No näitä riittää

- Saamattomuus. Aloittaminen kaikessa on vaikeaa, en vain saa alulle oikein mitään ilman patistamista - ja paradoksina on se, etten voi sietää sitä, että mua käskytetään..

- Huono itsetunto. Koen usein itseni alempiarvoisena/huonompana/tyhmempänä/luuserimpana/rumempana kuin muut ihmiset. Luovutan helposti, koska en koe itseäni riittävän hyvänä/arvokkaana. Rupean helposti möyrimään alavireisyydessä.
- Laiskuus. Tai mukavuudenhalu, miten sen voi sanoa. En jaksa panostaa siivoamiseen ja olenkin puhunut, että sitten, kun olen iso niin sitten me palkataan siivoaja

- Kärsimättömyys. Haluan ne näkyvät tulokset HETI. Tai sitten mielenkiinto kaikkea kärsivällisyyttä vaativaa lopahtaa kesken kaiken ja suunnitelmat vaihtelevat aika ajoin.
- Temperamenttisuus. Reagoin kaikkeen voimalla, sekä hyvässä että pahassa. Hyvässä huudan ilosta ja hypin tasajalkaa, vaikka keskellä ihmisjoukkoa. Huonossa tapauksessa lentää jotain seinään ja desibelirajat ylittyvät ja ovet paukkuvat.. Mutta reagoin kaikkeen TUNTEELLA.
- Perfektionismi. Sitten, kun saan jonkun homman alulle, niin jään nuhraamaan jotain yksityiskohtaa loputtomiin ja kokonaisuus unohtuu

- Hajamielisyys. Dementia iskee jo nuorella iällä ja unohdan, minne jätin jonkun tavaran 20 sekuntia aikaisemmin tai ihmisten sanomisia.
- Blondius. Mä olen aivan uskomaton blondi ja järjenjuoksu on hitaudessa ihan omiaan..