Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsella vain voi silmät niin loistaa...  (Luettu 33311 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 29.06.2008 11:16:01 »

Älä vaivu synkkyyteen. Grin
Celine Dionin levykokoelman olisit kyllä voinut myydä suoraan minulle.
Niin tykkään hänestä. Kiss smitten

Mutta nämä ovat kyllä kaksi eri persoonaa.Cecilia esittää New Age musiikkia upealla kirkkaalla äänellä. angel
Jos jostain löydät,niin suosittelen!
Löysin Youtuubista kyllä kerran vahingossa.Ettei nyt olisi ollut jonkun kahvituvalla laittamasi linkin myötä ja samalle sivulle osui "sattumalta" Cecilia.

ANYWAY,laulussa kerrotaan juuri siitä,miten tulemme näkemään maailman lapsen silmin ja se on tavoite.
Aivan se juttu,mistä olemme täällä puhuneet.
Kuuntelen sen nyt tarkemmin,kun saan rauhassa ja yksin kuunnella.

HALIT SULLE VIISUINEN JA KIITOS NOISTA LINKEISTÄ!  Kiss  angel  smitten  Cheesy

 Cheesy Grin 2funny smitten no en - oli aamuhärmät silmillä - tottahan minä Cecilian ja Celinen tunnistan kahdeksi eriksi  Grin .... olen itsekin Cecilian musiikin  smitten

No - ei löytynyt juutuupista ko. kappaletta MUTTA se löytyy levyltä : HEALING VOICE :
" Norjalainen Cecilia laulaa upealla, parantavalla äänellään tunteista, joita hän on kokenut meditaation aikana. Hän toivoo laulujensa kohottavan kuulijan kauneuden asuinsijoille. "
smitten



Nyt loistaa minulla silmät ja sydän  smitten Kiss angel http://vibrant-hlth.com/images/happy%20woman%20in%20flower%20field.jpg

~Aaviisuinen , huh olipas tämä matkaa netin ympäri 2funny  Wink

 "ANYWAY,laulussa kerrotaan juuri siitä,miten tulemme näkemään maailman lapsen silmin ja se on tavoite.
Aivan se juttu,mistä olemme täällä puhuneet.
Kuuntelen sen nyt tarkemmin,kun saan rauhassa ja yksin kuunnella."


Voi kuulkaa, tämä on aivan uskomatonta, sillä minä näin viime yönä konkreettisesti erään asian omien lasteni silmin... Ja se ei ollut mikään mukava eikä helppo asia... Cry Näin nimittäin unta että lapseni katselivat ikäänkuin jonkinlaisesta lasikopista isäänsä leikkimässä hänen uuden naisen lasten kanssa. Voih kuinka minä siinä heitä katsoessani olin ikäänkuin he ja koin täysin sen miltä heistä tuntui, kuinka he ajattelivat että miksi isä ei ole leikkimässä meidän kanssa, miksi hän leikkii noiden kanssa ja on meidät näin hylännyt. Vanhin tyttäreni oli myös vihainen ja mustasukkainen, mutta nuorimmaiseni lähinnä vain hämmentynyt ja hylätyksi itsensä kokeva. Voi että oli raastavaa käydä läpi heidän tuntemuksiaan niin konkreettisesti ja heräsin unesta todella hysteerisesti itkien.  Cry Cry Cry Rakkaanikin heräsi siihen ja huolestui että mikä minun on. Nyt tiedän todella miltä minun lapsistani tuntuu tämä tilanne ja kuinka se hämmentää, kuten vanhin tytöistä minulle jo jotain avautuikin, josta kirjoitin aiemmin. Nyt tiedän, että tähän asiaan pitää paneutua vielä enemmän ja saada heidät todella konkreettisesti ymmärtämään että isä rakastaa heitä silti edelleen eikä ole hylännyt yms. Mutta miten teen sen? Miten saan pienen lapsen ymmärtämään ja hyväksymään sen että isä asuukin yhtäkkiä toisen naisen ja hänen lastensa kanssa?  Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 29.06.2008 11:30:12 »

Siis nyt itken taas, mutta en surusta vaan ilosta ja hämmästyksestä sillä juuri kun olin kirjoittanut edellisen viestini tähän menin lukemaan vastauksen Chandran Viestejä arkkienkeleiltä ja pyhimyksiltä osiosta jossa hän oli nostanut minulle kortin:

Lainaus
Rakkauden Valo! 

Nousipa ihana sanoma sinulle ja kortin kuva on aivan ihana!Enkeli suutelemassa lapsukaista nukkumaan meno aikaan. 

Suojelusenkelisi sinulle kertoo sen,minkä kyllä tiedätkin.

HEAVEN IS WATCHING OVER YOU!

Rest assured that God and your guardian angels are watching over you and your loved ones.
You're very loved,and you're not alone in this situation,,,or ever.
You (and those dear to you) have powerful helpers surrounding you all the times.

This is a message for you to release any worries to Heaven.There is simply nothing for you to fear!Besides,worry never helped improve anyone or anything.
A better approach is to pray and ask for help,and then allow Heaven to help you.
You deserve Divine help,support,and protection.
As you and your loved ones sleep,angels are watching over you.Guardian angels protect your home,health,and well-being.Nothing can penetrate the power of their love as they form a protective barricade to ensure that you're all kept safe and sound.

Suloinen viesti!


Kiitos Chandra tuhannesti ja kiitos myös enkeleille.  smitten angel smitten angel
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #32 : 29.06.2008 11:34:25 »

 Rakkauden Valo  Kiss angel rakkaudella sinä teet sen mikä on tässä ja nyt mahdollista .... sillä kun lapsesi ovat vielä iältään nuoria et ehkä saakkaan heitä ymmärtämään juuri sitä mitä aikuisena haluat .... mutta entä jos katsot asiaa ja tilannetta ja tilanteeseen liittyvää opetusta - korkeinta parasta kaikille -  sielun näkökulmasta niin saatat löytääkin aivan uuden näkökulman .... entä jos ja kun kysytkin niin ETTÄ mitä lapsesi ovat kertomassa ja opettamassa sinulle ? Sehän on lasten tehtävä myöskin oppia ja opettaa  smitten

Entä jos se uni olikin vain oma kokemuksesi siitä mitä nyt koet - tai entäpä jos lapsesi muistuttavat sinua jostain itsellesdi tapahtuneesta - jossa itse lapsena koit voimattomuutta ja katselit aikuisten maailmaa kuin lasikopista eikä kukaan kuullut sinua vaikka ehkä näkikin NIINet tullut kuulluksi ja nähdyksi juuri sinuna - jäitkö sinä paitsi jotain ...


Uskon että omien lasten kohdalla " sinun opetuksesi" itsellesi on se - että hyväksyt itse kaiken tapahtuneen hyväksyt ymmärrät ja rakastat ja toisaalta et myöskään kiellä itseltäsi omia tunteitasi vaan olet niiden kanssa avoin ja salliva  ilman että syytät ketään - edes itseäsi  angel   Sen kaiken sinä energiana viestität lapsillesi ja he rauhoittuvat ... kun sinäkin lakkaat hätäilemästä heidän puolestaan .... kun sinä hyväksyt sen minkä unessasi koit lastesi kokemuksesi NIIN lapsesikin saavat rauhan .... usko ja luota että heillä ei ole mitään hätää - vaan tilanne voikin muuttua rikkaudeksi - kun syyllisyys syytökset ja pelot katoavat niin - voi olla yhtä suurta perhettä - kerron nyt ihan oman kokemuksen kautta ... aikaa se otti  ja takapakkiakin tuli aina joskus , kun vanhat tunnot pyrki ilmoille ... ja ne on katsottava ja hyväksyttävä jotta niistä voi päästää irti ....mutta paljon paljon enemmän siunausta voi virrata koko omankin " ison perheen keskuudessa" kun emme enää syyttele tai häpeä tai tuomitse tai ... oleellista on ettei vaadi itseltään tai keltään enempää kuin mihin itsekukin on valmis - jokaisella on oma aikansa .....  smitten

~Aaviisuinen lähettää sinulle suukkoja ja halauksia  Wink Kiss angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 29.06.2008 11:51:14 »

Rakkauden Valo  Kiss angel rakkaudella sinä teet sen mikä on tässä ja nyt mahdollista .... sillä kun lapsesi ovat vielä iältään nuoria et ehkä saakkaan heitä ymmärtämään juuri sitä mitä aikuisena haluat .... mutta entä jos katsot asiaa ja tilannetta ja tilanteeseen liittyvää opetusta - korkeinta parasta kaikille -  sielun näkökulmasta niin saatat löytääkin aivan uuden näkökulman .... entä jos ja kun kysytkin niin ETTÄ mitä lapsesi ovat kertomassa ja opettamassa sinulle ? Sehän on lasten tehtävä myöskin oppia ja opettaa  smitten

Entä jos se uni olikin vain oma kokemuksesi siitä mitä nyt koet - tai entäpä jos lapsesi muistuttavat sinua jostain itsellesdi tapahtuneesta - jossa itse lapsena koit voimattomuutta ja katselit aikuisten maailmaa kuin lasikopista eikä kukaan kuullut sinua vaikka ehkä näkikin NIINet tullut kuulluksi ja nähdyksi juuri sinuna - jäitkö sinä paitsi jotain ...


Uskon että omien lasten kohdalla " sinun opetuksesi" itsellesi on se - että hyväksyt itse kaiken tapahtuneen hyväksyt ymmärrät ja rakastat ja toisaalta et myöskään kiellä itseltäsi omia tunteitasi vaan olet niiden kanssa avoin ja salliva  ilman että syytät ketään - edes itseäsi  angel   Sen kaiken sinä energiana viestität lapsillesi ja he rauhoittuvat ... kun sinäkin lakkaat hätäilemästä heidän puolestaan .... kun sinä hyväksyt sen minkä unessasi koit lastesi kokemuksesi NIIN lapsesikin saavat rauhan .... usko ja luota että heillä ei ole mitään hätää - vaan tilanne voikin muuttua rikkaudeksi - kun syyllisyys syytökset ja pelot katoavat niin - voi olla yhtä suurta perhettä - kerron nyt ihan oman kokemuksen kautta ... aikaa se otti  ja takapakkiakin tuli aina joskus , kun vanhat tunnot pyrki ilmoille ... ja ne on katsottava ja hyväksyttävä jotta niistä voi päästää irti ....mutta paljon paljon enemmän siunausta voi virrata koko omankin " ison perheen keskuudessa" kun emme enää syyttele tai häpeä tai tuomitse tai ... oleellista on ettei vaadi itseltään tai keltään enempää kuin mihin itsekukin on valmis - jokaisella on oma aikansa .....  smitten

~Aaviisuinen lähettää sinulle suukkoja ja halauksia  Wink Kiss angel

Voi kiitos, kiitos, kiitos.  smitten  Cry Ja kuule vielä erikseen tämä, sillä se todella "kolahti" ja uskon että liittyy todellakin tähän, että minulla on noussut tämän myötä myös vielä omaa työstettävää omasta lapsuudesta...  Cry

entäpä jos lapsesi muistuttavat sinua jostain itsellesdi tapahtuneesta - jossa itse lapsena koit voimattomuutta ja katselit aikuisten maailmaa kuin lasikopista eikä kukaan kuullut sinua vaikka ehkä näkikin NIINet tullut kuulluksi ja nähdyksi juuri sinuna - jäitkö sinä paitsi jotain ...

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 29.06.2008 12:02:00 »

Yllättäin intuitiivisesti tulivat jälleen yksisarviset mieleeni.  :Smiley Ne liitän hyvin vahvasti lapsiin ja lapsuuteen ja siihen jokaisen sisäiseen lapseen. Tässä siis muutama kuva yksisarvisista.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #35 : 29.06.2008 12:43:34 »

Voi miten jännittävää ja ihmeellistä tämä meidän elämämme onkaan!
Erillään ollaan,mutta niin yksissä silti. angel smitten

Aaviisuisen kirjoituksen allekirjoitan ja nyt olit RV tuonut nuo yksisarviset,vaikka aijoin kertoa omakohtaisen kokemuksen tuosta samasta surusta,jota nyt koit.Kerronkin sen kyllä.

Mutta yksisarvisista. smitten
Poikani oli ottanut tyynyni vuoteeseensa ja hänellä oli taas jokin huono kausi meneillään.
Ei hän sitä heti kertonut,vasta kun kaverinsa,joka kävi kanssani Reiki ykkösen,oli paikalla ja keskustelimme jotain ihmeisiin liittyvää.
Hän sanoi,että sinun tyynyssäsi on kyllä jotain "pahaa".Kertoi sitten,että aina kun hän yritti nukkua,tuli hevonen,jolla oli yksi sarvi päässä ja lopulta hän heitti sen pois,koska näky ei mennyt ohi. Grin
Ei ollut kuullut yksisarvisten ihanasta tehtävästä,joten hän koki sen pelottavana.
En tiedä,miksi hänelle näytettiin se,sillä itse en tyynystäni mitään kummempia aisti.

Mutta tuohon uneesi ja itkuusi,suruusi. Cry
Nuorimman tyttäreni kanssa olen käynyt tuon vaikean läksyn.Tytär täyttää ensi kuussa 23v.
Eromme jälkeen ennen isälleen niin tärkeä lapsi sai jäädä.Ei tapaamisia,ei yhteydenottoja,ei mitään.
Minulle löi luuria korvaan,jos yritin saada kontaktia ja kertoa miten tytär kaipaa ja ikävöi.
Kirjoitti isälleen miltä hänestä tuntui ja että ymmärsi isäänsä,muttei koskaan lähettänyt kirjeitä.
Mies halusi kostaa minulle.Hän ei kuulemma halunnut kartuttaa rahavarastojani elatusmaksuilla,tai antamalla rahaa tyttärelleen.
Kun äitinsä kuoli,hän ja uusi avovaimonsa kavalsivat tytön perinnön.No,oikeishan määräsi hänet sen välittömästi maksamaan,kuten tyttäreni serkullekin,mutta rahat olivat jo menneet.
Tyttö ei olisi edes halunnut nostaa oikeusjuttua,mutta siinä oli myös sedän tytär.

Miten monta kertaa minä itkin sitä,että miksi joudun katsomaan tuota surua,jolle en mitään voi.Puhua kyllä ja sanoa että isä rakastaa sinua omalla tavallaan.
Tiesin ja tunsin sen tuskan.Vaikkei minua lapsena oltu hylätty,niin aikuisena kyllä ja yritin rinnastaa sen lapsen kokemukseen.
Että miltä tuntuisi,jos rakastettu toisi uuden naisen,jota minun oli katsottava vaikka samasta perheestä.
Tytär kun ei halunnut minun enää tuovan ketään kotiin.Niinpä en tuonut.
Se olisi ollut hänelle liian raskasta,koska hän ei ollut siihen valmis ja piti minua tukenaan.
Tapailin miesystävääni muualla ja enempään ei ollut itsellänikään tarvetta.

Nyt kun tyttö on jo kauan ollut poissa kotoa,käyden silti harva se päivä,niin ei hänen rakkautensa isäänsä silti ole muuttunut.
Hän ajattelee kyllä aikuisemmin,mutta huoli isästä on yhä.Huolimatta siitä,mitä hän isänsä taholta koki ja kokee yhä.
Hän nimittäin soitti minulle hätääntyneenä,että "näitkö sen ilmoituksen lehdessä että isin työpaikka menee konkurssiin?Miten isin nyt käy?ja kyllä käy sääliksi."
No,lohdutin häntä sillä,että isänsä on niin ammattilainen työssään,että saa aina uusia töitä ja luultavasti,koska tästä on vuoden jo huhuja kiertänyt,on turvannut omaisuutensa.

Lapsi siis antaa kaiken anteeksi vanhemmilleen.Sitä jaksoin ihmetellä ja hämmästellä.Tietäisitpä mitä muuta heidän tarinaansa liittyykään.
Eli hän opettaa minulle sitä pyyteetöntä rakkautta ja anteeksiantoa.

Rauhoituin asian kanssa vasta silloin,kun tajusin nämä sielunsopimusjutut.
Eli hän on valinnut tuon tehtävän ja opettaa tosiaan sitä meille.Myös hän on jo pienestä joutunut kokemaan,miltä tuntuu tulla hylätyksi ja on äärettömän myötätuntoinen muita kohtaan.

Luulen että sinun kohdallasi isä ei tällä tavoin ole hylännyt ja ainakin kirjoituksista on käynyt ilmi,että lapsesikin ovat hyväksyneet miehesi.Joten sitäkin kautta voit selittää.Että kuten äidillä on nyt uusi mies ja tämä on nyt meidän perheemme,,,tiedät kyllä. Smiley

Mutta lapset eivät sure koko ajan kuten me aikuiset.He leikkivät ja unohtavat leikkien ajaksi.Sekin tieto lohduttaa.Kysyvät kun mieltä askarruttaa ja mikä aarre sinä olet heille,kun uskaltavat ja voivat sinulta kysyä. smitten

Oppivat jo pienestä tämän nykymaailman menon ja siksi heistä ehkä tulee erilaisia,myötäeläväisempiä kuin me olemme olleet.
Silti soisin,että jokaisella lapsella olisi yksi aikuinen,jolle voisi murheensa kertoa.Nuo lapset minua surettavat,joilla ei ole ketään. Cry
Siksi yhä ja uudestaan kannustan kuuntelemaan vierastakin lasta,jos hän sinua katsoo sillä silmällä,että haluaisi puhua.
Keskustelun voisi avata jollain ihan pienellä ja arkisella jutulla.OSALLISTUTAAN!!!!! angel smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #36 : 29.06.2008 15:59:39 »

Voi miten jännittävää ja ihmeellistä tämä meidän elämämme onkaan!
Erillään ollaan,mutta niin yksissä silti. angel smitten

No niinpä.  Cheesy smitten

Lainaus
Mutta yksisarvisista. smitten
Poikani oli ottanut tyynyni vuoteeseensa ja hänellä oli taas jokin huono kausi meneillään.
Ei hän sitä heti kertonut,vasta kun kaverinsa,joka kävi kanssani Reiki ykkösen,oli paikalla ja keskustelimme jotain ihmeisiin liittyvää.
Hän sanoi,että sinun tyynyssäsi on kyllä jotain "pahaa".Kertoi sitten,että aina kun hän yritti nukkua,tuli hevonen,jolla oli yksi sarvi päässä ja lopulta hän heitti sen pois,koska näky ei mennyt ohi. Grin
Ei ollut kuullut yksisarvisten ihanasta tehtävästä,joten hän koki sen pelottavana.
En tiedä,miksi hänelle näytettiin se,sillä itse en tyynystäni mitään kummempia aisti.

 Cheesy angel

Lainaus
Rauhoituin asian kanssa vasta silloin,kun tajusin nämä sielunsopimusjutut.
Eli hän on valinnut tuon tehtävän ja opettaa tosiaan sitä meille.Myös hän on jo pienestä joutunut kokemaan,miltä tuntuu tulla hylätyksi ja on äärettömän myötätuntoinen muita kohtaan.

Ja taas on niin ihmeellistä... Katsoppas kun minä tuon viimeisen yksisarvisviestin tänne laitoin ja muihin hommiin koneelta läksin eräs nimeltä mainitsematon "mestaritason henki"  Wink tuli minulle muistuttelemaan ja "korvaan kuiskuttelemaan" näistä sielunsopimuksista, että minun ei pidä unohtaa niitä. Että lapseni ovat kuitenkin itse valinneet nämä tietyt "käännekohdat" elämäänsä koettaviksi. Eli ei siinäkään mielessä pitäisi murehtia turhaan. Mutta ai aivan jo odotan kun saan mussukat taas pian kotiin isänsä luota niin johan kyllä halin ja pussaan heitä.  Kiss smitten Nyt on jotenkin vielä enemmän ikävä heitä kaiken tämän jälkeeen...

Lainaus
Luulen että sinun kohdallasi isä ei tällä tavoin ole hylännyt ja ainakin kirjoituksista on käynyt ilmi,että lapsesikin ovat hyväksyneet miehesi.Joten sitäkin kautta voit selittää.Että kuten äidillä on nyt uusi mies ja tämä on nyt meidän perheemme,,,tiedät kyllä. Smiley

Totta.  coolsmiley

Lainaus
Mutta lapset eivät sure koko ajan kuten me aikuiset.He leikkivät ja unohtavat leikkien ajaksi.Sekin tieto lohduttaa.Kysyvät kun mieltä askarruttaa ja mikä aarre sinä olet heille,kun uskaltavat ja voivat sinulta kysyä. smitten

Niin... Nyt heitän itsekin murehtimismyssyn nurkkaan ja "leikin" jotain muuta.  Grin

Lainaus
Silti soisin,että jokaisella lapsella olisi yksi aikuinen,jolle voisi murheensa kertoa.Nuo lapset minua surettavat,joilla ei ole ketään. Cry
Siksi yhä ja uudestaan kannustan kuuntelemaan vierastakin lasta,jos hän sinua katsoo sillä silmällä,että haluaisi puhua.
Keskustelun voisi avata jollain ihan pienellä ja arkisella jutulla.OSALLISTUTAAN!!!!! angel smitten

Toden totta.  Cry angel smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #37 : 22.07.2008 21:57:30 »

Voi että on ihanaa huomata, että vanhin 7v. (huomaa ikä.  Wink)lapseni on nyt alkanut avautumaan ja puhumaan minulle näistä henkimaailman asioista. Tätä olenkin odottanut, sillä tiedän että molemmat lapseni ovat kristalleja ja siksi myös hyvin henkisiä.  angel Hän on ollut aluksi hieman arka ja ikäänkuin "tunnustellut" ilmapiiriä ja sitä mitä mieltä olen asioista ja miten niihin suhtaudun. Hän varmasti tiedostaa ympäröivästä maailmasta, että harva on vielä valmis ja kovin avoin näille asioille.  Undecided Hänen ilo ja helpotus on ollut silmin havaittavissa, kun hän on huomannut että on ollut oikea ratkaisu avautua ja kertoa minulle, että olen kuunnellut, ymmärtänyt ja ottanut hänet tosissaan ja siitäkös hän vasta saikin riemastuneen ilmeen kasvoilleen, kun sanoin että tiedätkö äiti on kokenut aivan samanlaisia asioita.  Cheesy smitten No mutta siihen mitä hän sitten oikein sanoi... Hän kertoi minulle, että hänestä tuntuu aivan kuin hän kuulisi Jumalan joskus puhuvan hänelle ja että hän saa vastauksia kysyessään. Esikoulusta ym. by the way oppinut tuon Jumala sanan, minä käytän Luojaa.  Wink Sitten hän puhui siitä, että näkee joskus unia jotka ovat seuraavana päivänä toteutuneet. Puhui myös joskus näkevänsä ja aavistavansa joitain asioita ja tapahtumia. Pelleilin hänelle, että sinä taidatkin olla äidin pikku "noita" ja hän siihen sanoi hymyillen, että äiti sussakin on "noitaa".  Grin Sitten jotenkin vaistosin että hän kaipaa varmuutta noille sisäisille "äänille" ja tuntemuksilleen. Selitinkin hänelle että sen minkä hän sisimmässään tietää ja kokee oikeaksi ja hyväksi, siihen kannattaa ja voi aina luottaa.  angel

Tästä keskustelusta seurasi vielä jälkeenpäin aika hauska juttu. Osoitus siitä miten kirjaimellisesti lapset ottavat aina asioita. Ja kuinka hän todellakin tietää ennalta asioita. Grin Nimittäin tyttäreni meni keskustelun jälkeen ulos leikkimään kaverinsa kanssa. Kun kaatosade sitten yllätti ja häntä ei näkynyt kotiin soitin hänelle että tulisi nyt sateensuojaan kuitenkin. Oli juuri kuulema suojassa katoksen alla ja sanoi odottavansa vielä vähän aikaa jos sade vaikka taukoaisi, muuten tulisi sisälle. No sade ei kuitenkaan lakannut, mutta ei näkynyt tyttöäkään sisällä. Soitin uudestaan, että etkö tulekaan, eiköhän kannattaisi kuitenkin, ei se sade nyt ihan pian lakkaa. Siihen hän sitten sanoi olevansa jo sisällä tämän kaverinsa luona. Siihen perään sanoi, että aavistin että sua ei haittaa ja annat luvan.  2funny Niin kyllä olisinkin jos olisi kysynyt. Sanoin kuitenkin, että en minä kuitenkaan ihan kaikkea tiedä ja näe, että olisi ensin hyvä minulle ilmoittaa jotta tiedän missä on.  Grin Ai miten ihana mussukka.  smitten
« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 22:04:07 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 28.12.2009 15:54:58 »

Nostanpa tätä aihetta uudelleen "ylös" kertoakseni taas ihanista "kristalleistani". Se on jännää miten näistä henkisistä asioista ei edes ole tarvinnut mitään puhua heidän kanssaan kun ne  vain itsestään pulpahtelevat esiin, kun vaistoavat että on hyväksyvä ilmapiiri.  Wink smitten

Nuorimmaiseni, nyt jo 4-vuotias tyttöseni tuossa vähän aikaa sitten kysyi minulta: "Äiti, synnynkö mä sitten tänne taas uudestaan vauvana?" Sanoin, että en voi varmasti tietää mikä on tilanne sinun kohdallasi, mutta että itse uskon (koska en halua tuputtaa omaa varmaa tietoanikaan koskaan lapsilleni ehdottomana totuutena) että useimmat ihmiset syntyvät useita kertoja tänne maan päälle ja silloin he syntyvät vauvana. Hän tuntui olevan tyytyväinen vastaukseen ja jäi selkeästi pohtimaan ja "kuulostelemaan" sitä syntyykö vielä uudelleen.  smitten

Vanhin 8-vuotias tyttöseni taasen tänään yllättäen rupesi kertomaan minulle, että: "Äiti me ollaan niinku siirtymässä uuteen aikaan. Että niinku ennen oli tosi vanha aika ja sitten tuli vähän uudempi ja nyt tulee taas ihan uusi aika." Ymmärsin täysin mitä hän tarkoitti, mutta halusin vain tehdä tarkentavia kysymyksiä ja kysyin, että tarkoittaako hän ns. vesimiehen aikaa, tai vanhan maailman loppua ja uuden alkua? Olipa ihan turha ja hölmö kysymys, koska mitä väliä niillä termeillä yms. oikeastaan on kun ymmärsin kuitenkin häntä. Hän minun hölmöilystäni sitten tuskastui ja sanoi, ettei osaa selittää ja löydä sanoja mitä hän tarkoittaa ja että se on kuitenkin ihan uusi aika, sitten hän ihan suuttui että en ymmärrä mitä hän yrittää selittää. Kuittasin hänen suuttumuksensa huumorilla ja sanoin,: "Anteeksi nyt vain, muttei äitikään aina ihan kaikkea ymmärrä, kun kuuluu kuitenkin osittain tähän "vanhaan" aikaan ja että äitiä vain kiinnostaa ja haluan tietää mitä sä tiedät ja miten koet asioita. Äiti on vain kiinnostunut." Sitten hän jo oli taas paremmalla tuulella ja sanoi: "Mutta äiti, et säkään kuulu vanhaan aikaan." Ihana varmistus lapseni suusta sille, minkä jo kyllä tiesinkin.  smitten Sitten leikillisesti jatkoinkin siitä, että: 2niin äiti on tullutkin tänne raivaamaan teille pikku kristalleille, "uuden ajan ihmisille" tietä. Äiti tietää kun on itse niitä ensimäisiä." Siihen hän vain iloisesti hymyili ja myhäili hyväksyvästi. Siis kiitos taas lapsilleni tuhannesti.  smitten smitten smitten smitten

Ymmärrän tyttäreni turhautumista paremmin kuin hyvin. Sillä kuinka vaikeaa on joskus löytää oikeita sanoja ja termejä monille asioille vielä näin aikuisenakin, saatikka sitten kun on vielä fyysisesti niin pieni ja "kehittymätön", mutta sisällä niin paljon tietoa ja viisautta.  smitten Tämä vanhin tyttöseni on myös aiemmin kertonut minulle, että ei ole aiemmin elänyt täällä maan päällä ihmisenä, vaan on tullut suoraan sieltä missä meidän "koti" on.  smitten angel Siihenkin hän sanoi hieman närkästyneenä, että : "kyllä sä tiedät mistä me tullaan!" kun yritin tarkentaa asiaa.  2funny Miksi sitä on aikuisena joskus niin hirmu vaikeaa luottaa siihen mitä jo tietää?  idiot2


« Viimeksi muokattu: 28.12.2009 16:11:36 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #39 : 28.12.2009 23:56:25 »

Nostanpa tätä aihetta uudelleen "ylös" kertoakseni taas ihanista "kristalleistani".:

Ihanat kristallilapset ihanan kristalliäidin hellässä ohjauksessa..  smitten

t.Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #40 : 29.12.2009 22:51:27 »

Nostanpa tätä aihetta uudelleen "ylös" kertoakseni taas ihanista "kristalleistani".:

Ihanat kristallilapset ihanan kristalliäidin hellässä ohjauksessa..  smitten

t.Free

Voi kiitos.  smitten

Itse tiedän erään ihmisen, joka taitaa olla kristalli- indigo- tai sateenkaarilapsi (taisi olla vm-91).
Hän näkee auroja ja osaa kuulemma ennustaakin, mutta häneen on suhtauduttu skeptisesti ja käytetty lääkärissäkin sen takia, kun näkee "värejä" ja hänellä on ollut jotain vaikeuksiakin, ehkä juuri sen vuoksi. Embarrassed
Mutta toivon silti hänen löytävän oman itsensä ja elämänilon.  Smiley

Siksi halusin kertoa, koska on se aika surullista, kun jotkut ihmiset
(on he varmaan jo vähenemään päin)
pystyvät suhtautumaan negatiivisesti kaikkeen erilaisuuteen ja toivonkin, että jonka perheessä on jotain "jumalallista", niin ei lähtisi tuomitsemaan.

[/color][/i]

Voi... Tuo on niin surullista ja valitettavan tuttuakin... Itse en koskaan lapsuudessani saanut hyväksyntää erilaisuudelleni, etenkään isältäni.  Cry Siksipä vaikenin ja aika paljon tukahdutinkin näitä asioita.  Undecided Vasta murrosiässä uskaltauduin taas jälleen ihan tosissani takaisin tälle henkiselle tielle.  angel Kuitenkin kaikella on tarkoituksensa, enkä ole katkera ja olen antanut anteeksi.  smitten Tiesinhän jo muutenkin etukäteen minkälaiseen urakkaan olen ryhtymässä, että ei ole alku helppoa.  Wink Muutenkin ikävistä kokemuksista, hassua kyllä usein juuri oppii eniten.  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #41 : 29.12.2009 23:28:29 »


Itse tiedän erään ihmisen, joka taitaa olla kristalli- indigo- tai sateenkaarilapsi (taisi olla vm-91).
Hän näkee auroja ja osaa kuulemma ennustaakin, mutta häneen on suhtauduttu skeptisesti ja käytetty lääkärissäkin sen takia, kun näkee "värejä" ja hänellä on ollut jotain vaikeuksiakin, ehkä juuri sen vuoksi. Embarrassed
Mutta toivon silti hänen löytävän oman itsensä ja elämänilon.  Smiley

Siksi halusin kertoa, koska on se aika surullista, kun jotkut ihmiset
(on he varmaan jo vähenemään päin)
pystyvät suhtautumaan negatiivisesti kaikkeen erilaisuuteen ja toivonkin, että jonka perheessä on jotain "jumalallista", niin ei lähtisi tuomitsemaan.

[/color][/i]

Voi... Tuo on niin surullista ja valitettavan tuttuakin... Itse en koskaan lapsuudessani saanut hyväksyntää erilaisuudelleni, etenkään isältäni.  Cry Siksipä vaikenin ja aika paljon tukahdutinkin näitä asioita.  Undecided Vasta murrosiässä uskaltauduin taas jälleen ihan tosissani takaisin tälle henkiselle tielle.  angel Kuitenkin kaikella on tarkoituksensa, enkä ole katkera ja olen antanut anteeksi.  smitten Tiesinhän jo muutenkin etukäteen minkälaiseen urakkaan olen ryhtymässä, että ei ole alku helppoa.  Wink Muutenkin ikävistä kokemuksista, hassua kyllä usein juuri oppii eniten.  angel

Näinhän se on, että kipeistä asioista kun pääsee yli, niin on taas lähempänä "totuutta".
Jälkeenpäin kun ajattelee kokemuksiaan, niin kyllä niistä on oppinutkin jotain/kasvanut henkisesti.
Tärkeää olisi pysyä tyynenä ja antaa anteeksi, sillä jos on itsellä puhdas omatunto, niin auttaahan se myös toista/toisia noissa karmajutuissa. angel

Itse olen huomannut paljon kehitystä ihmiskunnassa, vaikka olenkin elänyt vasta palan matkaa täällä
(tässä inkarnaatiossani), mutta moni asia on mennyt parempaan suuntaan ja siitä saa olla kiitollinen, kun enkelit ja muut henget ovat hienovaraisesti ohjailemassa kehityksessä eteenpäin. smitten


Totta.  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #42 : 26.03.2011 12:28:57 »

Nostanpa tätä aihetta uudelleen... Nuorimmaiseni (nyt 5v.) on aiemminkin tästä kertonut ja nyt eräänä päivänä avautui uudestaan. En itse oikein ymmärrä, enkä muista mistä on kyse, mutta kuitenkin hän kertoi näin: "Äiti, mä muistan kun me tultiin avaruudesta tänne maan päälle, sinä, minä, N..... (sisko) ja isi. Me oltiin siellä avaruudessa ja me tultiin tänne sillon kun dinosaurukset lähti pois, kun ne kuoli. Niiden päälle putos joku iso kivi. Me lennettiin sellaisella aluksella.  Shocked Tässä voi olla osa jotain mielikuvitusta tai jotain mitä hän on kuullut, mutta kun niin ehdottoman varmasti muistaa aikaa avaruudessa jne. Mitä mieltä olette?  Itse olen kokenut aina läheisyyttä avaruuteen, erityisesti plejadeihin. :Smiley

Eilen kun olin herännyt, ja loikoilin vielä sängyssä, näin jälleen kerran sellaisen selkeän sinisen valonvälähdyksen ja aistin enkelin läsnäolon. Sen jälkeen vanhin tyttäreni tuli huoneeseeni. Sen kummemmin ajattelematta suustani pääsi: "Minä näen aina välillä sellaisia sinisiä valon välähdyksiä". Johon tyttäreni: "Niin mäkin."  angel  smitten


Ai niin, unohdin vielä lisätä, että nuorin tyttäreni puhui, että meitä oli paljon, ainakin 100 jotka oli siellä avaruudessa ja tuli maan päälle.  :Smiley


« Viimeksi muokattu: 26.03.2011 12:32:24 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #43 : 27.03.2011 09:51:42 »

Deva-enkeli. He ovat kotoisin Seulasista.

Luepa Asger Lorentsenin kirja Tähti-ihmiset ja enkeli-ihmiset. Sieltä myös minä itseni tunnistin. Tyttäreni, 6v. näkee myös enkeleitä, niin kuin olen joskus aiemmin kirjoittanut. Hän tosin ei ole muuta puhunut. Asumuseromme aikaan hän kuitenkin rakenteli meille duplo-legoista suojelusenkelitä, koska koki meidän niitä tarvitsevan.
Poikani on myös herkkä näkemään asioita, muttei ole niistä vielä puhunut. Sen kyllä huomaa, jos hän näkee jotain. Tulee sellainen silmien räpytys ja pään ravistus, ihan kuin hän ei meinaisi uskoa näkemäänsä.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #44 : 27.03.2011 19:23:23 »

Kiitos vinkistä, SanctAstra.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: