Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA  (Luettu 224439 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #15 : 04.02.2007 10:51:44 »

Tallensin omalle koneelle, mutta kun aukaisin niin näkymä oli pelkkää hepreaa  idiot2 .

Huomasithan että tiedosto on .pdf -muodossa, eli tarvitset Adobe Readerin voidaksesi lukea sitä.

Kiitos, Lunea, myös minun puolestani!!

Ohjeidesi pohjalta löytyi syy tähän iki-sinkkuuteen, sehän on se  kuu  rapu 7. huoneen komerossa!!!  Wink Nyt tarkemmin perehtymään ja etsimään avaimia, joilla tuon komeron saan auki!!  Cheesy

KIITOS NEUVOSTA  smitten ! Minäpäs tutkin homman uudelleen  Smiley

Lisäys vähän myöhemmin  Smiley ! Auki on ja todella upea juttu, Kiitos vielä kerran  smitten
« Viimeksi muokattu: 04.02.2007 11:28:29 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 05.02.2007 10:20:05 »

Mun noususolmu on 1.huoneessa ja jos ihannekumppanin kartta on ns.peilikuva, niin hänen noususolmu olisi silloin 7.huoneessa, niinkö?

Mutta, jos näin on, niin eikös ne elämänsuunnat ole menossa aivan vastakkaiseen suuntaan.. Shocked
 

Heips Eufrasyne!

Ehkä sitä pitäisi katsoa karmaa toisesta vinkkelistä, eli että se onkin jokin ennestään tuttu juttu...

Omalla radix -kartallani on  aurinko   aspect_opp  kuunsolmu ja sekös vasta iloinen aspekti on...  Cheesy
tallennettu

Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #17 : 05.02.2007 15:38:51 »

Mun noususolmu on 1.huoneessa ja jos ihannekumppanin kartta on ns.peilikuva, niin hänen noususolmu olisi silloin 7.huoneessa, niinkö?

Mutta, jos näin on, niin eikös ne elämänsuunnat ole menossa aivan vastakkaiseen suuntaan.. Shocked
 

Heips Eufrasyne!

Ehkä sitä pitäisi katsoa karmaa toisesta vinkkelistä, eli että se onkin jokin ennestään tuttu juttu...

Omalla radix -kartallani on  aurinko   aspect_opp  kuunsolmu ja sekös vasta iloinen aspekti on...  Cheesy

Emelia, aivan, tosiaan voihan se olla niinkin..hmm.. karmallinen suhde  :Smiley Sellaisessa luultavasti oppii kaikkein eniten itsestään  Smiley

Tsemppiä sulle aspektisi kanssa  smitten
« Viimeksi muokattu: 08.02.2007 09:42:51 kirjoittanut Eufrasyne » tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #18 : 05.02.2007 21:54:02 »

Olisiko joku niin kultainen ja katsoisi mun kartalta noita rakkauden rasteja? Latasin pdf:n, mutta jo alku metreillä putosin kärryiltä. En oikein ymmärrä noita oppositioita yms.

Oon syntynyt 19.10.1971 klo 17.33 Hki kätilöopisto
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #19 : 05.02.2007 22:28:59 »

Lämmin kiitos Lunealle minunkin puolestani  smitten ... Ihanaa päästä tutkailemaan rakkaudenrasteja ajan kanssa näin kotona, kun en sitten päässytkään sinne astromiittiin! Tosi mielenkiintoista.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Harmaasieppo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #20 : 06.02.2007 20:36:01 »

 smittenKiitoksia Lunea!!! Tätä tämä "sieppo" nyt tarviikin erityisesti...
tallennettu

"TULI MITÄ TULI"
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #21 : 06.02.2007 21:30:22 »

 idiot2 onko kaikki "komerossa" olevat enempi ongelmallisia siis ollen useamman 'oven' takana?

*tulee kaapista*  2funny

Jos kumppanilla mun oviin osuvat avainaspektit kartallaan, niin pitäis toimia parhaiten?
Ja vice versa?

tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #22 : 07.02.2007 19:53:29 »

Hee, suurkiitos Lunealle!

*pohtii*

7. huoneeni kärki on Kauriissa. Saturnus Kaksosissa, väljästi (orbi 6 astetta) yhtymässä puolison Kuuhun ja DC:lle. Siipalla Kuu DC:llä ja minun hallitseva merkkini on  kaksoset Siipan Merkurius Kauriissa, yhtymässä minun DC:lleni. Ei kai hassumpaa kun kummankin laskumerkin hallitsijat tekevät yhtymää toistensa laskuille  Wink? Tosin tuo  saturnus aspect_con kuu ei tainnut synastriassa mikään mieltä kohottava olla, mikäli Nikulaa oikein muistelen... Kuitenkin pitkäaikaisen suhteen aspekti Cafe Astrologyn mukaan  Smiley Ja ehdottomasti karmallinen!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #23 : 08.02.2007 11:01:42 »

Pikaisesti katsoen tuntuu että lähes kaikkien avainten pitäisi löytyä ykköshuoneesta Jouskarista (johtuu stelliumistani siellä), pitäisikö tämä ymmärtää osaltaan niin että istun itse oman onneni "päällä"...? Noususolmukin on muuten siellä.

Kiitos Lunea, kiva ja mielenkiintoinen paketti! Voi vitsi kun sitä joskus pääsisi/ saisi lähdettyä johonkin astrotapaamiseen mukaan! Wink
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #24 : 08.02.2007 13:53:49 »

Lainaus käyttäjältä: Saqirlat
Juuh, muistan Pallaskissa että sulla olikin pohdittavaa niiden komeroittesi kanssa ja pää eikun sauhusi siellä astro-miitissäkin Grin

*pää sauhuten jatkaa tutkimista* Kuten tuonne toiseen "RR"-ketjuun kirjoitinkin komerostani, niin menneitä katsoessani huomasin että se "rakkauskomeroni" avaimineen (SEKÄ huoneen ETTÄ komeron avain komerossa) on progressioissa auennut jo -88, juuri samaan aikaan kun isäni kuoli  Cry

Lainaus käyttäjältä: Saqirlat
Ja onhan tuossa Lunean tekstissä tosiaan sellaistakin mitä ei miitissä ehditty käydä läpi esim. nuo harmoniat. Ja tuo, että naisen proge aurinko sta eteenpäin osuvat planeetat kuvaisivat suhteiden luonteita. Onkos kukaan ehtinyt tsekkailla niitä? Smiley

Olen aiemmin ihmetellyt noita karttani noviileja (9.harmonia), siitä taisin kirjoittaa tuonne "Onnekkaimmat suhdeaspektit" -aiheeseen  Smiley smitten
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #25 : 09.02.2007 07:42:56 »

Kiitos Lunea!
Sain vihdoin tuon tulostettua, kun sain hankittua toimivat uudet 'vermeet'.
Yleissilmäyksenä näytti hyvin mielenkiintoiselta, mutta saas nähdä ymmärränkö mitään, kun en ollut edes tuolla miittissä.  Undecided
Kauniisti ja selkeästi muutenkin oli toteutettu tuo ja tekee sekin jo helpommaksi tuon opiskelun.

Kiitos!  smitten
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #26 : 09.02.2007 18:36:13 »

Hitto kun en päässyt siihen tapaamiseen...olen tästäkin ihan ulalla.Olen vieläkin niin aloittelijan kengissä näissä jutuissa.nousevan ja kuumerkin löytää helposti mutta kaikki muu pitää opetella.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #27 : 11.02.2007 14:12:46 »

Kiitos kaikille kiitoksista!  smitten

Mukavaa, jos 'rasteista' on teille iloa ja hyötyä!

Lunealta kysyisin, että kun tuolla on noita avioliitto aspekteja/kuvioita niin tarkoitatko, että pelkistä radix kartoista vai huomioidaanko myös esim. ap kartat tuossa, jos osuu juuri noihin kohtiin paljon aspekteja (yhtymiä) Ac/dc linjalle, niiden hallitsijoille jne.  Huh

Kyllä AP-karttaa voi tulkita ihan samalla periaatteella. Syntymäplaneetat kannattaa kuitenkin aina pitää kuvioissa mukana. Esimerkiksi radixin Venus (avain suhteisiin) AP-DC:llä avaa suhdehuoneen oven. AP-Venus kertoo sitten lisää tästä tarinasta.

tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #28 : 11.02.2007 14:28:03 »

Ohjeidesi pohjalta löytyi syy tähän iki-sinkkuuteen, sehän on se  kuu  rapu 7. huoneen komerossa!!!  Wink Nyt tarkemmin perehtymään ja etsimään avaimia, joilla tuon komeron saan auki!!  Cheesy

Rapu-komeron avainhan on Kuu. Eli avain on ovessa. Sisäpuolella tosin, mutta ainakaan ei tarvitse etsiä kovin kaukaa! (Ehkäpä ovi avataan, kun vähän kolkuttelet!) Tämä on itse asiassa aivan upea tilanne, joten ikisinkuksi tuskin jäät.
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #29 : 15.02.2007 15:23:50 »

itseä myös kiinnostaa tosi paljon  Cheesy vaan oon pihalla kuin lumiukko  uglystupid2 en tajunnut yhtään mitä luin, nousua ja laskuja. buck2
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: