Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jyrki Katainen  (Luettu 39328 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 22.03.2007 00:43:15 »

kellonaikaa en tiedä,tein kartan klo 12.00 perusteella,
 askendentti jousimies olisi tuolloin, jupiter neptunus
yhtymällä vieläpä,
jossain haastattelussa Katainen sanoi nauttivansa metsästyksestä,
sopisi jousimiehen samoiluun metsässä,
metsästysharrastukseen sopii myös  ceres leijona mielestäni,
saalistaja,juoksee ruokansa perässä,
ja tuo neptunus  askendentti.lla jotenkin kuvaisi hänen suuria silmiään?
 neptunus jupiter yhtymä  jousimies:ssä voipi antaa liian suurellisia haaveita toteutettavaksi,hänhän voisi olla melkeinpä liberaali ( neptunus jupiter aspect_sex vesta vesimies)
asioille vihkiytyminen onnistuu,velvollisuudet hoidetaan,
pidän vesimiestä loppujen lopuksi vastuullisena järki-ihmisenä,
liiankin vastuuntuntoisena, mars vesimies myös hällä,
tuon yhtymän vastapäätä on kartan tarkin aspekti,
 jupiter aspect_opp saturnus kaksoset,
ehkäpä tästä kuvastuu sekä se poikamaisuus kuin myös sitten se
"back to earth" tuolla pilvilinnoista,
hälle olisi onnenomiaan avustajaksi kaksostyyppi,kommentoimaan,
konkretisoimaan ja tietoa hakemaan,
kaksosien merkurius edustaa tietoa ja välineitä,jupiter päämääriä ja tavoitteita, saturnus kaksoset antaa hälle hyvinkin raamit ideoille,
kyvyn tehdä niistä konkreettisia,mikäli tuon opposition osaapi edes alitajuisesti tiedostaa,
molemmat planeetat  jupiter ja  saturnus ovat mukana kahdessakin mahdollisuuksien kolmiossa,toisessa 0 asteinen  pluto vaaka
( pluto vieraalla maalla vaa assa) ja toisessa  chiron oinas,
sanoisin että aika pitkälle onnistunutta vaistonvaraista toimintaa,
varmaan erinomainen metsästäjäkin,
tuo jupiter-saturnus-akseli (vaikkei  askendentti-dc olisikaan)
pitää hänet tasapainossa,ei liikaa eikä liian vähän,
silti positiivinen ulospäin suuntautunut avoin asenne,
tuosta
aurinkomerkistä,siitä voisi katsoa sisäpiirin järjestyksen,mitä se kertoo, aurinko merkurius : vaaka: venus skorpioni,
ei reagoi heti tunteella,itseasiassa arvomaailmansa voipi ollakin muilta
piilossa,
ja
"vahva jupiter tai jousimies kartalla tuottavat sankarimyyttejä"
eikös vaalivoitto edesauta tätä?
ja
tuo huomio että henkilö "närästää" varsinkin kun löytyy tarttumapintaa,
minuakin,
tajusin että kadehdin hänen rohkeuttaan näyttää  kuu leijona:a,
vaikka se on tuolla  askendentti:lla osuu muistaakseni vielä 8
huoneeseen kuten minulla,
ehkäpä  pluto vaaka pistää konseptit sekaisin,
ja
tais ainut maata edustava olla  juno neitsyt,
noilla yhdistelmillä kaipaakin jo tarkkaa parisielua,
muuten,
lanttunsa leikkaa ja sanat soljuu sukkelaan, pallas kaksoset,
tai no,rajoittaako saturnus vieressä,tahdikkuutta?
että juuppiter-immeisenä paremminkin häntä pidän,
mutten äänestäisi silti..kartta karttana
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #16 : 26.03.2007 11:59:49 »

Hahhaa, Kataisen kartta kiinnostaa ihan "kuriositeettina" sillä onhan tuo hra minua vain 12 päivää nuorempi  :Smiley ja kartassa siten paljon yhteistä. Tunnen kaksi muuta lokakuun -71 alkupuolen Vaakaa henkilökohtaisesti ja meille kaikille yhteisenä tekijänä voisi olla jonkinlainen "harmittomuus", myötäsukaisuus ja pyrkimys olla sanomatta mitään loukkaavaa, suomeksi siis tahdikkuus/hienotunteisuus. Tämä voidaan tietysti tulkita lipevyydeksi tai mielistelyksi, mutta takaan, että tarvittaessa löytyy kanttia rehelliseen mielipiteiden ulostuontiin   :Smiley

Surettaa kovasti ketjun alkupään Vaaka-mollaus, mitä, ainakin minun tuntemani Vaaka-miehet ovat pääsääntöisesti oikein mukavia, eivät lipeviä vaikkakin supliikiltaan ja ulosanniltaan "kaunopuheisia"  Grin!!! Ja mitä tuohon "sliipattuna" olemiseen tulee, luulisin siihen vaikuttavan ennemminkin nousumerkin. Itse kun en kovasta  vaaka-painotteisuudesta huolimatta ole lainkaan sliipattu  Wink  askendentti rapu )
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 26.03.2007 19:09:25 »

Hahhaa, Kataisen kartta kiinnostaa ihan "kuriositeettina" sillä onhan tuo hra minua vain 12 päivää nuorempi  :Smiley ja kartassa siten paljon yhteistä. Tunnen kaksi muuta lokakuun -71 alkupuolen Vaakaa henkilökohtaisesti ja meille kaikille yhteisenä tekijänä voisi olla jonkinlainen "harmittomuus", myötäsukaisuus ja pyrkimys olla sanomatta mitään loukkaavaa, suomeksi siis tahdikkuus/hienotunteisuus. Tämä voidaan tietysti tulkita lipevyydeksi tai mielistelyksi, mutta takaan, että tarvittaessa löytyy kanttia rehelliseen mielipiteiden ulostuontiin   :Smiley

Tämä kyllä totta. Kataisessa on jotain hyvin samaa
oman  vaaka-mieheni kanssa kun kuuntelee tapaa puhua
ja ottaa huomioon kaikki ihmiset tasapuolisesti, tahdikkaasti
ja erittäin kohteliaasti. Smiley

Vaaka-miehet taitavat olla oikeita unelma-vävyjä. Grin

Olen kyllä tietoinen, että hyvät tavat ja korrekti käytös
välillä suomalaisessa kulttuurissa tuomitaan ylimielisyydeksi
ja lipevyydeksi, mutta olen yleensä sen laittanut arvostelijan itsensä
sivistystason ja kotikasvatuksen piikkiin. Wink


Surettaa kovasti ketjun alkupään Vaaka-mollaus, mitä, ainakin minun tuntemani Vaaka-miehet ovat pääsääntöisesti oikein mukavia, eivät lipeviä vaikkakin supliikiltaan ja ulosanniltaan "kaunopuheisia"  Grin!!! Ja mitä tuohon "sliipattuna" olemiseen tulee, luulisin siihen vaikuttavan ennemminkin nousumerkin. Itse kun en kovasta  vaaka-painotteisuudesta huolimatta ole lainkaan sliipattu  Wink  askendentti rapu )

Samaa mieltä. Smiley
Minä en tunne ainuttakaan epämiellyttävää vaaka-ihmistä vielä,
lienkö sitten onnekas
vai onko facta vain niin, että Vaa'at ovat mukavia? Wink

Sliipattu tai ei (Itävaltalaisiin miehiin verrattuna
Katainen on varsin tavallisen siisti ilman mitään erikoisuuksia),

niin väitän, että jos Jyrki Katainen pyytäisi yhdenkin
astrolaisen arvostelijansa kahville/illalliselle,
niin tuskinpa heistä kukaan kieltäytyy..
- Ainakaan syyllä, että olet Vaaka, lipevä, ylimielinen ja sliipattu. Grin
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #18 : 26.03.2007 20:04:13 »

Ehhei ikuna mun tyyppinen mies  2funny vaikka Vaaka-miehistä tykkäänkin   Kiss Vaakamies mun makuun, esim. Markus Fagervall, Ruotsin Idolsin viimevuoden voittaja ( ulkonäkönsä puolesta ja upean lauluäänen siis)
Ihan liika tavallisen näkönen mies tää Katainen, joita on Suomi pullollaan..Mutta huono juttuhan se olis jos kaikilla olis sama maku  Wink

                         Cheesy  Oinas73




tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #19 : 26.03.2007 20:25:21 »

Lainaus käyttäjältä: Pallaskissa
..ainakin minun tuntemani Vaaka-miehet ovat pääsääntöisesti oikein mukavia, eivät lipeviä vaikkakin supliikiltaan ja ulosanniltaan "kaunopuheisia"

Samaa mieltä. Tuli muuten mieleeni nuo Formulan vaakamösjööt, Häkkinen ja Räikkönen. Ovat kotonaan isoilla areenoilla ja usein hyväntuulisina. Räikkösen ulosanti ei kyllä ole kovinkaan esteettinen kokemus korville  2funny

Toit Pallaskissa mielenkiintoisen vastakkainasettelun tuossa esille, toiselle hienotunteisuus merkitsee/tarkoittaa tosiaan lipevyyttä. Jousimiesystäväni ei siedä vaakavaikutusta juuri ollenkaan, kokee sen kaksinaamaisena valehteluna, ja oman edun tavoitteluna. Oma marsvaakani taasen houkuttaa tahdikkaaseen käytökseen, ja ymmärrän hyvinkin sopuisuuden edut. Itselleni ja ympäristölle.

Katsontavinkkeliasioita...

Katainen ei kyllä uppoa yhtään Tongue
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #20 : 27.03.2007 18:07:31 »

Surettaa kovasti ketjun alkupään Vaaka-mollaus, mitä, ainakin minun tuntemani Vaaka-miehet ovat pääsääntöisesti oikein mukavia, eivät lipeviä vaikkakin supliikiltaan ja ulosanniltaan "kaunopuheisia"  Grin!!!

Niin ja tuo Vaaka-mollaus siis oli ilmeisesti lähtöisin minun näppikseltäni, joten mainittakoon nyt vielä, että mullahan on omalla kartallani erityisen voimakkaat Vaaka-vaikutteet. Voisi jopa katsoa, että se on hallitseva merkkini. Tyttäreni taas on aurinkomerkiltään Vaaka ja muitakin aikanaan tärkeitä ja rakkaita Vaaka-ihmisiä on elämässäni ollut; mm ala-aste aikainen paras ystäväni ja teinivuosieni eräs hyvä miespuolinen ystäväni/rakastettuni. Näissä elämäni vaakatyypeissä olen toki myös ihaillut monia asioita, kuten vaikkapa just tuota diplomaattisuutta ja hyvää tyylitajua. Kolikolla on kuitenkin aina toinenkin puoli; kun diplomaattisuus viedään liian pitkälle, siitä tulee kaksinaamaisuutta, tyylikkyydestä mauttomuutta, kaunopuheisuudesta sanojen tyhjää helinää jne jne. Ja Katainen nimenomaan on malliesimerkki siitä, kun periaatteessa hienot ja ihailtavat piirteet ihmisessä on viety liian pitkälle.

Mä niin kaipaan aina sitä, että ihmisessä ois myös jotain särmää ja rosoisuutta -niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Sellainen tietty epätäydellisyys vaan tekee kaikesta ja kaikista niin paljon mielenkiintoisempaa ja koskettavampaa, aidompaa. Jos ihminen on sanoissaan ja olemuksessaan aina liian viimeistellyn ja harkitun oloinen, vaikutelma jää herkästi kovin pintapuoliseksi ja persoonattomaksi.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 27.03.2007 18:32:27 »

Ehkäpä Katja-Q sinä olet vain niin tottunut ainaiseen
diplomaattisuuteen ja hyvään käytökseen (onnen tyttö!),
että tykkäät kokea vähän muutakin..? Grin

Ymmärän sinänsä tuon, koska itse en muuta haluakaan
kuin tasaisia, tasapainoisia, kauniita ja diplomaattisia
ja ongelmattomia ihmisiä ympärilleni. :Smiley

Hyi, hyi, pois, pois kaikki muut..! police

Minun taistelut on nimittäin taisteltu, enkä niitä kaipaa sen enempää
ja aion viettää "sotaveteraani"-päiväni lokoisasti. :Smiley  Cool Grin
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #22 : 27.03.2007 19:00:08 »

Ehkäpä Katja-Q sinä olet vain niin tottunut ainaiseen
diplomaattisuuteen ja hyvään käytökseen (onnen tyttö!),
että tykkäät kokea vähän muutakin..? Grin

Kaikkea muuta kuule, kaikkea muuta. Se taitaa olla pikemminkin niin päin, että en tunnekaan itseäni kovin kotoisaksi kovin siloitellussa seurassa ja ympäristössä, kun en ole sellaiseen tottunut. Kavahdan ihan automaattisestikin kaikkea vähänkin herraskaista ja hienostelevaa ja syyllistyn ehkä turhankin herkästi pitämään kaikkea sellaista vähän teennäisenä, koska se on jotain itselleni niin vierasta.

Mehän tapaamme pelätä kaikkea mitä emme tunne ja vihata kaikkea, mitä pelkäämme...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 27.03.2007 20:22:10 »

Olen mielettömän diplomaattinen!     askendentti vaaka

Niin halutessani!

Mutta sitten oli ne muut leikit!      merkurius skorpioni
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #24 : 27.03.2007 21:24:25 »

Lainaus käyttäjältä: Katja-Q
Lainaus käyttäjältä: Pallaskissa
Surettaa kovasti ketjun alkupään Vaaka-mollaus, mitä, ainakin minun tuntemani Vaaka-miehet ovat pääsääntöisesti oikein mukavia, eivät lipeviä vaikkakin supliikiltaan ja ulosanniltaan "kaunopuheisia"  Grin!!!

Niin ja tuo Vaaka-mollaus siis oli ilmeisesti lähtöisin minun näppikseltäni, joten mainittakoon nyt vielä, että mullahan on omalla kartallani erityisen voimakkaat Vaaka-vaikutteet.

Ei, ei, Katja-Q "en minä ollut siellä ja oli siellä muitakin"  Wink, ns. vaakavastaisuutta oli useammassakin viestissä. None taken! En ottanut hlö- eli persoonakohtaisesti siis Smiley

Synapsi viestissään osuvasti ilmaisi, että asiat voidaan vaakamaisesti tulkita kahdesta eri näkövinkkelistä  :Smiley Toisen kauniit käytöstavat ovat toisen lipevyyttä. Vrt. poskisuudelmat tai kädellesuutelu...


Hra Katainen ei kuulu myöskään omiin suosikkeihini, mikä tässä mainittakoon ja NIMENOMAAN ei poliittiselta katsantokannaltaan.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 28.03.2007 11:06:42 »

jos Kataisesta leivotaan valtionvarainministeri,
näkeekö hän samoillessaan metsän puilta,
vai käyttääkö heti kovapanosammuntaa saaliin nähdessään?
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #26 : 13.04.2007 00:30:04 »

"Olen kyllä tietoinen, että hyvät tavat ja korrekti käytös
välillä suomalaisessa kulttuurissa tuomitaan ylimielisyydeksi
ja lipevyydeksi, mutta olen yleensä sen laittanut arvostelijan itsensä
sivistystason ja kotikasvatuksen piikkiin."

minä siis olen tyhmä ja kotikasvatus on metästä kun en pidä Kataisen hyvästä tavasta ja korrektista käytöksestä??  Shocked  Wink Kuulkaas kyllä työ tuutte huomaamaan että tää tyyppi on kaikkea muuta kuin hyvä käytöksinen.... Olkoon kartta millainen tahansa.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 13.04.2007 10:18:19 »

Kuulkaas kyllä työ tuutte huomaamaan että tää tyyppi on kaikkea muuta kuin hyvä käytöksinen.... Olkoon kartta millainen tahansa.

Hei Satu; mä muistan tämän!  Wink Katsotaan millainen visionääri oikein olet! Joku Kataisessa nimittäin on sellaista, että uskon, että jos häntä oikein ärsytettäisi, niin hän voisi menettää malttinsa tyystin.. :Smiley Nähtäväksi jää siis miten kestää paineet tulevassa virassaan, oli se mikä hyvänsä.

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #28 : 13.04.2007 13:30:16 »

Poikaselta näyttää ja aika poikanen vielä onkin Smiley

 Smiley Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #29 : 13.04.2007 18:52:52 »

Minuunkaan ei vetoa Kataisen tyyppi. Ei vaan iske tulta missään mittakaavassa.  (onneksi meitä ihmisiä on erilaisia).
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: