Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vallankumouksellinen Oinas  (Luettu 18601 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #15 : 21.12.2006 14:02:05 »

Itselläni myös hoivavietti jo vaippaiästä! Luonnetulkintanikin meinasi että todennäköisimmin lapset eivät ollenkaan kuulu elämääni. Kuitenkin olen potenut sitä vauvakuumetta varmaan lievänä jo kymmen vuotiaasta ja nuorena halusin perhettä alkaa perustamaan -haaveena iso perhe. Tulkinta todennäköisesti johtuu siitä minussa piilevässä ristiriidassa että haluan olla tietyllä tapaa vapaa, ts. en tahdo että minua tukahdutetaan tai minussa roikutaan mutta kuitenkin rakastan lapsia ja perhettä -seturvallisuus. Ehkä sinun oinaassasi myös samaa  Wink
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #16 : 21.12.2006 20:55:46 »

sideerinen tai ei, kyllä minä tunnistan täysin nuo oinaan piirteet itsessäni sekä sisarenpojassa sekä kummipojassani. En voi olla kuitenkaan miettimättä muita planeettoja ja niiden merkkejä + itselläni sideerinen  kalat vaikuttaa erittäin voimakkaana. Trooppista oinasta käytän työelämässä ja myös ihmissuhteissa silloin kun sitä on pakko käyttää!
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #17 : 22.12.2006 01:04:19 »

Olettekos vilkaisseet Raimo A. Nikulan kirjaa : Astrologian sisäpiiri: Aurinko, Merkurius ja Venus ? Minä olen sen mukaan TUTKIJA ja ei voi muuta sanoa, kuin että ei olisi paremmin voinut osua  Shocked .Lähes täydellinen kuvaus minusta siinä suhteessa, että voin tosi harvoin ottaa lopullista kantaa mihinkään, koska aina löytyy uutta tietoa joka kumoaa vanhan  Cheesy .Minä jotenkin vain ajattelen tätä maailmaa niin realistisesti, että uuden tiedon hankinta on pakollista ja "adrenaliinia" nostattavaa  Grin .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
dodobien84
Vieras
« Vastaus #18 : 02.04.2010 11:18:14 »

Hahhah! Lapsuudesta asti paras kaveri on oinas ja komppaan kaikki sen piirteet. On niin paksukallonen ettei sinne tunnu välillä järki mahtuvan. Paras äijä ikinä!
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: