoa niistä langoista oman seittimme.. smitten tai nähdä vaan lankoina, sekin valinnanvapaus on.. angel Kuitenkin, tuo oivaltaminen on ihanaa. Tuo muistosi tulla tupsahti mieleesi.. Mullekkin tupsahtelee elämäntilanteissa (lapsuuden)muistoja ja unia mieleen, avuksi ja vinkiksi.. Sitte tajuaakin että yks plus yks on kaks!

En tiedä omasta elämäntehtävästäni.. Luulen kuitenkin, että joku päivä vielä, autan muita. En tiedä vielä miten, tai ketä.. Jaan kuitenkin jotenkin elämänkokemustani, tai luovuuttani/kauneutta muille.. Se on vissi. Grin smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 23.05.2011 20:36:44 »

Ihanaa, että teillä joillakin on elämäntehtävät selvillä. smitten
Miekin haluaisin tietää omani mutta en saa siitä mitään selvää.

Olen yrittänyt jurnuttaa enekeleillekin että mitä ihmettä mie nyt taas teen kun tuntuu niin tyhmältä ja tyhjältä joskus mutta ei ne kerro tai en kuuntele oikein. Miten lie.  Undecided



Kyllä se sinulle aikanaan selviää...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 23.05.2011 20:37:12 »

Ihana juttu Rakkauden valo että alkaa selviämään.. smitten Noinhan noi asiat yleensä tulee, pikkuhiljaa, juttu kerrallaan, jotta voimme sitten punoa niistä langoista oman seittimme.. smitten tai nähdä vaan lankoina, sekin valinnanvapaus on.. angel Kuitenkin, tuo oivaltaminen on ihanaa. Tuo muistosi tulla tupsahti mieleesi.. Mullekkin tupsahtelee elämäntilanteissa (lapsuuden)muistoja ja unia mieleen, avuksi ja vinkiksi.. Sitte tajuaakin että yks plus yks on kaks!

En tiedä omasta elämäntehtävästäni.. Luulen kuitenkin, että joku päivä vielä, autan muita. En tiedä vielä miten, tai ketä.. Jaan kuitenkin jotenkin elämänkokemustani, tai luovuuttani/kauneutta muille.. Se on vissi. Grin smitten

 smitten
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #7 : 24.05.2011 00:27:03 »

Tuon kirjan "Enkeleitä hiuksissani" ostin tulevalla matkalleni Wieniin eli niihin illan hetkiin, kun on aikaa keskittyä itseensä lukuisien nähtävyyksien jälkeen eli uppoutua "sisäisiin nähtävyyksiin".  :Smiley

Mutta tuosta unestasi tuli mieleeni, ettei se olekaan yhtään hullumpi ajatus tuokaan, että on vain suojelijana eli tukijana niille, jotka tarvitsevat rohkaisua omiin elämäntehtäviinsäkin. Koska nimittäin monella ihmisellä on taipumus olla epäuskoinen niistä omista tekemisistään ja tarvitsevat todellakin rohkaisua siihen, missä he itse ovat hyviä. Ja uskonkin, että juuri sinä olet sellainen ihminen, joka kykenee siihen tehtävään niin hyvin, että osaat aukaista ihmisten sydämiä näkemään omia lahjojaan ja jopa siihenkin, että oppivat käyttämään niitä täällä maan päällä juuri oikealla tavoin. Ja ellei sellainen ihminen ole sielujen eli sydämiemme yhdentäjä tai suojelija, kuten unessa enkelit sen ilmaisivat niin ei sitten mikään!  smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 24.05.2011 18:18:28 »

Tuon kirjan "Enkeleitä hiuksissani" ostin tulevalla matkalleni Wieniin eli niihin illan hetkiin, kun on aikaa keskittyä itseensä lukuisien nähtävyyksien jälkeen eli uppoutua "sisäisiin nähtävyyksiin".  :Smiley

Mutta tuosta unestasi tuli mieleeni, ettei se olekaan yhtään hullumpi ajatus tuokaan, että on vain suojelijana eli tukijana niille, jotka tarvitsevat rohkaisua omiin elämäntehtäviinsäkin. Koska nimittäin monella ihmisellä on taipumus olla epäuskoinen niistä omista tekemisistään ja tarvitsevat todellakin rohkaisua siihen, missä he itse ovat hyviä. Ja uskonkin, että juuri sinä olet sellainen ihminen, joka kykenee siihen tehtävään niin hyvin, että osaat aukaista ihmisten sydämiä näkemään omia lahjojaan ja jopa siihenkin, että oppivat käyttämään niitä täällä maan päällä juuri oikealla tavoin. Ja ellei sellainen ihminen ole sielujen eli sydämiemme yhdentäjä tai suojelija, kuten unessa enkelit sen ilmaisivat niin ei sitten mikään!  smitten

Sanasi koskettivat erittäin paljon. Kiitos.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 28.05.2011 21:06:19 »

Kas kummaa... Kävin juuri äskettäin ostamassa herkkuja kioskilta. Olen tänään märehtinyt ja murehtinut omia "pieniä" surujani ja olo on ollut tosi laiska ja hyödytön. Kioskin vieressä oli pariskunta riitelemässä, aistin vahvasti naisen energian, pelon, hän oli jotenkin niin selvän alistunut ja "käpertynyt". Mies taas oli todella hyökkäävän ja agressiivisen oloinen ja huusi. Hän meni todella lähelle naista ja meinasi käydä käsiksi, mutta juuri silloin hän huomasi että minä saavuin paikalle ja perääntyi naisen luota. Jäin siihen hetkeksi katsomaan, menin kioskiin sisälle. Suljin hetkeksi silmäni ja rukoilin. Rukoilin apuja naiselle ja rauhoittumista miehelle. Kun tulin ulos kioskilta riita jatkui edelleen, mutta sen sävy oli hieman muuttunut. Tilanne ei ollut enää niin uhkaava ja mies oli hieman rauhoittunut. Tuli vahvasti olo, että voin poistua paikalta. Lähetin kuitenkin vielä enkeleitä perään, heidän luokseen poistuessani. Eli taas minulle tuotiin eteen tilanne, jossa suojelus toimi.  Olen äärimmäisen kiitollinen tästä kaikesta, että pystyin auttamaan sitä naista. angel smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: