Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jyrki Katainen  (Luettu 39330 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #45 : 29.01.2014 23:35:26 »


Vankkana kokkarina täytynee suorittaa metavastaus tähän ketjuun, jotta tuo
pahaenteisen oloinen 7777 muuttuu edes hieman vähemmän ominöösiksi!

 Shocked
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #46 : 05.04.2014 21:43:09 »

http://yle.fi/uutiset/katainen_jattaa_kotimaan_politiikan__en_ole_ehdolla_oikeastaan_yhtaan_missaan/7175946

Erikoista touhua, kai sillä on joku muu paikka jo varattuna. Omituista johtajuutta lähteä kertomatta kunnon syytä.

Katainen 9:15
Mä oon näitten vuosien aikana kasvanu ihmisenä aiva, aivan v-valtavasti - en osaa ees sanoa, että onko saldo miinuksella vai plussalla, mutta muuttunu mä oon.

Omaan korvaan lauseen alku kuulostaa ulkoaopetellulta (tottakai kun puhe on kyseessä Wink) ja rivien välistä voi löytää muita totuuksia. Ja vitsihän tuo siis oli, heh heh. Rakkautta ja tsemppiä kuitenkin hänelle jatkoon ja toivoisin kyllä itsekin eettistä ja myötätuntoista muutosta kokoomukseen. Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #47 : 05.04.2014 22:21:59 »


Katainen sanoi haluavansa toisenlaisen elämän. En ihmettele yhtään.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #48 : 06.04.2014 11:26:07 »


Katainen sanoi haluavansa toisenlaisen elämän. En ihmettele yhtään.

Käteinen (sijoittajien lempinimi Jyrkille mutta ei loiville...) jättää mm. Pluton pahasti
karrelle nakertaman Suomi-laivan, joka on vaarassa kokea Titanicin kohtalon?

 :Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #49 : 06.04.2014 11:37:49 »

isommissa myllerryksissä. Aurinkokeskeistä karttaa kun katsoo

Mikäli tarkoitat sitä mitä luulen sinun tarkoittavan, tulee vähän mieleen ns. Prokrusteen vuode,
eli, tässä tapauksessa, astrofaktat väkerretään tukemaan omaa tulkintaa valitsemalla tilanteen mukaan opportunistisesti
joku sellainen astrometodi, joka antaa "parhaan tuloksen"??

 Shocked
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 06.04.2014 13:21:08 »

Retro-Marsin transiitteja..
Ensin yhytti Kataisen  aurinko merkurius vaaka yhtymän, joka on kvinkunssissa Suomen proge  aurinko merkurius kalat yhtymään (proge uusikuukin siellä Suomella..loppu loppu)
Kataisen  aurinko merkurius yhtymässä  on myös Sisuphus, jonka rangaistuksena oli vierittää kiveä mäkeä ylös uudestaan ja uudestaan..rankkaa rankkaa, eikä niin tuottavaa vissiin.. :Smiley
Nyt tr retro- mars 19  vaaka aspect_tri Kataisen  mars vesimies
Eilen tr  venus aspect_con Kataisen Pholus rx  29 vesimies...brings you to your limits..
kiitos riittää tätä sorttia, käännekohta, ei Venus-kivaa enää, yhteisöllinen osuus tehty?
tr Venus on myös yhyttänyt viime aikoina Kataisen yläsolmun ja sen  mars vesimies :n.
Mitä elämältään tahtoo, mietteitä solmulla ?
tr  uranus oinas aspect_con Kataisen  chiron rx 11  oinas,
vapautta kaipaa hän "kärsimyksiinsä"?
tr  saturnus rx 22  skorpioni aspect_con Kataisen Minerva (jälkiviisas, tai viisas )
ja Narcissus, onko aika aatella, onko väärin aatella ittiään, vai peräti viisasta, ja vetäytyä yhteiskunnallisesta velvoitteesta,
työn raskaan raatajan, aikansa kutakin sano Saturnus retrotessaan.. angel
Loppuviikosta tr  kuu kulki Kaksosissa ajoittaen  aspect_opp jupiter neptunus  jousimies poliittisen metsästäjä-yhtymän,
ja olihan siinä oivalluksenkin poikanen, tr  kuu kaksoset aspect_con Kataisen  pallas rx 4  kaksoset.

Että ei kaikkee tartte tosiaankaan pistää  pluto  aspect_squ uranus piikkiin.. coolsmiley

« Viimeksi muokattu: 06.04.2014 13:24:51 kirjoittanut nikki » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 06.04.2014 14:40:02 »

Kataisen haastattelu justika radiossa.
Mielestäni aika osuva ilmaisu  aurinko merkurius Sisyphus  vaaka yhtymälle:
Ei työ tekemällä lopu.

Sisyphus nyt 18  vesimies, tulee yhtymään Kataisen  mars 19  vesimies

http://3.bp.blogspot.com/-DzZyZusTUKQ/UY1BUm-2dXI/AAAAAAAAZr4/oYKzRPbNEW8/s1600/sisyphus-happy.jpg
« Viimeksi muokattu: 06.04.2014 14:43:47 kirjoittanut nikki » tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #52 : 06.04.2014 19:31:00 »

isommissa myllerryksissä. Aurinkokeskeistä karttaa kun katsoo

Mikäli tarkoitat sitä mitä luulen sinun tarkoittavan, tulee vähän mieleen ns. Prokrusteen vuode,
eli, tässä tapauksessa, astrofaktat väkerretään tukemaan omaa tulkintaa valitsemalla tilanteen mukaan opportunistisesti
joku sellainen astrometodi, joka antaa "parhaan tuloksen"??

 Shocked
En tiedä mitä ajattelet minun ajattelevan, mutta faktoja on tässä asiassa ainakin kaksi. Uusia vaaleja ei tule eli tavallaan hallitus ei kaatunut eli olin väärässä, mutta niitä isoja myllerryksiäkään ei ole toisaalta nähty. Toinen fakta on se, että Kataisen kartalla  saturnus nyt sattui siirtymään keskitaivaalle ja 10. huoneeseen. Transiittina se on hyvin mielenkiintoinen aina eikä siinä ole kirsikanpoimintaa mukana. Sattuipahan vain tapahtumaan aikana, jolloin taustalla vaikuttaa  uranus  aspect_squ  pluto. Ja nikki on ihan oikeassa, kun muistuttaa, että ei kaikkea voi laittaa yhden transiitin piikkiin. Ei pelkkä  saturnus  keskitaivas tietenkään yksin saa asioita tapahtumaan, vaikka onkin transiittina sieltä painavimmasta päästä.

Mutta mitkä olivatkaan ne minun tarkoittamani isot myllerrykset?  Cool

   
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: