Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: planeetoista eri huoneissa!  (Luettu 11486 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yulunga
Vieras
« : 11.02.2007 17:26:56 »


kaameen hyvä linkki, tosin en vielä lukenut sitä kun tulostan vasta, mutta tsekatkaapas:

http://berglund.ceze.com/english/webcourse/lesson_11.htm
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 11.02.2007 17:29:19 »

Ehkä hieman liian jyrkkää tekstiä.

" The Sun in the Eighth House generally indicates a quick death. "

 Cheesy
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #2 : 11.02.2007 17:30:53 »

Ehkä hieman liian jyrkkää tekstiä.

" The Sun in the Eighth House generally indicates a quick death. "

 Cheesy


 Shocked OHO! no ehkä se tarkoittaa sitä ettei ainakaan kidu vuosia jossain sängyn pohjalla? eli minusta olis ihan jees juttu.  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 11.02.2007 17:32:48 »

Siinä puhutaan sydänkohtauksesta, sitä liikkuu kyllä suvussa.  Sad

 Smiley
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #4 : 11.02.2007 17:45:52 »

Tsekkasin juu nyt omatkin jutut, mulla taas oli että pluto nelosessa tekee väkivaltaa kotona...  Lips Sealed ja että todennäköisesti menetän vanhempani hyvin aikaisessa vaiheessa tai montakin kertaa!  idiot2

En taida lukea enää em. juttua, voisi melkein poistaa koko linkin täältä  Lips Sealed  Embarrassed
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #5 : 11.02.2007 20:08:52 »

Kiitos sivustosta... Ei ehkä ihan herrkua luettavaa... Niiden mukaan olen altis rikoksiin jos taloudellinen tilanne huono ja en pysty pitämään ystävyyssiteitä pitkien matkojen takaa koossa... siinä pahimmat puolet heh. Pitää tutustua tarkemmin ja  kääntää jotkut sanat oikein kirjan kanssa ettei tule ymmärrettyä väärin.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Yulunga
Vieras
« Vastaus #6 : 11.02.2007 22:41:10 »

Kiitos sivustosta... Ei ehkä ihan herrkua luettavaa... Niiden mukaan olen altis rikoksiin jos taloudellinen tilanne huono ja en pysty pitämään ystävyyssiteitä pitkien matkojen takaa koossa... siinä pahimmat puolet heh. Pitää tutustua tarkemmin ja  kääntää jotkut sanat oikein kirjan kanssa ettei tule ymmärrettyä väärin.


 Grin hehehe  2funny hyvät sivut!  2funny
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #7 : 12.02.2007 00:27:07 »

Tsekkasin juu nyt omatkin jutut, mulla taas oli että pluto nelosessa tekee väkivaltaa kotona...  Lips Sealed ja että todennäköisesti menetän vanhempani hyvin aikaisessa vaiheessa tai montakin kertaa!  idiot2

En taida lukea enää em. juttua, voisi melkein poistaa koko linkin täältä  Lips Sealed  Embarrassed

Eläpä höpise joutavia, Yulunga! Mullekin se sanoi, että Pluto ysissä voi meinata joko erittäin onnistunutta avioliittoa tai bisneksiä - tai täydellistä epäonnistumista niissä, so...  Tongue Ehkä näitä ei kannattais lukea ihan niinku piru raamattua - niinku ei mitään opusta...  Wink

Mutta sehän oli vaan yksi pieni osa koko stooria, minusta koko sivusto vaikutti tosi selkeältä ynnä mielenkiintoselta ja aion kahlata koko materiaalin läpi ajan kans. Jos tässä tumpelokin alkais vihdoin ja viimein tajuta näitä juttuja itekin, ettei aina tartte muilta kysellä tyhmiä...  Smiley
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #8 : 02.04.2007 23:15:41 »

Hauska sivu, kiitos siitä Smiley

Merkurius 1. huoneessa:
"...It signifies a great deal of travel and a strong desire to communicate the different experiences resulting from that travel."
- Hmm, oon mä kerran käynyt Ruotsissa ja kerran Virossa  Grin

Saturnus 3. huoneessa
"...There is an indication of danger when operating an automobile and caution should be employed here."
- Ehkä on ihan hyvä, etten hankkinut ajokorttia  Cheesy
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 03.04.2007 06:47:20 »

Kiitos sivustosta... Ei ehkä ihan herrkua luettavaa... Niiden mukaan olen altis rikoksiin jos taloudellinen tilanne huono ja en pysty pitämään ystävyyssiteitä pitkien matkojen takaa koossa... siinä pahimmat puolet heh. Pitää tutustua tarkemmin ja  kääntää jotkut sanat oikein kirjan kanssa ettei tule ymmärrettyä väärin.

Jep, minä en kuulemma koskaan löydä onnea avioliitosta, raha-asiat ovat epämääräisiä koko elämäni, rakkaussuhteeni ovat kestämättömiä ja riitaisia sekä kärsin kaikki ongelmani yksin koko elämäni ajan. Ihana tulevaisuudennäkymä.  Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #10 : 04.04.2007 13:21:16 »

Merkurius 1. huoneessa:
"...It signifies a great deal of travel and a strong desire to communicate the different experiences resulting from that travel."

Mullakin on Merkurius ykkösessä ja minuun tuo pätee kyllä ihan täysin. Mutta minulla ei olekaan Saturnusta siellä kolmoshuoneessa (mm. liikkuminen, Kaksosen oma huone) rajoittamassa. Wink Tästäkin siis huomaa, että kartantulkinnassa on pakko vetää myös jonkinlaista synteesiä, pelkkiä yksityiskohtia tulkitsemalla voi tulla hyvin ristiriitainen kuva. Onneksi tämä on vaan tällaista keittokirjatulkintaa, reseptien selailua.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #11 : 04.04.2007 14:22:17 »

Tsekkasin linkin ja juuri yksikään kuvauksista ei sopinut minuun. Kaiken kukkuraksi sen vuoksi että minulla on Neptunus 2. huoneessa olen siten kuulema kriminaali...

 Shocked

Eikä voisi vähempää kiinnostaa kakaroiden kanssa touhuaminen, mitä väitettiin siitä että on Aurinko 5. huoneessa.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12 : 04.04.2007 17:37:03 »

piristävät sivut  Smiley osa osuu ja osa ei-niin se aina mulla menee Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: