Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA  (Luettu 224394 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
golfer
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #45 : 06.06.2007 12:43:05 »

Tämä pitää lukea todellakin ajatuksella...  Kiitos tästä esitelmästä Smiley
tallennettu
EiYhteyttä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #46 : 19.06.2007 01:15:25 »

Tässä onkin aihe mitä on aina mukava tutkailla ja opiskella  laugh
..ja just tällä hetkellä kyllä tuntuu siltä että aihetta olisikin hyvä opiskella!

Toivottavasti opin ymmärtämään tuota tekstiä täysin, mutta nyt nukkumaan ja huomenna täytyy syventyä asiaan!
Kiitän kauniisti tästä!!  smitten
tallennettu

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. <3

Aurinkohärkä
Nousurapu
Kuu, uranus ja saturnus jousimiehessä
Merkurius oinaassa
Venus kaksosissa
Mars kauriissa
golfer
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #47 : 02.07.2007 12:53:13 »

Taitaa olla karttani täysin rastiton Smiley vai kuinka
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #48 : 07.07.2007 19:58:34 »

päätin tutkiskella tuota, mutta kun en oikein tajua mitään.  Huh

mitä tuo aivainplaneetta käytännössä tarkoittaa?
tänään ei vain taida järki juosta..
esim. viitoshuoneen kärkeni on ravussa ja kuu kaloissa 12. huoneessa. vaikuttaako tuon viitoshuoneen asioihin sitten kaikki aspektit kuuhuni? toimiiko se jotenkin 12. huoneen omaisesti? ja kumpaa merkkiä se enemmän edustaa, rapua vai kalaa?
tässä on aivan liian monta haaraa..  Cheesy
jos joku voisi hieman auttaa..  Smiley



muok. ja tosiaan,
mikä ero on viitoshuoneella, seiskalla ja leijonahuoneella? enimmäkseen tuota leijona-asiaa en tajunnut.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 20:08:17 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #49 : 13.07.2007 21:51:50 »

Kiitos Lunea!

Minulla "leijonahuoneet" 2 ja 3. Molempien kärjet siis leijonassa. Onko se sitten juuri kommunikointi, ja kakkoshuone...?

Aurinko oinaassa 11.huone, rakkauteni herää ystävyydestä?

Planeettoja leijonassa ei olekkaan, paitsi vesta ja kuunsolmu...

Dramatiikkaa ja muutoksia, pluto oppositiossa  aurinkokuumarsvenus

Viideshuone, uranus, pluto, vertex, Lilith ja juno, jännittävä rakkauselämäkö  Grin

Viidennen huoneen kärki on vaa´assa joten hallitsija lienee venus, avain?

Ilmeisesti ystävyys on iso tekijä minulla, en ole ikinä rakastunut kehenkään vieraaseen, vaan ensin olen ollut ystävä, tuo kuvio on aina toistunut. Venus 11.huoneessa oinaassa.

Jupiter saturnus yhtymä vaa´assa, minkälaisiin ihmisiin rakastun  Smiley ? Plutokin vaa´assa...
Kauris, jousimies, skorpioni? Olen ollut rakastunut kauriiseen ja nousevaan skorpioniin.

Aurinko oppositio pluto kuvaus oli hyvä ja piti paikkaansa, tunnen paljon aurinko ja nousevia skorppareita ja heihin on aina ollut viha rakkaus suhde  :Smiley
Valtataisteluita, rahaa ja seksiä.. hmmmm...

Mielenkiintoisia juttuja, itseasiassa näiden mukaan minun pitäisi olla ihan erään toisen ihmisen kanssa  Cool

tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #50 : 25.07.2007 00:46:24 »

Mullakin Aurinko 11. huoneessa, kai sen voisi jotenkin liittää ystäviin.. Sitten tuli tarkasteltua 7. huonetta niin kärki Veskarissa ja sitähän hallitsee Uranus mikä sijaitsee sit 5. huoneessa.. Pitäisikö tästä päätellä että tuleva aviomieheni on yksi ystävistäni johon minulla on suhde?  Huh
« Viimeksi muokattu: 25.07.2007 01:09:39 kirjoittanut keijulapsi » tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
kaya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #51 : 29.07.2007 12:20:10 »

Hei!Lunea, olsiko mahdollista saada sinulta tulkintaa omasta rakkauskartasta?
t. Eräs asrokävijä



Tässä liitetiedostona ’Rakkauden rastit kartalla’ – se lupaamani suunnistusopas, josta astrotapaamisen yhteydessä ehdimme käydä läpi noin puolet.

Karttoja voi tulkita monella tavalla. Tämä on oma tapani – ehkä hieman perinteistä poikkeava, mutta kokemuksieni perusteella varsin toimiva. Rakkauden lisäksi samaa menetelmää (joka pohjautuu sekä vuosien opintoihin että omiin oivalluksiini) voi soveltaa minkä tahansa muunkin elämänalueen tutkimiseen.

Testaa, löydätkö ’sen oikean’ (joka on sinulle tarkoitettu) kartaltasi, ja kerro havainnoistasi!

Laitan aiheen pysyväksi, jos siitä vaikka olisi jotain hyötyä myöhemminkin ilmaantuville foorumilaisille.


T: Lunea  smitten



tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #52 : 05.08.2007 21:43:01 »

 Embarrassed

Voih minä en tajuu näistä mitään hitsi...

https://www.astro.fi/images/radix_web/30.07.1958_20:47_0_-02:00_60.272_-22.177_00.png

Missä mun rastit on vai onko niitä ollenkaan Sad
tallennettu

Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #53 : 06.08.2007 18:27:27 »

Taitaa olla karttani täysin rastiton Smiley vai kuinka

En saa karttaasi näkymään kunnolla, mutta iloksesi voin sanoa, ettei kenenkään kartta ole rastiton.  Smiley

mitä tuo avainplaneetta käytännössä tarkoittaa?

esim. viitoshuoneen kärkeni on ravussa ja kuu kaloissa 12. huoneessa. vaikuttaako tuon viitoshuoneen asioihin sitten kaikki aspektit kuuhuni? toimiiko se jotenkin 12. huoneen omaisesti? ja kumpaa merkkiä se enemmän edustaa, rapua vai kalaa?

mikä ero on viitoshuoneella, seiskalla ja leijonahuoneella? enimmäkseen tuota leijona-asiaa en tajunnut.  Smiley

Avainplaneetta = huonetta hallitseva taivaankappale. Se (kaikkine aspekteineen) vaikuttaa huoneen asioihin enemmän kuin mikään muu. Avainplaneettaan osuvat transiitit esimerkiksi saavat tapahtumia liikkeelle.

Oivalsit aivan oikein. Kyseinen yhdistelmä voisi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että rakkauselämääsi hallitsevat tunteet ovat salaisia, mielikuvituksellisia tai edelliseen elämääsi pohjautuvia. Kalamaisuus hallitsee rapumaisesti ilmenevää rakkauselämääsi, eli herkkyys ja empaattisuus tekevät sinusta hoivailevan ja huolehtivan.

Rakkautesi (ja luovuutesi) näkyvät Leijona-huoneessasi – etenkin, jos Leijona-merkki löytyy huoneen kärjestä (alkukohdasta). Rakastat Leijona-huoneesi symboloimia asioita, ja niinpä romanssitkin usein saavat alkunsa näissä samoissa yhteyksissä. Aurinko on avain Leijona-huoneeseen, joten tällä kiintotähdellä on oma rakkauttasi muovaava vaikutuksensa. Hitaiden planeettojen transiitit Aurinkoon (tai Auringon tekemät progressiot) saavat rakkauden syttymään.

5. huone (= Leijonan huone luonnollisella Eläinradalla) ja sitä hallitseva planeetta (avainplaneetta) kertovat rakkauselämäsi laadusta sekä tavastasi ilmaista rakkautta. Transiitit avainplaneettaan johtavat usein rakkaussuhteeseen (= Ovi huoneeseen aukeaa!)

Enimmät ihmissuhteesi keskittyvät Vaaka-huoneeseesi, jonka sijainti kertoo myös sen, mihin kumppanuutta ylipäätään tarvitset. Kun merkittävä suhde saa alkunsa, löytyy kartalta melko varmasti avainplaneetta Venukseen kohdistuva transiitti tai progressio.

7. huone (= Vaa’an huone luonnollisella Eläinradalla) kertoo yhteiselämän laadusta avo- tai avioliitossa sekä sinulle sopivan kumppanin ominaisuuksista (etenkin ensimmäisessä liitossa). Lisävihjeitä antaa DC:tä hallitseva taivaankappale, jonka huone paljastaa usein senkin, mistä potentiaalinen partneri löytyy. Seuraa myös transiitteja ja progressioita tähän avainplaneettaan nähden!


Mielenkiintoisia juttuja, itseasiassa näiden mukaan minun pitäisi olla ihan erään toisen ihmisen kanssa  Cool

Ehkä niin vielä käykin…  Wink

Mullakin Aurinko 11. huoneessa, kai sen voisi jotenkin liittää ystäviin.. Sitten tuli tarkasteltua 7. huonetta niin kärki Veskarissa ja sitähän hallitsee Uranus mikä sijaitsee sit 5. huoneessa.. Pitäisikö tästä päätellä että tuleva aviomieheni on yksi ystävistäni johon minulla on suhde?  Huh

Tämä on hyvinkin mahdollista…   Grin

Hei!Lunea, olsiko mahdollista saada sinulta tulkintaa omasta rakkauskartasta?
t. Eräs asrokävijä

Aikaisempiakin pyyntöjä on vielä täyttämättä, joten en uskalla luvata mitään varmaa. Jos laitat syntymätietosi ja maltat odottaa, niin ehkä sitten… Ainakin voin etsiä ne tärkeimmät rastit.

 
Kuinka tulee tulkita miesväen kartalta seitsemännen huoneen kärkeä ja sen planeettaa? Onko nousu vaa'alle tarkoitettu kumppani aina oinas? Leijonanousuiselle vesimies? Omalla kohdallani "tärppää" tosi hyvin ja planeetta on kakkoshuoneessa, ilman komeroa ja KYLLÄ TOIMII.     

Miesväen karttaa tulkitaan seitsemännen huoneen osalta ihan samoin kuin naistenkin.

Ihanteellisinta olisi, jos kumppanin AC-merkki olisi sama kuin oma DC-merkki, eli silloinhan sama tilanne olisi molemmilla osapuolilla. Lähes yhtä hyvä yhdistelmä on toisen Aurinko tai Venus omassa DC-merkissä – ja miksei Kuukin.
Aina tilanne ei kuitenkaan ole näin yksinkertainen, vaan oinasmaisuus  nousevan Vaa'an kumppanin kartalla voi näkyä esimerkiksi Aurinko-Mars-yhtymänä tai Kuu-Mars-yhtymänä, tai kartalla voi olla Mars nousussa tai muuten voimakas ykköshuone.
Toisinaan yhteys on vielä vaikeammin löydettävissä – mutta olemassa kuitenkin. Toisen dwad-AC voi olla yhtymässä deskendenttiisi tai dwad-karttasi DC:hen, tai kumppanin Auringon heijastuspiste saattaa osua suoraan 7. huoneesi kärkeen.

Aina kannattaa tarkistaa myös DC:n hallitsijan asema (se avainplaneetta). Kun DC on Oinaassa, saattaa kumppanisi Aurinko tai AC sijaita myös Mars-merkissäsi.
Muistettava on myös, että jokaisen kartalla on kaksi muutakin 7. huoneen kärkeen verrattavaa pistettä, nimittäin Vertex ja Wq eli ekvaattori-DC (West Point, 7. huoneen kärki meridiaanihuoneissa). Näitä voi tulkita täsmälleen samoin kuin tavallista DC:täkin.


 smitten

Hei Nebra!

Seiskahuoneen kärki Sinulla ravussa-> rapumies. Avain löytyy ensimmäisestä huoneesta ja on ns. komerossa. Mikä avaa komeron oven? Varmaan Lunea kertoo sen sinulle.

Vesimies-komeron oven saa avattua Uranus- tai Saturnus-avaimella. Uranus on Leijona-komerossasi (yhtymässä Aurinkoosi), joten Saturnuksen kautta säppi aukenee helpommin. Saturnus sijaitsee 10. huoneessasi Jousimiehessä, joten ura (tai vaikkapa työmatka) voisi olla se oikea tie.
Aurinkosi yhtymä Uranukseen ynnä 7. huoneen hallitsija Vesimiehessä voi tuoda eteesi Vesimies-kumppanin. Kunhan saat ne komeroitten ovet ensin avattua…  Cheesy


« Viimeksi muokattu: 06.08.2007 18:31:23 kirjoittanut Lunea » tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #54 : 06.08.2007 19:09:24 »


 smitten

Hei Nebra!

Seiskahuoneen kärki Sinulla ravussa-> rapumies. Avain löytyy ensimmäisestä huoneesta ja on ns. komerossa. Mikä avaa komeron oven? Varmaan Lunea kertoo sen sinulle.

Karttasi AC näytti olevan kauriin lopussa. Onko kellonaika oikea?

Äitini ei muistanut täysin oikeaa kellon aikaa, hän sanoi illalla kello kahdeksan ja yhdeksän välillä lähempänä kello yhdeksää ja laitoin varttiavaille yhdeksän kellonajan.  idiot2

 Undecided Ai Rapu mies, voih mun rakas on Härkä, mitenkähän tässä käy, tuleeko jostain nurkantakaa uusi  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 06.08.2007 19:12:31 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #55 : 06.08.2007 19:20:59 »


Hei Nebra!

Seiskahuoneen kärki Sinulla ravussa-> rapumies. Avain löytyy ensimmäisestä huoneesta ja on ns. komerossa. Mikä avaa komeron oven? Varmaan Lunea kertoo sen sinulle.

Vesimies-komeron oven saa avattua Uranus- tai Saturnus-avaimella. Uranus on Leijona-komerossasi (yhtymässä Aurinkoosi), joten Saturnuksen kautta säppi aukenee helpommin. Saturnus sijaitsee 10. huoneessasi Jousimiehessä, joten ura (tai vaikkapa työmatka) voisi olla se oikea tie.
Aurinkosi yhtymä Uranukseen ynnä 7. huoneen hallitsija Vesimiehessä voi tuoda eteesi Vesimies-kumppanin. Kunhan saat ne komeroitten ovet ensin avattua…  Cheesy


************************************************************

En kyllä ymmärrä mittää, paitsi että minun Pitkäaikainen poikaystävä ennen avioliittoa oli Rapu ja EX- aviomies on Vesimies.
Komerot mulla taitaa olla aika kiinni.  Lips Sealed
Viime vuonna tapasin Härkä miehen, ( ja leijonamies tasoitteli tälle Härkä miehelle mun luokse tietä) hän on kyllä availlun mun komeroitani, mut siitä ei sit kai tule mitään, on niin paljon kaikea ristiriitoja....jotka on kyllä aina tähän asti ratkottu.....Ai ai mahtaakohan tämänhetkinen ongelma hänen kanssaan ratketakkaan Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 06.08.2007 19:41:37 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #56 : 06.08.2007 23:00:36 »


    smitten smitten smitten

Kiitos Lunea!

Minulle rakkaan miehen aurinko on DC:n merkissäni. Rakkauden rastit kartalla-kokoelma on niin suuremmoinen, että minäkin vuosia astrologiaa harrastaneena nöyränä lueskelen ja kyselen asioita.

"Joka päivä voi oppia uutta" on minun lempilauseeni  Smiley
        Evea

KÄÄÄÄÄÄk miten sellainen katsotaan   uglystupid2
tallennettu

keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #57 : 08.08.2007 21:25:01 »

Lainaus
7. huoneen hallitsija Vesimiehessä voi tuoda eteesi Vesimies-kumppanin. Kunhan saat ne komeroitten ovet ensin avattua…  Cheesy

Mullakin 7. huonetta vartioi vesimies mutta koska aurinkoni on härässä tuntuu oudolta tai mahdottomalta yhtälöltä että mun mies ois vesimies, on ne kuitenki ihan erilaisia.. toki onhan niitä muitakin planeettoja ja merkkejä liikenteessä että miten ne sitten natsaa on ihan eri stoori..  :Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #58 : 08.08.2007 22:30:02 »

Tässä pientä analyysia omista suhteista:

Aurinkohan on minulla Kaksosissa 12. huoneessa, Kuu löytyy Härästä 11. huoneesta. Nousumerkki on Rapu ja Venus nousee samassa merkissä. Kauris on luonnollisestikin DC:n merkki. DC:n hallitsija Saturnus lymyilee Oinaassa 11. huoneessa oppositiossa 5. huoneen Vaaka-Marsiin.

DC-merkin mukaisesti Au- tai AC-Kauriin pitäisi olla minulle ihanteellinen kumppani. Suhdehistoriani aikana olenkin seurustellut kahden Au-Kauriin kanssa, joista kumpikin on AC-Vaaka. Kummassakin tapauksessa Marsini osuu heidän AC:lleen ja Saturnukseni heidän DC:lleen.

Kauris n:o 1:n kanssa suhteilua kesti vain muutaman kuukauden, mutta ystävyys on säilynyt siitä lähtien - sitä on kestänyt n. 18 vuotta.
N:o 2:n kanssa suhde on parhaillaan menossa. Tällaista on/off-tyylistä tapailua on jatkunut alkuvuodesta lähtien. Jos hänen karttaansa on uskominen, hänen ei edes pitäisi olla minusta kiinnostunut. Hänellä Lilith  kaksoset aspect_con minun  aurinko ja kokemukseni mukaan tällaiset kontaktit kertovat karmisesta suhteesta.

Koska DC:n hallitsija on minulla Saturnus ja tämä sijaitsee Oinaassa, Oinas voisi olla myös passeli kumppani minulle. Tämän merkin edustajat suorastaan parveilevat elämässäni ja kaksi avoliittoani - 7 vuotta ja 6 vuotta on koettu nimenomaisesti Oinaiden kanssa. Ensimmäinen puoliso oli lisäksi  askendentti, kuu, merkurius oinas. Tämän miehen DC:n hallitsija, Venus, löytyi Kaksosista, joka taas on minun Aurinkomerkkini. Klassinen Venus-Mars-kontakti löytyy myös, minun  venus aspect_opp hänen  mars.
Jälkimmäinen puoliso oli  askendentti rapukuu kauris. Askendentit olivat meillä lähes minuuttitarkassa yhtymässä ja hänen Kuunsa oli väljässä yhtymässä minun (ja tietysti myös hänen omaan) DC:nsä.

Yleisesti ottaen olen tavannut mieheni ravintolaelämässä, mutta ystävien kautta. En sanoisi ainuttakaan suhdetta normaaliksi, vaan aina näissä on jokin raskaanpuoleinen karminen aspekti olemassa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #59 : 10.08.2007 21:37:00 »

Mitäs jos 5. huoneessa (kärki ravussa) on aurinko ja venus niin eikö se oo positiivista vain? vaikka kyseessä onkin vasta nettitapaaminen  Huh tosin venus on 0 astetta neitsyessä niin just viitosen ja kuutosen välissä..
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: