Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ap-kartan askendentti ja auringon huone  (Luettu 36575 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #30 : 15.12.2005 23:34:10 »

tällaisia perusjuttuja siitä aspin laadinnasta. Pitääkö muuttaa syntymäpaikkakunta siihen missä asustaa nykyisin?
Ja sitten, peräytyykö muilla mitään planeettoja sillä kartalla. Itelläni mm.
tuo pahkeisen Saturnus..
Mitkäs asiat siinä ap-kartassa on merkitykseltään tärkeimpiä, katsotaanko niiden keskinäiset aspektit vaiko transiitit syntymäkarttaan?
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #31 : 16.12.2005 02:38:07 »

Mulla on aika hurjan näköinen 2005/2006 AP-kartta. buck2
Raskain huone on ehdottomasti seiska  aurinko saturnus merkurius aspect_con venus vertex ja lilith ravusta neitsyeen.

Kartalle muodostuu leija jonka kultainentulikolmio on venus aspect_con merkurius aspect_tri mars aspect_con  kuunsolmu aspect_tri pluto SEKÄ suurristi.

Askendentti on kauriissa ja saturnus väljässä yhtymässä aurinkoon.

Lisäksi  pluto neptunus uranus chiron kaikki perääntyvät. uglystupid2
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #32 : 16.12.2005 10:43:45 »

Hmm, ajattelin että tässä ketjussa voitaisiin keskittyä lähinnä ap-kartan askendenttiin ja aurinkoon (+ ehkä muihin perusjuttuihin), jotta asia ei menisi aloittelijoille liian vaikeaksi...enkä toki mikään professional ole näissä itsekään. Esim. ap-kartan ja radixin vertailulle jne. voisi ehkä selvyydeksi perustaa omat ketjut? Eli kertokaahan lisää näistä askendenteista ja auringon huoneista, kokemuksia? Smiley

Alzbeta, laitan uuden ketjun ap-kartan huoneista ja sinne vähän selvennystä noista termeistä.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2005 15:57:10 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
helinä
Vieras
« Vastaus #33 : 16.12.2005 12:59:04 »

MOI.

Mulla oli viime vuosi ns. tärkeä vuosi. Radix (vaikka siitä ei puhuta  Huh) ja AP huoneet olivat aivan samat. AC neitsykäisessä  neitsyt. Lisäksi mulla oli menossa Saturnus konjunktio auringolle - ja nekin siis huoneessa 10.

No - kunnianhimoa riitti työmaailmassa. Liikaakin, kun sitä ei sitten haluttu tarjota... pistettiin paperihommiin (mistä en vieläkään osaa tykästyä laisinkaan)
...peukaloita pyörittelemällä löysin itseni burn out -lomalta. Aika jännää. Monesti Burn out tulee liiasta työnteosta. Mulle se tuli liian vähäisestä työstä - ei tarpeeksi "kunniaa"  idiot2.

Kattoo mihin tää tarina jatkuu... kuka tietää, mutta AP-kartalla se oli, mutta käänteisenä, en osannu lukea. Tosin Uranus tr. huoneessa 6 kertoo omaa tarinaa!!
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #34 : 16.12.2005 13:17:59 »

Minulla oli viimevuoden ap-kartan AC neitsyt
 aurinko aspect_con pluto aspect_con merkurius nelosessa ja
 kuu aspect_con jupiter kakkosessa
 uranus kuutosessa. keskitaivas kaksoset

Niin siinä sitten käsi että vuoden kuluessa opiskelin luontaishoitoja,
perustin oman toiminimen ja irtisanouduin vanhasta työstäni.
Netisyt AC ja kakkoshuone selittäisi yritysjuttuja mielestäni, uranus muutosta urasektorilla
ja neloshuoneen jutut kotoa käsin tapahtuvaa prosessia, opiskeluja ja keskusteluja. Sisäistä muutosta joka ei ole voinut jäädä huomaamatta perheenjäseniltäkään.
MC kaksoset kuvaisi opiskelujen ohella myös sitä että alkuvuoden tasapainoilin uusien juttujeni kanssa ja vanhan työni välisessä ristiriidassa, kunnes tein ratkaisun, jota en ole katunut. Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #35 : 16.12.2005 16:00:11 »

Pystyykö näitä AP-karttoja tekemään muualla kuin astro.comissa? En oikein luota siihen koska antavat väärät huoneet syntymäkartalleni... Undecided

En tiedä netissä muuta palvelua, tietääkö joku muu? Mutta miten niin väärät huoneet? Eikös Astro.comin pitäisi olla aikas luotettava..? Olisiko kysymys erilaisista huonejärjestelmistä?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #36 : 16.12.2005 19:13:58 »

Tässä viimevuosieni tärkeimmät AP-askendentit:

Naimisiinmenovuonna mulla oli askendentti vaa'assa, jossa myös marsin ja noususolmun yhtymä. Venus  aspect_con aurinko huoneessa 11.

Ensimmäisen lapsen syntymävuonna askendentti oli jousimiehen alussa yhtymässä AP-Plutoon ja radix-kuuhun. Jousimieheenhän lapset sopii, samoin matkailu ja tuonna vuonna tulikin asuttua kolmessa eri maanosassa. Jupiter kakkosessa, aurinko kympissä.

Toisen lapsen syntymävuonna askendentti kaksosissa, oppositiossa pluto aspect_con mustakuu, neliössä neloshuoneessa aurinko aspect_con merkurius.

Katsoinpa samat vuodet myös miehelleni:
-Naimisiinmenovuosi ascendentti vaaka, yhtymässä noususolmuun ja merkuriukseen, venus  aspect_con aurinko ykkösessä
-ensimmäinen lapsi, asc jousimiehessä yhtymässä plutoon, oppositio kuuhun, jupiter ykkösessä, aurinko kympissä yhtymässä merkuriukseen
-toinen lapsi, asc kaksonen, merkurius kutosessa, aurinko vitosessa
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #37 : 16.12.2005 19:54:21 »

Minullakin oli lapsen syntymävuonna asc Jouskarissa yhtymässä AP-Plutoon!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #38 : 16.12.2005 20:03:33 »

Pystyykö näitä AP-karttoja tekemään muualla kuin astro.comissa? En oikein luota siihen koska antavat väärät huoneet syntymäkartalleni... Undecided

En tiedä netissä muuta palvelua, tietääkö joku muu? Mutta miten niin väärät huoneet? Eikös Astro.comin pitäisi olla aikas luotettava..? Olisiko kysymys erilaisista huonejärjestelmistä?

Saan eri tiedot eri ohjelmilla. Tuntuu aika epäluotettavilta nämä meidän analyysit. Pidän Canopusta luotettavimpana, koska se laskee sen itse ja kysyy tarvittavat tiedot.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #39 : 17.12.2005 22:15:50 »

Tai sitten Canopus on se ohjelma joka laskee ne väärin, heh,...
 :Smiley :Smiley :Smiley
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #40 : 17.12.2005 22:37:28 »

Nyt sain ne alle yhden asteen päähän toisistaan. Astro.com antaa askendentiksi 28,59 Libra ja Canopus 29,37 Libra. Astrocomissa pitää muuttaa vielä referenssipaikkakunta, jossei asuu synnyinpaikkakunnalla. Nyt luulisi toimivan riittävän tarkasti, kun kaksi ohjelmaa anataa melkein saman, eikö.

Mitäköhän meinaa tuo anaretic degree, 29 astetta, askendenttina? Selitykset planeetoille siinä asteessa on löytynyt. Mulla on myös prog. Merkurius 29 astetta Libra. Tähän pisteeseen on AP-kartalla Kironin neliö ( kauris, 3. Huone)? Mitäköhän se meinaa?

Mun miehellä on hvyin osuvasti AP-kartan SAturnus Neptunus oppositio niin että Saturnus on MC:llä ja Neptunus IC:llä. Hänellä onkin tosi rankasti töitä, ilman näkyviä tuloksia, niin että hän haikailee kotioloihin, niinkuin ne jotain ihanaa olisi, monen vuoden tauon jälkeen pelkkiä haavekuvia.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #41 : 18.12.2005 00:11:46 »

Paljon onnea, Aniara.

Helinä, tuntuupas pelottavalta tuo Saturnus kymppihuoneessa. Mulla ja myös miehelläni on AP-kartalla niin. Muttei sentään radix-kartalla myös. Burnout on mahdollinen tapahtuma myös meillä, miehelläni etenkin. Tuo isoristi stressaa päälle. Se voi myös vääristää tulkintaa epäonnistuneemmaksi kuin se onkaan.
 smitten smitten
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
helinä
Vieras
« Vastaus #42 : 26.12.2005 16:01:36 »

Saai

Mä luulen että tuo mun Uranus transiitti huoneessa 6 on pitkälti syy levottomuuteen ja rasittavuuteen töissä. Ja siis näihin raskaisiin muutoksiin.
Tarkotus on yrittää takasin hommiin ens vuonna. Johan oon vähän levännyt.
4 naista jää pian äitiys lomalle, että eiköhän siellä löydy "paikka" muakin varten.
No problemos? :Smiley
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #43 : 26.12.2005 18:07:08 »

Totta puhut Helinä, Uranus kutosessa hyvinkin kertoo muutoksista työelämässä, jotka voivat sitä työkykyä verottaa, ainakin testaavat työkykyä. Onnea työelämääsi nyt kun palaat sinne. Jos joudut tekeen neljän naisen työt, voi taas olla hieman rasittavaa, etenkin jos toi Uranus edelleen on kutoshuoneessa. Menestystä!  santa_afro

Mulla onkin Uranus vitosessa tämän vuoden AP-kartalla. Olenkin totta tosiaan muuttanut radikaalisti vapaa-ajanviettoani ikääntyvälle neidolle sopivammaksi. Tämä on vaikuttanut ystäväpiiriinkin. Kertoisiko tuo aurinko siitä olleessaan oppositiossa Uranukseen huoneessa yksitoista. On tenniksenpeluut sun muut hulvittelut jääneet kavereineen. Lieneekö tuo sitten pysyvä muutos? Radix-kartalla mun tapauksessa tr. Uranus on huoneessa 8. Moi, moi.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #44 : 28.12.2005 00:52:37 »

Moi!
Mulla on kuu ja juno kaksosessa deskendentilla. (Tai siis juno seiskassa, ei aivan descillä)
Miten tämän voisi tulkita?
Tarkoittaako kuu siis muutoksia vai sitä, mihin keskittyy jokapäiväisessä elämässä? Ymmärsin tuosta Corvuksen tekstistä, että ensiksi mainittu olisi kyseessä. Järki sanoisi päinvastaista.

Ceres on askendantilla.  santa_huh
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: