Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko rakkaussuhteet todellakin karmaa? Entäs sielukumppanit  (Luettu 77788 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #75 : 07.05.2007 11:27:42 »

Ei kun tapaat juuri Kreikkaan muuttaneen exäni, joka onkin oikea joka naisen karmaunelma...  2funny - jokse muutti?? Ah 

No joo, maansa kullekin. Oma mennyt ja nyt liittyy vahvasti Skandinavia, Usa, Länsieurooppa suuntaan. Luin lehdestä yhdestä ent työkumppanista, nyk menestyjä, firmallaan 100 työntekijää, kansainvälinen.. aloin tehdä jotain hieman samanlaista mutta ei hänen mentaliteetillaan. Oliko se karmasuhde? Rapumies  rapu oli puoliksi ihastunut, puoliksi käytti hyväksi enkä ole enää missään tekemisissä, pyörittää omaa kuviotaan. Oliko meidän "tarkoitus kohdata" tms.. ja tarkoitus että se juttu (työ) loppui. Ehkä.

JA taas oli tarkoitus että viime syksynä alkoi pari kolme naistiimiä (joissa hyviä miehiä messissä; nyt eivät menestykään tallomalla muita) ja niin edelleen??
  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 17:53:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 07.05.2007 17:16:28 »

Selektiivinen muisti auttaa.. kertokaa pliis niistä hyvistä kokemuksista, oli karmaa tai ei.. tai jos teillä on ollut tunne että tasapainotetaan hyvä hyvällä, rakkaus joka kantaa elämien halki.. vai olenko romantikko.. itsellä vaikeudet takana.. oli niissä toki hyvääkin ja kaikesta selviää. Mutta joskus kova työ ymmärtää vetovoimaa, sen loppumista ja mitä muuta tapahtuu. Terkut kaikille Euroviisuhumusta..  angel
« Viimeksi muokattu: 08.05.2007 09:10:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #77 : 07.05.2007 17:23:28 »

Selektiivinen muisti auttaa.. kertokaa pliis niistä hyvistä kokemuksista, oli karmaa tai ei.. tai jos teillä on ollut tunne että tasapainotetaan hyvä hyvällä, rakkaus joka kantaa elämien halki.. vai olenko romantikko..

Osaatko tarkentaa, mitä tarkoitat tuolla tasapainotetaan hyvä hyvällä Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 07.05.2007 17:41:17 »

Siis se mistä aiemmin puhuttiin; fiilis että tuntee jostain menneestä eikö olekaan joku vaikea, ikävä asia tasapainotettavana ja lukot availtavana, vaan jotain hyvää.

Joillakuilla on tuntemuksia näistä sielunsopimuksista.

Siis itse voin myöntää että joskus petin jotakuta, ja nyt hän minua, ja asia sekä vetovoima on poissa. Mutta jonkun kanssa toimimme yhteistyössä ja jos tapaisimme, eikös hän muistaisi sen.

Tai miten se viehtymys ja rakkaus sitten syntyykään.

Huomasin että Sasha sanoi päässeensä kalamiehestä eroon 21 v:na, olikohan se karmaa sitten, eli ei laskenut aikuisiän suhteeksi? Heh, muuten vain noususkorpparit pystyvät/ jaksavat penkoa toisten nousu  skorpioni juttuja tuolla pieteetillä--ihanaa, oikeasti.  Cheesy 

Minua kohtaan kuten sanottu, ei olla oltu väkivaltaisia, jutut olisi vain voineet kestää kauemmin, mutta jos asiat tuli lyhyessä ajassa käsiteltyä? niin hui hai-  kuu jousimies

« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 18:20:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #79 : 07.05.2007 18:12:53 »

Mitä vanhemmaksi olen elänyt ja mitä enemmän LUULEN tuntevani itseäni, niin huomaan, että sitä vähemmän tiedän ja tunnen itseäni. Jokin 'minä itse' onkin kuin jokin aavistamattoman suuri avaruudellinen käsite, jolla on menneisyys ja tulevaisuus johonkin niin tuhottoman kauas, etten voi käsittää tämän päivän järjelläni sitä.

Ja niinpä törmään ihmeellisiin osiin, täysin tuntemattomiin tai vähintäinkin ennen huomaamattomiin osiin itsessäni. Se oivaltaminen antaa aivan mahdottomasti uutta katsantoa ja sisältöä elämääni. Toivottaa jotakin ennen ymmärtämätöntä itsessäni tervetulleeksi...kuin kumppaniksi. Ja siihenhän on jonkun toisen taas helppo heijastua.

Sielu on ehkä moniulotteisempi kuin meillä on aavistustakaan, liekkeinä esimerkiksi.

Tämä viisas oivallus tuntuu nyt olevan 'kentässä'  smitten

Meissähän ON Kaikki; potentiaalisena ilmenemisen mahdollisuutena.
Kohtaamamme tilanteet ja ihmiset stimuloivat ja heijastavat esiin näitä mahdollisuuksia, oppiaksemme tuntemaan mahdollisimman monia puolia itsestämme, eli Kaikkeudesta.

Olemme kaikki multisärmäisiä kristalleja heijastelemassa valoa toinen toisiimme smitten
Kaikki suhteet ovat karmaa - sielun kumppanit hiovat toisiaan smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 07.05.2007 18:34:08 »

Kaksoset

Toukokuu alkaa rakkauselämäsi osalta varsin kriittisissä tunnelmissa Venuksen tehdessä merkistäsi oppositiota Plutolle. 2-8.5 olet äärimmäisen herkkä omille tunteillesi ja tiedät hyvin tarkkaan, mikä sinusta tuntuu hyvältä ja mikä ei. Seksuaalista energiaa on liikkeellä hurja määrä ja vain sinä voit tunnistaa, mihin se suuntautuu. Jos oikea kohde löytyy, ei sinua pidättele mikään mahti maailmassa. Jos taas räpiköit sellaisessa suhteessa, joka ei enää sisällä intohimoa, niin voit varautua melko voimakkaisiin vihan purkauksiin. Rakkaus etsii nyt sinussa paikkaansa voimakkaammin kuin moneen kuukauteen tästä eteenpäin. Uskalla siis katsoa, kuka on se oikea ja kuka ei.

*Eli kait ne nyt odottavat jotain ratkaisua? Muuten ei varmaan kumpikaan mies enää ota tosissaan..

"Yleensähän tälläinen tilanne synnyttää jonkin asteisen sodan,
mutta molemmat miehet tuntuvat jotenkin kuitenkin hyväksyvän
tilanteen, mutta siellä on kuitenkin aistittavissa jännitteitä,
joten ollaanko tässä vain myrskyä odottelemassa? Huh"

« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 18:37:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #81 : 07.05.2007 19:12:21 »

Tuo tämän kuun horoskooppi osuu aika nappiin..

Mies ei sitten tykännytkään tauko-ajatuksesta ja nyt ollaan sitten erottu, kun hän halusi kaikki tai ei mitään, enkä minä voi nyt ottaa/olla kaikkea.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 07.05.2007 20:20:40 »

No hui. Mutta, joka päivä uus päivä, terveisin urasukkula..  2funny
tallennettu

Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #83 : 07.05.2007 21:43:18 »

Ja Sasha, minulla oli kymmenisen vuotta sitten samantapainen mieskuvio. Vilkaisin nyt heilurilla, ovatko nämä miehet olleet kuvioissa ennenkin. Joo, ovat olleet naisina siinä elämässä, kun olin 1600-luvulla Sveitsissä nunnana. idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #84 : 08.05.2007 06:58:49 »

Ei ratkeaisi, liikun jatkuvasti kaikkialla. Siis tapaan miehiä, mutta kun eivät ihastuta, niin miksi deittailla  - sitä on tullut ihan oikeasti krantuksi - ei tule mieleen yhtäkään 2, kohta 3v ajalta jonka kanssa olisi kolahtanut (sielu, sydän, draivi).. kukaan ei ole jäänyt mieleen (uusi). Taisin sanoa tämän sinulle joskus kuukausia sitten.. parempi näin, ei ole riesaakaan. Mutta siis vuodenvaihde ja uusi AP kartta, kun ensi vuosikin on minulle 6-vuosi, ehkäpä se voisi jossain näkyä, muussa kuin työjutuissa.  angel

Siksi kai tässä kysellään MIKSI ihmiset oikein rakastuvat, onko kyseessä sieluperhe, alkusielu, kaksoisliekki, karma vai mikä, joka tuo yhteen. Sieluperheeksi voinen halutessani tulkita vaikka kenet, meditaatio-opesta bisnes- kumppaniin? Nämä välittävät, sitä voisi tulkita jonkin asteiseksi rakkaudeksi.  Kiss Astrossa on joskus jopa hauskaa? Vai olenko minä se hauska? 
  Wink
« Viimeksi muokattu: 08.05.2007 09:15:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 08.05.2007 19:35:01 »

Huomasin että Sasha sanoi päässeensä kalamiehestä eroon 21 v:na, olikohan se karmaa sitten, eli ei laskenut aikuisiän suhteeksi? Heh, muuten vain noususkorpparit pystyvät/ jaksavat penkoa toisten nousu  skorpioni juttuja tuolla pieteetillä--ihanaa, oikeasti.  Cheesy 

Minua kohtaan kuten sanottu, ei olla oltu väkivaltaisia, jutut olisi vain voineet kestää kauemmin, mutta jos asiat tuli lyhyessä ajassa käsiteltyä? niin hui hai-  kuu jousimies

No kyllä sinullakin aikaa penkoa vanhoja. Grin
En laske ko. suhdetta aikuisiän suhteeksi,
-se alkoi ollessani lapsi, 16 vuotias.

K*sipää tarjonta loppui siihen, joko opin kerrasta
tai karma tuli puhdistettua. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #86 : 08.05.2007 20:03:30 »

Ja Sasha, minulla oli kymmenisen vuotta sitten samantapainen mieskuvio. Vilkaisin nyt heilurilla, ovatko nämä miehet olleet kuvioissa ennenkin. Joo, ovat olleet naisina siinä elämässä, kun olin 1600-luvulla Sveitsissä nunnana. idiot2

Miten siinä mieskuviossa kävi? Huh
Miten heilurisi kertoo nuo tiedot? Huh

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 08.05.2007 20:52:14 »

Sori, minä en penkonut vanhoja vaan eräs noususkorppari heitti tuon jutun koko keskusteluun.. kuten sanottu minulle ei kukaan ole tehnyt pahaa, on vain suhteet kestäneet sen minkä ovat ja uutta saapi tulla kun kiinnostun.  coolsmiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #88 : 09.05.2007 23:01:10 »

Sori, minä en penkonut vanhoja vaan eräs noususkorppari heitti tuon jutun koko keskusteluun.. kuten sanottu minulle ei kukaan ole tehnyt pahaa, on vain suhteet kestäneet sen minkä ovat ja uutta saapi tulla kun kiinnostun.  coolsmiley

Minä olen muistellut tuota nuoruuden
suhdetta täällä astrossa noin vuosi sitten,
joten oletkos sinäkin  askendentti skorpioni..?  coolsmiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #89 : 10.05.2007 15:07:35 »

Katsopa TÄTÄ keskustelua taaksepäin ja kuka kutsui sinua nettitrolliksi.

Huh
Katsoin, enkä löytänyt ainuttakaan vihjausta
nettitrollaukseen saati muuta viittausta 21-vuotiaana päättyneestä
suhteestani kuin sinun kirjoitamana.

Tämä ketju on ollut asiallinen tähän asti.

Korjatkaa muut, jos en ole huomannut moista.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  

Siirry: