Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 11. huone  (Luettu 37999 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #30 : 19.10.2006 18:17:53 »

Ai niin, aiheessa pysyen, minullakin on 11.huone kuvioissa vahvasti, mutten ole koskaan kokenut minkäänlaista ryhmään kuulumisen tarvetta vaan viihdyn täysin hyvin yksikseni ja sosiaaliset tilanteet ( huomion keskipisteenä oleminen ) ovat enemmänkin ahdistavia. Tämän takia olen kokenut huoneen korostumisen aika ristiriitaisena. Onkohan tästä sitten jotain opittavaa? Johtajana näen itseni tulevaisuudessa jollain tavalla, mutta olen avuttoman huono tiimityössä, nimenomaan ristiriitaista, eikö totta  Wink ?
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #31 : 19.10.2006 18:47:22 »

MetalLady  smitten mitenkäs sinun miesasiasi tunnetko pakkoa hoivata?vai opettavatko miehet itsenäisyyttä sinulle ?
 Wink Mateve


Heips' Mateve mun miesasiat ovat ihan hukassa, eli en löydä niitä mistään, joten kai miehet opetattavat sillä tavalla mulle sitä itsenäisyyttä. :Smiley

Ei mulla mitään "pakkoa hoivata" tunnetta ole, etes miehiä kohtaan, juuri nyt. Smiley
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #32 : 25.08.2007 00:51:09 »

Ai niin, aiheessa pysyen, minullakin on 11.huone kuvioissa vahvasti, mutten ole koskaan kokenut minkäänlaista ryhmään kuulumisen tarvetta vaan viihdyn täysin hyvin yksikseni ja sosiaaliset tilanteet ( huomion keskipisteenä oleminen ) ovat enemmänkin ahdistavia. Tämän takia olen kokenut huoneen korostumisen aika ristiriitaisena. Onkohan tästä sitten jotain opittavaa? Johtajana näen itseni tulevaisuudessa jollain tavalla, mutta olen avuttoman huono tiimityössä, nimenomaan ristiriitaista, eikö totta  Wink ?

Taitaapa olla juuri tuo Marsisi joka heittelee kapuloita rattaisiin! Mars nimittäin tuo noihin 11.huoneen teemoihin vähän kipinää ja aggressiivisuuttakin. Mars tässä huoneessa saattaakin käyttää ryhmäänsä/yhteisöään tms. ikään kuin omien kunnianhimojensa, arvojensa ja tavoitteidensa välineenä. Mars 11.huoneessa ei tee ihmisestä yleensä luonnonlahjakkuutta ryhmätyöskentelijänä, mutta ajan kanssa se yleensä pakottaa kantajansa huomaamaan, että nuo team player taidot on pakko oppia, jotta pääsee sinne minne tahtoo! Etenkin sellaisessa ryhmätilanteessa, jossa ryhmä ajaa jotain sinulle tärkeää juttua, kapteenin paikka on oikeastaan ainoa mieluinen sinulle! police

Itselläni on myös Mars 11.huoneessa. Oma marsini ei ole hankala, härän merkissä sijaitsevana tosin energialtaan ehkä vähän turhan hidas joskus! :Smiley Tykkään yleensä ryhmätyöskentelystä, etenkin siis jos ryhmä koostuu samanhenkisestä porukasta. Jos kuitenkin tilanne on sellainen, että ryhmässä alkaa pitää komentoa joku jolla minun mielestäni on huonot mielipiteet, niin johan rupeaa vituttamaan ja mietin, että never again team work! 2funny
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Yanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #33 : 09.12.2013 17:33:28 »

Onpas täällä vanha ketju... noh laitan kuitenkin tänne, kun pohdiskelin tuossa miten karttani "ruuhkahuoneet" (11. huone, 12, huone ja 1. huone) näkyvät elämässäni, siis muutenkin kuin niissä sijaitsevien planeettojen kautta. 
11. huone on Vesimiehen reviiriä, sieltä löytyy myös minun  venus vaaka sekä  jupiter vaaka, (ihanteellisilla paikoilla mielestäni, tunnistan "omakseni"). Olen useimmiten viehättynyt  aurinko vesimies, ja useimmiten jonkun puoleensavetävän ja mielenkiintoisen ihmisen kartalta on ollut myös venus vesimies. Ne merkittävimmät, mieleenpainuvimmat ihmiset (ystävät, tuttavuudet...) ovat  aurinko vesimies, tai  aurinko  kalat (minulla  aurinko ja  merkurius skorpioni 12. huoneessa).
11. huoneen teemat varsinkin ihmetyttävät, sillä olen ehkä tiedostamattanikin halunnut kasvaa tämän huoneen edustamia arvoja "kohti", mutta vesimiestä ei kartallani ole muutakuin  saturnus. Ystävyys, tasa-arvo, veljeys ja ennenkaikkea vapaus toteuttaa itseään, ne ovat nousseet korkeampaan arvoon ja olen tajunnut että ne ovat asioita joita ihannoin, ja jos pystyn näitä toteuttamaan itse olen silloin onnellinen. Se sellainen yksinlön vapaus, vapaus tehdä omia juttuja, suunnitella ilman minkäänlaisia kahleita. JA, mikä eniten laittoi herätyskellot soimaan oli kun luin  venus 11. huoneessa arvostavan ystävyyttä, parisuhteessa. Olen ollut meidän kaveripiirissä se, joka toitottaa romantiikan nälkäisille vauhtihirmuille "hiljaa hyvä tulee, koita nyt edes tutustua ja ystävystyä siihen ihmiseen ensin ettet satuta itseäs", itse en voisi kuvitellakaan parisuhdetta ilman ystävyyttä, se kumppani olisi myös paras ystäväni. Totta kai. Hän sallii minun toteuttaa unelmani ja minä hänen, koska haluaisin luottaa siihen vankkaan pohjaan joka suhteella on, enkä pelkkiin intohimon ja ihastumisen haihtuviin ja vaihteleviin tuntemuksiin (tämä kyllä sotii mun skorppariluonetta vastaan mutta hyvä vaan!)
aurinko 12. huoneessa, joo, tykkään olla yksin omassa haavemaailmassa ja herkkä masentumaan, liikaakin ja se ei ole minulle aina hyväksi, mutta yksinolo on elinehto, muuten tulen hulluksi... Kalojen kanssa tuntuu että pääsen taas tunnemaailmassa jonnekin ihme sfääreihin (ellei kyseessa satu olemaan kovin maa -painotteinen hemmo), ymmärtää toista ilman sanojakin, kosketus aina parempi tapa kertoa tunteet, kuin pölistä kuin papupata.

eli pointtini on, voiko huoneet tuoda persoonaan ja ajatusmaailmaan mukanaan niiden edustamia piirteitä niin, että ne näkyvät myös ihmissuhteissa? En oikein muutakaan selitystä keksi, miksi mun maailma täyttyy (hyvässä mielessä) vesimiehistä ja kaloista. Sattumaako vaiko ei... toivoisin että ei  Smiley
tallennettu

askendentti skorpioni
aurinko skorpioni
kuu rapu
venus vaaka
mars skorpioni
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 10.12.2013 11:36:01 »


eli pointtini on, voiko huoneet tuoda persoonaan ja ajatusmaailmaan mukanaan niiden edustamia piirteitä niin, että ne näkyvät myös ihmissuhteissa? En oikein muutakaan selitystä keksi, miksi mun maailma täyttyy (hyvässä mielessä) vesimiehistä ja kaloista. Sattumaako vaiko ei... toivoisin että ei  Smiley

Kyllä, eikä tämä ole edes harvinaista. Tein vastikään parisuhdeanalyysin eräälle parikymmentä vuotta naimisissa olleelle Au-Neitsyt, Au-Vaaka -avioparille. Merkkikohtaisesti ei ollut heti löydettävissä mahtavaa yhteensopivuutta, mutta näillä meni niin, että herra oli nousu-Skorpioni, jolla Aurinko oli 9. huoneessa (Jousimiehen huone) ja rouva oli nouseva Jousimies, jolla Aurinko oli 8. huoneessa (Skorpionin huone).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Downtempo
Vieras
« Vastaus #35 : 06.09.2014 23:57:45 »

Nostanpa tätä.

Nyt alkaa enemmän ja enemmän avautumaan tää 11. huone.
varsinkin tuo  merkurius leijona siellä.
BIG LOVE.
Jos leijona on sellainen rakastava,
niin ajatukseni on todella laajoja...
ja ne haluaa laajentua entisestään.
oon huomannut, että mitä vanhemaksi tulen, sitä enemmän
olen ryhmäkeskeisempi. ja ajattelen asioita laajoista perspektiiveistä,
toki tietenkin yksilötasoon paneutuen ensin ( askendentti neitsyt) tekee sen,
ja  merkurius aspect_squ pluto

otan hyvin syvälle sydämeeni asioita mitä maailmalla tapahtuu, ei niiinkään kaikki,
vaan kansat, yhteiskunta, ihmiskunnat, ja missä ikinä olenkin työssä, niissä missä työ ei ole itsenäistä,
niin samantien tuo 11. huone korostuu.

Ihmisten yhteistyökykyisyys ja hyvinvointi.
välillä olen niinkin herkkis, että saatan lukea jotain uutista missä kerrotaan jostain ihmisten sorrosta, ja
alkaa itkettään... voipi olla tuo arska rapukin asialla. mutta usein olen hyvin huolissani ihmisistä ja olenkin työpaikoillani
ollut se kuka puuttuu asioihin ja haluan jakaa ihmisille asioita, mitkä edistää hyvinvointia, ja kaikkia parannuskeinoja.

miinuksena on se, että liian laajat perspektiivit saattaa mut epähuomioon yksilön huomioimiseen, vaikkakin periaatteena on,
että en ikinä kuuna päivänäkään, usko muutaman sanaan, enkä yleisiin oletuksiin, vaan haluan perhtyä asiaan yksilötasolla, vaikka sitten ihminen kerrallaan. enkä usko mihinkään juoruihin tai kenenkään mielipiteisiin toisista ihmisistä, koska ne on niiden näkemys ihmisistä.

olenkin huomannut olevani sellainen, että rikon rajoja mitkä koskee toisten oletuksia toisista. koska ne on aina henkilökohtaisia kokemuksia.

se mitä olen oppinut, on, että en "haukkaa" liian suurta palaa, koska kerta kaikkiaan, vaikka välitystä riittäisi, niin ei voimat riitä kaikkia rakastamaan ja miettimään. ei kerta kaikkiaan voi kantaa liian suuren ihmismassan asioita harteillaan.
Kartalla on myös muitankin tuohon altistavia piirteitä, niin täytyy vetää se raja johonkin....

vesimiehen huoneessa leijonaa... siinä on vieläkin hakemista... mutta se toteutuu niin, että leijonamaisesti universaali rakkaus  smitten ketään tuomitsematta, ennakkoluuloista puhumattakaan, ja se että asioihin perehdytään.
ja sellainen uskomaton rakkaus ihmisiä kohtaan, ketkä mun arvomaailman mukaan on tehnyt hyviä asioita ja edistää hyvää.

monet saattaa saada musta väärän, kuvan kun olen niin positiivinen ja haluan sanoa ihmisille, kaikista niistä hyvistä asioista mitä ihmisissä on. Kerran sain tehtäväksi edellisen työpaikkani aikana, että minun täytyi seurata toisen toimipisteen meininkiä.
ja pistää merkillä hyvät ja huonot puolet. ja ne eivät olleet tottuneet siihen, että joku jakaa myös sitä positiivista palautetta.
tuo mun asetelma ehkä menee enemmän vesielementtien mukaisesti. mutta se välittäminen on joskus sellaista mitä muut ei ymmärrä, tai ole tullut kokeneeksi...

nykyyään on niin paljon suorittamista ja negatiivisuutta. esim. jos töissä saa palautetta, niin se on vain ne negatiiviset asiat. ei kerrota, että missä ihminen on oikeasti hyvä, ja sanota asioita rakentavasti. onko nykyään niin että, tai vaikka aiemmin, että kun ihmiset on hiljaa niin kaikki on hyvin?

tai ylipäätään elämässä...
sit kun asiat on hyvin, ja menee toisten mielen mukaan, niin ollaan hiljaa vaan.
ja auta armias kun teet jonkun virheen, niin siitähän voi tietenkin aina paasata.


Mun mielestä, ihmisten olisi parempi jakaa myös niitä itse havaitsemiaan hyviä asioita toisista toisille, eikä aina vaan sanoa niitä, mitkä itsessä toisessa on väärin  idiot2
Koska esim. vaikka työhön perehdyttämisessä on KAIKEN avain se, että olet läsnä, ja annat palautetta, eikä niiin että takerrut niihin, mitä ei saisi tehdä, ja mollaat kuinka ei osaa. ei ihminen kehity jos ei kannusta...


Tästä summa summarum kaikille:

Muistakaa sanoa kaikille, niitä hyviä asioita ihmisistä mitä huomaatte, ei saa olla niin laiska, ja pitää ihmisiä itsestään selvyytenä,
että "kylllä se tietää että mitä tarkoitan", vaan se pitää myös sanoa. jos on varaa sanoa niitä negatiivisuuksiakin, ja sanoa epäkohdista, niin on myös varaa sanoa niistä mitkä on toisessa positiivista. Antakaa niitä hyviäkin palautteita  smitten

tämmöinen ajatusjuttu taas....
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #36 : 07.09.2014 13:30:22 »


Mulla on tuota samaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Maryam
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #37 : 10.10.2014 12:54:08 »

Enkä ole järjestöihmisiä, josko kylläkin sekä isommissa että pienemmissä ryhmissä perään ihmisoikeuksia y.m. ja olen toisinaan varsinainen paasaaja ja heikkojen puolustaja. Sanallisesti siis.
Mutta olen lukenut joskus, että nimenomaan  uranus kys. huoneessa voisi aiheuttaa haluttomuutta sitoutua mihinkään ryhmään.

Kartallani 11. h on myös Uranus ja Onnnenpiste Leijonassa, molemmat 1 asteessa sekä Aurinko 3 astetta ja Pluto 9 ast. Neitsyttä. En myöskään ole järjestöihmisiä, mutta uskallan kyllä ryhmissä puolustaa heikoimpia ja ottaa esille asioiden epäkohtia sekä olla eri mieltä muun ryhmän kanssa  Smiley Smiley
Henkiset asiat, astrologia, menneet elämät, esoteria, sukututkimus jne ovat "sielun ruokaa". Ulospäin saattaa näyttää tyyneltä ja rahalliselta mutta sisäinen elämä värikästä ja tapahtumarikasta....
 
tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #38 : 10.10.2014 13:02:05 »

Mulla killuu sitten vain Saturnus siellä 11.huoneessa. Sad siksikö tuntuu, etten tahdo saada mitään aloitteita läpi tai edes puhtia tuoda niitä esille missään yhteisöissä?
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #39 : 10.10.2014 13:08:10 »

Saturnushan rajoittaa, mutta tekee myös rakenteet kestäviksi. Että jos on uskoa vaikka tulisi vastoinkäymisiä, niin Saturnuksella voi saada vankan pohjan asialleen.

Minulla on Mars 11. huoneessa. Sitä on aika vaikea tulkita. Jossain sanotaan, että esim. urheilullinen yhteisötoiminta voisi olla ominaista. Enpä ole semmoisissa ikinä viihtynyt. Vaikka nykyään voisi jo harkitakin jotain. Jotenkin tämä 11. huone on edelleen mysteeri.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2014 13:12:42 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 10.10.2014 20:14:14 »

Minä kyllä miellän 11. huoneen jonkinlaiseksi menestyshuoneeksi ihan silläkin perusteella, että se on 2. huone urahuoneesta (10) laskien, eli silloin se sisältäisi uran ja julkisen tehtävän kautta saavutetun varallisuuden ja menestyksen. Tämä siis siinä tapauksessa, että 11. huoneessa on pääsääntöisesti "kivoja" planeettoja (esim. Aurinko, Venus, Merkurius, Jupiter, Uranuskin on ok täällä) eikä uraa ole sössitty. Onhan noilla maailmantähdilläkin 11. huone yleensä hyvin varustettu. 11. huoneen menestyjät ovat usein tietoisia omasta vaikutusvallastansa, mutta sitä käytetään melko usein varsin humaanien asioiden edistämiseen.

Olen kyllä nähnyt surullisempiakin esimerkkejä, jossa ihminen on jotenkin ajautunut yhteiskunnan viholliseksi, mikä myöskin on hyvin mahdollista tässä tapauksessa. Siinä sitä sitten puuhastellaan epämääräisissä jengeissä ja eletään huonoa/erikoista elämää. Jotkut ihailevat tällaisiakin porukoita, koska niissä on tiettyä kapinahenkeä. Ja tietysti marginaaliporukat nousevat joskus suurempaankin suosioon.

Itselläni 11. huoneessa on Kuu ja Saturnus. Saturnus on mielestäni siinä mielessä hankala, että se tuntuu vievän minulta tulevaisuuden - 11. huonehan liitetään myös tulevaisuuden toiveisiin. En voi suunnitella mitään pitkällä tähtäimellä. Vaikka pidän hetkessä elämisestä ja erityisestä omassa elämässäni läsnä olemisesta, niin joskus toivoisi, että voisi sanoa edes joskus, mitä vaikkapa 2 kuukauden päästä on tarkoitus tehdä. Ystävyyteen Saturnus vaikuttaa myös, koska se on DC:n hallitsija: lähes aina ystävät ovat muuttaneet muualle intensiivisen jakson jälkeen ja sitten on pitänyt pitää yhtä niillä välineillä, mitä on ollut käytössä. Tästä syystä olen varmaan liittynyt sosiaaliseenkin mediaan melko varhaisessa vaiheessa ja verkostoitunut sitten myös mm. astrologian harrastajien kanssa.  Wink Hyvin tärkeää ryhmätoimintaa minulle. Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #41 : 10.10.2014 20:25:16 »

11. huoneesta Taikablogissa:

https://astrologiantaika.wordpress.com/2010/10/17/haaveet-ja-toiveet/
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #42 : 11.10.2014 11:31:21 »

Mielenkiintoista. Juuri tein yhdestä musiikissa kanssani puuhastelevasta kartan ja hänelläkin on 11 huone tyhjä, kuten minullakin, jos oikein muistan. Silti haaveitten ja toiveitten säkkiin löytyy uusi asia, kun edellinen on saavutettu.
Hänellä  11 h.ssa saturnus aspect_con mars  kaksoset  aspect_opp  neptunus   jousimies , joka luonnollisesti 5 h.ssa . Noh, ideoita ei puutu, eikä tulkintojakaan. Kerätään koko ajan lisää ryhmään osaavia soittajia ja solisteja. Tai oikeammin ne kerääntyvät, kun tuo opponeeraus-persoona on niin valovoimainen ja tilaa kaikille antava.
On tää astrologia mielenkiintoista.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2014 17:47:06 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Downtempo
Vieras
« Vastaus #43 : 11.10.2014 22:31:39 »



haaveet. oikeestaan tuohon on vaikea päästä käsiksi, varsinkin jos huone on jollain tyhjä.
mutta jos etsii, niin kuin muidenkin tyhjien huoneiden kautta, että mikä on sen huoneen hallitsijaplaneetta, ja sitä kautta etsii vastauksia.


Ehkäpä niitä on vaikea hahmottaa.

jos mulla on merkurius siellä, niin en tavallaan osaa hahmottaa sitä haavetta sieltä.
vaan se ilmenee sitten niissä isommissa ryhmissä, tiimeissä jne...
ja jos haetaan, että leijonan hallitsija on aurinko, niin tuleeko mulla sitten rapu-aurinko-jupiter-chiron yhtymä tuohon huoneeseen jotenkin mukaan...?
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #44 : 12.10.2014 21:34:25 »

Eli kun minun yhdestoista huone on iso mutta tyhjä ja se alkaa härästä jonka hallitsija on Venus (11:sta huone päättyy rapuun), niin minun venus taas on kaloissa yhdeksännessä huoneessa, niin tätä kauttako sitä pitäisi lähteä purkamaan  Smiley !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: