Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 365539 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #405 : 04.12.2007 22:48:11 »

Hei!

Voisiko joku nostaa kortin liittyen terveyteeni? Olen tässä ollut väsynyt ja saamaton enkä jaksaisi tällaista olotilaa enää. Näkisivätkö kortit jotain mitä minä en näe?

Kiitos jo etukäteen  angel

Moi monikakson Smiley

Kortiksesi nousi Teeskentely. Oletko nyt aivan rehellisesti oma itsesi 24 tuntia päivässä, 7 päivää viikossa? Pimeään aikaan on entistä turmiollisempaa esittää jotain muuta kuin on. Esitätkö esim. pirteää silloin kun olet väsynyt? Yritä karsia kaikki "valkoiset valheet" käytöksestäsi, juuri nyt ne ovat isona syynä ja taakkana terveydellesi. Myönnä itsellesi ja ympäristöllesi, että nyt väsyttää, voisinpa mennä viikoksi nukkumaan Wink

Kyllä se valo voittaa, älä huoli Smiley

annaelen


hmm.. mä en kyllä näe, että mä teeskentelisin mitään.   Undecided tai ehkä mä en juuri sitä näekään?!?!
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #406 : 10.12.2007 14:00:32 »

Kiitos Annaelen! Kaunista joulunalusaikaa sinulle smitten
tallennettu

Minä Olen
Angellina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #407 : 20.12.2007 12:43:44 »

Tervehdys lumimyrskyn keskeltä Annaelen!
Voisitko nostaa kortteja rakkausrintamalleni, mihin tai mitä kohti olen menossa - yksin vai yhdessä tulen polkua polkemaan lumessa? Toisiko joulunaika jotain valaistusta asioihin? smitten
Voisitko myös näille henkisen asioille nostaa kortin.Kiitos! angel
Angellina



Moi Angellina

Kortti rakkausrintamalle: Rauhoittuminen. Näyttää siltä, että sinulla on rauhallinen kausi menossa, ja ehkä syystäkin. Jokin muu asia on vienyt ajatuksiasi siinä määrin, että kosmos ajattelee sinun tarvitsevan edes joulurauhan näissä asioissa. Tiedossa on siis lämmin ja ihana ja rauhallinen joulu - ilman draamaa Smiley Nauti perheesi ja ystäviesi seurasta, niin kuin jouluna pitääkin.

Kortti henkisyydelle: Sisäinen voima. Sinulle on turha sanoa tai neuvoa, mitä uskoa, tiedät totuuden vaistomaisesti. Näen henkistä voimistumista, alimmat kolme chakraasi alkavat avautua, pidäthän huolen myös neljästä ylemmästä. Muistathan pitää huolta itsestäsi, ja luota tosiaan siihen, että saat vastaukset sisältäsi etkä besserwissereiltä.

annaelen

Kiitos,kiitos! Sisäiseen voimaan luottaen.
Rauhaisaa Joulun alusta Sinullekin!!
tallennettu
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #408 : 02.01.2008 01:43:56 »

Ja näin palaa vapaamuurarinne palstoille Smiley gradu valmis, alan avata kanavia pikkuhiljaa. Kiireisimmät varmaan laittavat yv:tä, muuten alan katsella kortteja tämän viikon aikana.

annaelen
Hei vaan1
Mitähän ne kortit mulle sanois..kaikesta? Ja onnea vaan gradun johdosta!!! Cheesy
T: Eija   PS. Saisko yv:nä.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #409 : 02.01.2008 13:09:40 »

Tervetuloa!! smitten

Olisiko minulle tarjolla uutta viestiä? Uutta kotia en vain ole löytänyt  Sad
Omaa työtänikin yritän jaksaa tehdä, mutta tuntuu edelleen vaikealta, kun selkeää päämäärää en näe.  Yritänkö siis liikaa vai enkö yritä tarpeeksi? :Smiley Huh
tallennettu
Thickskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi


Profiili
« Vastaus #410 : 03.01.2008 20:34:44 »

Hei annaelen!

Uusi paikkakunta ei tunnu enää niin uudelta, hyvin olen kotiutunut ja työtkin luistaa - asioiden olen antanut mennä omalla painollaan, niinkuin kehoitit  Smiley

Kotipuolessa käydessäni tutustuin uuteen ihmiseen, joka vei jalat alta samantein - tunne tuntuu olevan molemminpuolinen..
Paljon on kuitenkin selvitettävää, ennenkuin homma toimii.. miehen pitää saada välit kuntoon exän kanssa ja solmittua aselepo pullon kanssa - onko koko homma tuhoon tuomittu ennenkuin se edes kerkeää kunnolla alkamaan? Näkyykö mitään joka näyttäisi vihreää valoa suhteen rakentamiselle?

Kiitos jo etukäteen, ja hyvää uutta vuotta!!!!!
tallennettu

Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään.
Susa71
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #411 : 03.01.2008 21:27:07 »

Hei näkijät!

Vuosi on taas vaihtunut. Nyt olisi paikallaan tehdä jonkinlaisia suunnitelmia uudelle vuodelle. Päättää tehdä jotain sellaista mihin ei ole aikaisemmin ollut uskallusta/halua.
Nyt kun ajattelen edellisiä vuosia, en erota niitä toisistaan. Niin tasasen harmaata on ollut. Ei mitään hankaluuksia tai ongelmia, mutta arkisen harmaata vaan  Undecided
Yritän toivoa, että tämä vuosi voisi olla erityinen joka poikkeaisi edellisistä vuosista.

Olen 36-vuotias nainen ja asustan pienellä paikkakunnalla 3:n lapseni kanssa. Määräaikaisia työsuhteita on ollut nykyisessä työpaikassani useampia. Viimeisin on tammikuun loppuun.
Entäs löydänkö itselleni miestä?

Näkijät, onko minulle luvassa mitään erityistä tälle vuodelle?
tallennettu
Thickskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi


Profiili
« Vastaus #412 : 04.01.2008 18:08:30 »

Kiitos annaelen  smitten - tuli todella helpottunut olo..omat tuntemukset on juurikin samanlaiset olleet,hitaasti hyvä tulee  Smiley
tallennettu

Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #413 : 04.01.2008 20:03:03 »

Jaahas. Uusi vuosi alkoi ja nyt olisi kiva kuulla, mitäpä arvoisan herrasväen kortit minulle povaavat vuodelle 2008?  Wink Vähän kaikenlainen kiinnostaa.  angel

-Tulikukka-
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #414 : 04.01.2008 23:45:21 »

Hyvä Annaelen,

voisitko katsoa minulle tätä alkanutta vuotta, vuoden ensimmäistä puolikasta - neuvoa, ohjetta, millä eteenpäin?

Lämmin kiitos!
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #415 : 05.01.2008 17:21:59 »

Kiitoksia Annaelen rohkaisevista sanoista ja tulkinnasta!  smitten
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #416 : 05.01.2008 18:26:04 »

Hei. Saisko katsausta ihmissuhteisiin, taloudelliseen puoleen, tulevaan vuoteen..tilanne polkee jotenkin paikallaan... smitten
tallennettu
Katja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #417 : 05.01.2008 19:10:49 »

Hei! Katsoisiko joku minullekin, kun on niin paljon meneillään tällä hetkellä?
tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #418 : 05.01.2008 19:55:23 »

Hei Annaelen,

kiitos paljon vastauksestasi, oikein näit...

Haluaisin tehdä yhden tarkistuskysymyksen. Loppuosiossa kirjoitit näin:

"Näen vahvan ihmisen, jonka tahdonvoima saattaa jopa järkyttää lähimmäisiäsi. Yllätät jopa itsesi, kun aika koittaa. Kasvata sisuasi, niin että kun aika on, osaat vastata haasteeseen. Sitä tarvitaan nyt."

Tarkoitatko tuolla "vahvalla ihmisellä, jonka tahdonvoima saattaa jopa järkyttää lähimmäisiäsi" jotakin toista henkilöä eli EI siis MINUA?

Olisin iloinen, jos ehtisit vastata vielä tähän! Smiley

Lämpöisistä lämpimin kiitos!
tallennettu
Katja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #419 : 06.01.2008 13:51:58 »

Hei! Katsoisiko joku minullekin, kun on niin paljon meneillään tällä hetkellä?

Moikka kajta

Nostin sinulle kaksi korttia, kun tuntui, että molemmat halusivat tulla nostetuksi...

Ensimmäinen on Tukahduttaminen, stressin kortti. Sinua painaa jokin asia. Se on myllynkivi kaulassasi, tulee mieleen se kreikkalainen taru jossa kammetaan isoa kiveä ylämäkeen. Yrität selvitä asiasta niin, että "hoidetaan tämä nyt pois päiväjärjestyksestä", mutta sepä ei tähän asiaan tehoa. Niin kauan, kun haluat vain sen pois tieltäsi, se pysyy kivipaatena, mutta jos kävisit siihen käsiksi, huomaisit, että se on itse asiassa iso lankarulla, ja yksi lanka kerrallaan saisit eroteltua ongelman erilleen, eikä se sitten enää koskaan häiritsisi.

Toinen kortti on Jakaminen. Sinulla on rakastava luonne, joka nauttii toisten onnellisuudesta. Mitä jos yrittäisit jakaa tuota myllynkiveäsi muillekin, tai vaikka vain ajatuksiasi siitä? Jaettu taakka on kevyempi taakka. Jotenkin tulee sellainen tunne, että tämä asiasi on joku perustavanlaatuinen, henkilökohtainen asia, ehkä liittyen tahdonvoimaasi ja temperamenttiisi. Tänä vuonna asia on vaan kamppailtava menneisyyteen, se on tämän vuoden läksysi.

annaelen
                                                                                                                             


Kiitos suuresti katsannosta, joka oli suureksi avuksi ja niin asiaa koskettava.      Ainut joka tässä asiassa vielä epäilyttää, on pelko mitä tuleman pitää ja se kovasti huolettaa.  Muuten positiivisesti tulevaan katsellen ja kiittäen Kajta
tallennettu
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: