Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko rakkaussuhteet todellakin karmaa? Entäs sielukumppanit  (Luettu 77807 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #60 : 05.05.2007 14:20:21 »

Kenties miesten yleinen henkinen taso..

vaikea kuvitella että kukaan pystyisi rakastamaan sillä voimalla kuin kaksoisliekki, mutta katsellaan. Olen tunnistanut k.o voiman jo pitkään, ei se miesten tasoa muuta. Vai onkohan ne kaikki jossain filosofisessa opintoryhmässä.

Hmmm... sitä vetää samankaltaisuutta puoleensa. Smiley

Olen huomannut monesta kirjoituksestasi,
että sinun on erittäin vaikeaa arvostaa miestä ja pidät heitä
vähän tuollaisena... huonompi laatuisina olentoina ylipäätään,
mikäli olen oikein tulkinnut.

Mitä luulet, jos heijastat tuollaista heille,
mitä saat heiltä takaisin..?  :Smiley

*Raukkamainen jälkikäteis muokkaus*

Tuli tuollainen asia mieleen, että onko karma vaikuttamassa
ikään kuin aurassa, joka säteilee muille
ja vetää sitten mitä vetääkin puoleensà? idiot2

Tämä siis niillä, joilla se karma vielä vaikuttaa. Wink
« Viimeksi muokattu: 05.05.2007 14:25:37 kirjoittanut Sasha » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #61 : 05.05.2007 17:52:45 »

Onneksi sinulla ei enää vaikuta, myöskään leikkauksesi..  Wink edes se hyvä karma.  angel Hupaisaa muuten sasha lukea viestejäsi, sillä mikäli et ole suoraan ilkeä, niin joka viestissä kyllä jollain pikku pikku tavalla koetat puhua negatiivista (siis ei vain minulle).. mitens se säteilee minulta sinulle takaisin.. että jospa vaikka pitäisin Rakkaudenliekin tulkintaa oikeampaan osuvana..  (tai ehkä vain uskon Niron sanat, että naiset kehittyvät miehiä nopeammin "nykyisin" - mitenkäs ennen jumalattaren aikana)

minä vain pidän varani. Itse tulkitsen asian niin, että kun kemiat ja aurat kohtaavat, ne kohtaavat. Kuka tahansa saa tulla osoittamaan jotain muuta kuin mitä on toistaiseksi ollut. Olen avoin. Olen useinkin suhteen alussa ajatellut miehestä kaikenlaista korkeaa ja hienoa, mutta sitten asian edetessä.. hm.. tehdään juuri se mitä piti eli karmasuhde tai karmaton, käydään läpi.

Mutta luulenpa ettei ole aika, koska samankaltainen tosiaan vetää itseään puoleensa, tosin nyt on kaikenlaista muuta, joten kaikkeus vetää syvään henkeä ja..

The transformative potential of your relationship with mr x may be greater than you realise. Every important human bond activates many levels of the personality, and some of these levels are unconscious and unrecognised. All of us bring our own inner issues and preconceptions into a relationship with another person. A relationship involves not only the chemistry between the two personalities, but also our unconscious images of what it is to be a man or woman. The inner images of man and woman which we all carry are really pictures of our own needs, expectations and potentials. And each deep relationship we encounter in life could activate a quite different aspect of our inner world, presenting us with very different challenges and bringing very different responses out of us.
« Viimeksi muokattu: 05.05.2007 18:46:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #62 : 05.05.2007 19:14:22 »

Onneksi sinulla ei enää vaikuta, myöskään leikkauksesi..  Wink edes se hyvä karma.  angel Hupaisaa muuten sasha lukea viestejäsi, sillä mikäli et ole suoraan ilkeä, niin joka viestissä kyllä jollain pikku pikku tavalla koetat puhua negatiivista (siis ei vain minulle).. mitens se säteilee minulta sinulle takaisin.. että jospa vaikka pitäisin Rakkaudenliekin tulkintaa oikeampaan osuvana..  (tai ehkä vain uskon Niron sanat, että naiset kehittyvät miehiä nopeammin "nykyisin" - mitenkäs ennen jumalattaren aikana)

idiot2 Missä kohtaa kirjoituksessani jotain ilkeää?  Huh
Missä on leikkaukseni yhtymäkohta rakkaus-suhteisiin tai karmaan? Huh

Kysymykseni ovat ihan aiheellisia ja asiallisia
ja tekisin ne kenelle tahansa muullekin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #63 : 06.05.2007 01:15:10 »

Njaa, minulla konkreettinen kiinnostus miehiin on lopahtanut kun olen tutustunut hieman ylimaalliseen rakkauteen, mutta taso on ainakin korkea, sitten kun jotain on taas. Eli hyvä niin tai näin.  Cool

Ei minulle vain ole näin ainakaan käynyt vaikka olen PALJONKIN tutustunut "ylimaalliseen" rakkauteen. Näen oikeastaan päinvastoin yhä enemmän kaikki muutkin silloin entistä arvokkaampina ja tutustumisen arvoisina. angel  smitten

Lainaus
Kirjoittanut: tuulispää
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: ^Soul´s Adventure^ - 04.05.2007  23:21:32
kun olen tutustunut hieman ylimaalliseen rakkauteen

Kun tunnistat,että juuri tuo "ylimaallinen" rakkaus on sinussa itsessäsi kaksoisliekkinäsi,ei siellä jossain henkimaailmassa, vaan täällä maallisessa olomuodossasi(sinussa piilossa)olet jo valmis kohtaamaan "elämäsi rakkauden"  Wink

Tuulispäältä aika oivallisesti kirjoitettu, sillä vaikka se varsinainen kaksoisliekki olisikin ns. henkimaailmassa, on hän myös samalla sinussa itsessäsi koko ajan, juuri nyt.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 06.05.2007 07:21:51 »

No sitten voi vain todeta että koen asiat eri tavalla. Kun koin tietyt asiat, tarve tiettyihin henkilöihin tipahti kuin eno veneestä. Mikäli usea tapaamistani miehistä tuntuisi olevan henkisesti samoilla aalloilla, varmaankin huomaisin asian? Tapaan ohimennen kiireisiä ihmisiä töissään, tulevat ja menevät, henkiset miehet miettivät henkisiä juttujaan, tämä on ollut kokemus jo pitkään, ainakin parin ryhmän kanssa, en tosin ole käynyt yhteismeditaatioissa tms johonkin aikaan.

Odottelenkin mielenkiinnolla koska ja missä asiayhteydessä rakkaus syntyy ja mitäs sitten, voidaanko neuvotella yhdessä siitä mitä tapahtuu eikä joku määrää.

Ajattelinkin alkaa psyykata itseäni ajattelemaan; miehet ovat älykkäitä, mielenkiintoisia, rakastavia kertaa kolme, komeita, luotettavia, anteliaita, henkeviä, hauskoja, avaavat kiinnostavan maailman jne.. siinäpä sitten katsotaan toteutuuko.. tässähän on 4kk aikaa ajatella näin kunnes AP karttakin muuttuu.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 07:38:14 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 06.05.2007 07:35:36 »

2funny  vai että rakastumista työhön. No jaa. Parempi tehdä tietty projekteja joista pitää, jos niistä saa rahaa ja innostusta, mukavaa seuraa, mutta en oikein ole rakastunut siihen: itse asiassa tähän hulluun aikaan olen lähdössä työmiittiin taas, minut tullaan hakemaan..  angel
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 07:37:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 06.05.2007 11:29:57 »

Niin. Rakastuminenhan on aina sitä, mitä kukikin sen omista housuistaan kokee.  Grin

Uskon että on ihmisiä, jotka 'pelkäävät' siinä määrin toista sukupuolta, että eivät halua rakastua siihen, mutta osoittavat energiansa täysin muuhun, esim. johonkin aatteeseen. Koska luulen, että jokainen tarvitsee tavalla tai toisella rakastumisensa kohteet.

Veit jalat suustani. Smiley

Olen profiloinut mielessäni ystäväni raiskaajaa
ja minusta on varsin mielenkiintoista, että miehellä
on 4 yliopistotutkintoa, mutta poliisin ja omien sanojensa
mukaan ei koskaan tyttöystävää/vaimoa.

4 yliopistotutkintoa tupla tohtorin arvoineen
ja magnoineen vaatii noin parinkymmenen vuoden opiskelun.

Vasta nyt 4-kymppisenä mies oli aloittelemassa työelämäänsä.

Ironisinta tässä on se, että tuomionsa jälkeen mies menettää
tutkintonsa. Itävallassa laki sanoo, että akateemisen ihmisen
tulee olla kunniallinen ja tutkintonsa arvoinen
ja jos syyllistyy rikokseen, menettää akateemisen nimikkeensä.
Hitlerin tekemä laki muuten. Wink

So... hänen n. 20 vuoden opiskelu ja Mag. Dr. Dr. on
puhallettu ilmaan yhdestä harkitsemattomasta teosta.
Hän todella laittoi koko elämänsä roskalaatikkoon
kohdellessaan ystävääni kuten teki.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #67 : 06.05.2007 12:37:27 »

Mies-raukka (hänkin, sillä ihmettelen kuinka hän nyt selviää kun se ainoa pohja on kadonnut jalkojen alta tai ehkä/toivottavasti ei ainoa) ei osannut rakastua ympäristömme/yhteisömme/ihmisyytemme tavalla, vain omalla tavallaan. Mikä kasvunvaihe sitten onkaan menossa?!

Älä huoli, Itävallassa on rikollisille varsin tehokas
vankilan jälkeinen ohjelma,
joilla ne sopeutetaan takaisin normaali-elämään.

Rankka karma miehellä! Mutta myös ystävälläsi! 

No näinpä..

Olethan kysynyt tuttavaltasi luvan kertoa hänen tapauksestaan täällä astrossa?

Lupa on ja hän laittaisi raiskaajansa kuvan nimellä joka eetteriin,
mutta se on mahdollista vasta tuomion jälkeen.

Ko. oleva tapaus on täällä uutisoinnissa ja paljon, paljon
yksityskohtaisemmin kuin mitä olen täällä kirjoittanut. Wink

En ole maininnut nimiä tai mitään sellaista, mikä loukkaisi
yksityisyyden suojaa.

Meinaatko, että pitäisi hyssytellä asiasta?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 06.05.2007 14:32:19 »

Kiitos.. tämä sashan aihe on ehkä sitä rankempaa karmaa, odottelin niitä juttuja iloisesta kohtaamisesta ja onnesta, oli karmaa tai ei..kun korostin juuri, että ongelmat lie minulla takanapäin.

"Uskon että on ihmisiä, jotka 'pelkäävät' siinä määrin toista sukupuolta, että eivät halua rakastua siihen, mutta osoittavat energiansa täysin muuhun, esim. johonkin aatteeseen. Koska luulen, että jokainen tarvitsee tavalla tai toisella rakastumisensa kohteet."

*En pelkää, ei vaan ole aikoihin tuntunut että kukaan olisi oikea 1:1 - siis tunneside.. aika menee muuhun, ei rakastumisia.. jaksaako sitä ajatellakaan. Mukavia ihmisiä kyllä.. en siis ajattele negaa kaikista, korjaus..
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 14:37:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #69 : 06.05.2007 14:39:14 »

No on hyvä että tulee muita käsityksiä, itse mietin onko "karma" se oikea  tapa selittää miksi jotkut menevät yhteen ja mitä tapahtuu, olen nyt tavannut ainakin tarpeeksi miehiä joilla on kunnon arvot, kun vielä kolahtaisi. Sitä odotellessa (onpa pää pyörällä taas yhdestä tapahtumasta ja mitä tulee kesällä, huh!) -
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #70 : 06.05.2007 15:49:36 »

]Lupa on ja hän laittaisi raiskaajansa kuvan nimellä joka eetteriin,
mutta se on mahdollista vasta tuomion jälkeen.

Meinaatko, että pitäisi hyssytellä asiasta?[/color]

Niin tottakai vääryys on tuotava julki.
Sitä vaan ihmettelen, jotta vieraskielisellä
(hän ei ymmärtäne suomea?) keskustelupalstalla
vai onko se tavallaan osa jotain terapeuttista hälle, kun tapaus on niinkin tuore..

Ei mulla muuta, OT päättyy tähän Smiley

Tämä kertominen aisasta on terapeuttista lähinnä minulle.
Tuollainen väkivallanteko, etenkin tässä tapauksessa erittäin törkeä,
ei kosketa ainoastaan uhria, vaan hyvin monia perheessä
ja ystäväpiirissä.

Muutamat, 5-6 ihmistä ystäväpiiristämme, minä mukaanluettuna
olemme joutuneet antamaan oman todistajalausuntomme
poliisille omasta kohtaamisesta tuon miehen kanssa
ja omalta osaltamme tapahtumien kulusta,
joten varmasti ymmärrät,
että asia kuohuttaa henkilökohtaisella tasolla erittäin paljon.

Kiitos.. tämä sashan aihe on ehkä sitä rankempaa karmaa, odottelin niitä juttuja iloisesta kohtaamisesta ja onnesta, oli karmaa tai ei..kun korostin juuri, että ongelmat lie minulla takanapäin.

Sorry.. Embarrassed Tuo juttu on jotenkin aivoissani koko ajan.. buck2

Niin.. omassa elämässäni mietin, mikä mahtaa olla
tarkoituksen takana, että elän tällä hetkellä
kahden miehen "loukussa", miksi rakastan molempia
hyvine ja heikompine puolineen
ja kuinka ylipäätään on mahdollista, että tämä tilanne on kestänyt
näinkin pitkään tälläisenä? idiot2

Yleensähän tälläinen tilanne synnyttää jonkin asteisen sodan,
mutta molemmat miehet tuntuvat jotenkin kuitenkin hyväksyvän
tilanteen, mutta siellä on kuitenkin aistittavissa jännitteitä,
joten ollaanko tässä vain myrskyä odottelemassa? Huh

Luulen, että tuohon "hyväksymiseen" vaikuttanut paljon se,
että  vaaka-mies oli naimisissa aloittaessamme suhteen
ja joten hänellä ei ollut "oikeuksia" huomautella suhteestani
 harka-mieheen.

harka-mieheni taas on sellainen, että hän katsoo asioita
läpi sormien, jos ymmärtää syyt taustalla.
Hän myöntää, että hän ei ole maailman helpoin ihminen edes itselleen.
Hän on myös ihminen, joka ei menneitä juuri muistele,
kuu kaksoset,  venus rapu
vaan aloittaa aina puhtaalta pöydältä. Smiley

Olen aina ajatellut, että juuri  harka-mies on näistä
kahdesta se vanhin sielultaan,
sen verran luova ja lahjakas villikko hän on. Grin
vaaka-mies on myös vanha, mutta joitain läksyjä vielä
käymässä läpi.
Siinä missä  harka-mieheni ei kontrolloi mitään tunteitaan
ja oikkujaan, niin  vaaka-mies  kuu vesimies kontrolloi
kaikkea, eikä uskalla laittaa ns. "kaikkea peliin",
vaikka kova halu olisikin  venus skorpioni,  askendentti harka

Molemmista miehistä huokuu sellaista syvää viisautta,
joka peittoaa ns. maallisen järjen.
Heillä on aina näkökulmaa jotenkin "korkeammalta" eri asioihin
ja heitä todella kuunnellaan.

Jälkikäteen varmaan voin olla viisaampi tästä, oletan kuitenkin,
että näin ei tulla menemään kauan, vaan valinta pitää tehdä. Undecided

Onko sitten tässä jokin sielujen sopimus, karma vai jokin muu
vaikuttamassa, voi tietenkin miettiä.
Joka tapauksessa olen erittäin onnellinen ja onnekas,
että juuri nämä kaksi miestä ovat elämässäni. Smiley
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #71 : 06.05.2007 20:00:24 »

^Voi Sasha, meidän oma Bold & the Beautiful. Ei tarvi sitäkään sarjaa enää katsoa tv:stä, kun täällä palstalla on tosielämän boldikset menossa. Koukuttavaa.  laugh

Sitten tuohon otsikkoon vielä kommentoin, että katson omissa edellisissä rakkaussuhteissa olleen jonkinlaista huonoa karmaa ja läksyjä tuli opituua oikein raskaalla kädellä. Nykyinen suhde taasen on lempeämpi opettaja tuossa karman suhteessa. Tunnen, että olen tehnyt jotain hyvää edellisessä elämässäni hänelle, ja saan sitä hyvää nyt takaisin.  smitten . Hyvä ystäväni oli koulukiusattu yläasteella ja lähdin häntä puolustamaan. Ehkä se oli yksi tehtävistäni tällä kertaa, koska siitä tuli niin hyvä mieli. Näin jälkeenpäinkin vielä ihmetyttää, miksi uskaltauduin hänen kaverikseen, kun samalla jouduin itsekin kiusatuksi.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #72 : 07.05.2007 01:13:40 »

^Voi Sasha, meidän oma Bold & the Beautiful. Ei tarvi sitäkään sarjaa enää katsoa tv:stä, kun täällä palstalla on tosielämän boldikset menossa. Koukuttavaa.  laugh

LOL!!!! 2funny Grin *nauraa kuin hevonen!* Grin 2funny

Täytyy alkaa kirjoitta sellaisia inserttejä, joissa vihjaillaan
tulevista tapahtumista tyyliin;
Nyt olen kutsun illalliselle  vaaka-miehen kanssa,
jääkö  harka-mies odottelemaan vai seuraako mustasukkaisena
illallispaikalle..
..mitä seuraavalla viikolla tapahtuukaan..? Tongue

Grin

Hyvä ystäväni oli koulukiusattu yläasteella ja lähdin häntä puolustamaan. Ehkä se oli yksi tehtävistäni tällä kertaa, koska siitä tuli niin hyvä mieli. Näin jälkeenpäinkin vielä ihmetyttää, miksi uskaltauduin hänen kaverikseen, kun samalla jouduin itsekin kiusatuksi.

Hieno teko. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 07.05.2007 07:30:29 »

Minulle ei taida tulla mitään outoja sähläyksiä vaikka tulisi KOLME eikä kaksi tarjolle. Osaan valita, koska olen joukkari. Heh.  2funny Mutta odotan mielenkiinnolla miehen laajaa sydäntä ja öö, tuloja.. (eilinen viittas vähän siihen, kun tapasin muutamia meidän firmassa ja kättelin)  Grin

"Tunnen, että olen tehnyt jotain hyvää edellisessä elämässäni hänelle, ja saan sitä hyvää nyt takaisin.  "

*Juuri noin.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 08:37:25 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #74 : 07.05.2007 09:44:47 »

Voin kanssa liittyä näihin boldareihin, kun laitoin juuri suhteeni tauolle, eh. Vältynkö siis Kreikan kiusauksilta ja löydänkö rakkauteni uudelleen? Mikä mahtaakaan olla karmallinen suhteeni nykyiseen? Se Jadesoturiko?!  Shocked Hän on vannonut löytävänsä minut uudelleen elämien virrasta nähdäkseen oliko tuhansia vuosia sitten rakkautemme totta. Vaikka sitä kestikin vain hetken, on lupaus täytetty..   coolsmiley
Mutta niin, olen miettinyt sitäkin, että täällä vaihdossa ollessani olen kohdannut ja tavannut juuri nämä ihmiset, nämä kreikkalaiset ystäväni, nämä suomalaiset (vaikka täällä on paljon muitakin suomalaisia). Emme ikinä varmaan olisi Suomessa missään tekemisissä.

You change the sound of my name
A moment of truth that I saw in your face
It hurts inside, a moment this vile that you brought alive
All the roads lead back to you

Give me something to return to, in your heart
I fear nothing but to leave here
Without you for life
We were left in this world for each other
but I can't run from the fate
I've been fighting for so long

(You made who I am)

You made me who I am