Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Timotheuksen kartta.  (Luettu 23185 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Timotheus
Vieras
« : 14.12.2005 04:26:32 »

(http://80.81.189.232/c//00/11/72/38/24549472.jpg)

Toivottavasti joku vaivautuu tulkitsemaan?
En nyt onnistu saamaan tätä isompana, että noi aspektit ovat vähän epäselviä, mutta syntyämä tiedot ovat siis 12.07.1982 08.31 Lappeenranta.
Kiitos Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.01.2006 12:21:10 kirjoittanut Timotheus » tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #1 : 14.12.2005 16:03:00 »

Sattuneesta syystä mission impossible. :Smiley
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #2 : 14.12.2005 16:29:26 »

Hups.. Shocked
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #3 : 14.12.2005 18:36:47 »

Sulla on kuu kaloissa? Perskuta, sama peruskonfiguraatio kun mun faijalla. Tongue Ettet vaan olisi vahingossa isäni? crazy2
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #4 : 14.12.2005 19:30:38 »

Kyllä poikani Corvus! Olen isäsi. Ja minulle on konfiguroitu kuu kaloihin, kuten joillekkin muillekkin tietokoneille. buck2 Tosin eikös kuu symboloi äippää...
« Viimeksi muokattu: 14.12.2005 19:33:24 kirjoittanut Timotheus » tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #5 : 14.12.2005 19:37:51 »

Olet myös äitini? Jopas nyt.  Shocked
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #6 : 17.12.2005 02:41:14 »

Kyllä, sekä anoppisi... Hauskaahan tässä on se, että jos muistan oikein ikäsi me tai minä... tai minät saimme sinut n.2 vuotiaana.. oi sitä aikaa  laugh

Mutta eikö kenelläkääm ole mitään sanottavaa tästä karttasesta? Sad
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #7 : 17.12.2005 15:51:56 »

ööh..nyt tipuin vähän matkasta...oletteko sukulaisia?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #8 : 20.12.2005 22:58:02 »

Timotheus, vilkaisin henkilökohtaisesti karttaasi! santa_evil Et kyllä sen perusteella ole mikään kliseinen herttainen ravunpoikanen, vaan raaka, brutaali, massamurhaajan psyykellä varustettu sairasluonteinen veroäyriäinen! santa_grin
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #9 : 21.12.2005 08:20:57 »

Timotheus, vilkaisin henkilökohtaisesti karttaasi! santa_evil Et kyllä sen perusteella ole mikään kliseinen herttainen ravunpoikanen, vaan raaka, brutaali, massamurhaajan psyykellä varustettu sairasluonteinen veroäyriäinen! santa_grin

Toh... öööööhö hö hö hö heh heh heh... kevyitä juttuja näin aamusti santa_afro


Niin no itseppähän menin kysymään ammatinvalinta ehdotuksia.
Eli poliitikoksi?!

Sä varmaan tarkoitat noita pluto-jutskii.. niihin täytyy vielä lisätä et pluton oma noususolmu(eli se heliosentrinen aste juttu, mikä on kuulemma jopa voimakkaampi kuin perinteinen yhtymä) on tarkalleen 19,33 astetta rapua... ja missäs se mun aurinko taas sijaitsikaan knuppel2
Mulla on kuulemma magneettiset silmät. Kylmä? Ei. Äärimmäinen? Joo.  Tai ainakin elämä on ollut äärimmäisyyksiä täynnä. Seksi, raha ja kuolema teemat ovatkin sitten luku sinänsä... et aikamoisissa liemissä on keitytty. Salaus teemakin on tuttu... yksi ovi pysyy aina lukittuna, vaikka monet muuta kuvittelevatkin. Luonteestani erottuu jotain, mitä voisi luonnehtia parhaiten sanalla tulinen lempeys....

Mä en voi sietää fyysistä väkivaltaa.. olen muistaakseni kerran päissäni vahingossa huitaissut jotain lättyyn ja vieläkin harmittaa.

Paradoksi tässä on se, että isäni oli asekauppias ja mulla oli 12vuotiaasta lähtien tussari(MAB) yöpöydänlaatikossa... ja mä inhosin/inhoan aseita +että suurinosa mun ex-kundikavereista on ollu sanalla sanoen plutonisia tyyppejä...kaikenmaaliman venäjän mafiosoja ja linnakundeja. Ja tällekkös mun kaverit jaksaa nauraa, et mistä sä noita löydät kun oot ite tollai "herkkä ravunpoikanen" angel ringht, tietäisitte vain...




edit. Mainitsit kerran siitä jostain pluto kirjasta(nimi on jossain ylhäällä) ja olen yrittänyt etsiä sitä muutamaan otteeseen, huonolla menestyksellä. Cry
« Viimeksi muokattu: 21.12.2005 08:39:23 kirjoittanut Timotheus » tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #10 : 21.12.2005 08:32:18 »

Olen miettinyt kahta hallitsevaa teemaa kartallani.
Kas kun aurinko on ravussa vesimiehen eli uranuksen huoneessa 11 kun taas itse on Uranus peräätyvänä ravun huoneessa 4.
Mietenköhän tämä vaikuttaa? Ovat aika ääri merkkejä rapu/vesmiäs idiot2

Toinen on venuksen ja merkuriuksen, paremminkin tässä tapauksessa kaksosten yhteys kartalla.
Venus on kaksosissa kolmiossa stelliumiin joka on kaksosten huoneessa (3) vaa'assa (venus). Jotakin tässä on?
« Viimeksi muokattu: 21.12.2005 08:47:19 kirjoittanut Timotheus » tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #11 : 21.12.2005 16:34:29 »

---mulla oli 12vuotiaasta lähtien tussari(MAB) yöpöydänlaatikossa...

*kuola valuu* Shocked
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #12 : 21.12.2005 16:56:50 »

Olen miettinyt kahta hallitsevaa teemaa kartallani.
Kas kun aurinko on ravussa vesimiehen eli uranuksen huoneessa 11 kun taas itse on Uranus peräätyvänä ravun huoneessa 4.
Mietenköhän tämä vaikuttaa? Ovat aika ääri merkkejä rapu/vesmiäs idiot2

Toinen on venuksen ja merkuriuksen, paremminkin tässä tapauksessa kaksosten yhteys kartalla.
Venus on kaksosissa kolmiossa stelliumiin joka on kaksosten huoneessa (3) vaa'assa (venus). Jotakin tässä on?

Ramppasiko teillä lapsena kämpillä epämääräistä väkeä/muutitte tosi usein? Siihen vois liittyä toi Uranus nelosessa. Tuli mieleen että kotiolojen sekavuuden vuoksi oot lähtenyt hakemaan tavallaan turvaa (Rapu) isosta kaveripiiristä (11.huone) joka koostuu kyseenalaisesta väestä (Pluto neliö Aurinko, neliöivä stellium kolmoshuoneessa.) Samalla kun olet sitten hakenut paikkaas tuossa porukassa, olet omaksunut paljon kaikkea sille tunnusomaista (Rapu-Aurinko + Kalat-kuu on äärimmäisen vaikutusaltis kombo) hämärää piirrettä ja samalla kuitenkin pyrkinyt olemaan niistä irrallaan (Uranuksen aspektit). Tuosta ilmaosiosta voi vaan päätellä että ravuksi olet äärimmäisen sosiaalinen sekä riippumaton, vaikka periaatteessa olet eräänlainen sieni.
Mars-Pluto-yhtymä neliössä Aurinkoon on tosiaan aika raju.  santa_shocked
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #13 : 21.12.2005 17:03:27 »

Sun kartta käy muuten hyvästä esimerkistä, että Rapu on oikeasti kaikkea muuta kuin pehmeä merkki. santa_tongue
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #14 : 26.12.2005 16:28:31 »

Vaati taas vähän sulattelua...
Kiitos, tajusin jotain hyvin tärkeää... jäin sulle yhden pystyyn, noh sitten tähti-illassa Wink



Mars-Pluto-Jupiter yhtymä on tosiaan aika voimakas, mutta kun siihen samaan stellariin(hiano lemppari) on "sattunut" saturnuskin niin se synnyttää eräällaisen painekattila-ilmiön. Tunteet on räjähtäviä ja voimakkaita, mutta saturnus "kontrolloi" tai estää paineen ulospääsyn ja korventaa siten sisältä Cry
Näitä fiiliksiä jos ei siten pääse missään tuulettamaan niin ne saattaa purkaantua arvaamattomissa paikoissa...
Toisaalta jos tietoisesti pyrin johonkin tavoitteeseen muuttuvat kivet tieltäni pullanmuruiksi Cheesy

Kun aina täytyy ollaa niin saamarin shanti... joissain tilanteissa sitä voisi kutsua kylmäverisyydeksi tai kylmäpäisyydeksi. Olen silsi påhjimmiltani niin empaattinen ihminen etten tietoisesti pystyisi vahingoittamaan toista. Kerran eräs näkijä sanoikin, että voima ja herkkyys samassa paketissa voi olla hyvinkin hankala yhdistelmä.

Näitä tässä nyt sitten opiskellaan... crazy2
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: