Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Euroviisut!  (Luettu 34601 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« Vastaus #15 : 11.05.2007 13:16:42 »

... ne Georgian tanssijamiehet...   coolsmiley smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 11.05.2007 14:11:15 »

Nyt tiedän mikä se juttu on näissä MM ym jutuissa. Mikä kiehtoo. Maailma tulee Suomeen, eri maiden pr. Lisää tätä. Mutta HKI onkin tällaiseen kuin luotu, ETYK jne. Olympialaiset.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rusalka
Kohtuuastroilija
**

kuulkaa korpien kuiskintaa

Profiili
« Vastaus #17 : 12.05.2007 14:19:41 »

Euroviisujen kannalta on tosi hienoa että Kuu on Kaloissa. Hyväksyntää, empatiaa ja suvaitsevaisuutta. Kuu Kaloissa on myös suopea viihteelle siinä missä Neptunuskin yleisesti ottaen hallitsee kaikenlaisia elämyksiä.
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 12.05.2007 14:35:23 »

Pitääpä katsoa, kuinka viisuissa käy. Smiley
Toivottavasti pälinää taustalla on vähemmän nyt ORF:lla,
kun se Itävallan rytkytys ei päässyt jatkoon. Grin

Suomi-Venäjä pelaa tällä hetkellä toista erää ja tilanne 1-1 Wink
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 12.05.2007 14:48:45 »

^Uuh, joo pelaavat tosiaan! Kirjoittelin rauhassa tässä koneella kaikessa rauhassa kaikenlaista henkistä, kun tuo miesystävä ryntäsi ovesta sisään ja pisti tv:n päälle. Nyt se siellä karjuu ja tv pauhaa. Mun henkistyminen jotenkin katos jonnekin  :Smiley Kuinka tuo karjuminen tuntuu aina mulla sydänalassa. Taitaa olla joku primitiivinen reaktio.

En näe Euroviisuja, kun olen just merellä sillon, murr, mutta onneks taitaa tulla huomenna uusintana.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 13.05.2007 08:59:03 »

Erittäin hauskaa! Euroviisutanssia, voitettiin lapsen kans t paidat ja Tino Singh jakeli ne, oli tapahtumaa, discoa,  tuttuja, juttelin Venäjän Mtv: n kanssa. Lisää tällaista.. minullakin kuu taisi mennä viihde ja urheilupuolelle kartalla.. nyt delfiinejä kattomaan!  Cheesy

Olisi voinut olla kivaa Areenallakin mutta lapsi ei olisi varmaan jaksanut. Hämmästyin että Senaatintorillakin sellaiset ihmislaumat.

Mitä kitchia! Kuinka Suomi sellaisen osaa, kun tämä on niin vakava design maa. Hyvin näkyi osaavan. Serbia oli minullakin 5 kärjessä tosin oli sekin Georgia ok.

Ja taas ihmettelin samaa; miksi hevi ja raskas rock on Suomen juttu? Ja miten erilainen maku on ruottalaisilla. Pitääkö Suomen todella olla melankolisempi? Rotu? 
« Viimeksi muokattu: 13.05.2007 09:01:27 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 13.05.2007 09:10:05 »

mitäs mieltä täällä oltiin tuosta ukrainan toiseksi tulleesta biisistä? :Smiley

itse olisin jotenkin jopa toivonut sen voittavan...ainut biisi mikä itsellä jäi niistä edes jotenkin mieleen.

lohdullista oli myös se että suomi voitti ruotsin... coolsmiley

sen ruotsin biisin myötä on tainnut ruotsi tulla ihan virallisesti koko maailman laajuisesti kaapista ulos  Wink Grin Grin Grin Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 13.05.2007 09:27:34 »

Oli se Ukraina ainakin avaruusaikaa, hupaisaa todellakin.. disco is back.. en muista kovin hyvin melodiaa..
tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #23 : 13.05.2007 09:33:01 »

Voitto biisi oli ihan jees. Mutta Ukrainan  crazy2 uglystupid2. Minusta musiikki on taidetta, ja tuo oli sen raiskaamista. Mutta se on minun näkemykseni. Väkisin tehtyä muka huumoria, pah!
Bulgarian biisistä pidin itse eniten.

Itse koko show, oli hienosti toteutettu ja toimi. Minusta jopa tämä Suomen näyttö, miten osaa toteuttaa euroviisut, oli melkein suurempi ja merkittävämpi juttu kuin taannoin tuo Lordin viisujen voitto!
Suomalaiset osasi tehdä oman näköisen, laadukkaan shown, eivätkä sellaista "amerikan hapatusta" liikaa, kieli ruskeana..
 Smiley
Heh, Ruotsin biisi oli kyllä melkoinen pohjanoteeraus  buck2
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 13.05.2007 09:44:14 »

joo samaa mieltä siitä että itse kokonaisuus oli yllättävänkin hienosti hoidettu. smitten

lukuunottamatta krisse salmista...itseäni ainakin hävetti katsoa mitä suomi kuvaa siinä taas maailmalle annettiin. uglystupid2

eikös se ukrainan biisi ollut taidetta parhaimmillaan kun ei sitä varsinaisesti musiikiksikaan voinut sanoa... Wink Wink Cheesy Grin
tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #25 : 13.05.2007 10:06:17 »

Lainaus
Ja Suomi oli minusta kaikkine Krisseineen ja joulupukkeineen ihan sellainen kuin se on, aitona sellaisena. Onhan Krisse Suomen kansan hyväksymä ja ihailtukin omalla alueellaan. Jos joku ulkomaalainen ei tätä kaikkea ymmärrä, se on hänen ongelmansa. Eihän mekään heidän kotkotuksiaan aina ymmärretä. Ja kun meillä ei sitä prinssessaa ole, niin parodiana se oli hauska.

Olen samoilla linjoilla tuosta Krissestä Esmiraldan kanssa.
Ja joulupukista  smitten
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 13.05.2007 10:15:15 »

Heipsis  Smiley

Mielestäni viisut oli hienosti järjestetty ja kuva mikä maailmalle niistä välittyi oli melkoisen moniulotteinen.. Jokainen varmasti loi mielessään Suomesta ihan oman mielikuvan ja käsityksen, se on mun mielestä hyvä.  coolsmiley

Serbiahan oli ennakkosuosikki ja ihan kuunneltavahan tuo viisu on, vaikkakin itse pidin enemmän Hannan biisistä.  :Smiley

Ukraina, Ruotsi ja Britit oli aivan karseita.  buck2

Mutta, kaikenkaikkiaan ihan ok.. Ny jännäilemään Leijonien puolesta.  Smiley

tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 13.05.2007 10:46:41 »

Serbia oli mielestani todella paras, Suomi jarjesti ne ihailtavasti-mitas vikaa joulupukissa on? Taalla ainakin otettiin se ihan huumorilla.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #28 : 13.05.2007 11:06:11 »

Minäkin pidin Serbiasta, meinasin jopa veikata superkaksarissa voittajakaksikoksi Serbiaa ja Ukrainaa tai Serbiaa ja Valko-Venäjää, voi harmi kun en sitten vetoa laittanut matkaan...

Mutta hyvät viisut kaikin puolin.  Smiley Paitsi että Irlanti ja Iso-Britannia olivat KARMEITA... se lentoemäntähomma varsinkin oli niin karseeta katseltavaa että hyi.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 13.05.2007 12:35:26 »

Minulta jäi Euroviisun alkupuoli katsomatta, mutta pääsin Serbian biisissä mukaan. Pidin kovasti tuosta voittobiisistä, se kolahti edes vähäsen, vaikka pakko myöntää, että kaikki muut biisit olivat aika... karmeita...  buck2 Ei olisi vähemmän voinut kiinnostaa, juuri sellaisia, jotka kuuntelee ehkä yhden kerran, mutta jotka eivät jää mieleen (muuta kuin ehkä ärsyttämismielessä). Ukrainan biisinkin muistan vain esityksensä puolesta, mutta jos kuulisin biisin radiosta, en noteeraisi sitä mitenkään (se korkeintaan ärsyttäisi). Ihana meininki heillä tosin oli lavalla! ^_________^

Serbian voittobiisissä ihanaa oli sen sanoma - rukous. Rukoushan on keskustelua Jumalalle ja Jumalan äänen kuuntelemista, joka on samaa kuin intuition kuunteleminen. Joskus se vaatii kovaakin tuskaa ja ponnistusta maalliselta elämältä mennä intuition mukaan, mutta aina se kannattaa. Ja koko hommaa pitää pystyssä universaali rakkaus.
Noin mie sen biisin itselleni analysoin, vaikka viitteitä ihan miesystäväänkin/naisystäväänkin/rakastettuunkin oli luettavissa.

Muutama vuosi sitten pidin AIVAN VALTAVASTI Serbia-Montenegron biisistä Lane Moje (Rakkaani). Tuli silloin kakkoseksi ja muistaakseni Unkari voitti. Se oli oikeasti aivan ihana biisi ja nosti menneen elämien muistojakin mieleen.

Olin kieltämättä vähän pettynyt Apocalyptican ja sirkuskoulun yhteiseen esitykseen. Olen nähnyt Apot 2 kertaa livenä ja nyt tuntui siltä, että herroilla meni se show vähän yli... Lips Sealed
Visuaalisesti erilainen Eruoviisut, tykkäsin siitä värien kirjosta esim. pisteiden jaossa, mutta samaan aikaan minun makuuni aivan liian kliinistä ja vähän "kylmää" taidetta Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: