Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä luonteenpiirtestä et ole ylpeä?  (Luettu 50483 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hurma
Vieras
« Vastaus #45 : 26.01.2006 12:24:09 »

Ei kouluun saa aikaseen mennä, antaa vielä fiksun kuvan itestään ja numerot putoo! Embarrassed Undecided
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #46 : 26.01.2006 23:47:17 »

Ei kouluun saa aikaseen mennä, antaa vielä fiksun kuvan itestään ja numerot putoo! Embarrassed Undecided

 Shocked
          Pelko, tuo kasvannainen terveessä itsetunnossa, miksi se

          seuraa, kuin laiva, peräsitön, rannatonta ulappaa, miksi ??

H E I T Ä    A N K K U R I    H E I T Ä 

                                         2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #47 : 28.01.2006 00:09:40 »

Aina myöhässä, hiljaisuus (Se on ärsyttävää... Kun niin haluaisin olla sosiaalinen yms. Sad)
ja ujous. mut en sitä häpeäkkään. Niin ja mun raivokohtaukset mitä saatan saada mitä tyhmemmistäkin asioista.  :Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #48 : 28.01.2006 04:14:09 »

Wink
       OLETETTAVASSA SOSIAALISESSA TILANTEESSA.

         Ehkä kannattaisi päästää ns. höyryjä jo ensi kontaktien kanssa

           ulos. Jolloin koko seurakunta säästyisi suuremmilta purkauksilta !!!


                     2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #49 : 30.03.2009 14:32:32 »

Nostanpa tätä ylös Smiley

Äkkipikaisuudestani. Vaikka on ihan hyvä että sitä on hyvässä määrin, mutta mulla tuo piisaa olemaan totaalisen räjähtävää välillä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
pseudelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #50 : 12.05.2009 21:46:10 »

En ole tästä ylpeä, muttei tämä MINUA haittaakaan. Oon kuullut, että olen aika ajoin aika negatiivinen. Mun on pakko analysoida asioiden hyvät ja huonot puolet ääneen, ja joitakuita ihmisiä se ärsyttää että olen liian "kriittinen". Hakee vaan sitä täydellisyytä itseltä, kaikilta ja kaikesta...  Embarrassed
tallennettu

Sun - Virgo
Asc - Sagittarius
Moon - Pisces
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 12.05.2009 22:13:19 »

siitä että pidän nuoremmista heh heh.. no joo vitsi vitsi.. mutta itse asiassa joukkarikin oli nuorempi, oliko minulla vain yksi pidempi suhde vanhempaan.. ja sitten oletan jotain kypsyyttä ihmisinä, not possible.. oinas saattaa olla tasaveroinen,- ja tämä ei ollut luonteenpiirre. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #52 : 13.05.2009 09:33:08 »

Dementiaa lähentelevä hajamielisyys.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #53 : 13.05.2009 09:56:52 »

Kato Vega: Ota avuksi kalaöljyä aivoillesi Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #54 : 13.05.2009 11:15:27 »

Tai sitten jotain keskittymisharjoituksia (meditaatio smitten), alkaa melko nopeesti nimittäin muisti parantua, ja muukin yleinen keskittyminen kaikkeen.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #55 : 13.05.2009 12:16:47 »

Luonteenpiirre josta en ole ylpeä? On niitä enemmän kuin yksi, mutta eniten ollut harmia eloni tiellä seuraavista:

Toivoton höperehtiväisyys. Joskus en saa mitään käytännöllistä aikaiseksi,
sillä vietän liiaksi aikaa pääni sisässä.
Toki välillä aivoissa liikkuu ihan toteuttamiskelpoisia ideoita,
mutta niiden täytäntöönpano on sitten ihan toinen asia.
Varmaan puolet hereilläoloajasta kuluu kaikkea muuta kuin jonkun tehokkaan, järkevän ja sensellaisen parissa.
Ihmiset jotka eivät tunne minua hyvin onnistuvat kyllä yllättämään
väittämällä mua realistiseksi ja jämptiksi (no joo..työ-elämässä), mutta tietäisivätpä mikä vajakki olen siviilissä.
Pahinta tässä on tietenkin sellainen ajelehdinta ja ajoittain hatara elämänhallinta, ettei oikein mistään tunnu saavan pitävää otetta.
Moni unelmakin (niistä ziljoonista) jää vain unelmaksi,
kun kanootista puuttuvat sekä inkkarit että se primus motor- potkuri.

Epäassertiivisuus, liika kiltteys. ( aurinko-Kalan ja nousu- vaaka:n yhteisvaikutusta? )
Taannoin mietin missä olisin ja mitä mulle kuuluis
jos olisin aina pystynyt pitämään puoleni ja puolustamaan oikeuksiani,
enkä olisi ollut liian kiltti esimerkiksi antanut liikaa periksi,
tullut muita vastaan ihan loppuun asti tai väheksynyt itseäni ja omia tarpeitani.
Osaan toki pistää kampoihin jos mua on yritetty hyväksikäyttää, sivuuttaa, alistaa tvs. liian räikeästi,
mutta silloin tilanne on jo päässyt aika sietämättömäksi.

Helpommin nousen barrikaadeille jos jonkun toisen oikeuksia poljetaan.
Vuosien saatossa olen oppinut hieman tätä omien (kohtuullisten) etujen ajamista, mutta vieläkin törmään
sellaisiin kynnysmattotilanteisiin joissa ei tiedä hakkaisko päätä seinään vai lattiaan.

Mun pitäis ottaa enemmän irti karttani tuli-elementeistä,  oinas-Kuun ja hallitsevan merkkini Jouskarin määrätietoisuudesta, itsevarmuudesta ja sosiaalisesta rohkeudesta.


tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #56 : 13.05.2009 13:16:18 »

Mä olen syönyt jo useamman vuoden kalaöljyä kapselaina ja varmasti tekee hyvää aivoilleni kun oo sellainen tuittu ja kiivaspäinen. Olen myös muutaman muunkin ihmisen kuullut sanovan, että ei ole pinna niin kireellä kun on ottanut kalaöljyä. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #57 : 17.05.2009 17:53:08 »

Mä olen syönyt jo useamman vuoden kalaöljyä kapselaina ja varmasti tekee hyvää aivoilleni kun oo sellainen tuittu ja kiivaspäinen. Olen myös muutaman muunkin ihmisen kuullut sanovan, että ei ole pinna niin kireellä kun on ottanut kalaöljyä. Smiley

 Afro

 aurinko merkurius kaksoset askendentti skorpioni  kuu vesimies mars oinas allekirjoittaa. angel
Yliannostuksesta ei ole vaaraa. :Smiley
Magnesium illalla rauhoittaa (ylikierroksella meneviä/palaneita) hermoja kummasti
-unikin tulee paremmin. Tongue
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #58 : 17.05.2009 18:01:18 »

Sasha: Eräs tyyppi sanoi mulle, että voi veri ohentua, mutta  4 vuotta oon joka päivä ottanut ihan tupla-annokset (en uskalla edes paljastaa teille Wink) ja hyvää on vain tehnyt. Kalaöljy kun voitelee aivoja ja tekee aivojenpinnalle suojakalvon.

Että ei kun vaan kalaöljyä mielelle ja keholle angel

Oon muuten ottanut magnesiumia kanssa joskus, viimeksi tänään kun ollut parin pvän ajan lihaskireyttä. Rentouttaa kummasti. 300mg oon ottanut, eli 2 tabua.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #59 : 18.05.2009 08:30:54 »

Saturnalia, hätähousu olen minäkin. Mietin tuossa, että oisko tässä elämässä jotkut asiat onnistuneet sittenkin paremmin, jos olisin vähän ensin ajatellut enkä heti hätäillyt ja sohinut sitten ihan päin seiniä Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: