Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaivurin ohjaksissa sähköisku??  (Luettu 6406 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« : 09.03.2007 07:49:06 »

Näin viime melkoisen voimakkaan ja kummallisen unen, josta jäi jotenkin tosi outo fiilis...

Jostain syystä menin tiellä olevan todella ison keltaisen kaivurin ohjaksiin ja siinä olikin joku vika ja tämä kauha "varsineen" ei totellut ohjausta ja meni ihan holtittomasti. (sain silti varottua ettei lähitalon seinä mennyt rikki yms)
Yhtäkkiä sain niistä ohjaimista todella suuren sähköiskun joka meni läpi kropan. (mistä kummasta voin tietää miltä sähköisku tuntuu...)

Oli aika outo olo sen jälkeen. Mies, jota livessä silloin tällöin tapailen (siis oikeassa elämässä) oli kovin huolestunut. Yhtäkkiä pihaamme tuli ambulanssi. Tajusin että hän oli tilannut ambulanssin. (jostain syystä olimme siis jo siirtyneet isoon taloon, joka nähtävästi oli minun kotini)
Nämä ensihoitajat olivat täysin sitä mieltä, että minun pitää viedä ensiapuun ja sairaalaan hoidettavaksi ja tarkkailtavaksi, sillä sen verran iso se sähköisku oli.
Kiirettä kuitenkaan ei ollut ja sain hakea jotain tavaroitani/vaatteitani mukaan. (olin muistaakseni ihan yöpaita päällä)
Hiljakseen kontillaan kiipesin portaat yläkertaan hakemaan tavaroitani ja vähän väliä minulle tuli käsiin niitä sähkö-iskuja (olivat siis jotain jälki reaktioita) Nuo ensihoitajat vain sanoivat, että on tosiaan kysymys vakavasta jutusta.
En nyt saanut haettua kaikkea suunnittelemaani, mutta ajattelin että näillä pärjään mitä sain haettua.
Sitten minut kannettiin ambulanssiin ja laitettiin sellaisella hihnalla kiinni ja peitto päälle ja matka alkoi. Vieressäni makasi joku toinen kokonaan peiton alla.
Jotain siinä sitten kuitenkin matkalla sattui niin, että heille tuli muuta menoa (hälytys muualle) ja katsoivat ettei minun hätäni ole ihan niin suuri ja minut laitettiin pois kyydistä.
Muistaakseni tässä välissä heräsin hetkeksi...ja sitten taas nukahdin..

Hetken päästä selitin jollekulle mitä kaikkia oireita tästä sähköiskusta tuli. Näin esim ihmisten ympärillä sellaisen jännän "jälki-liikkeen" (selittäppä se tähän kun unessakaan en osannut  laugh ) Voisi sanoa, että se oli sellainen kun välillä tietokoneen hiireen merkissä saattaa tuossa näytöllä olla eli perässä kulkee jono jotain kuvaa... )
Se oli kuitenkin täysin aina kyseisen ihmisen muotoinen ja monivärinen hieman metallinhohtoinen ja se liikkui sillä tapaa jännästi viiveellisesti ihmisen liikkeiden mukaisesti. Monta tuollaista kuvaa siis peräkkäin.
Ja minulle tuli niitä sormenpäistä käsivarsiin meneviä sähköiskuja vähän väliä.
Sitten mittasin kuumeeni ja mittarissa alkoi nousta se sininen aine (vanhanaikainen mittari) huimalla vauhdilla ja nousi niin että mittari loppui kesken....
Sitten heräsinkin jo toisen kerran ja aamuun...

Mikä kummallisinta, minulla on todella outo tunne käsissä ja käsivarsissa... sellaista kummaa kipua, joka kulkee "meridiaanien" tai vaikka suonten mukaan... pientä kipua... varsinkin oikeassa kädessä... tai sitten vain minulla on ihan liian vilkas mielikuvitus..

Mitähän tämä uni voisi symboloida... jäi tosi outo olo  Huh

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.03.2007 11:46:10 »

jotenkin tuli ensin mieleen taivaan astrologiset kuviot,
mitenkä esim chiron(käsi,käsitellä) 13 astetta  vesimies osuu omalle kartallesi,
tai kun kuu on skorpionissa ,viime yönä about 10-15 astetta,
osuiko omalle marsillesi tai neptunukseen,
tai tuo sähköistävä uranus 14 astetta  kalat,
vieläpä yhdessä auringon energian kanssa ja karmallisen kuunsolmun kera
kaloista, kuunsolmu 16, aurinko 18,
jospa omalle chironillesi vähän "sähköä" jaettiin,
ja
kun aattelen unesi tavallaan "tajunnan virran muutoksena"
ei sovi jättää huomiotta tarkkaa yhtymää  pallas merkurius :vesimies:25 astetta välilläkään,
ehkäpä oma merkuriuksesi "latautui" oikein kunnolla uudelleen,
entisestä akusta virta loppu..
että katsoppa omaa karttaasi ja oisko mikään murikka saanut noista vähän kipinää?
millaisia aspekteja omalle kuunsolmullesi on?
tämä on karman kohtaamisen aikaa..
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #2 : 09.03.2007 12:45:07 »

Kiitos nikki!
En osaa katsoa miten joku osuu omalle kartalleni. Aikani niiden kanssa olen tahinut ja yrittänyt tutkia, mutta kun en jotain oivalla, olen ihan pihalla...  Undecided

Minulla on  neptunus  skorpioni :ssa  28 asetta ja taasen  mars samoin  skorpioni :ssa 57 astetta ?? (10 ja 9.huoneet)

Eli siis katsonko mitä minulla itsellä on  vesimies ;ssä, jos tutkin miten/miten  chiron vesimies:ssä mahdollisesti vaikuttaa?
( merkurius ja  aurinko mulla ois  vesimies .ssa 1.huoneessa, mutta asteluvut 15 ja 2)

Äh, en ymmärrä...


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.03.2007 13:03:32 »

eli siis esim. chironin tämänhetkinen asema taivaalla onpi:
 chiron 13 astetta  vesimies,
onko sinulla mitään siinä lähettyvillä omalla syntymäkartalla,
eli tuleeko yhtymää taivahan asteroidin kanssa?
ja marsin astelukusi on kaariminuutteja,
katsopa se pienempi luku?
tuo chironhan osuu merkuriuksellesi kahden asteen päähän,
parannatko vaiko haavoitat kommunikoinnin saralla?
satutatko sanoilla?
oiva tilaisuus opetella uusi kieli,
ehkäpä vain pistää sanoja uuteen järjestykseen arkipäivässä,
potkua opiskeluun,huumorinkukka kukkimaan,
henkisen ja fyysisen yhdistäminen,
tarkistapa tuo mars,
josko ois neliö sinne tältä saralta,
onhan siinä ollut tuo kuun ohimenevä neliö elikkä tuo unesi sinällään,
unet ja astrologia,
mielenkiintoinen yhdistelmä
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #4 : 09.03.2007 13:30:49 »

Kiitos,
joo, pikkuisen olen vikaan katsellut. Tuo mars on 12astetta...

En tiedä kyllä voinko haavoittaa kommunikoinnin saralla, kun olen elänyt pari päivää hiljaiseloa; ei ole mitään sanottavaa tai lisättävää mihinkään, sehän on vain minun näkemykseni ja kokemukseni...
Ennemmin kuunnellut ja ihmetellyt...tosin kommunikointi on muutakin kuin puhumista tai kirjoittamista...
Itseasiassa pari päivää olen ihan oikeesti kuunnellut ja katsellut ihmisten kommunikointia...miksi kuplia ja kommervenkkejä, ei jaksaisi...
Ihmetellyt, eivätkö he itse näe sitä...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.03.2007 13:52:14 »

eli skorpionikuu yhtyi skorpionimarsiisi (kaivurillahan kaivetaan pinnan alta esiin..) tehden neliön samalla  chiron aspect_con
sinun  merkurius,
ehkäpä "chiron on se piste ulottuvuuksien välillä,jossa ei ole aikaa,paikkaa eikä materiaa"
jospa se on ajatusten nollauspiste ollut
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #6 : 09.03.2007 13:57:12 »


jospa se on ajatusten nollauspiste ollut

Heh, hyvin todennäköistä...ainakin jollain tasolla...
On koko aamun ja päivän tähän asti ollut aivan tyhjä ajatuksista olo... vaatii ihan suunnatonta ponnistelua ja vääntöä alkaa pohtimaan jotain kommervenkkejä...
Sitä vain katsoisi tyhmänä eteensä ja ihmettelisi..
Ehkä olen dementoitumassa... tai se sähköisku vähän vaurioitti jotain  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: