Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä luonteenpiirtestä et ole ylpeä?  (Luettu 69420 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #75 : 29.09.2009 12:27:45 »

-En ole ylpeä siitä että voin jättää asioita joita pitäisi tehdä tekemättä ja tuntematta siitä sen suurempaa katumusta. Tai esim. tavata jotakin ihmistä vaikka järjellä tietäisin että hänet pitäisi nähdä.  Samainen luonteenpiirre on toisaalta aina auttanut eteenpäin vaikeina aikoina ja kaikissa vaikeissa tilanteissa. =)

-En ole ylpeä siitä että olen turhamainen! Enkä ikinä myöntäisi tai kertoisi kellekkään (livenä) saatika näyttäisi ilmeellä tai eleelläkään että rakastan omaa ulkonäköäni.  buck2 Nuorempana koin olevani epäviehättävä ja joskus jopa kiusattiin ulkonäön takia. Nyt aikuisiän kynnyksellä olen todella kaunispiirteinen ja kroppainen ja minua hävettää myöntää sitä. Se on myös asia josta en pysty rehellisesti puhumaan edes läheisilleni. (pelkään leimautuvani pinnalliseksi)

-En ole aina ylpeä siitä että osaan ailahdella hiljaisesta puheliaaksi, rohkeasta ujoksi jne.. Osaan ketkutella itselleni minkä tahansa luonteenpiirteen mikäli haluan ja se on varsinkin nyt nuorena tuonut paljon päänvaivaa itselleni.  Grin Ja koska osaan näin tehdä, olen käyttänyt sitä väärin hyväkseni ja uskotellut välillä itselleni olevani jotakin muuta kuin mitä oikeasti olen.

Voihan V-mies!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #76 : 29.09.2009 15:02:18 »

Voihan V-mies!
Kyl me veskarit ollaan silti niin rakastettavia Wink Ole vain ylpeä siitä mitä saat olla, moni on kateellinen koska ei näe läheskään yhtä kauas tulevaisuuteen Grin Me ollaan pääpiirteittäin n. 20v muita edellä ajasta, ja sen takia meitä helposti leimataan ties mihin eri ihmeellisyyksiin Smiley smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #77 : 01.10.2009 14:48:27 »

Voihan V-mies!
Kyl me veskarit ollaan silti niin rakastettavia Wink Ole vain ylpeä siitä mitä saat olla, moni on kateellinen koska ei näe läheskään yhtä kauas tulevaisuuteen Grin Me ollaan pääpiirteittäin n. 20v muita edellä ajasta, ja sen takia meitä helposti leimataan ties mihin eri ihmeellisyyksiin Smiley smitten

Kiitoksia paljon rohkaisusta!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #78 : 02.10.2009 13:28:50 »

No just nyt ei tuu mieleen mitään huonoa itessäni... idiot2
mut jos oikein mietin ja punnerran älynystyröitä, crazy2

niinku väkisin väännän..

niin..

ehkä se,

etten

just nyt saa mitään mieleen... Embarrassed
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 21.10.2009 21:15:47 »

Kiss

Toki, olisin täydellinen, jos olisin pitempi, laihempi ja jopa muutenkin sopusuhtainen.

Eipä silti, ei ne mitat ihan mahdottoman kaukana ole, eli tavoitettavissa kuitenkin.

Mutta kun jokin on siinä välissä, jokin mitä en vielä hallitse, tai tiedosta!

knuppel2   crazy2    smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #80 : 03.11.2009 13:48:36 »

En pidä siitä, että tapanani on aliarvioida itseäni ja suorituksiani.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
mirka222
Vieras
« Vastaus #81 : 03.11.2009 15:08:55 »

-Liiallinen mustasukkaisuus liittyen vainoharhaisuuteen
-Pessimistisyys ja kriittisyys
-ehdottomuus ja anteeksiantamattomuus
-räjähtelevyys
-miellyttämisen tarve väärissä paikoissa (just niille mulkqvistereille, ei sellasille, jotka oikeesti sinusta välittää), mikä alentaa itsetuntoa ja itseluottamusta

Tässäpä nämä "pienet" puutteet onkin, planeetat huoneissa näkyy signaturesta Tongue buck2
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #82 : 24.11.2009 20:44:27 »

Se dementia. Unohdan välittömästi minulle esiteltyjen ihmisten nimet eikä se kasvomuistikaan oikein pelaa. Oikeastaan se ei muuten haittaa, mitä nyt joku joskus loukkaantuu, jos en muista sen nimeä.  Sad
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 26.11.2009 14:19:45 »

Minä en ole ylpeä siitä, että hermoilen etukäteen aina valtavasti ja mietin mitä toinen osapuoli toimistani tuumaa. En toki anna sen vaikuttaa käytökseeni, mutta liika arvailu rassaa.

Ja vielä pahempi on se, että reagoin kehollani kaikkeen.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #84 : 03.12.2009 23:32:44 »

knuppel2   coolsmiley

Että, en ole edes kiinnostunut ihmisistä tai heidän nimistään.

Siinä suhtkoht pienessä sosiaalisessa kontaktipinnoitetussa

maailmassani se aiheutta kisallisia tilanteita, helposti.

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 20.02.2010 06:25:18 »

Lainaus
Mistä luonteenpiirtestä et ole ylpeä?

Voi kitun ketaleet... tickedoff Ei tassa paketissa toimi vielakaan mikaan. Angry

Ma olen niin hataisesti kyhatty kokoon jostain sekundapaloista ja piirteista, uglystupid2
etta ei prkle, ei tasta mitaan tule. :Smiley Tongue

Yhdyn siis edelleen kaikkiin sekopaisiin kirjoitukseeni. Mikaan ei ole muuttunut siita.
Tapaus on pysynyt stabiilina.  angel
« Viimeksi muokattu: 20.02.2010 06:28:10 kirjoittanut Sasha » tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #86 : 20.02.2010 10:51:08 »

Sama vika, nolo juttu ja yritän aina korvat hörölläni kuunnella vinkkejä ja mietin kamalasti.

Eikä siinä kaikki, sekoitan monet nimet ja sanon milloin mitäkin.

Joku kerran sanoi, että se on luovan ihmisen vika. Päässä kun hurisee koko ajan ideoita, oivalluksia ja kaikki on sekaisin!  Grin

Juu, niin tuttua Esmiralda!

Ärsyttää välillä.
Perusteellisuus ei ole taattua täälläkään. Päässä kyllä miljoona loistavaa ideaa ja toteutustapaa.
Kuka se huolehtisi homman loppuunsaattamisesta?!
Ei ainakaan  aurinko kuu jupiter merkurius kaksoset aspect_opp neptunus jousimies

Onneksi on tiimityö keksitty... :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #87 : 20.02.2010 18:12:38 »

Minä en ole ylpeä siitä, että hermoilen etukäteen aina valtavasti ja mietin mitä toinen osapuoli toimistani tuumaa. En toki anna sen vaikuttaa käytökseeni, mutta liika arvailu rassaa.

Ja vielä pahempi on se, että reagoin kehollani kaikkeen.

Ihan sama juttu! Mä stressaan ihan kaikkea etukäteen - ja jälkikäteen hävettää aina, jos asia järjestyy, että kun tuli tuhlattua ihan turhaa energiaa ressaamiseen ja negatiivisiin viboihin...

Sekä ajoittain kroppa reagoi mun tunteisiin, ei ihan aina, mutta välillä...

Lainaus
mutta olen hieman liian tosikkomainen ja vakava ja liian vastuuntuntoinen. siis pinnan alta, vaikka tiedän että annan kevytmielisen vaikutelman.

voisin oppia ottamaan rennosti ja suhtautumaan asioihin ja elämään ja itseeni vähemmän vakavasti.

Allekirjoitan tämän täysin! knuppel2  Mulla on myös taipumus olla liian jäykkä ja vakava, en todellakaan ota mitään turhia riskejä - no eipä elämässä ole sitten mitään jännitystäkään... Viihdyn pienissä kuvioissa angel  No toisaalta, jos elämä olisi hyvin epävakaista ja kaikki on tuurista kiinni, stressaisin itseni varmaan hengiltä buck2

Reagoin jokaiseen epäonnistumiseen ja vastoinkäymiseen kuin se olisi maailmanloppu, menee aina hetki ennen kuin saan itseni koottua.

Ja tosiaan, päällepäin vaikutan leppoisalta, kunnon touho toilailijalta ja humoristiselta törkyhuumorin viljelijältä, mutta pinnan alla kytee ikuinen ylisuorittaja, perfektionisti työnarkkis, joka ei vain osaa rentoutua... Cry

Näin se  askendentti kauris vaan vaikuttaa...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 20.02.2010 18:40:44 »

Itsessäni muuttaisin tätä melankolinaa kyllä - myös iänikuinen kelaus. Keloja olisi muille jakaa, ja kun siellä väleissä vielä kolistelen melaa, niin ei ne kelat aina niin värikkäitä ole. Nyt olen vissiin takaisinkelauksella - regressiovaihe menossa  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 21.02.2010 00:31:18 »

Cry

Peili jonka näemme joka päivä, ei liene sittenkään

paras ystävämme!  Cry       

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7