Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rukoilemisesta  (Luettu 30564 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 04.03.2007 00:01:30 »

Alistussuhteessa? Miten olisi, yhteistyössä? Ja se dvd juttu ratkeaa datamiesten kanssa kuten yleensä.. isommissa jutuissa kannattanee kysyä, välillä, että miten päin tämän kannattaisi ratketa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valo
Vieras
« Vastaus #16 : 04.03.2007 00:08:35 »

siis mikä sinussa pysäytettiin? ego? sitäkö tämä voisi olla? täydellinen uskon menetys...

Pysähdyin tajuamaan sen miten ego-ohjautuneena rämmin aina vain pahemmin. Ja sitten ryhdyin puhdistelemaan sitä eloani epämääräisistä motiiveista, asenteista ja turhista murheista  - teen sitä vieläkin. Mutta kyllä se sydän nyt ohjaa aidosti tekemisiäni jolloin se tietoisuuteni tuoma ajatus siitä miten elämä voisi olla on muuttunut todeksi. En rukoillut, avasin vain valoröörin tai miksi sitä voisi sanoa, rakkausaparaatin, opettelin rakastamaan itseäni siten että en enää juurikaan sitä murhetta maailmassa näe peilautuneena.

Ja kohdallani se oli ego joka taltutettiin ja kokemuksissani se oli se jonka teot muunsin/muunnan rakkaudella häivyksiin. Se elo vaan todella piti ihan oikeasti luovuttaa kivutta sille korkeammalle ohjaukselleen eikä näennäisesti, kuten välillä oli tahti.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 04.03.2007 00:12:42 »

Rukoileminen on ennenkaikkea tietynlaista nöyryyttä ja luottamusta. Luottamusta, että asiat järjestyvät kyllä niin kuin on tarkoitettu, vaikkei aina niinkuin äkkiseltään haluaisi.
"Tapahtukoon sinun tahtosi" onkin eräänlainen mottoni rukoillessani. Luotan täysin Korkeimman näkökykyyn ja viisauteen.  angel  smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #18 : 04.03.2007 00:34:28 »

Alistussuhteessa? Miten olisi, yhteistyössä? Ja se dvd juttu ratkeaa datamiesten kanssa kuten yleensä.. isommissa jutuissa kannattanee kysyä, välillä, että miten päin tämän kannattaisi ratketa.
Olemme se luoja, jolloin ei tarvitse mitään rukoilla, siten kuin sen ymmärrän alistumisena ylemmän tahtoon. Tai rukoilla siten, että toivon oikeasti vain oman haluni toteutuvan itselleni tai toisille ihmisille enkä sittenkään luovuta sitä ohjausta jumaluudelleni vaan puen sen ikään kuin pyytettömän rukouksen muotoon jotta se näyttäisi paremmalta itsellenikin.

Silloin kun toimin egoni ohjaamana rukoilin perinteiseen Jumala (erillisenä minusta vielä) anna mulle -tyylillä, alistuen Jumalan tahtoon mutta silti haluten sitä omaa etuani. Siitä tämä puhe jonkun asian tapahtumaan rukoilemisen ja "tapahtumaan päästämisen kaikkeuden parhaaksi" välillä. Omista lähtökohdistani käsin.

En tiedä vielä mitä kaikkea Itsestä löytyykään, mutta luotan täysin siihen jumaluuteni ohjaukseen vaikka ihmismieli tekee tietty niitä loikkayrityksiään välillä oven toiselle puolen. On ollut vaikea tie luottaa ilman hapuilua vain siihen sydämensä tietoon - sen saamiseksi mikä on jo olemassa mutta jonka on tultava ilman omia ehtojani.



« Viimeksi muokattu: 04.03.2007 00:38:38 kirjoittanut Valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 04.03.2007 10:11:42 »

Sepä siinä juuri on, että Alempi minä ei välttämättä tiedä mitä Ylempi minä haluaa. Tai mitä Se tietää tai näkee. Itse asiassa minusta rukoukseen liittyvä nöyryys ei ole pahitteeksi kellekään - alempi tunnustaa ettei ole vielä ylempi. Jos rupeaa alemman minän toiveita rukoilemaan, voipi tulla monta juttua mieleen mitä haluaa.. jne. Itsellä taitaa ratketa eräs nettiongelma, ainakin oli hyvä sauma rukoilla että jos olen tän firman kanssa tekemisissä, jos se on minulle hyvä juttu, anna asian ratketa. Parin muun firman kanssa ei ole tarvinut rukoilla. Paitsi aina pyydän yleistä menestystä ja kaikkien hyvinvointia.

Mutta kukin kokekoon jumaluutensa itse. Itse EN ole selvänäkijä, joten en aina tiedä mikä veto on hedelmällinen. Onneksi tulee tilanteita, joissa rukoilla selkeyttä. Vaikka kirjoittaa asiat paperille. Ei aina tule mieleen, että vastaus voi olla yksinkertainen tekninen jippo, ei sen kummempaa..

"Siitä tämä puhe jonkun asian tapahtumaan rukoilemisen ja "tapahtumaan päästämisen kaikkeuden parhaaksi" välillä. Omista lähtökohdistani käsin."

En tiedä teetkö jyvästä asiaa, tai sitten en ymmärrä mikä tässä estää ajattelemasta, ettei itse kuitenkaan ole Kaikkeuden Ylin, eli nöyrtymistä. ;Mikä ei ole minulle helppo juttu itsellekään.
« Viimeksi muokattu: 04.03.2007 10:17:34 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Yulunga
Vieras
« Vastaus #20 : 04.03.2007 14:48:54 »

Rukoileminen on ennenkaikkea tietynlaista nöyryyttä ja luottamusta. Luottamusta, että asiat järjestyvät kyllä niin kuin on tarkoitettu, vaikkei aina niinkuin äkkiseltään haluaisi.
"Tapahtukoon sinun tahtosi" onkin eräänlainen mottoni rukoillessani. Luotan täysin Korkeimman näkökykyyn ja viisauteen.  angel  smitten

kyllähän tuo tieto on sisällä. mutta sitä vastaan taistelee.  idiot2 äitini eilen taas totesi, että "aina sinun pitää ensin vastustaa kaikkea!"  Huh  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 04.03.2007 15:55:40 »

Mitä te rukoilisitte?

Rahaa, töitä, menestystä?

Villiä seksiä?

Mitä on sopiva rukoilla - miten paljon siinä ajattelee, että mitä halutaan?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
astraali
Vieras
« Vastaus #22 : 04.03.2007 16:09:40 »

Mitä te rukoilisitte?

Rahaa, töitä, menestystä?

Villiä seksiä?

Mitä on sopiva rukoilla - miten paljon siinä ajattelee, että mitä halutaan?

Minulle rukous on myös kiittämistä... Ei niinkään sitä, että haluaisin jotain. Rukouksessa kiitän taivaallista perhettäni ja annan positiivista palautetta myös heille. Yleensä myös rukoilen muiden puolesta ja pyydän itselleni voimaa tms. johonkin tilanteeseen. Johdatusta tms.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 04.03.2007 16:12:46 »

Jees, kiitetään.

Mutta sanotaan että joku todella vaikkapa haluaisi villiä seksiä. Otetaan oletus. Kiinnostaako jonkun seksielämä Jumalaa? Järjestyykö? Vai järjestyykö rakkauden kanssa?  2funny

Mitkä asiat yleensä kuuluvat Jumalalle, mitä tehdään itse vaan?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #24 : 04.03.2007 16:14:24 »

Rukous on "sydämen hiljaista puhetta Elämän kanssa".

Elämä itsessään voi olla rukous.

tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #25 : 04.03.2007 17:04:51 »

Jees, kiitetään.

Mutta sanotaan että joku todella vaikkapa haluaisi villiä seksiä. Otetaan oletus. Kiinnostaako jonkun seksielämä Jumalaa? Järjestyykö? Vai järjestyykö rakkauden kanssa?  2funny

Mitkä asiat yleensä kuuluvat Jumalalle, mitä tehdään itse vaan?

tuo itse asiassa maailman helpointa pyytää...  Lips Sealed minulla se toimii max kahden päivän sisällä, joten lakkasin pyytämästä  Grin koska minulle ei kelpaa pelkkä seksisuhde!   Grin

se, miten seurustelusuhdetta pyydetään, onkin sitten taitojeni ulkopuolella.  Embarrassed
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 04.03.2007 21:07:35 »

Jaa.. niin no.. olishan se suht helppo saada.. minä vain ajattelin, että onko tuo nyt RUKOUSASIA.. en tarvitse itse asiassa rukousta sellaiseen. Pistä vaatimuslistalle suhde, joka ei töki eikä raasta hermoja eikä lopu kun sen piti alkaa.  Wink Sellaiset voi ottaa kokemuksina, mutta jotenkin pöhköjä ne on.

Tai voihan sitä rukoilla hyvää fiilistä joka tulee mistä vain, ystävistä, bisneksistä, matkoista..  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 04.03.2007 21:15:07 »

Laitetaankos tällainen esimerkki...

Minulla on liian suuri ongelma. Olen kiitollinen että sain ongelman.  Koska suurempi voima haluaa muistuttaa, että..?

Rukoilen, että suurempi voima ratkoo sen.

Kun näin tapahtuu, olen kiitollinen - vai koen olevani osa suurempaa voimaa, koska Sille kaikki on mahdollista, ja asiat voivat vieläpä ratketa NOPEASTI ja hauskasti, vai?

Oliko hyvä?

 Wink smitten

Muutunko minä samalla kaikkia ongelmia suuremmaksi, vai pysynkö.. edelleen ongelmien "uhrina"?

R Bach "Sinulle ei tule ongelmaa, ellei siinä ole samalla lahjaa annettavanaan.."
« Viimeksi muokattu: 04.03.2007 21:17:59 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 04.03.2007 21:29:37 »

Hei, katsos kun minä olen jo vuosia liitänyt lentävällä matolla, en enää tiedä mikä ON epätoivon syöveri.. se ei oikeen kosketa enää.. ja olen OSA korkeampaa.. olen sitten varmaan nöyrä suhteessa osaan Korkeampaa itseäni..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 04.03.2007 21:30:54 »

Aivan kuten Astraalikin sanoi, rukous on myös kiittämistä.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: