Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko vanha sielu syntynyt useampaan kertaan tänne maan päälle?  (Luettu 123538 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #15 : 03.12.2005 22:32:36 »

Aivan, siis tarkoitin siis tuolla Michaelin opetuksia kirjalla Michaelin KÄSIKIRJAA - anteeksi kämmini...  Lips Sealed

Ja korostan vielä, että jos jotakuta kiinnostaa ehdottomasti tietää lisää sieluniästä ja sieluntasoista, suunnatkaapa kirjastoon ja lainatkaa tuo kyseinen käsikirja. Siinä kerrotaan tarkat kuvaukset eri sieluniän tyypeistä, pohditaan ja otetaan selvää miten päällyslehdet (eli eri persoonallisuuden piirteet) vaikuttavat mihinkin sieluniäkään ja miten, sekä annetaan nopeat katsaukset eri sielunikien sisäisiin tasoihin. Millainen on nuoren sielun iän viidennellä tasolla menossa oleva elämä? Entä millaista elämää viettää kypsän sielun iän seitsemännellä tasolla oleva ihminen?

Jos kirja jostain syystä tuntuu raskaalle lukea, suosittelen nauttimaan siitä pätkittäin tai jättämän sen kirjaston hyllylle. Kevyempi vahtoehto asioille on lainata kirjat Viestejä Michaelilta sekä Lisää Viestejä Michaelilta. Michaelin Käsikirja avautuu kyllä jokaiselle aikanaan  Wink Itsekin yritin joskus vuosia sitten lukea sitä, mutta se oli silloin niin raskasta teoriaa, ett jouduin jättämään sen hyllyyn siksi aikaa, kunnes mieleni oli valmis vastaanottamaan tietoa väsymättä.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2005 22:37:38 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #16 : 03.12.2005 23:23:41 »

Michael Newtonin Sielujen Matka ja Sielujen Kohtalo - kirjoissa puhutaan sielujen iästä(kin).
Mielenkiintoista luettavaa, mutta...

En ole ollenkaan vakuuttunut siitä että meidän kannattaa alkaa kovin tarkasti luokitella itseämme ja laskea mihin ¨luokkaan kuulumme¨. Kun karmallinen kiertomme alkaa olla loppusuoralla, tiedämme sen kyllä itse, ja se riittää Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.12.2005 23:30:14 kirjoittanut Aniara » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #17 : 03.12.2005 23:26:48 »

Lainaus
En ole ollenkaan vakuuttunut siitä että meidän kannattaa alkaa luokitella itseämme ja laskea mihin ¨luokkaan kuulumme¨. Kun karmallinen kiertomme alkaa olla loppusuoralla, tiedämme sen kyllä itse, ja se riittää

Tämä on hyvä ohjesääntö, eli sieluniän etsimisestä ja miettimisestä ei saisi tulla elämän pääasiaa, aivan kuten Aniara tässä meitä neuvookin. Sieluniän tietäminen on osa itsetuntemusta, muttei elämäntarkoitus.

Itse tiedän olevani vanha sielu ja senkin iän loppupäässä, sen vain tuntee tuolla syvällä sydämessään intuition äänellä  smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #18 : 04.12.2005 10:43:16 »


Vanhan Sielun mottoja ovat mm. "Tee sinä niin kuin haluat, minä teen niin kuin minä haluan" ja "jos me olemme eri mieltä, silloin minun täytyy olla väärässä..." Varsinkin tuo viimeinen motto vaivaa elämääni hyvin raskaasti ja herkkänä ihmisenä otan kaiken itseeni kymmenkertaisesti. Tuosta lauseesta poisoppiminen on elämäni haasteellisimpia tehtäviä.


HUOM! Suomessa suurin osa kansalaisista on Kypsän ja Vanhan Sieluniän tasolla  Wink

 Wink   coolsmiley  Erimielisyydestä:: Ehdottaisin, ottamaan kokonaisuuden huomioon, ja jättämään henkilökohtaiset näkemykset sivuun, ainakin hetkeksi.
Lopputulos olkoon ratkaiseva kaikkien parhaaksi..
JOS EI, niin katsotaan ja hymyillään..


                 
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 15:23:36 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #19 : 04.12.2005 18:03:48 »

tuo puhdistustsydeemi kiinnostaa myös minua!!!!!
töissä sain käyttööni puhelimen, joka oli ennen ollut melkoisella tyypillä (en voi kertoa tarkemmin). en millään voinyt käyttää sitä, kun tuntui,että siitä tulee negatiivisia energioita.
Niinpä ostin uuden edullisen kännykän ja siirsin vaan sen sim-kortin.... coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 04.12.2005 18:05:41 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #20 : 04.12.2005 21:17:53 »

Minua myös kiinnostaa tuo puhdistaminen, koska olen äärimmäisen herkkä kaikille energioille. Myös omille vanhojen negatiivisten ajatusteni energioille Shocked

Olen helposti masentuvaisuuteen taipuvainen, yliherkkä ja liian usein väärinymmärretty muiden ihmisten seurassa, hmm, olenko siis Vanha Sielu  Undecided

En tiedä yhtään millä Sielun tasolla olen, jos joku sen näkee niin kuulisin mielelläni. Michaelin kirjaa luin joskus, mutta se tuntui niin raskaalta, että jäi kesken.

Toisaalta olen passiivisuuteen taipuvainen ja kyllästyn helposti ja tämä mielestäni tukisi käsitystä, että olen Vanha Sielu, koska pitää joskus vähän potkia itseään, että saa ne viimeiset läksyt opeteltua ja koulun käytyä loppuun  Wink

 smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #21 : 05.12.2005 00:32:17 »

Smiley  NO, voinen kait`kertoa pätkän ent.- ja nyk.elämästä!
     Jose Stevens kertoi minun kuolleen ensimmäisessä maailmansodassa  Belgialaisena upseerina, joka joutui viemään sotilaansa toivottomaan paikkaan kuolemaa.. NO ENTÄ NYT..

     Tässä elämässä:::

     Tätä en muistanut, kuin myöhemmin:: Että minut yritettiin armeijan aikana viedä sotaoikeuteen, koska olin vienyt osastoni katsomaan kovapanosammuntoja ihan paikan päälle, ( vahti otti aurinkoa, eikä kieltänyt menemästä !! ).. Paikka ei näyttänyt kovin hyvältä, koska olimme kallion päällä,eikä sieltä nähnyt mitään,,, Ammuntoja!!   Oudot sirahdukset, oksien putoilu, viuhuna ja kivistä kuuluvat kimeät äänet antoivat alitajuntaan selvän käskyn, nyt matalaksi ja pois täältä..Olimme tulilinjalla.. Selvisimme hengissä.
       Johto joutui eroamaan!!   Tämä taisi olla yksi karman purku juttu!?? EHKÄ!



           
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 15:24:05 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #22 : 05.12.2005 00:50:26 »

smitten smitten

Inka. alzbeta ja selkälokki puhdistamisesta voisi lukea vaikka Denise Linnin Feng Shui-kirjasta - Sielun asuinsija_-
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 05.12.2005 10:50:07 »

Lainaus
Ehdottaisin, ottamaan kokonaisuuden huomioon, ja jättämään henkilökohtaiset näkemykset sivuun, ainakin hetkeksi.

Hei Pietro!

Vanhan sielun motot, jotka liitin kirjoitukseeni, eivät ole minun keksimiäni  Wink Ne on lainattu suoraan Michaelin Käsikirjasta, jossa kerrotaan muutama muukin vanhan sielun motto. Muistin vain nuo kaksi itse, koska ne toimivat ainakin omassa elämässäni.

Se, että vanha sielu kokee erimielisyystilanteessa olevansa väärässä johtuu siitä, että suurin osa vanhoista sieluista ottaa yhdeksi persoonallisuuden piirteeksi Itsensä Aliarvioinnin. Sen positiivinen ääripää (se, johon tulisi pyrkiä) on Nöyryys ja negatiivinen juuri tuo itsensä liiallinen aliarvioiminen.

Valitettavasti en enää muista, miksi kyseinen persoonallisuuden piirre eli päällyslehti on niin suosittu opettaja vanhojen sielujen keskuudessa... Tieto löytyy kyllä tuosta Michaelin kirjasta  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #24 : 05.12.2005 11:04:21 »

Puhdistuksesta

Tavaroita ja paikkoja voi puhdistaa mm. enkeleiden avulla. Helpointa on pyytää, että enkelit puhdistaisivat tämän tavaran sen edellisen omistajan energioista.

Huonetta voi puhdistaa samalla tavoin - pyytämällä, että enkelit puhdistavat sen kaikesta pahasta energiasta. Pidemmällä kaavalla sen voi puhdistaa mm. suisukkeella, musiikilla ja mantralla: Avaa ensin ikkuna, jotta energia pääsee virtaamaan ulos. Taputa käsiäsi yhteen ja käske kaiken negatiivisen poistua huoneesta. Taustalla voi soida jokin rauhallinen musiikki, joka miellyttää sinua. Suitsuta suitsukkeella huoneen jokainen nurkka. Tässäkin on tärkeää, että suitsuke miellyttää sinua, suitsukkeista jasmiini puhdistaa eniten. Jos et voi käyttää suitsukkeita, miellyttävä aromaöljy sopii myös. Jos haluat, voit laulaa vaikka musiikin tahdissa, toistaa tavua OM tai vastaavasti Gayatri Mantraa (linkki mantraan tässä)

Itse käytän myös pelkkää visualisointia enkeleiden avulla. Huoneesta toiseen kulkee enkeli, joka "räjäyttää" kaiken negatiivisen pois ja tilalle syntyy ihana paratiisimainen puutarha. Hän käy koko talon läpi, kunnes joka puolella solisee puroja, putouksia, lähteitä, kukkia ja köynnöksiä riippuu sieltä täältä ja kaikkialla on hyvin rauhallista. Helpoin visuaalisointi on, että kuvittelee huoneen valaistuvan niin kirkkaalla valolla kuin mahdollista, joka samalla puhdistaa huoneen. Sopii myös tavaroihin.

Tässä vain muutamia ohjeita. Tärkeää on, että puhdistusrituaali tuntuu itselleen sopivalle. Simppeli visualisointi tai huoneen ikkunan avaaminen ovat sopivia nopeaan puhdistukseen. Itse käytän vain tuota ikkunan avaaminen-suitsuke-musiikki-mantra puhdistusta, jos huone on todella, todella raskas ja epämiellyttävä, tai muutan juuri uuteen kotiin.

Olen itsekin äärettömän herkkä reagoimaan kaikenlaiseen "vieraaseen ja ikävään" energiaan... Kämppikseni piti meillä viikonloppuna nuorisoteatterin pikkujoulupippalot. Porukka oli käyttäytynyt siististi, talossa oli lähinnä puoliksi syötyjä sipsipusseja ja petivaatteita huiskin haiskin, mutta en saanut rauhaa koko iltana epämääräisten energioiden takia. Olihan meillä ollut n. 20 henkeä enemmän tai vähemmän maistissaan. Ramppasin vain hermostuneena huoneesta toiseen ja sain kuulla usein lauseen "älä stressaa". Oma huone oli pakko puhdistaa tuulettamalla ja visualisoimalla. Yö meni sängyssä pyöriessä ja ihan ihme unia nähden. Kestää varmaan muutaman päivän ennen kuin energia tasaantuu kunnolla..  Tongue
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #25 : 05.12.2005 11:08:23 »

Lainaus
Toisaalta olen passiivisuuteen taipuvainen ja kyllästyn helposti ja tämä mielestäni tukisi käsitystä, että olen Vanha Sielu, koska pitää joskus vähän potkia itseään, että saa ne viimeiset läksyt opeteltua ja koulun käytyä loppuun

Hei Sinulle myös, Alzbeta!

Tuollainen käyttäytyminen on aivan tyypillistä vanhoille sieluille  Wink Innostutaan ja kyllästytään yhtä nopeasti ja rutiinit takkuilevat kovasti. Itselläni on myös paha tapa välillä venyttää töitä tyyliin "no en minä tänään vielä tätä tee..." Yleensä se tosin on sen merkki, että homma luonnistuu paljon paremmin vasta muutaman päivän päästä, vaikka sen valmiiksi saamiseksi tulisikin kiire.  Grin
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #26 : 05.12.2005 11:20:25 »

Kiitos AthaMaarit puhdistusneuvoista  smitten

Joskus tuntuu siltä, ettei visualisoimalla saa paikkoja riittävän puhtaiksi. Olen sitten hiippaillut kilikello kädessä nurkissa, tai räpsinyt Reikisymboleja seinille, mutta tämä suitsukkeiden käyttö oli aivan uusi juttu!  smitten

Kerran tein pitkän visualisointiharjoituksen, jossa Enkelit kutoivat suojaverkon, sellaisen kullanhohtoisen, talomme päätyyn, koska sieltä tulee meille paljon levottomia energioita. Siinä vieressä kulkee vilkkaasti liikennöity tie, jonka toisella puolen on sairaala. Yhdessä vaiheessa meillä majaili nähtävästi joku sieltä tullut tasoa vaihtanut henki: illalla kun menin nukkumaan hän tuli kylmänkalseana henkäyksenä vierelleni siinä siunaaman hetkessä kun aloin iltahiljentymiseni. Tätä tapahtui viikon parin verran, ja sen jälkeen tämä verkko solmittiin.

Alzbeta, tuollainen passiivisuus kuulostaa tutulta. Joskus tuntuu, että asiat ei etene millään, laitan kiihkeydellä asiaa alkuun, mutta sitten tulee se tunne, että aikaa on määrättömästi - jos en laita asioille selvää deadlinea, niin ne jäävät lillumaan ja odottamaan inspiraatiota takaisin.  crazy2
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #27 : 05.12.2005 11:45:35 »

AthaMaarit!

Kiitos mantralinkistä - keskimmäinen lapseni lapseni oppi mantran heti ja alkoi laulaa sitä. Wink
- sanat ovat tosin tähän mennessä muuntuneet, äiti kulta, saisinko videon päälle. Cheesy

Vaikka tämä ei kuulu tähän ketjuun, niin oletteko ostaneet Suomesta mistään noita alkuperäisiä mantroja cd:llä?
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #28 : 05.12.2005 11:52:51 »

Ihanaa, että on samankaltaisia ihmisiä  smitten

Joskus tuntee hillitöntä frustraatiota, kun näitä täydellisiä naisia hyörii ahkerina leipomassa pikkuleipiä lasten luokkaretkeä varten myyjäisiin yms. Heillä on kai joululahjatkin elokuussa paketoitu, ja joulukortit on jo kirjoitettu valmiiksi.

Meillä sovittiin, että ne kirjoitetaan viimeistä edellisenä iltana, niin ei sitten tule kiire....

Tsemppiä sinulle sarjisprojektiin - minulla puolestaan on lauantaina hoitonäyte opettajalle, ja viisi hoitoa puuttuu kolmestakymmenestä, joten arvaat varmaan, että tällä viikolla pitää pinnistellä  Cheesy
tallennettu
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #29 : 05.12.2005 12:05:48 »

Vanhoja sieluja vaivaa usein maan päällä jonkinasteinen pieni masentuneisuus, yksinäisyys ja itsensä aliarviointi. He tuntevat olevansa vieraita väärässä paikassa ja väärään aikaan, ajattelevansa väärin ja poikkeavansa liikaa massasta. Maan päällisellä, fyysisellä elämällä ei ole enää mitään erikoista tarjottavaa heille ja siksi Vanhat sielut tylsistyvät. Vanhat sielut ovat maan päällä pääasiassa maksamassa pois karman velkojaan. He välttävät paljon turhia ihmissuhteita ja negatiivisia toimintatapoja, sillä he eivät halua luoda enää ylimääräistä karmaa. Heillä on vain halu saada maksettua velat pois ja päästävä irti tästä inkarnaation kiertokulusta. Tämän he tekevät joko tiedostamattaan tai tiedostaen, yleensä tiedostaen.


Vanha sielu näkee ja ymmärtää mikä merkitys on karmalla, menneillä elämillä ja ihmisten välisillä suhteilla. Usein he muistavat hyvin entisiä elämiään ja pystyvät muistamaan myös lähimmäistensä elämiä. Heille on selvää, miksi tämä ihminen on ystäväni/puolisoni/vihamieheni ja mitä hänen täytyy asialle tehdä. Heillä on myös vahva intuitio ja omaperäisiä rituaaleja ja tapoja. Itse esimerkiksi puhdistan aina uuden asunnon tai kirpputorilta löytämäni tavarat edellisen omistajan energioista. Vanhat sielut eivät kannata mitään uskontoa, vaan heidän maailmankatsomuksensa on ripaus sitä sieltä ja tätä täältä, mikä nyt vain tuntuu heistä hyvälle. Lääketieteessä he kannattavat vaihtoehtoista lääketiedettä.

Vanhat sielut voivat tuntua melko välinpitämättömiltä, sillä heitä ei kiinnosta miten fyysinen maailma pyörii. Koulutuksella ei ole pahemmin merkitystä, ei myöskään uraputkella. Vanhat sielut inhoavat kaikenlaisia määräyksiä ja sitoomuksia ja heille sopisikin parhaiten joku luova ammatti, jossa työajat voi päättää itse (olen itse tällä hetkellä sellaisessa työssä! Wink) Vaikka he rakastavatkin luontoa ja eläimiä, he saattavat vain haluta antaa asian olla ja edetä omalla painollaan. Heitä ei kiinnosta aktivistinen toiminta, vaan tavallaan heillä on mottonsa "asiat sujukoot niin kuin niiden pitääkin minun puuttumatta tilanteeseen".

Vanhat sielut ymmärtävät, että kaikki ovat yhteydessä toisiinsa ja kaikella on merkityksensä ja vaikutuksensa kaikkeen. He ymmärtävät kaikkia muita sielun tasoja, mutta kypsiä sieluja lukuunottamatta muut sieluntasot (vastasyntynyt, lapsi ja nuori) eivät ymmärrä vanhoja sieluja. Siksi he tuntevatkin olonsa usein ulkopuolisiksi tästä kaikesta.

(tarkoitus lainata kyseistä tekstiä, oma teksti punaisella)
Et usko miten hyvä olo mulle tuli tästä tekstistä! Taidankin olla vanha sielu, enkä maanantaikappale! Kiitos, pelastit päiväni   smitten


Täytyy ehdottomasti muistaa, että yksikään sielunikä ei ole toista parempi, vaan kaikki ovat samalla linjalla. Sielunikä kertoo lähinnä sen, miksi sielu käyttäytyy niin kuin käyttäytyy ja paljonko hän on viettänyt aikaansa maan päällä.

Hyvä huomio, vanha ei välttämättä tarkoita parempaa  Smiley

HUOM! Suomessa suurin osa kansalaisista on Kypsän ja Vanhan Sieluniän tasolla  Wink
Lainaus
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: