Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jyrki Katainen  (Luettu 39324 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« Vastaus #30 : 06.05.2007 15:29:31 »

Harmi, etten huomannut tätä aihetta aikaisemmin, kun sattumalta pitkästä aikaa eilen vasta tulin tänne käymään ja nyt taas täällä tänään. Kumpa kaikki poliitikot olisivat samanlaisia. Hän on mielestäni äärimmäisen kiehtova persoona. Ihannemieheni, voisin sanoa. Harmi että on naimisissa. Wink Ongelmia voi tulla siinä, että olen liian tyhmä hänelle...niin älykkäitä juttuja hän välillä juttelee, että en ihan ymmärrä kaikkea. :Smiley idiot2

Katainen on saanut minut Kokoomuksen puolelle! Ennen olin vasemmisto-ihminen. Mutta Katainen totisesti näyttää, miten tyhmä esim. Heinäluoma on. Tai Korhonen. Ja minusta on aivan ihanaa, kun hän hymyilee! Se saa minutkin hymyilemään. Ei voi sanoa, että suomalaiset poliitikkomiehet hymyilisivät juuri lainkaan, mutta Jyrki hymyilee senkin edestä...sitä on niin miellyttävä katsoa.

Lainaus
Lisäksi vielä melkoinen sovinisti, vaikka tuskin koskaan edes itselleen sitä suostuisi myöntämään.
Katja-Q, sinäkö tämän älyttömyyden sanoit? Et tainnut seurata lainkaan vaalikeskusteluja? Hän ajoi niin vahvasti tasa-arvotupoa ja naisten oikeuksia kuin mies vain voi ajaa.

Katainen on myös erinomainen väittelijä. Hän ei koskaan ns. lyö vyön alle, vaan keskustelee sivistyneesti. Hänellä vain ei taida olla tasoisiaan väittelykumppaneita.

Tällaista tietoa löysin Jyrkistä joskus netistä, ei ole vain osoitetta ylhäällä...

Motto: Me uskomme tähän tuotteeseen. - Kansanedustaja Jyri Häkämies Jyrki Kataisesta (Apu 11.6.2004)

Aurinko: Vaaka (Auringon ja Uranuksen yhtymä)
Nuorempana poikkesin valtavirrasta selvästi. Kyllä siitä ilkuttiin, mutta hyväntahtoisesti. En ole koskaan luonut pukeutumisellani tiettyä imagoa. Pukeutuminen on luonteenpiirteisiin kuuluvia asioita. - Jyrki Katainen Hesarin haastattelussa 12.6.2004 pukeutumisestaan (kauluspaitoja, pikkutakkeja ja pukuja lukiosta asti)

Kuu: Leijona
Taidan uskaltautua julkisesti haastamaan itseni: joka vuosi yksi maraton. - Jyrki Katainen 9.6.2004

Merkurius: Vaaka (Auringon ja Merkuriuksen yhtymä)
Aina pitää olla keskustelukumppaneita, mutta ei kuppikuntia.

Venus: Skorpioni
He halusivat tukea arvoporvaria, joka ei välttämättä ole kokoomuslainen pelkästään taloudellisista syistä. - Jyrki Katainen häntä tukeneista vanhemmista naisista

Mars: Vesimies
Se ei ole tietenkään vakavaa, mutta se on mukavaa. - Jyrki Katainen kuntoilusta

Jupiter: Jousimies (Jupiter oppositiossa Saturnukseen)
Suvaitsevaisuus ja moniarvoisuus ovat minulle keskeisiä arvoja.

Saturnus: Kaksoset (Saturnus oppositiossa Jupiter-Neptunukseen)
Moni sanoo, että olen saanut nuorena hirveän paljon. En koe saaneeni vaan joutuneeni tekemään työtä. Korkeintaan Luojalta olen saanut sen, minkä olen häneltä saanut.

Uranus: Vaaka
Nautin komiikasta valtavasti, ja imitaatio on yksi komiikan muoto. Pikkuisesti olen sitä harjoitellut... - Jyrki Katainen tv:ssä 9.6.04

Neptunus: Jousimies
Minulla on kaksi Suomen pystykorvaa, joiden kanssa syksyisin luonnossa liikumme. Luonnon oma elämä siinä kiehtoo. Kun istuu kymmenen minuuttia kannon nokassa tai järven rannalla ja huomaa, että maailma pyörii ilman minunkin puhelinsoittojani, se on ihan terve kokemus. - Jyrki Katainen tv 1:ssä 9.6.04

Pluto: Vaaka
Olen pyrkinyt viestittämään, että älkää odottako yhden yön ihmettä eikä pikavoittoja.

Jyrki Katainen, Kokoomuksen puheenjohtaja 5.6.2004 alkaen, on syntynyt 14.10.1971 Siilinjärvellä
« Viimeksi muokattu: 25.11.2010 21:00:58 kirjoittanut Fiona » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 06.05.2007 17:56:05 »

Minä kanssa mietin, että mistä ihmeestä Katja Q "tietää"
kertoa, että Katainen olisi sovinisti..? idiot2

Hänhän on naimisissa oleva pienen tyttären isä,
joka tykkää kokata.
Häntä ei käsittääkseni paljon näy Sedun paikoissa,
joissa voisi tuota sovinistisuuttaan näytellä,
mutta mistäs minä voin tietää, olen jo ulkona piireistä
kun asun täällä Wienissä.

Olisi kiva kuulla Katja Q:n mielipide
Ilkka Kanervasta ja kumppaneista..  Grin 2funny
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #32 : 25.08.2007 21:57:21 »

Haluaisin jatkaa keskustelua kyseisestä herrasta...niin mielenkiintoinen kun minusta on. Olisiko siis mitään keskustelun "avausta" kellään...?  Wink Tongue smitten
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #33 : 27.08.2007 13:04:46 »

Mietin tässä, että jospa kysyisi Kataiselta itseltään tuota syntymäkellonaikaa. Tuskin se mikään valtiosalaisuus on.  2funny   Sitten voisimme porukalla ennustella mitä tuleman pitää.   coolsmiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #34 : 01.09.2007 19:13:52 »

Mietin tässä, että jospa kysyisi Kataiselta itseltään tuota syntymäkellonaikaa. Tuskin se mikään valtiosalaisuus on.  2funny   Sitten voisimme porukalla ennustella mitä tuleman pitää.   coolsmiley

Niinpä...!  laugh Jos joku kehtaa kysyä, niin osoite on:... jyrki.katainen@eduskunta.fiSmiley
tallennettu
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #35 : 31.07.2010 20:28:20 »

Eksyin tänne etsimään Kataisen karttaa, kun alkaa pistää niiin vihaksi hänen todellisen työn teettäminen toisilla ja sokeus...rrrkele... Aihe on taas ajankohtainen, kun valtion budjettia mietitään.

Minä olen kärsivällinen ihminen, mutta NYT on homma pian jo niin pitkällä, ettei tee mieli välittää yhtään mistään. Ei todellakaan ole motivaatiota tehdä työtä, kun homma ei toimi reilulla tavalla. Olen niin raivona, että jos voisin nähdä hänet livenä, ei diplomaattista käytöstä heruisi ollenkaan. 

Jatkan kartan metsästystä. Pärjäilkää ystävät!
tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #36 : 02.04.2011 21:02:42 »

Herttaleijaa hyvät ihmiset, eihän Jyrkissä ole mitään lipevää. Ei siitä Baby facesta saa äijää tekemälläkään, kaverihan on saman näköinen varmaan saunassakin. Ja hyvät ihmiset, kyllä tuolla tasolla täytyy pukeutua! Ja jos osaa käyttää aivojaan ja puhelahjojaan, onko se Kataisen syy?
Menkää itse samalle tasolle ja koittakaa miellyttää kaikkia.. Wink
tallennettu

Indico
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #37 : 07.04.2011 17:02:31 »

Indigolta lainaus; Menkää itse samalle tasolle ja koittakaa miellyttää kaikkia.
Siinäpä se kun Vaaka haluaa mielyttää kaikkia, niin ne lupaukset tahtovat unohtua, ja onhan hänkin ryhtynyt kuoroon: en muista.
Mielenkiintoisia aikoja, pianhan se selviää miten maa makaa, mutta eipä tuo hyvälle näytä tickedoff

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #38 : 24.05.2011 18:06:11 »

noh sitähän se tiesi kun pari vuotta sitten kirjoittelin että tullaan huomaamaan että minkälainen meitin Jykä todella on  Wink

kaikki menee mettään, ja voisi olla jo aihetta jo lakkoihin ja kansan nousuun  buck2
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #39 : 24.06.2011 13:27:55 »

Indigolta lainaus; Menkää itse samalle tasolle ja koittakaa miellyttää kaikkia.
Siinäpä se kun Vaaka haluaa mielyttää kaikkia, niin ne lupaukset tahtovat unohtua, ja onhan hänkin ryhtynyt kuoroon: en muista.
Mielenkiintoisia aikoja, pianhan se selviää miten maa makaa, mutta eipä tuo hyvälle näytä tickedoff

 Wink  Mateve

Noh, Suomen kartallahan taitaa olla mm. tr  pluto(R) in  kauris  aspect_opp rx.  pluto(R) in  rapu, joten
homma "sujuu" kai juuri niinkuin "pitääkin"?

 Shocked
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 25.06.2011 22:36:44 »

Suomen kartalla oleva tr  pluto kauris aspect_opp pluto rapu viittaa paremminkin maan rikkauksiin, pääomiin ja omavaraisuuteen 8 / 2 huoneissa eikä niinkään suoraan politiikkaan.
Pohjavesivarannot et mineraalit, jotka muitakin maita kiinnostavat.
Pitäs kattoo mitenkä tää oppositio mallaa valtionvarainministerille, jotta mitenkä ja mihin vedet /rahavanat  virtaavat..
Aurinko yhtyy näin juhannuksen aikoihin aina Suomen Plutoon Ravussa.
Siksiköhän meillä on aina vetisen rikas juhannus?
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #41 : 27.08.2012 18:22:23 »

toi puinen käsinukkemies... (tulee mulle mieleen)...on syntynyt klo 13.30 siilinjärvellä. (14.10.71)....eli on siis se nousuJouskari....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #42 : 22.11.2012 20:58:27 »

Suurkiitos suski  smitten Vähän myöhässä tulee kiitos, mutta en ole jaksanut - siis ehtinyt paneutua aiheeseen. Jälkiviisaana voisi todeta vaan, että olisihan se pitänyt arvata, että jousimieshän se nousumerkki on.

Aika vähän saan itse irti tästä kartasta.  aurinko  vaaka paistaa läpi - Jyrki vaikuttaa kaikin puolin miellyttävältä tai pitäisikö sanoa särmättömältä. Joskus kun eduskunnan kyselytuntia olen TV:stä katsellut, Katainen on harvemmin hermostunut tai ärähtänyt. Onhan hänellä  kuu  leijona mikä saattaa aiheuttaa ärähtelyä. Tämä asetelma voi tuoda mukanaan myös alttiutta imartelulle. Tämä yhdessä yleismukavan  aurinko - merkin kanssa saattaa olla hankala. Jossain vaiheessa kun EU:ssa neuvoteltiin, tuntui että aina sieltä tultiin takaisin ison laskun kanssa. Joutuiko Suomi Jyrkin johdolla taipumaan?

Joskus Kataista on moitittu myös alentuvasta opettajamaisuudesta, kun hän on selittänyt EU-ratkaisuja kotimaan EU-kriittisille.  jousimies on perinteinen opettajan merkki.

Proge-kartalla  aurinko on saapunut  jousimies alkuun konjunktioon  neptunus kanssa. Samalla aktivoituu myös radix-kartan  neptunus aspect_con jupiter joka on oppositiossa  saturnus. Tätä olen miettinyt, että mitä tämä voisi merkitä. Politiikan  jupiter yhdessä visioita , unelmia ja myös epärealistista häröilyä hallitsevan  neptunus kanssa. Kataisen johdolla Suomi on sitoutunut EU:uhun ja myös liittovaltiokehitykseen. Erilaisia talousfoorumeita lukemalla selviää paljonko tämä Suomelle maksaisi. Arviot mahdollisen liittovaltiokehityksen hinnasta vaihtelevat järjettömästä katastrofaaliseen. Ainakin jos mennään tulonsiirtounioniin.
    Vastapainona olevana  saturnus voisi sitten olla se kriitikko, ehkä. En osaa sanoa.

Transiiteista jännittävin Kataisen kannalta on ilman muuta marraskuussa 2013 tuleva  saturnus  aspect_con  keskitaivas. Sen jälkeen Kataisen on aika istua vihreälle EU-oksalle ( kuten luulen ) tai pudota ryminällä alas.  saturnus 10. huoneessa realisoi ja palkitsee aiemmat ponnistelut tai jos aiemmat toimet ovat herättäneet vastustusta ja laittaneet liikkeelle vastustavia voimia, ne saavuttavat Kataisen ja maksun aika tulee muodossa tai toisessa.

Marraskuussa 2013 huipentuu  uranus  aspect_squ  pluto jos tilannetta tarkastellaan aurinkokeskeiseltä kartalta. Kataisen itsensä ja hänen hallituksensa pystyssä pysyminen on riippuvainen tästä isommasta kuviosta. Ehkä silloin siirrytään tähän uuteen maailmanjärjestykseen, mitä se sitten tarkoittaakaan. Pitäisi tarkastella myös Suomen valtion karttaa ja nykyhallituksen karttaa, että saisi vinkkiä siitä mihin ollaan menossa.

Vuonna 2008 Katainen oli valtiovarainministerinä, kun pankkikriisi alkoi. Sen jälkeen ensin Vanhasen ja nyt Kataisen johdolla Suomi on velkaantunut huimasti lisää. Ajatushan oli mennä lainarahalla talousnotkahduksen yli ja maksella sitten velkoja pois, kun talous taas kasvaa. Pieleen meni mutta velat jää ja velkahan on maksettava eikös juu. Juuri sanottiin uutisissa ettei palkankorotuksiin olisi varaa moneen vuoteen. Tällä samalla jaksolla, kun Suomi on velkaantunut ovat myös julkisen sektorin palkkamenot kasvaneet enemmän kuin yksityisen sektorin, jonka veroista em. palkat maksetaan. Julkista sektoria on minkään puolueen mahdotonta lähteä supistamaan. Vaaleissa tulee varma tappio jos sille tielle lähtee. No lopulta se on varmaan IMF, mikä sanoo paljonko leikataan ja mistä.

Mielenkiintoista nähdä kuinka käy. Kataisen tulevat transiitit ja progekartta näytti äkikseltään aika mukavilta lukuun ottamatta tuota  saturnus transiittia. Veikkaan että Katainen onnistuu mukavana pyrkyrinä johonkin hyväpalkkaiseen tyhjäntoimitusvirkaan pääsemään. Meillä muilla voi taloudellisesti olla ankeampaa pysyi euro tai unioni kasassa tai ei.

http://ebolakani.blogspot.fi/2012/11/havisimme-sodan-lainasopimus-kerrallaan.html

Ebolakani jälleen kerran kertoo miten EU makaa. Pankit miljardööriomistajineen hallitsevat EU:ta. Heillä on valta ja Katainen tietää sen oikein hyvin ja pyrkii hoitamaan hänelle annetun tehtävän ja sitten aikanaan saa palkkionsa.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #43 : 07.01.2013 19:59:15 »



En myöskään ole koskaan tykännyt miehistä, jotka näyttävät liian huolitelluilta...tai siis tuolla tavalla jäykän ja asiallisen huolitelluilta, kun poliitikot yleensä -Jyrki etunenässä. Sillä on aina väritkin valittu niin kuin ois justiinsa tullut värianalyysista (ja vielä kosmetologilta, manikyyrista, parturista ja käytösneuvojalta) ja sitten jos sillä on jotain "rennompaa" (tässä yhteydessä synonyymi lähinnä solmion väreihin sointuvalle neulepaidalle) päällä, niin sekin näyttää jotenkin liian harkitulta näyttääkseen oikeasti rennolta. Hassua sinänsä, kun tietyssä mielessä itsekin aina peräänkuulutan sitä hyvää värisilmää ja huoliteltua lookia...Mutta kun sen lisäksi pitäisi vielä olla jotain muutakin; vähän jotain särmää ja persoonallisuutta ettei näytä ihan kiiltokuvalta ja hattaralta, niin kuin Jyrki.

No heh!Hauska kommentti. Cheesy Mä en tajua politiikasta muutenkaan mitään,mutta minä en taas tuota lipevyyttä ole huomannut Jyrkissä.Huoliteltu hän kylläkin on sitä en kiistä.Vaa´aksi olen aina Jyrkiä veikannut.Mutta eikös ne politiikot muutenkin käytä stylistejä?Katsokaa vaikka Jutta Urpilaista.Aikaisemmin naisen päällä oli pelkkää punaista ja nainen oli ku tulta ja tappuraa eduskunnassa puhuessaan.Nyt on esiintymistyyli ulkonäköä myöten muuttunut hillitymmäksi. Tässä Wikipediasta luin,että Jutta on syntynyt 4.8,joten leijonahan se! Olis kiva verrata niinistön,urpilaisen,kataisen ja suomen karttoja?Mitä sieltä mahtaisi löytyä?
« Viimeksi muokattu: 07.01.2013 20:03:43 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #44 : 11.11.2013 20:44:44 »

Keskiviikkona 13.11. Jyrki Katainen herää uuteen päivään tilanteessa, jossa  saturnus on nyt sitten mönkinyt lopulta 10. huoneeseen. Sadonkorjuu alkaa (sillä ehdolla että syntymäaika on tuo 13:30). Jäämme seuraamaan tilannetta. Hallituksen mahdollisesta kaatumisesta olen edelleen samaa mieltä, kuin edellisellä sivulla kirjoitin. Jos hallitus on kaatuakseen se kaatuu  uranus  aspect_squ  pluto aiheuttamissa isommissa myllerryksissä. Aurinkokeskeistä karttaa kun katsoo tuo  uranus  aspect_squ  pluto huipentuu tässä kuussa ja nyt onkin hyvä seurata mitä yritetään ajaa läpi vastustuksesta huolimatta ja mitä vastustetaan henkeen ja vereen. Mikä on kuolevaa vanhaa järjestystä ja mikä uutta. Mitkä tahot asettuvat vapauden tielle ja mitkä tätä vapautta ajavat.

Olen M.A. Numminen fani ja edelleen minua jaksaa naurattaa se, kuinka 1960-luvulla konserteissa vanhempia kuulijoita (yleensä naisia) pyörtyili, kun Numminen lauloi sukupuolivalistusoppaasta. Meidän ajassamme on myös tabuja, joista iloisesti laulaminen olisi parasta lääkettä mitä kuvitella saattaa. Seurauksena olisi jälleen pyörtyilyä. Keisarilla ei todellakaan ole vaatteita, mutta lapsi on vielä hiljaa.Vielä.

http://www.youtube.com/watch?v=G8ERBq-Jmk8

David Sylvian: Wonderful World

   
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: