Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 11. huone  (Luettu 38013 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #45 : 13.10.2014 09:03:15 »

Eli kun minun yhdestoista huone on iso mutta tyhjä ja se alkaa härästä jonka hallitsija on Venus (11:sta huone päättyy rapuun), niin minun venus taas on kaloissa yhdeksännessä huoneessa, niin tätä kauttako sitä pitäisi lähteä purkamaan  Smiley !

Kyllä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #46 : 13.10.2014 14:34:29 »

Kiitos Lilli ja minäpäs teen niin  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #47 : 13.10.2014 22:57:11 »

"Pluto 11.huoneessa viittaisi minun arvailujeni mukaan potentiaan olla varsin dynaaminen ryhmänjohtaja, joko jossain yhdistystoiminnassa tai sitten ihan vaan tuttavapiirissäsi. Ehkäpä sinulla on myös vaikutusvaltaisia kontakteja. Yhteiskunnalliset asiat ja humaanit arvot lienevät myös tärkeitä, Toisaalta tässä saattaisi olla kysymys myös...äh, miten sen nyt selittäisi....hmmm... Jotain sen tyyppistä, että sielusi kasvuun liittyisi jotenkin olennaisesti se, että et odota hyväksyntää muilta, vaan valitset itse tiesi ja päämääräsi. Tavallaan kasvat ymmärtämään, että sinun ei tarvitse olla niinkuin muiden. Oliko tässä selityksessä nyt mitään järkeä?"

No ni. Mulla ko. huone tyhjä, mutta kärki  skorpioni
Pluto istuu MC:llä vaa'assa ja on yhtymässä Saturnukseen ja onnenpisteeseen kympissä.
Sanoisin että tämä osuu aika hyvin tuon dynaamisen osalta. En kuitenkaan ole mikään johtajaksi pyrkivä tyyppi. Mutta tuo loppu, presiis.
Ja kylläääää vaan, tuon ymmärtäminen ja ymmärryksensä mukaan eläminen on tie, joka on vienyt ja vie niihin haaveisiin Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 14.10.2014 20:34:04 »

tyhjä 11 huone ei tarkoita muuta kuin että se on tavallaan levossa.
Mutta katso vastamerkkiä mitä sieltä löytyy.

sanoi mateve
ja olen samaa mieltä. Tutkisin tyhjää huonetta polariteetin kautta,
enkä kiertoteitse..että jos sulla on  pluto MC:llä niin kyllä sitä pitäs tulkita Plutona MC:llä.
Kuuhildaltakin löytyy 5 huoneesta jotakin, joka sitten tekee noviilia  kuunsolmu :lle.
Teepä draconinen kartta (  kuunsolmu oinaspisteessä) ja löydät sen 5 huoneen pollukan,
mistä, Vesimiehestä, jonka aluetta 11 huone on.
Ja mitä löydätkään Skorpionista ja mitä se selittää sinulle?
Entäs jos aatteletkin Skorpionin hallitsijaksi  mars :n?
Ja vastapäätä  harka ja  venus. mitäs näille kuuluu kartalla?
Ja missä huoneessa se  kuunsolmu olikaan?
Missä sun intensiteetti on? Mihin sitoudut?  skorpioni / 8 huone / sitoutuminen muutenkin kuin juridisesti tahtomalla..jne..

Jostain syystä, ehkä, en tiijä, 11 huoneeseen ja / tai Vesimieheen vois liittyä myös  kuunsolmu,
joka liittyis karmaan, tai tehtävään tässä elämässä tai niihin kohtaamisiin ( kasvaminen yksilöstä yhteisön jäseneksi )
ja tää ehkä liittyis myös  saturnus (karmaan, velvollisuuksiin) joka on  vesimies :n perinteinen hallitsija,
ja se 11 huone oli sitä  vesimies aluetta.
Taiskallakin (kartta tiedossa) näyttäs solmuakseli tekevän ison ristin 11 huoneen ja 5 huoneen pienempien palleroiden kanssa.
Teepä dragoninen kartta.  angel

itelläkin näin. 11 huoneessa  skorpioni stellium.
Ja taas  saturnus Alasolmu  vesimies.
ja lyhyesti tuon sanosin, että oon se, joka työpaikalla tiskaa kaikkien kahvikupit eikä vain omaansa.
Ja tiskaan siellä työpaikalla melkein useammin kuin kotona.
Mun on jotenkin mielekkäämpää tehä muille kuin itelleni.
Mut mulla onkin hirveesti paljon yhteisöllistä karmaa sovitettavana, vissiin. 11 huoneessa  venus rx kaiken lisäksi.
Ja ne 11 huoneen ystävät löytyvät 5 huoneen Härästä.
Ja niitten Härkien  kuunsolmu synkkaa mulle opiksi.
Ja 5 huoneen tenava - tytär, löytyy mun Venukselta.
Enkä mä tiijä, liittyykö 11 huoneeseen haaveet? Miks siellä olis haaveet?
Vesimies ja  saturnus. Kaikki tuntemani  vesimies :t pitävät rutiineista kiinni.
Tekevät tiettyjä juttuja tiettyinä päivinä. Toistavat. Ovat velvollisuudentuntoisia.
Se vois löytyä 11 huoneesta. Vastuu ja velvollisuus. Yhteiskunnallinen semmonen.
Tunnetasolla enämpi kuin  kauris :n veronmaksu-suorittaminen yhteiskunnalle.
Vaikka niin, että  vesimies toimii työterveyshoitajana. Kantaa huolta ja vastuuta muitten työssä jaksamisesta.
Virkistävän veden kantaja.
Jos mulla ois 11 huone  leijona ja siellä stellium,
niin sitten en varmaan tiskais (hiljaa taustalla..)
vaan pitäsin vaikka tenaville nukketeatteria tai maalaisin suurella joukolla katutaidetta tai maalaisin yhteiskunnallisesti kantaa ottavia juttuja, en 5 huoneen omaisesti omakohtaisista lähtökohdista ja itteni vuoksi.
11 huoneen asukki on sosiaalidemokraatti. Henkisesti, ei välttämättä politiikassa mukana.
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #49 : 14.10.2014 23:30:29 »

No mulla on 11.huoneessa Kuu, joka on yhtymässä Varunaan sekä Chariklo ja Chiron. 11.huoneen hallitsijaplaneettana toimii merkurius, joka taas on toisessa ilmahuoneessa eli 3.huoneessa. Jossain sanottiin tämän viittaavan siihen, että omaan harmoniset suhteet ympäristöön noin yleisellä tasolla kai. Tämä voisi myös liittyä siihen, että sisarus -ja kaveripiirit ovat jotenkin toisiinsa kytköksissä. Ryhmät ovat kyllä tulleet tutuiksi ja yleensä imen liiankin herkästi ryhmästä kantautuvan emotionaalisen aineksen itseeni ts. oma identiteettini hämärtyy noissa tilanteissa. Toisaalta arkuudestani huolimatta kykenen automaattisesti ottamaan muidenkin ihmisten tunteet huomioon enkä vain korosta itseäni...vaikka siltä varmasti joskus tuntuukin. Smiley 5.huoneeni egorypäs varmaan omalta osaaltaan on kumoamassa tuota ryhmähenki vaikutusta, kun saturnus, uranus ja neptunus tekevät oppositioitaan sieltä 11.huoneen kappaleisiin.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #50 : 15.10.2014 02:06:07 »

Kiitos Nikki neuvosta ja minähän otan opiksi  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Downtempo
Vieras
« Vastaus #51 : 15.10.2014 22:56:26 »

Tässä myös selkeästi selitetty miten tuota 11. huonetta lähestyisi askel askeleelta,

http://www.astroved.com/blogs/the-eleventh-house-about-you

tuolla on myös apuja muidenkin huoneiden selvittämiseen,
tosin tuolla skorpionin hallitsijaplaneetaksi on tarjollla vain, mars, eikä plutoa ollenkaan,
vesimiehelle vain saturnus, ei uranusta ollenkaan, kaloille vain jupiter jne....

rahu=alasolmu
ketu=yläsolmu

« Viimeksi muokattu: 16.10.2014 22:48:38 kirjoittanut Downtempo » tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #52 : 20.10.2014 16:18:51 »

"Pluto 11.huoneessa viittaisi minun arvailujeni mukaan potentiaan olla varsin dynaaminen ryhmänjohtaja, joko jossain yhdistystoiminnassa tai sitten ihan vaan tuttavapiirissäsi. Ehkäpä sinulla on myös vaikutusvaltaisia kontakteja. Yhteiskunnalliset asiat ja humaanit arvot lienevät myös tärkeitä, Toisaalta tässä saattaisi olla kysymys myös...äh, miten sen nyt selittäisi....hmmm... Jotain sen tyyppistä, että sielusi kasvuun liittyisi jotenkin olennaisesti se, että et odota hyväksyntää muilta, vaan valitset itse tiesi ja päämääräsi. Tavallaan kasvat ymmärtämään, että sinun ei tarvitse olla niinkuin muiden. Oliko tässä selityksessä nyt mitään järkeä?"



en tiedä, kenen vastaus tämä tekstinpätkä on ,mutta osui ja upposi!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: