Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rukoilemisesta  (Luettu 30569 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 05.03.2007 14:24:36 »

ps jos RUKOILEN Itseltäni, periaatteessa minun pitäisi tietää MIKSI joku asia tapahtuu tai ei tapahdu nyt, eli tästä tulee se miten ihmiset selittelevät asioita itselleen.. loppujen lopuksi se palautuu rukoilijaan itseensä.

En ollut muuten RUKOILLUT oikeaa miestä.. vai olinko? Ennen viime suhdetta? Ajattelin, että jospa heittäytyminen kannattaisi.

« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 14:27:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #46 : 05.03.2007 14:27:11 »

Lainaus
Onko henkimaailmalla muutenkaan oikeus vaikuttaa tiettyihin asioihin.. niin monta asiaa voidaan kokea väärinä tai rukoillaan niiden muutosta. Ilmeisesti tässäkään ei saa rukoilla toisten muutosta vaan vain itselle sopivia tilanteita. Ei vaikka tuntuisi että toisia voisi auttaa. No joo. Joskus on auttanut toistenkin puolesta rukoilu "älkää nyt antako sen tehdä sitä ja sitä tyhmyyttä.."

Samaa on tullut itsensäkin tehtyä, mutta tilanteissa joissa on intuitiivisesti ollut varma, että nyt tuo toinen munaa ihan totaalisesti jos hän tekee näin! Silloin pyytää apua toiselle, mutta itse yritän aina muistaa, kun rukoilen toisen puolesta, lisätä rukoukseen jotain tyyliin "tapahtukoon näin, jos se on sopivaa tälle toiselle henkilölle, ei aiheuta hänelle haittaa eikä sodi hänen sielunsuunnitelmaansa vastaan".

Muutosta ja apua toisille saa rukoilla, mutta pitää pitää samalla mielessä, että loppupelissä minä itse en voi tietää, mikä tuolle sielulle on parasta. Sen tietää Alkulähde ja sielu itse.

Sielu tietää kyllä miksi jokin asia tapahtuu tässä elämässä näin kuin tapahtuu, mutta harva kuulee/näkee tai muistaa sitä. Yleensä rukoillaan silloin, kun elämäon mullinmallin ja siinä tilassa on hyvin vaikeaa kuulla mitä sielu vastaa. Tällöin auttaa esimerkiksi hyvä juttutuokio ystävän kanssa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 05.03.2007 14:29:27 »

Mitäs kun joku ei opi.. vaikka Jumalat ja muut lähettäisivät tuhansia merkkejä ja pysähdyksen paikkoja.. niin, ei se siltikään ole minun asiani. Voin vain tarkkailla mitä tapahtuu/ tapahtuuko tietyn henkilön ja Jumaluuden välillä.

Joskus joku todella hakkaa päätään seinään, eikä ymmärrä mitä pysäyttäminen, esim kuoleman lähelle tulo saattaisi opettaa. Esimerkiksi, pysähdy, mene itseesi, tutki itseäsi.. niin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #48 : 05.03.2007 14:34:07 »

Jos ihminen ei opi, vaikka hänelle annetaan merkkejä ja mahdollisuuksia oppia, me muut emme oikeastaan voi sille yhtään mitään. Sitten asian täytyy vain antaa olla, eikä ottaa sitä omaksi taakakseen, koska se ei auta yhtään.

Emme valitettavasti voi nopeuttaa toisten sielun kehitystä tai saada hänen silmiään aukeamaan, jos hän ei halua silmiään avata. Ketään ei saa pakottaa, eikä tällöin henkimaailmakaan voi oikeastaan rukouksistakaan huolimatta muuta kuin antaa merkkejä ja toivoa, että jokin niistä saavuttaisi ihmisen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 05.03.2007 14:43:18 »

No mitä sinä luulet että ihmisen TULISI oppia? Onko narsismi esimerkiksi jotenkin olennainen vaihe sielun kehityksessä? Pitääkö ihmisen olla nk hyvä.. kysymyslista on loputon.. minäkin aloin ajatella lopulta, ehkä se on sitten ok että ihminen on tuollainen, mistä minä olen sanomaan, kun Jumalakaan ei tee asialle mitään.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #50 : 05.03.2007 14:48:18 »

Jumala ei voi muuttaa ihmisen persoonaa. Me valitsemme persoonamme sellaiseksi kuin se on meille parhaaksi tässä elämässä. Olenhan minäkin ollut narsistinen, sadistinen, taistelunhaluinen, angstinen ja ties mitä menneissä elämissä Wink Nytkin olen ihan liian kärsimätön ja syrjäänvetäytyvät tässä elämässä!

Narsismi voi olla persoonan piirteenä sielun valinnasta joko siksi, että sielu kokee tuon narsismin tai siksi, että sielun olisi tarkoitus opiskella siitä pois. Ei ole ikinä varmaa, oppiiko sielu esimerkiksi juuri karsimaan tuon narsismin itsestään yhden elämän aikana vai meneekö siihen 15 elämää. Jokaisen kehitys on kuitenkin henkilökohtaista, eikä varsinaista yleiskaavaketta sielun kehitustahdista edes taida olla.

Jumala/henkimaailma ei puutu ihmisen oppiläksyihin näiden puolesta. Ei lapsikaan opi ikinä kirjoittamaan, jos vanhemmat kirjoittavat hänen puolestaan. Lapsi treenaa kirjoittamista niin kauan, kunnes oppii sen ja jatkaa sitten uusien oppien parissa.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 05.03.2007 14:52:18 »

Jumala ei puutu.. eikös Jumala ole luonut koko SYSTEEMIN missä on mahdollisuus mennä poispäin Jumalasta esimerkiksi haavoittamaan muita jne.. kyllähän koko hommelin pitää olla Jumalan hanskassa.. jos yksi iso rukousaihe on maailmanrauha tai että ihmiset eivät vahingoittaisi toisiaan..jos tätä kuitenkin tapahtuu, onko se vain sen saman vanhan leikin leikkimistä.. minä en kuitenkaan itse ainakaan tietoisesti koe loukanneeni jokaista menneessä elämässä, joka on nyt haavoittanut.

Ja siksi - miksi rukoilla niin KOVASTI heidän puolestaankaan. Itse asiassa en ole aikoihin rukoillutkaan muuta kuin, että itse ei tarvitsisi tiettyjä asioita kokea enää. Kuten, ehdottomasti TERVEJÄRKINEN kumppani.

 Wink

(http://www.west-crete.com/img/kiriakoselia.jpg)
« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 14:55:23 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #52 : 05.03.2007 14:54:03 »

Nyyh, minusta on tullut laiska lukija.

Mieleeni juolahti ruokoileminen ykseyden hallintana ja kuuntelemisena. Ei olisikaan mistään muusta kysymys kun siitä, mitä jokainen voi tietää ja kyky luoda tulevaa halutessaan. Kuinka jokainen tavallaan palvelee ykseyttä ja ottaa ykseydestä sen minkä oikeasti tarvii.  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Valo
Vieras
« Vastaus #53 : 05.03.2007 15:01:40 »

Minäkin jo luovuin tuosta rukoilemis-sanan vastustamisesta Wink sillä se voi käsitteellisesti kuulua sekä uskonnolliseen että uskonnottomaan, mutta se piti tehdä ensin itselleni selväksi. Sitenhän se totta onkin että se voisi olla vempele taajuuksissa kulkemiseen, mutta sittenkin sen omakohtaisen. Mitteemittee.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #54 : 05.03.2007 15:08:41 »

Lainaus
Jumala ei puutu.. eikös Jumala ole luonut koko SYSTEEMIN missä on mahdollisuus mennä poispäin Jumalasta esimerkiksi haavoittamaan muita jne.. kyllähän koko hommelin pitää olla Jumalan hanskassa.. jos yksi iso rukousaihe on maailmanrauha tai että ihmiset eivät vahingoittaisi toisiaan..jos tätä kuitenkin tapahtuu, onko se vain sen saman vanhan leikin leikkimistä.. minä en kuitenkaan itse ainakaan tietoisesti koe loukanneeni jokaista menneessä elämässä, joka on nyt haavoittanut.

Maapallon ja ihmisenä olemisen hienouksiin kuuluu vapaa tahto, kuten varmasti tiedät. Jos haluamme pistää pystyyn sodan, niin sitten me pistämme pystyyn sodan. Jos haluamme loukata toista, olipa hän loukannut meitä tai ei, niin sitten loukkaamme. Samoin voimme halutessamme mennä pois päin Jumalasta/Itsestämme kohti tätä harhaista maailmaa tai vastaavasti kohti Jumalaa/Itseämme.

Tällaisiin asioihin vaikuttavat mm. maapallolla olevat normit ja säännöt, kuten uskonnot, kulttuurit, yhteiskunnat, perheet jne. Monet tuskin edes kokevat tekevänsä mitään pahaa, vaikka tekisivätkin jotain sellaista, esimerkinä vaikka itsemurhapommittajat. Heille se on kunnia, räjäyttää itsensä ja muutama muu sivullinen siinä samassa, koska heidän maailmankuvansa, yhteiskuntansa ja tukipiirinsä kannustaa ja tulee tällaista käyttäytymistä hyvänä. Hyvin yleinen uskomus kaikissa maailman kulttuureissa on se, että jos sinua loukataan saat itse loukata takaisin, siihen on täysi oikeus.

Edelleen kyse on oppimisesta. Ihmisten täytyy itse oppia muistamaan universaalit lait, veljeyden ja tasa-arvon. Me tiedämme ne jo sielussamme, mutta emme muista niitä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 05.03.2007 15:10:31 »

Mentäiskö jo taivaaseen kun alkaa hiekkalaatikko tuntua niin ahtaalta.. jätetään ne muut leikkimään tänne..  Tongue

loukkaamis, sotimis, vallankäyttö ja muita leikkejään.. ei tarttis käyttää niin paljon aikaa rauhan rukoiluunkaan.. kun kuitenkin jatkavat..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #56 : 05.03.2007 15:14:11 »

Lainaus
Mentäiskö jo taivaaseen kun alkaa hiekkalaatikko tuntua niin ahtaalta.. jätetään ne muut leikkimään tänne.. 

loukkaamis, sotimis, vallankäyttö ja muita leikkejään.. ei tarttis käyttää niin paljon aikaa rauhan rukoiluunkaan.. kun kuitenkin jatkavat..

Joo, sopii! Grin Välillä tekee ihan oikeasti mieli hakata päätään seinään kun seurailee ihmisten toimintaa ja toilailuja täällä, mutta täytyy vain yrittää olla ottamatta muiden asioita henkilökohtaisesti ja keskittyä omiin tekemisiinsä.

Tiedä miten typeriltä ne omat jutut näyttävät toisten mielestä! Cheesy
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #57 : 05.03.2007 15:21:36 »

Lainaus
Mentäiskö jo taivaaseen kun alkaa hiekkalaatikko tuntua niin ahtaalta.. jätetään ne muut leikkimään tänne.. 

loukkaamis, sotimis, vallankäyttö ja muita leikkejään.. ei tarttis käyttää niin paljon aikaa rauhan rukoiluunkaan.. kun kuitenkin jatkavat..

Joo, sopii! Grin Välillä tekee ihan oikeasti mieli hakata päätään seinään kun seurailee ihmisten toimintaa ja toilailuja täällä, mutta täytyy vain yrittää olla ottamatta muiden asioita henkilökohtaisesti ja keskittyä omiin tekemisiinsä.

Tiedä miten typeriltä ne omat jutut näyttävät toisten mielestä! Cheesy

Kyllähän tämä hiekkalaatikko ihan hyvä on etsiä, ainakin valinnanvaraa on katsella millaisen kakun tahtoisi elämästään tehdä, joka olisi kaunis sisältä ja päältä, sitähän voi kuitenkin muokata, hiekka kun on niin muovautuvaa  :Smiley  Cheesy Ja me voimme kokata sen niin hienoksi kuin halajamme, tehden siitä yli-ison ja lopuksi hakata muiden kakut tuusan nuuskaksi!! Ei sittenkään Grin kun vaan omasta kakusta hieno ja rakastettava  Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #58 : 05.03.2007 15:23:48 »

Mentäiskö jo taivaaseen kun alkaa hiekkalaatikko tuntua niin ahtaalta.. jätetään ne muut leikkimään tänne..  Tongue
Eihän me täältä minnekkään lähdetä. Arkkienkeleillä kova työ keräillä meitä kun hengissä emme tahdo pysyä. Olkaa armollisia luojia ja eläkää pitkä hyvä elämä.

Avatkaamme jo pikkuhiljaa silmämme ja nähkää se kauneus joka meissä jokaisessa on. Sillä ei ole mitään hienompaa kuin se luojan työ, kyky, joka meillä jokaisella on kun sen ymmärrämme.

Joko tuli teko tehtyä? Kuuletko onko se valmis jo, vai työstääkkö vielä täytyy  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #59 : 05.03.2007 15:29:38 »

Ei mutta oikeasti välillä ottaa päähän tämä maailman meno niin hirveästi, että tekisi mieli jo lähteä takaisin sinne mistä on jo tullut! xD Ei siis mitenkään ahdistuneen agnstaavasti täällä elellä, elämä on hauskaa kaikessa hulluudessaan! laugh
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: