Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Timotheuksen kartta.  (Luettu 23184 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #15 : 26.12.2005 20:14:09 »

Ei mutta ravuksi oot karttasi perusteella aika rankka tyyppi. En varmaan alkaisi haastamaan riitaa jos baarissa näkisin, tai mistä sitä tietää jos tarpeeks monta Plutoniumia oon kumonnu santa_rolleyes
Aloitan muuten baarien tuhoamisen tänä iltana koska olen lomalla. Jiihaa! santa_cool Tänä iltana on päästävä ottamaan matsia, uudestavuodesta puhumattakaan. santa_evil
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #16 : 27.12.2005 15:19:13 »

Nyt jumittaa liikaa, täytyy vastata myöhemmin.... idiot2
(tyypillinen kuu-kalat lause)
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #17 : 27.12.2005 20:56:19 »

Ihan yleisesti kuukaloista, ettei niillä ole tapana ilmaista mitään suoraan. Välttelevät asioiden sanomista ääneen. Olisko siinä kritiikin pelko taustalla kummittelemassa tai jotain siihen suuntaan. santa_rolleyes
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #18 : 27.12.2005 21:24:03 »

Ihan yleisesti kuukaloista, ettei niillä ole tapana ilmaista mitään suoraan. Välttelevät asioiden sanomista ääneen. Olisko siinä kritiikin pelko taustalla kummittelemassa tai jotain siihen suuntaan. santa_rolleyes

Tjaa...mietin tuota omalla kohdallani...  santa_undecided
Itsellä tuntuisi olevan ainakin sellainen ajatus joskus takana, jos en jotain suoraan ilmaise, että koen joidenkin asioiden olevan niin henk kohtaisia ja joskus jopa sellaisia, ettei toinen osapuoli ehkä edes tiedosta kaikkea itsestään...eli halu olla loukkaamatta toista taikka jotenkin vain halua olla 'hienotunteinen', olla tunkeutumatta toisen yksityisalueille tms.  santa_rolleyes
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #19 : 27.12.2005 21:36:24 »

Mirjam...

Kaunistelet. santa_evil
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #20 : 27.12.2005 21:40:27 »

Kokemuksesta sanon (isä ja muutama kaveri), että kuukaloilla voi mennä hyvinkin kauan ennenkuin ne sanovat suoraan mielipiteensä mutta sitä ennen toinen osapuoli voi jo aavistaa että kuukala tietää tai on havainnut jotakin oleellista jota se ei vaan sano ääneen. Ja se vasta on kiusallista, ei totuus itse. santa_embarassed
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #21 : 27.12.2005 21:50:19 »

Mirjam...
Kaunistelet. santa_evil

 santa_grin Voipi olla....  santa_wink
Eihän sitä halua kelleen kokemuksia, että tuntee itsensä tyhmäksi...  santa_rolleyes
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #22 : 27.12.2005 21:53:59 »

toinen osapuoli voi jo aavistaa että kuukala tietää tai on havainnut jotakin oleellista jota se ei vaan sano ääneen. Ja se vasta on kiusallista, ei totuus itse. santa_embarassed

Totta...Itse kuitenkin olen aina 'vaatimassa' muilta, että puhutaan suoraan ja rehellisesti, vaikka tekisi kipiää...Koen tuollaisen hymistelyn ja 'salassa pidon' juuri toisaalta itsen ylentämisenä, taikka sellaisena, että ei luota toiseen voimaan ja pärjäävyyteen...
Oppimisen paikka itsellä...tosiaan...Kiitosta vain kovasti...taisinpa oivaltaa jotain itsestäni....ymmärrän nyt niitäkin paremmin, joilta aina vaadin suoraa puhetta ja tekoja ja rehellisyyttä....ja toivottavasti kasvan itse tuossa asiassa... santa_embarassed
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #23 : 27.12.2005 22:16:12 »

Salailu on hyvin kryptistä! santa_grin Itse en ole laisinkaan tottunut rehellisyyteen (ainakaan muiden taholta) enkä sitä myöskään odota, joten shokkina se usein tuleekin (yritän urhoollisesti esittää ettei tule.) Valehtelemaan mua kyllä ei saa, en nimittäin osaa. Liioitella js vähätellä kyllä osaan. Normaalisti olenkin mölyt mahassa-tyyppi paitsi silloin kun tekee mieli rikkoa tabuja (mielipuuhaa.) Jos mää näen asian ytimeen niin kyllä mä sanon sen paitsi jos arvelen siitä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. (Ja suurimman osan ajasta arvelut menevät täysin päin honkia, mutta oh well.)
Jotkut pitää meikäläistä mystisenä ja kysyvät säännöllisesti, mitä ylipäänsä milloinkin ajattelen (koska en puhu mitään, sillä jos puhuisin, käskisivät olemaan hiljaa. Siksi puolet ajasta hohotan ja hoilaan esimerkiksi Rammsteinia.)  santa_rolleyes

Olinko mä jossain? Unohdin. santa_sad
« Viimeksi muokattu: 27.12.2005 22:22:55 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #24 : 27.12.2005 22:18:57 »

Pelottavan yhdenmukaista ajattelua ja kokemusta kanssasi, siis tuon edellä kirjoittamasi tekstin osalta... santa_shocked Itsekin tuon olisin voinut kirjoittaa.... santa_angry  santa_undecided  santa_wink
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #25 : 27.12.2005 22:26:07 »

Mitä, sinäkin lauleskelet Rammsteinia? Juku, meidän pitäisi mennä joskus hevikaraokeen! santa_cool
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #26 : 27.12.2005 22:35:49 »

santa_grin No tarkkanäköisenä huomasit juuri sen, minkä osalta yhdenmukaisuus ei pitänyt paikkaansa...vaikka tiedä sitä vaikka hyräilisinkin..en nimittäin kovinkan paljoa nimiin kiinnitä huomiota..kunhan laulelen..lähinnä viheltelen... santa_rolleyes
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #27 : 27.12.2005 22:39:38 »

Viheltelet? Niin minäkin! santa_evil Äitee on aina sillai että "Ei tää oo mikään metsä!" kun se luulee että yritän imitoida sinitiaista vaikka kyseessä olisi Rammsteinin mestarillinen Wut will nicht sterben tai BeeGeesiä. Niinpä menen aina mahdollisimman julkiselle paikalle viheltelemään niin ihmiset ainakin tietävät mun olevan täysin normaalilla tavalla seonnut. santa_undecided
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #28 : 27.12.2005 22:49:57 »

Sallittu hulluus on kyllä melkoisen tylsää....  santa_rolleyes
Autossa viheltely menee rajoilla...koska sen fyysisesti vain näkyvä muoto, voi näyttää oudolle...voi luulla ihan muuta...eikä sinitiaiseksi ainakaan voi luulla....
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #29 : 27.12.2005 22:53:30 »

Sallittu hulluus on kyllä melkoisen tylsää....  santa_rolleyes

Tosi on. Sillä ei pääse edes putkaan. santa_sad
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: