Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vallankumouksellinen Oinas  (Luettu 18603 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SatAqu
Vieras
« : 20.12.2005 17:15:19 »

Hei.
Vuorossa on David Frawleyn tekstiä sideerisestä Oinaan luonteesta. Aurinko on Oinaassa nykyisin n. 15. huhtikuuta - 16. toukokuuta.

"Oinas on Marsin positiivinen merkki. Johtava tuli. Eläinradan alku. Symbolina pässi. Oinas antaa itsenäisyyttä, voimaa, itseilmaisua ja vahvaa henkilökohtaista elämänsuuntaa.

Oinaat ovat dynaamisia, aggressiivisia ja kilpailuhenkisiä sekä omaavat paljon aloitekykyä. He usein elävät päässään ja voivat omata läpitunkevan voimakkaan havaitsemiskyvyn. Heillä on tieteellistä ja loogista kyvykkyyttä, ja he saattavat olla hyviä tutkimuksessa. He ovat itsenäisiä, seikkailunhaluisia ja taitavia mitä tahansa tekevätkin. Vaikka he omaavat voimakkaita tunteita ja intohimoja, he yleensä pysyvät kontrollissa niiden kanssa.

Oinaat ovat tahdonvoimaisia, impulsiivisia ja itsepäisiä, ja he voivat olla kriittisiä ja itsevarmoja mielipiteissään. Kuitenkin heistä voi tulla hyviä psykologeja, kunhan ensin oppivat tarkastelemaan itseään. Vähemmän kehittynyt Oinas voi olla vihainen ja hyväksikäyttävä, puskien tiensä läpi elämässään ja tyrkyttää ideoitaan ja energioitaan muiden ihmisten kannettavaksi. Heidän sotaisa energiansa on ilmaistu enemmän mielen kuin ruumiin kautta. He ovat taipuvaisia väittelemään, mutta eivät usein sorru väkivaltaan.

Oinaat voivat olla itsekeskeisiä eivätkä aina herkkiä muiden ihmisten suhteen. He ovat yleensä merkkinä uuden vaiheen ilmauksesta. Heidän avaimensa henkiseen kasvuun on käyttää heidän terävää mieltään ja voimakasta energiaansa löytääkseen totuutta, eikä promotoida itseään."


Jaa-a... eivät taipuvaisia väkivaltaan? Hieman kummallista, jos Marsin maskuliinista puolta ei pidetä ulkoisesti väkivaltaisena.

Itse pidän Oinasta vallankumouksen merkkinä: Katariina Suuri, Lenin, Hitler, Saddam Hussein, Che Quevara ovat tunnettuja valtaa kumonneita hahmoja. Tietysti poikkeuksia löytyy, mutta mielestäni Marsin merkitykseen kuuluu energinen vallansiirto.

Ei voi kuin ihmetellä, että vielä tänäkin päivänä tätä merkkiä luonnehditaan passiiviseksi ja lempeäksi Venus-Häräksi. Voiko astrologia olla kauempana totuudesta?

Tv. santa_afro
« Viimeksi muokattu: 20.12.2005 22:50:34 kirjoittanut SatAqu » tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 20.12.2005 17:36:02 »

Katsellessa meidän kohta 3-vee oinastyttöä kaikki nuo ominaisuudet nousevat kyllä esiin, sekä itsepäisyys että lempeys ja hoivavietti. Ongelmana on ollut toisten lasten läpsiminen (se väkivaltapuoli). Siittä pitänyt aina ojentaa neitokaista.
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #2 : 20.12.2005 18:15:36 »

Oinaaseen ei liity lempeys eikä varsinkaan hoivavietti. Tarkoitin kirjoitukseni lopussa sitä, että länsimainen astrologia niputtaa nämä ihmiset Härän luonnetyyppiin, mikä on täysin epäsopiva kuvaus heille.

Catch it?

Tv. santa_angry
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 20.12.2005 21:08:09 »

Aika paljon samaa kyllä oinaassa ja härässä, mutta joo, oinas kyllä voittaa itsepäisyydellä härän mennen tullan ja palatessa. Mun paras kaveri on oinas ja aviomies härkä, joten kokemusta kummastakin pitkältä ajalta. Mutta jostakin kummasta vaan tuo hoivavietti meidän tytölle tulee. Mullakaan ei ollu samanlaista ennenkuin hänet sain. Tytöllä taas aina "vauva" kainalossa niinku joku pehmolelu kultasella noutajalla.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #4 : 20.12.2005 21:36:52 »

Minua vaivaa tässä nyt se asia, että montako Oinasta nyt oikeasti on aivan aitoja Oinaita ? Sen verran kun minä nyt näitä horoskooppeja olen tutkaillut, niin aurinko ja kuu merkitkin vaikuttavat paljon luonteeseen ja vaikka länsimaisessa astrologiassa olen Oinas niin sideerisessä olen kalat ja länsimaisessakin horoskoopissa löytyy kalaa ja aurinko on Leijonassa ja kuu Kauriissa niin vaikka Oinasta luonteesta löytyy niin se ei yksinään kyllä ole täydellinen luonteeni.Sataqu ne esimerkit jotka luettelit Oinaista niin onko heillä horoskoopissa muuta yhteistä kuin Aurinko Oinas ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
SatAqu
Vieras
« Vastaus #5 : 20.12.2005 22:24:35 »

Mutta jostakin kummasta vaan tuo hoivavietti meidän tytölle tulee. Mullakaan ei ollu samanlaista ennenkuin hänet sain. Tytöllä taas aina "vauva" kainalossa niinku joku pehmolelu kultasella noutajalla.


Mammamma,
Oletko nyt varmasti ymmärtänyt, että puhumme täällä sideerisestä Oinaasta? Milloin tyttäresi on syntynyt?

Tv. santa_rolleyes
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #6 : 20.12.2005 22:35:19 »

Minua vaivaa tässä nyt se asia, että montako Oinasta nyt oikeasti on aivan aitoja Oinaita ? ... niin vaikka Oinasta luonteestani löytyy niin se ei yksinään kyllä ole täydellinen luonteeni. Sataqu ne esimerkit jotka luettelit Oinaista niin onko heillä horoskoopissa muuta yhteistä kuin Aurinko Oinas ?


Taiska,
Tarkoitatko "esimerkeillä" luettelemiani henkilöitä? Heissä on yhteistä vain auringon sijainti sideerisessä Oinaassa.

Sinun on selvästi vaikea niellä sitä, että oletkin aurinkomerkiltäsi Kalat etkä Oinas. Et toki ole ainoa lajissasi, Taiska. Monien ihmisten on vaikea tunnustaa sideeristä astrologiaa todeksi, sillä he ovat vahvasti trooppisen astrologian luoman kuvan lumoissa...

Terv. santa_cool
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #7 : 20.12.2005 22:44:40 »

Ei itseasiassa olen aina sanonut olevani enempi kalat kuin Oinas jo silloin kun en vielä sideerisestä astrologiasta mitään tiennytkään....siskoni taas sanoo (erittäin kiinnostunut myös astrologiasta) että ei kalat, mutta Leijona ehkä  santa_cheesy, mutta minä nyt vaan en taida olla aivan helposti luettava ihminen  santa_rolleyes. Kyllä sitä minä juuri tarkoitin, että onko heidän kartallaan jotain muutakin yhteistä kuin se Aurinko Oinas, joka heistä teki sen vallankumouksellisen joka antaisi viitteen mitä kartalla on sellaista joka yhdistelmänä on vahva.Sen verran vielä siitä omasta kartasta, että kyllähän se paljon on varmasti opittuakin tämä horoskooppi homma, mutta itsepäinen pässinpää kun olen kuulemma aina kaikkien mielestä ollut, vaikka itse en kyllä aina ole samaa mieltä ollutkaan   santa_afro
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #8 : 21.12.2005 16:09:25 »

paljon riippuu missä asioissa olet pässi,, ja vielä enemmän oletko pässi silloin kun olet väärässä, vai silloin kun olet oikeassa,, vai ehkä aina..

Itseasiassa minä en ole pässi muulloin kuin silloin kun oikein kovasti jotain haluan niin yleensä kyllä huolehdin siitä että saan haluamani ( harvoin tapahtuu) ja en edes intä mielellläni koska jos joku sinnikkäästi haluaa olla väärässä jossain asiassa suon sen hänelle  Wink.Mutta ei minua nyt voi pompotellakkaan jos en itse halua ja koska olen rohkea ja sanon kuitenkin mielipiteeni jos tarvista on niin ehkäpä se kuulostaa sitten liijan voimakkaalta   Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Harschi
Vieras
« Vastaus #9 : 21.12.2005 20:23:58 »

Itse pidän Oinasta vallankumouksen merkkinä: Katariina Suuri, Lenin, Hitler, Saddam Hussein, Che Quevara ovat tunnettuja valtaa kumonneita hahmoja. Tietysti poikkeuksia löytyy, mutta mielestäni Marsin merkitykseen kuuluu energinen vallansiirto.

Ahaa, nyt ymmärrän  santa_azn. Meillä on sanalle "vallankumouksellinen" hiukan eri merkitys - sinulle se tarkoittaa henkilöä, joka kumoaa vanhan vallan ja kaappaa vallan itselleen (minulle tämä on ehkä enemmänkin vallankaappaaja), minulla taas "vallan kumoaja" merkitsee henkilöä, joka haluaa myötävaikuttaa siihen, että valta siirtyy pieneltä eliitiltä kansalle. Voisi ajatella yhteiskuntaa esim. kolmiona; se lepää massojen laajalla alustalla ja huipulla on yksi piste - kuningas. Vallan kumoaja on henkilö, joka haluaa kumota tuon kolmion ylösalaisin niin, että se seisoo kärjellään ja huipulla on laaja massojen rintama. Tässä kuviossa kuningasta/hallitsijaa/Jumalaa edustaa Aurinko ja massojen rintamaa Leijonan vastapäistä merkkiä hallitseva Saturnus. Saturnus on ylennyksessä Vaa'assa ja alennuksessa Oinaassa ja Aurinko puolestaan on alennuksessa Vaa'assa ja ylennyksessä... Oinaassa, mistä siis löytyy esimerkkihenkilöjesi Auringot.

Vai löytyvätkö? Sen syntymäajan mukaan, mikä minulla on Che Guevaralle (14.5.1928 klo 3.05 AST +4.00 Rosario, Argentina 32S57 60W40, lähde elämäkertatieto) käyttäen Lahiri-ayanamsaa Guevaran Auringon sijainniksi tulee 0.22 Härkää. Leninin syntymäpäivä voi lähteistä riippuen olla 22.4.1870 nykyistä ajanlaskua, jolloin Aurinko tulee sideeriseen Oinaaseen, mutta useat lähteet mainitsevat myös päivämäärän 10.4., jolloin Aurinko oli vielä Kalojen tähtikuviossa. Saddam Husseinin syntymäpäivää on Irakissa juhlittu 28.4., mutta tämä ei suinkaan välttämättä ole oikea syntymäpäivä. AstroDatabank tuntee ainakin seuraavat versiot: 27.4.1937, 16.2.1937, 17.2.1937, 21.2.1939, 1.7.1939. On väläytetty myös vuotta 1935.

Mitäs BV Raman sanoo sideerisestä nousu-Oinaasta? Katsotaan.
"Nouseva Oinas (Mesha)
Sielulliset taipumukset: riippumaton ajattelija, rohkea ja herkkä.
Yleiset taipumukset: Oinaan merkissä syntyneet arvostavat tieteellistä ajattelua. He ovat yritteliäitä ja kunnianhimoisia. Heillä on kyky suunnitella asioita. He inhoavat toisten taholta tulevaa ohjausta; ovat kiihkeitä kiinnostuessaan jostain ja tuikeita kiihtyessään. He ovat melko itsepäisiä, mutta usein suorapuheisia. Temperamenttisina he vastustavat määräilyä ja ovat taipuvaisia menemään äärimmäisyyksiin. Heidän rakenteensa on kuuma. He rakastavat kauneutta, taidetta ja eleganssia (tässä piirre, joka selvästi viittaa trooppiseen Härkään!). Heillä on käytännöllisiä ideoita. Jos Oinaan merkki on ahdistettu, he kärsivät päähän liittyvistä sairauksista. Psyykkinen ahdistus ja häiriöt ovat myös todennäköisiä, jos Saturnus ja Kuu ovat Oinaassa.”


Tuo BV Ramanin mainitsema herkkyys (sensitivity) on mielenkiintoinen piirre. Kun tein tilastotutkimusta siitä, mihin luonteenpiirteeseen minkäkin planeetan ykköshuoneasema liittyy, yhdeksi Marsin avainsanaksi tuli yllättäen ”persoonallisuus herkkä/haavoittuvainen” (”personality vulnerable”). Tämä siis tarkoittaa sitä, että ihmisiltä, jotka AstroDatabankissa on määritelty tällä luonteenpiirteellä, löytyy ykköshuoneesta Mars useammin kuin mikään muu planeetta. Minulle tulee ääriesimerkkinä mieleen perheväkivaltaan taipuvainen mies, joka on äkkipikainen ja ärhäkkä, mutta purkauksiaan katuessaan itkee kuin lapsi, anoo anteeksiantoa ja vannoo ikuista rakkautta. Olisko tässä Marsin prototyyppi? Tällöin Mars tietenkin sopii myös Skorpionin hallitsijaksi paremmin kuin hyvin.

Ei voi kuin ihmetellä, että vielä tänäkin päivänä tätä merkkiä luonnehditaan passiiviseksi ja lempeäksi Venus-Häräksi. Voiko astrologia olla kauempana totuudesta?

Trooppinen Härkä on yllättävän ”juntti” ja maskuliinisen tuntuinen merkki ollakseen Venuksen hallinnassa. Venusta täytyy oikein sovittamalla sovittaa saadakseen sen mahtumaan siihen mielikuvaan, mikä trooppisen astrologian piirissä on Härästä, eikä ihme. Useimmiten sitten esiin vedetään toisaalta omavaraisuus (minkä ajatellaan liittyvän Härän kanssa korreloivan kakkoshuoneen asioihin, vaikka siinä ehkä mieluumminkin on kyse martiaanisesta riippumattomuudenhalusta) ja toisaalta aistillinen nautinnonhalu. Mutta Venuksen miellyttävyyttä ja taiteellista hienostuneisuutta trooppisesta Härästä saa kyllä hakemalla hakea, eikä ihme, koska valtaosa merkistä kuuluu sideerisesti martiaaniseen, lenkkimakkaraa, tyttökalentereita ja autokorjaamojen rasvaisia takahuoneita arvostavaan Oinaaseen, noin kärjistetysti sanottuna.

Suomalaisia sideerisiä aurinko-Oinaita ovat mm. Jouko Turkka, Mikko Alatalo, Erkki Junkkarinen, Arto Paasilinna ja Arja Koriseva. Kellään näistä ei ole ollut taipumusta pistää kynttiläänsä vakan alle; se on sitä ylennys-Aurinkoa se.
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 21.12.2005 23:10:39 »

Tossa Sideerisessä Aurinko härässä on joitakin samoja ominaisuuksia mitä
trooppisessa kuvauksessa. Kuten päätöksenteko.
Kestäää.... kestä..äää...
kestää..
jaahas...
aika menee...
mitäköhän kello on?...

Sitten huomaat kaverisi juurtuneen yhtäkkiä maa-elementtimäiseen
muotoon penkkiin.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 21.12.2005 23:40:10 »

Sellaista se on.
Ihmekös jos nykyään esim. kauriita ja kaksosia pidetään toistensa vastakohtina
troopisten astrologien parissa. Sillä sitähän he ovat jos asiaa tarkastelee
sideerisessä valossa. Eli jousimies - kaksonen. Askendentti - deskententti.

(En keksi parempaa/muuta esimerkkiä tähän hätään)
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12 : 22.12.2005 01:32:35 »

Minä edelleenkin intän ja perään sitä, että miten ihmeessä ne merkit voi missään osua täysin kohdilleen, kun meissä on niin monta vailuttavaa merkkiä ? Ainakin minun luonneanalyysini on kyllä minä, kun siinä on huomioitu kaikki, mutta jos luen pelkkää Aurinko merkkiäni niin ei siinä kaikki voi millään täsmätä, koska sehän on täydellisen merkin kuvaus ja monellako kaikki on samassa merkissä HuhHuh? Loppujen lopuksi me olemme niin monen merkin ristisiitos että huh  Cheesy. Esim minulla löytyy kartalta 11 eri horoskooppi merkkiä  :santa_cheesy:Ajattelenko tätä asiaa nyt liian vaikeasti   santa_smileyHuhHuh
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Harschi
Vieras
« Vastaus #13 : 22.12.2005 17:46:25 »

Minä edelleenkin intän ja perään sitä, että miten ihmeessä ne merkit voi missään osua täysin kohdilleen, kun meissä on niin monta vailuttavaa merkkiä ?

Terve Taiska,
hyvä kysymys  santa_cool. Itse ajattelisin niin, että kannattaa koettaa opiskella eri planeettojen... miten sen sanoisi, vaikutusaluetta tai työkenttää (teen itsekin sitä parhaillaan). Kullakin planeetalla on oma tehtävänsä kartalla - kukin edustaa tiettyä psyyken mekanismia. Kuulla on eri tehtävä kuin esim. Marsilla.

Siinä, missä esim. Kuu edustaa ihmisen sisäistä maailmaa ja tapaa kokea asioita, Mars edustaa tapaamme puolustaa itseämme ja omia etujamme aggressiivisesti tai vähemmän aggressiivisesti. Merkki sitten kertoo,  millä lailla ja (erityisesti intialaisessa astrologiassa) kuinka vapaasti tai luontevasti kunkin planeetan toiminto pääsee toimimaan. Esim. työkaverillani on Mars alennuksessa Ravussa ja hän on hyvin kiltti ja toiset huomioonottava ihminen, joka kuitenkin antaa pompotella itseään melko helposti ja joutuu aika ajoin kärsimään siitä. Hänen Mars-energiansa on siis jossain määrin estynyt, koska se on merkissä, jossa se ei pääse vapaasti toimimaan. Toisaalta tämä työkaverini ei myöskään itse paljon arvosta hyökkävää ja itsekästä tai yltiömaskuliinista käytöstä muissa.

Samaisella työkaverillani on Kuu alennuksessa Skorpionissa. Kun tein mainitsemaani avainsanatutkimusta planeetoille, Kuu sai avainsanoikseen "eksentrinen", "mystinen", "eristäytyvä", "sisäänpäinkääntynyt" ja "omalaatuinen". Nämä ovat tosi mielenkiintoisia ja modernin astrologian harrastajalle yllättäviäkin avainsanoja! Trooppisessa astrologiassa Kuu mielletään usein aika arkipäiväiseksi, sellaiseksi emäntä/mamma -taivaankappaleeksi. Karttojen tilastollinen tutkimus antoi Kuusta kuitenkin aivan toisenlaisen kuvan. Mystikoiksi luonnehdituilta ihmisiltä löytyi Kuu ykköshuoneesta huomattavasti useammin kuin esim. Neptunus.

Kuinka tämä mystinen, toismaailmallinen eksentrikko-Kuu sitten ilmenee työkaverillani, jolla se on alennusmerkissään sideerisessä Skorpionissa? Hän on ihminen, jolla on erittäin rationaalinen ja järkiperäinen maailmankuva. Hän ei usko pätkääkään mihinkään huuhaa-juttuihin. Hän ei myöskään pidä suuremmin arvossa uskontoja tai ylipäätään minkäänlaista uskoa fyysisen maailman ulkopuolisiin juttuihin. Erityisesti katolinen kirkko on hänen mielestään aivan käsittämätön laitos. Ajatelkaa, että katoliselle kirkolle on ominaista vahva Maria-kultti! Kirkollisten Maria-kulttien juuret taasen on moneen kertaan todettu juontavan erilaisiin kuu-jumalattariin ja niiden palvontaan. Tämä alennus-Kuu -kaverini ei siis pidä näitä Kuuhun liittyviä asioita, mystisyyttä, jumalatar-kultteja, irrationaalista uskoa tuntemattomaan, kovinkaan korkeassa arvossa.

Auringon funktio puolestaan on muiden yläpuolelle nouseminen ja vallitseminen, hallitseminen ja dominointi. Se symboloi voittajana ja ykkösenä olemista. Marsilla ja Auringolla on yhteisiä piirteitä, mutta Auringon olemukseen kuuluu olennaisesti sosiaalinen aspekti: se haluaa huomiota ja tunnustusta yhteisössä, muuten saavutukset eivät ole minkään arvoisia. Marsilla taas on samantekevää, mitä muut ajattelevat, ja se on luonteeltaan erakkomaisempi ja riippumattomampi.

Presidenttiehdokkaista Heidi Hautalalla on Aurinko alennuksessa sideerisessä Vaa'assa. Hautala ajaa vahvasti presidentin valtaoikeuksien vähentämistä entisestään. Hän siis ei arvosta yhteiskuntajärjestelmää, jossa on vahva "kuningas"/"kuningatar", jonka ympärillä kaikki pyörii (niin kuin planeetat pyörivät Auringon ympärillä), vaan päinvastoin, hän haluaa päätöksenteon entistä tasaväkisemmäksi ja parlamentaarisemmaksi. Hitlerillä puolestaan oli Aurinko ylennyksessä Oinaassa ja hänestä tulikin sitten Kolmannen valtakunnan totaalinen ja pelätty itsevaltias.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #14 : 22.12.2005 18:34:25 »

Kiitos Harchi  :Smiley.Ei muuta ku opiskelemaan, niin ehkä minäkin opin ajattelemaan asioita noin hienosti  santa_afro  ILOISTA JOULUA  santa_cool
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: