Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesissä menoa?  (Luettu 12891 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« : 01.02.2007 17:41:26 »

Ohoh, nukahdin hetki sitten sohvalle todella sikeään uneen hetkeksi ja näin seuraavanlaista unta;

Ajoin autoa sellaista suht kapeaa tietä pitkin ylöspäin, joka oli kourumainen ja siinä virtasi vesi ainakin metrin syyvyydeltä aika kovaa. (vastavirtaan siis olin ajamassa ylöspäin) Ihmeen hyvin siinä sai autoa ohjauttua ja ajettua veden virtaavuudesta ja syvyydestä huolimatta. Vastaani tuli hetken päästä toinen auto (siellä oli virnuileva mieskuski) tumma Hiace ja hän ei oikein hallinnut autoaan ja yritin viestittää hänelle, että aja sitä toista reunaa, niin voin ohittaa täältä toiselta (oikealta) puolelta. Hänen autonsa vain meni jatkuvasti kyljittäin (tyyppillistä Hiacelle  laugh ) ja päätin sitten peruuttaa sinne lähtöpisteeseen, että tuo mies pääsee edestäni pois ja näin siellä vedessä taustapeilistä käärmeenkin luikertelevan.
Sain siis tehtyä tälle miehelle tilaa ja peruutettua autoni lähtöpisteesen.

Hetken päästä olin ihan kävellen liikkeellä ja oli sellainen hämärä ilta ilma ja liuin taas sellaista jotain vesiuomaa alas ja tulin tasanteelle, jossa olikin yhtäkkiä monenkymmenen metrin jyrkkä suora pudotus alas, jossa oli puusta tehty seinämä. (jotenkin minulle tuli siitä mieleen mäkihyppy "telineen seinä". Sellainen vahanaikainen puinen, jossa lapsena olen kiipeillyt) Pudotus näytti niin hurjalta, että tiesin, etten uskalla siitä hypätä alas ja alla hyrskysi tumma meri.
Jotenkin muistin, että olen siitä joskus jollain keinoilla mennyt, mutta tiesin, että nyt en uskalla, vaaroja on ihan liikaa.
Siinä oli sitten joku mies ja nainen, joille "valitin", että haluan täältä pois, mutta en tiedä miten. He jotain siinä puhuivat ja sanoivat, että kyllä minä sieltä pois pääsen, että joku reitti löytyy.
Soitin puhelimella entiselle miesystävälleni, jolle kerroin tilanteestani ja hän lupasi tulla auttamaan.
 Huh
Vesiä tunteita, eikö niin? Mitä tämä uni voisi merkitä muuten?

Toisaalta tämä kyllä menee hyvin liki nykyistä oikeaa elämäntilannettani, johon yritän etsiä ratkaisua... en tiedä...

Olin tänään ihan oikeasti "seitsemännessä taivaassa" ennen nukahtamistani eli niin ihanassa paikassa, että minulta meni korvat lukkoon jo siinä paikan pihassa, kun fiilistlin niitä "energioita". Olin ihan summanmutikassa valinnut jonkun paikan netistä ja olin siis menossa aromaterapia hierontaan. Se piha oli aivan ihana vanha kartanoidylli, jossa aika oli täysin pysähtynyt. Menin "navettaan", jossa minulle tuo hieronta tehtiin. Aivan mieletön idylli sielläkin. Takkatuli leiskui siinä hoitopöydän vieressä yms.
En koskaan ennen ole niin ihanassa aromaterapiahieronnassa ollut. Menin niin syvään rentoutukseen, että vaikka minun piti jotain tälle hoitajalle sanoa, ei minun suuni totellut. Koko kroppa oli niin rento, painava ja jotenkin olin itse sen "ulkopuolella", enkä kyennyt sitä "käskyttämään" ollenkaan.  angel
Naureskeltiin siinä hoidon jälkeen hoitajan kanssa vielä (kun puhuttiin sterilisaatiosta ja hedelmällisyydestä) ja hän sanoi minulle, että mene vain rohkeasti, se on nopea helppo operaatio ja elämän laatu paranee sen jälkeen. Ja jos kerran vielä olet samanlainen kuin minäkin, että ei tarvii kuin omat alushousut roikkua pyykkinarulla miehen kalsareiden vieressä, niin huomaatkin jo olevasi raskaana, sitä paremmalla syyllä menet.  Grin
Tuli viissiin vähän rento olo, kun sieltä pääsin kotiin...  laugh

« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 17:43:34 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #1 : 01.02.2007 18:49:43 »

Niin tarkennan vielä, että tuo aromaterapia hoito siis ei ollut unta, vaan odellinen tapahtuma tänään  laugh

Tuossa kaksiosaisessa unessa jäi vaivaamaan tosiaan mitä se voi symloida ja kumpi suunta oikeasti voisi olla se oikea? Ottaa apu "exältä" vastaan ja ja mennä sinne "alaspäin" pelottavaan syvyyteen vai jatkaa sitä kourua autolla ylöspäin siitä huolimatta että jouduin peruuttamaan sen hiace-miehen mukana jonkinlaiseen lähtöpisteeseen...?  Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 02.02.2007 01:38:11 »

aikas hyvin sattuu tuo unesi sterilisaatio-ajatuksiin,
ainakin mulle tuli heti mieleen vesikourusta naisen sisusvärkit munanjohtimineen,käärmekin voisi jopa olla hedelmöittävä siitiösolu sinänsä,
raskaudenpelkoako?
toisaalta myös elämänpelkoa,jos merta pelkäät,
ja heti aattelin myös että minen aeneskaan ois miehen takia peruuttanut
minnekään,pelkäsit "yhteentörmäystä",hedelmöittymistä,
jonka olet kokenut ennenkin?
onko vanha ratkaisu  (ex-mies) parempi/helpompi kuin uusi
"kosminen myrsky" meren syvyyksissä?
miksi  mars skorpioni pelkää?
onko merkurius palannut juurilleen?
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #3 : 02.02.2007 07:57:54 »

Kiitos Nikki!

aikas hyvin sattuu tuo unesi sterilisaatio-ajatuksiin,
ainakin mulle tuli heti mieleen vesikourusta naisen sisusvärkit munanjohtimineen,käärmekin voisi jopa olla hedelmöittävä siitiösolu sinänsä,
raskaudenpelkoako?

Hmm.. en koe varsinaisesti raskautta pelkääväni, muuta kuin sen verran, ettei se todellakaan ole enää minun juttuni ollut aikoihin, koen sen (strerilisaation) ennemminkin vakaana päätöksenä lopulta saattaa fyysisestikin itseni siihen tilaan, ettei moisia tarvitse miettiä, eikä kukaan mies koskaan enää saa puhuttua minua ympäri mihinkään "kotileikkeihin". Syvään kahden aikuisen suhteeseen ei tarvita monumentiksi lasta. (ja olenhan jo niin vahnakin moiseen)  Wink
Eli toisaalta voisi ajatella että pelkään, toisaalta, että vihdoin olen tekemässä sen mukaan, mitä todella haluan, enkä mieti muita ja menettämisiä sen suhteen, ettei minun kanssani voi "kotia leikkiä" siinä suhteessa enää.

Lainaus
toisaalta myös elämänpelkoa,jos merta pelkäät,

Joo, siinä unessa koin, että en uskalla hypätä sinne tummaan vellovaan mereen. Koin siinä, että jo se monenkymmenen metrin pudotuskin on ihan liian vaarallinen(+korkeanpaikan kammo) Huh
Mitähän sitten pelkään elämässä nyt??

Lainaus
ja heti aattelin myös että minen aeneskaan ois miehen takia peruuttanut
minnekään,pelkäsit "yhteentörmäystä",hedelmöittymistä,
jonka olet kokenut ennenkin?

En olisi minäkään halunnut peruuttaa, mutta se mies vain tuli kylki edellä sieltä....eikä tehnyt tilaa, että olisin ohi voinut mennä ylöspäin...
Minä luulen että tuo yhteentörmäys/hedelmöittyminen symboloi jotain ihmissuhteessa, ei varsinaisesti normaalia hedelmöttyimistä ja raskaaksi tuloa  Huh Ensinnäkään tämä mies ei edes voi saada lapsia... (siis nykyään tässä palloileva, jonka rinnastin hiace kuskiin)

Lainaus
onko vanha ratkaisu  (ex-mies) parempi/helpompi kuin uusi
"kosminen myrsky" meren syvyyksissä?
miksi  mars skorpioni pelkää?
onko merkurius palannut juurilleen?

Helpompi tunnepuoella, varmempi... siis vanha.
Miksi  mars skorpioni pelkää... en mie tiiä... Undecided
Kai tuo  kuu skorpioni on minulle siten liian haastava ja liian vaikeasti lähestyttävä...?

Eilen illalla selvittelin asiaa molempiin suuntiin ja eksäni kanssa kun vaihdettiin ajatuksia, minulle selvisi jotain itsestäni.
Minä haluan olla saalistettava nainen ja se merkitsee minulle, että minä merkitsen myös jotain joka tasolla toiselle osapuolelle.
En tarkoita mitään menipulatiivista emotionaalisen ja ajatustason kikkalointia... vaan jos ihminen on joka tasolla täysillä olemassa toisen kanssa, sen mitä sitten onkin ja mitä se kestää, 'hän' pyrkii siihen joka tasolla ja osoittamaan sen...ja se tulee suoraan primitiivisestä alitajunnasta toimintana, eikä siis ole tätä nykypäivän suhdekikkalointia..
Kaikki pinnallinen järkeily ja menettämisenpelko ja varovaisuus voisi polttaa roviolla..varmistelu yms...

Ihmettelin, että millaisiin miehiin oikein olen kiinnittänyt huomioni tähän asti  Huh
Minulle selvisi, että he ovat jotenkin epävarmoja minun suhteeni, vaikkakin hyvin kiinnostuneita. Antavat varovaisia merkkejään, että olen heistä kiinnostava, antavat sitten sellaista kuvaa itsestään minulle, mitä kokevat minussa ja kuvittelevat, että mitä kuuluu vaatimuslistaani. hah.
Se kuva minkä he sitten itsestään haluavat luoda minulle on niin viisas, älykäs ja kaikkea muuta mahdollista, että minä taas koen, ettei minusta olen moisen viisaan, älykkään ja komean kanssa tahimaan...
He ovat lopun viimeksi varovaisia suhteeni... mitä hittoa ne kuvittelevat minussa näkevänsä....no olen kuullut kyllä... pah...
Todella älytön kuvio, typerä....
Se miesten epävarmuus onkin yhtäkkiä saatu minun epävarmuudekseni. (tokihan sitä helposti, jos toinen himmailee, alkaa miettiä omia epäkohtiaan, vikojaan ja vajeitaan ja liittää tuon miehen himmailun siihen, eli itseensä)

Ja voin näin jäkikäteen todeta, että koska vaistoan ne syvällä olevat singaalit yms, niin juuri niiden avulla nuo "epävarmat" miehet ovat saaneet kiinnitettyä huomioni. Voih, mitä 'energioilla' voikaan tehdä... tosin he eivät itse tiedosta sitä tällä tapaa..
Eivätkä nämä silti mitään reppania ole olleet... eivätkä ole... fiksuja komistuksia... mutta joku tässä mättää...

Minun ystäväni sanoi minulle juuri pari päivää sitten, että oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että tuo miesten tietynlainen varmistelu, himmailu (sit kun ovat saaneet minut koukkuunsa ensin)yms onkin heidän omaa epävarmuuttaan sinun(siis minun) suhteesi, eikä vika suoranaisesti joka kerta olekkaan minun jossain vajaavuudessani tai riittämättämyydessäni...

Argh, argh.. Mikä kummallinen vyyhti mikä kulminoituu tässä tilanteessa... tickedoff
Onko tämäkin tätä  kuu kalat juttua...

Hah, minusta on aivan epätodellista, että tosiaan kiinalainen apinan horoskooppi 2006 toteutuukin kokonaisuudessaan. Pidin sitä ihmissuhde osaa naurettavana tähän asti.
Ja mikä huvittavinta, on minulle nyt kaksi miestä sanonut, toinen että kesällä voisimme pitää palaverin, että jos en ole löytänyt ketään sielunrakkautta siihen mennessä voisimme yrittää uudelleen..  buck2
Toinen on taas sanonut, että kesään mennessä "pöly on laskeutunut" niin paljon, että voimme alkaa olemaan tiiviimmin yhdessä ja avoimemmin...
 Grin (että intohimo joka on jo sytytetty pannaan nyt lasipurkkiin odottamaan suotuisampia aikoja)  Grin Ei muuten sovi minulle...
Missä ihmeen sopassa oikein olen...
Olen siis hieman ehkä  uglystupid2 tässä oman elämän intohimoni toteuttamisessa.... *repii hiuksiaan päästään*
Oho, tulipas sekava ja pitkä vuodatus...  Embarrassed

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 02.02.2007 12:14:10 »

Minulle selvisi, että he ovat jotenkin epävarmoja minun suhteeni, vaikkakin hyvin kiinnostuneita. Antavat varovaisia merkkejään, että olen heistä kiinnostava, antavat sitten sellaista kuvaa itsestään minulle, mitä kokevat minussa ja kuvittelevat, että mitä kuuluu vaatimuslistaani. hah.
Se kuva minkä he sitten itsestään haluavat luoda minulle on niin viisas, älykäs ja kaikkea muuta mahdollista, että minä taas koen, ettei minusta olen moisen viisaan, älykkään ja komean kanssa tahimaan...

*Kuulostavatko ihmissuhteet järkeviltä? Mitä jos aina tai usein käy näin? Kaikki on lopulta ihan pihalla että millainen itse on tai sitten voi olla monenlaista?

Minuapa ei saada koukkuihin enää. Miehet selvittäkööt päänsä. Saalistus, se ei kuulu minun suhdeajatteluuni. Tavoittelu ehkä.
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 12:16:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #5 : 02.02.2007 12:25:42 »

No joo, olihan tuo sana "saalistus" hieman karrikoitu..  Wink

Olen kuitenkin ollut nyt ymmärtävinäni, että parasta on olla avittamatta enää siinä mielessä miehiä, että elän/aistin/lähestyn vain vaistojeni ja syvien alitajuisten energioiden tulkinta singaalien vastaanottamisen varassa ja etenen siltä pohjalta... ja samalla vastaanottaen miehen emotionaalisia ja fyysisiä epävarmuuksia...  Cheesy
Taitaa olla parasta pitäytyä pinnallisuudessa..  buck2

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 02.02.2007 12:40:03 »

Miksi käytät niin mutkikasta kieltä? Eiks käy sanoa että ihastuu tai rakastuu (jos näin sattuisi käymään)? Ja jos mies kokee samaa, kai se on kanssasi ja sanoo että rakastaa syvästi, haluaa olla yhdessä, tapailla tms miten kauan se nyt sitten kestääkin (sanoo eräs jonka takaraivossa viimeiset "turhat tapailut")-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #7 : 02.02.2007 12:44:14 »

 Grin
enpä tiiä...miksi käytän...
Kun kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää ja sanat on niin suppeita...
Tai sitten teen kaiken vain itselleni niin kovin monimutkaiseksi...
Mutta joo... tää on tätä syväluotaamisen vaihetta, jossa on vähän pakko itelleen analysoida tarkemmin vivahteita, että voi jättää jotain taakseen ja sitten nähdä taas kaikki selkeämmin ja yksinkertaisemmin ja ehkä ilmaistakkin ne yksinkertaisemmin...
Miten voi luopua, jossei tiedä mistä on luovuttava  Shocked



tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #8 : 02.02.2007 12:51:32 »

Ianna itse vastasit itsellesi ja eiko aromatarapia tehnytkin hyvaa-sait sen alitajuisesti.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #9 : 02.02.2007 13:06:43 »

Siis onko joku sinuun rakastunut vai mikä peli on menossa?

Se tässä vähän "ongelman" ydin onkin, etten oikein pääse selvyyteen noista miesten tunnemaailmoista....
Ja onko ne lopultakaan sitä, mikä minulle olisi hyväksi...

Vai törmäänkö nyt tähän;
Pluto oppositio Kuu
ja
Kuu sulkeutuva neliö Nousumerkki
Ellet koe elämääsi ja oloasi turvalliseksi, käyttäydyt kulmikkaasti ja jopa hyökkäävästi tilanteissa, joissa olet jollakin tavalla uudistamassa omaa elämääsi. Erityisesti uudet ihastukset saattavat kärsiä tästä piirteestä, ellet tule siitä mahdollisimman hyvin tietoiseksi. Sinun tulee oppia luottamaan omiin tunteisiisi ja olemaan vaatimatta, että kumppanisi jollain tavalla vakuuttaisi sinut hänen tunteistaan. Myös muissa ihmissuhteissa vaadit helposti vakuuksia siitä, että toinen on aidosti mukana yhteisessä asiassa. Kaikki tällainen käyttäytyminen osoittaa vain omaa epävarmuuttasi, joka saa toiset tuntemaan olonsa epämukavaksi. Vasta sitten kun osaat luottaa herkkien tunteittesi varoituksiin ja ottaa välittömästi kyseinen asia esille, voitat epävarmuutesi ja vapaudut tarpeestasi varmistua toisen tunteista ennen päätösten tekoa.
vai
Pluto oppositio Venus
Etsit rakkautta joka on syvää kuin valtameri ja yhtä haastavaa kuin hirmumyrsky. Koska olet menettänyt otteen omiin tunteisiisi, et tahdo uskaltaa luottaa niihin vaan haet niille varmistusta toiselta ihmiseltä. Jokainen varmistus tulee pettämään ja jokainen sinulle vannottu vala tullaan rikkomaan tämän elämäsi aikana, jotta oppisit jälleen elämään omien voimakkaiden tunteittesi kanssa. Tiedosta tämä alkemiallinen tosiasia joka kerta kun huomaat jonkun pettäneen lupauksensa. Syy pettymyksiin on aina sinun mahdottomiksi käyneissä vaatimuksissasi, joita kukaan ei pysty täyttämään. Löydät todellisen rakkauden elämääsi vasta sitten kun luotat omiin tunteisiisi niin paljon ettei sinun tarvitse esittää rakastetullesi ensimmäistäkään kysymystä hänen tunteistaan ennen sänkyyn menoa tai avioliiton solmimista. Ellet uskalla lähteä leikkiin ilman varmistusta, niin parempi kun jätät leikin sikseen, sillä muistathan että jokainen saamasi varmistus tulee pettämään
Sepon tulkintaa...

Tulen näistä vain nykyään vihaiseksi, sillä tuntuu etten ole muuta tehnytkään kuin mennyt itseeni vuosikymmeniä...
Ei pitäisi lukea näitä tulkintoja enää yhtään...  tickedoff
Toisissa kohtaa taas pitäisi kuunella ja luottaa omiin tuntemuksiin...

Lainaus Diamontilta;
Lainaus
Ianna itse vastasit itsellesi ja eiko aromatarapia tehnytkin hyvaa-sait sen alitajuisesti.

Tekihän se hyvää, mutta tuntuu että olen vielä enemmän taas eksyksissä kuin ennen...  uglystupid2 tickedoff Grin
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #10 : 02.02.2007 13:09:51 »

Luota vain omiin tuntemuksiin ja jos tunnet olevasi eksyksissa pyyda lisaselvitysta ennen nukkumaan menoa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 02.02.2007 22:19:48 »

No herttinen, on ne edes osanneet sanoa että tykkää+haluaa+rakastaa+ollaan yhdessä, tulisin hulluksi jos heti alussa mies ei edes tietäisi..sen ymmärtää jos Break up vaiheessa ollaan jo eri mieltä..

..elämä on siitä kiehtovaa että se on mielikuvitusta, kun vielä voisi kuvitella sen täydellisen tilanteen/ suhteen ja toteuttaa sen. Heh! Se vasta kätevää olisi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 02.02.2007 23:08:04 »

vastasit tosiaankin paljon itse itsellesi kuten Diamond sanoi,
aattelin tuotakin kartallasi olevaa "törmäyspistettä"
 pluto aspect_opp kuu,
toinen vaatii syvääluotaavia muutoksia Juicen tyyliin "elämä on kuolemista,pane käsi käteen,ollaan hiljaa.." ja toinen peräänkuuluttaa perusturvallisuutta ettei sielu katoaisi(tai ryöstettäisi Persefonen tapaan Haadeksen valtakuntaan,joku kyllä väittää hänen menneen sinne omasta tahdostaan)
ja tuo oma kuusi kaloissa,en tiedä asteita mutta kaloissa on tällä hetkellä
 ceres aspect_con uranus jotta kyky huolehtia itsestä voipi olla
kuin liskojen yö (mitähän sekin tarkoittaa sinänsä?)
yllätysten yö ainaskin,cerekseen liittyy vahvasti tuo  skorpioni harka polariteetti,luopuminen ja kiinnipitäminen,
ja siksi kysyin mitä  skorpioni mars pelkää kun ei se yleensä mitään pelkää,
tai ehkä erittäin vahvoja tunteitaan,syvältä kumpuavaa intohimoa,
omaa seksuaalisuuttaan (itellä kartan tarkin aspekti  skorpioni :venus:rx  aspect_squ  mars leijona
skorpionin huoneessa,jotta jotakin tuostakin tiedän..)
ihan neptunuksen alitajuisesti syntyviä,ehkä pitelemättömiäkin,
siksikö sinä peräännyit,
vai onko tuo merkurius tullut juurillensa,28 ?astetta  vesimies,
ainakin oma kokemus tuosta oli tavallaan ajatusten nollaus,
ja kun aattelen merkuriusta nimenomaan tietoisuuden planeettana,
oletko pyrkinyt tiedostamaan ,ehkä liikaa analysoimaankin nykyistä tilannetta,
vaiko olet tosiaan pallo hukassa,
tai sanotaanko että  vestan papittaren liekki melkeinpä sammuksissa,
oli 0 astetta jousimiestä, kuu aspect_squ vesta,
mutta kyllä se siitä roihahtaa tulen merkissä ilmiliekkeihin,
se olikin skorpionissa kuin "luolanuotio",
tästäkin kirjoitan siksi että jännästi se sattui entisen kotopesän hyvästeihin,kotiliekki vaihtui,roihuaa kohta askendentilla,
ja asiasta viidenteen,
mitä sinun inanna nimi symboloi?
siinä on numerologisesti hiiiiiiirveeeesti muutoksen energiaa..
levotontakin,seksuaalista myös,
ja siitä tulee "karman" luku,
miten kartallesi sattuukaan kalojen kuunsolmu,
joka kohta kohtaa uranuksen,siis tuolla taivahalla,
mikä voipi olla mielenkiintoista itse kullekin,
ja
etkös kohta tutkaile jo uutta ap-karttaa,
josko vastauksia löytyy sieltä,
vaiko lapsuuden "mäkihypyistä"?

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 02.02.2007 23:22:36 »

peruuttaminen,
 vesta 0 astetta  jousimies,
sitoutumisen pelkoa?
tai paremminkin haluttomuutta,
ahistaa?
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #14 : 03.02.2007 12:21:27 »

Kiitos Nikki! (ja muutkin)
Siis totta joo. Yksi "vika" on se, että jotenkin menen "ajassakin edelle" analysoin ja avaan jokaisen pienenkin mykkyrän... siinä helposti jää sitten elämättä tai ainakin odottaa ihan liikaa tapahtuvaksi. Ei malta odottaa, että elämä tapahtuu. Tai jotain..
Tuo Inanna oli minulle hyvin koskettava symboliikaltaan kun googletin siitä tietoja valintani jälkeen jo lisää. Noh, toiset kyllä vähän kyseenalaista juttua.... mutta ehkä se joku perus"energia"... en tiedä...
http://www2.uiah.fi/~pliukkon/inanna.html
http://www2.uiah.fi/~pliukkon/huluppu.html
http://www2.uiah.fi/~pliukkon/ascent.html
http://www.geocities.com/catshaman/finnana/0finanna.htm
jne jne

Mutta tosiaan... näytän toimivani näin... kyllästyn yhtäkkiä junnaamiseen, tai piilotteluun... sitten teen jonkun matkan syvyyteen, kaivan ja analysoin, kerron suoraan tunteeni ja ajatukseni kaikille asianosaisille (ja näköjään tänne foorumillekin tulee valiteltua) laugh
Ja sitten asiat alkaa seljetä.
Eilen selvisi paljon. Molemmat miehet ovat avautuneet, kun puhuin heille täysin suoraan kaunistelematta.
 kuu skorpioni :in kainalossa nukuin viime yön... hän oli kuulemma selityksen velkaa..  Kiss
Ja olin muuten sitä ennen tanssimassa... minulla on eräs paikka johon menen. Koska menen vain ja ainoastaan tanssimaan. Paikka on hyvin "kansainvälinen" ja aah, mitä tanssijoita sieltä löytyy...
Olen taas kuin uusi ihminen kun ne tuliset rytmit on läpi kulkeneet...
 smitten

Tätä muuten olen kuunnellut ja laulanut jo parikymmentä vuotta... aina se koskettaa...se on minun yksi lauluistani....
            - SYKSYN SÄVEL -
            (Juice Leskinen)

   Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista.

   
    Pane käsi käteen, ollaan hiljaa.

   
    Pyydä minut aamuteelle, anna vettä kuihtuneelle.

   
    Nyt on elokuu, ja minä olen viljaa.                 


                   
        En ilosta itke, en surusta itke;
       
           
        jos itken, niin itken muuten vaan,
       
           
        ja muualla oon ennen kuin huomaatkaan.
       
       
        Häntä rakastin paljon,
       
           
        sua rakastan joskus enemmän.
   
       
        Ole mulle vähän aikaa hän.


   
    Ota minut sinun uniin, vaikka nousen toisiin juniin.
   
    Nyt on lokakuu, ja minusta näkee sen.
   
    Kun tulen kiinni sinuun, jumalatkin uskoo minuun,
   
    vaikka itse aina usko en.


Kyllä tämä tästä.... kait....



           
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: