Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkauden rastit tehtävä - Rakkauden ovi - avain  (Luettu 35282 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #30 : 31.01.2007 12:19:08 »

Eilen illalla käteen sattui iltalukemiseksi Astro Logos nro 49 / marraskuu 2003. Lehdykäisessä on peräti seitsemän sivun mittainen juttu Heijastuspisteistä. Jutussa ei tosin käsitellä heijastuspisteitä synastriamielessä kuten Lunean paljon mielenkiintoisemmassa esitelmässä, mutta jos joku nyt kiinnostui heijatuspisteistä ylipäänsä niin kyseisellä lehdelläkin voi tiedonjanoaan sammuttaa.
Toukotar  smitten Lunea  smitten
Minä haluan tietää, mitä merkitystä noilla heijastuspisteillä on?
Toimivatko ne voimakkaammin kuin aspektit planeettoihin.

Mistä tuota Astro Logosia voi tilata? Mitä se kattaa?
Vai onko se kuivaa asiantuntijatietoa täynnä?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 31.01.2007 12:44:26 »

Tähtisimmu,

toivottavasti lisää heijastuspisteistä selviää sitten kun Lunea saa esitelmänsä tänne luettavaksi. En osaa vastata vielä itse laajemmin, sillä en ehtinyt lukea tuota Astro Logoksen artikkelia vielä kuin sieltä täältä vilkaisemalla, mutta sitten jos ja kun saan sen luettua, niin voin kyllä kirjoittaa siitä otteita täällä.

Astro Logos kolahtaa säännöllisesti luukkuusi liityttyäsi Suomen Astrologiseen seuraan tai esim. Tampereen Astrologiseen seuraan. Molemmista saat lisätietoa osoitteesta http://www.nic.fi/~astrolog/
Uusimmasta lehdestä on pieni esittely osoitteessa http://www.saunalahti.fi/astrolo2/astrologos.htm ja vanhojen lehtien sisällysluettelot näet osoitteesta http://www.saunalahti.fi/astrolo2/vanhatlehdet.htm.

Myös ei-jäsenet voivat ostaa lehtiä erikseen suoraan seuralta ja  monissa tapahtumissa (mm. SAS:n kesäpäivät) on yleensä vino vanhoja lehtiä myynnissä. Astrologiahan on onneksi aina ajankohtainen aihe, niin että vanhemmissakaan lehdissä olevat jutut eivät silti ole "vanhentuneet".
tallennettu

Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #32 : 31.01.2007 13:15:28 »

Siis käytät niitä koko ajan? Tarkoitatko että es. antiskioita voisi seurata transiitteina? Eli siis jos jonkin planeetan heijastuspisteeseen osuu kulkeissaan joku transitoiva planeetta?

Ei kun katsellessani karttoja. En oo seurannut transiitteja heijastuspisteisiin, mutta se vois olla kyllä mielenkiintoista.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #33 : 31.01.2007 17:14:52 »

Tähtisimmu,

toivottavasti lisää heijastuspisteistä selviää sitten kun Lunea saa esitelmänsä tänne luettavaksi. En osaa vastata vielä itse laajemmin, sillä en ehtinyt lukea tuota Astro Logoksen artikkelia vielä kuin sieltä täältä vilkaisemalla, mutta sitten jos ja kun saan sen luettua, niin voin kyllä kirjoittaa siitä otteita täällä.
Kiitos Toukotar  Smiley
Olen otettu, jos näet kirjoittamisen vaivan  smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #34 : 31.01.2007 20:44:58 »

Hei Ystäväin

Täältä löydät "Lunean" esitelmän


Klikkaa

(http://www.lifecruiser.com/bilder/lifecruisers_heartline.gif)

RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Yulunga
Vieras
« Vastaus #35 : 01.02.2007 12:15:54 »

Siis onko huoneen kärki kumpi laita huoneesta? Jos EI:n leijona alkaa 11 huoneesta ja jatkuu 12 huoneeseen niin eikö silloin 11 huone olisi tuo alku eli kärki??  idiot2

Ihan sekaisin jo  buck2 Eli kun minulla alkaa 5 huone vaa'asta ja loppuu jousimieheen mistä alkaa 6 huone ja DC on kauriissa, niin onko 5. huoneen kärki siis VAAKA??

Entä kun AC on 28 astetta ravussa ja leijonan huone alkaa silloin 12 huoneen kärjestä VAIKO ykkösen kärjestä??  buck2
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 12:19:16 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 01.02.2007 12:39:26 »

 leijona On suunnilleen 10 huoneen kohdalla, jossa Juppari. Mitäs tämä nyt sitten on? Medium Coeli Leo 9°01'55  (ei planeettoja Leijonassa)

Avain rakk. oveen  aurinko Jousimies? Huone 2.

Miten ja missä alkaa;  venus 12 huone.

Millä alueella suhteet;  vaaka Venus 12 huone

Rakkauden laatu,  saturnus Saturnus hyvät aspektit  aurinko kuu mars jupiter

En kyllä allekirjoita noita suhteiden laatuja että 7, 9 ja 11 huoneiden mukaan, jos 7 tyhjä (avioliitto) ja 9 tyhjä, 11 Pluto Uranus.. ehkä.. isot suunnitelmat ja mullistuksia niissä.

Kumppanin Aurinko 8. eli perinnön huoneeseen? Siis tosiaan kumppanille vastaavat planeetat vastakkaisiin huoneisiin? Se voisi toimia; mars ysiin, matkat; juppari 4, onnea kotiin (olis kiva); venus kutoseen eli työ kauneuden/luovuuden parissa; monta planeettaa perinnön huoneeseen (näin olis ajatus) ja pluto, uranus rakkaushuoneeseen hmm..

Vertexini  vertex menee kasiin.

No ei ihme jos olen aina toivonut yhteisprojekteja, jos 10 huone on ovi rakkauteen. Ja rakastan; ilo menestys laajeneminen  jupiter .. suhteisiin liittyisi henkisyys ja motiivina kauneus ja menestys..  Cool ihanasti näkyy miten vika suhde EI tukenut tätä kaikkea.. Break up!  angel
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 13:08:33 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Yulunga
Vieras
« Vastaus #37 : 01.02.2007 16:59:30 »

Minulla myös kaikki viittaa 10. ja 6. huoneisiin. Toisaalta myös 5. huoneeseen. Minulle on ennustettukin että työn kautta, mutten jaksaisi sellaista ihmistä joka tekee samaa kuin minä! Mitä vaihtelua kotielämä sitten olisi?? EI MITÄÄN!!!  Angry Ihme ettei miestä elämään löydy kun niin kovin sitä vastustan  Grin  Huh  buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 01.02.2007 17:54:47 »

vastustat mitä? En koskaan löytänyt TYÖPAIKAN kautta vaan mistä he tulivatkin, äkkiä oli vetovoimaa ja huomattiin samantyyppisiä harrasteita/ lahjakkuutta/ projekteja.  :Smiley saa tulla kun on tullakseen, vihdoin minulla on edes silmää jollekulle ja on kieltämättä hauskaa taas vertailla komposiittikarttoja..   Wink
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 18:03:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Yulunga
Vieras
« Vastaus #39 : 01.02.2007 19:50:33 »

Jaa siis työpaikka ei viittaa tai siis 10. huone ei tarkoita että juuri työpaikalta tulee tyyppi?

No kuitenkin, ottaisin mieluummin sellaisen ihmisen joka elääkseen tekee sitä mitä minä harrastan ja minä teen sitä mitä hän "harrastaa..." että täydentyisi elämä. Vai onko kyse siitä että haluan tietoisesti projisoida itsestäni tietyn puolen toiseen...  idiot2  crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 01.02.2007 20:17:42 »

Jaa, en tiedä, yhteisproggikset on ihan kiva, kemiat vielä kivempi.. autiota avaruutta tää Suomi mutta tunnelepoa..

Kumma ajatus tämä että tässä istuu eikä ole rakastunut ja sitten on taas? En voi väittää että kaikki edelliset katos savuna ilmaan, jos edes yhtä on "pakko nähdä".. (yhden taioin pois) Tai siis se ajatus että "pitää rakastua". Ehkä ajattelen pikemmin ajatusta "joidenkin välillä tällä pallolla vaan on hyvät aspektit, siis rakkaus+ kiinnostus", harvempien tosin.  angel tai rakastuu vahingossa? hmm.. toinen on kuin pääsiäismuna, avaaminen on kivaa, mutta loppuuko suklaa sitten!
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 21:52:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Yulunga
Vieras
« Vastaus #41 : 01.02.2007 20:45:13 »

voi vitsi. tsekkasin 2007 vuoden ap-karttaa:  askendentti syntymäkartan 5. huoneessa, 
AP- aurinko 5. huoneessa, AP-Venus 7. huoneessa, AP- sekä syntymäkartan  venus  aspect_opp  mars molemmissa, Jupiter syntymäkartan 5. huoneessa!

Olin lukenut karttaa ihan väärin koko ajan  uglystupid2


 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 01.02.2007 21:52:13 »

Pyritkö rakastumaan.

Minusta siitä asiasta on tullut ihan kummallista, ei ollenkaan luontevaa.  Ihan kuin pitäisi olla joku hyvä syy rakastua. Se joka ovesta seuraavaksi tulee ei ole kukaan edellisistä. Ei ole heidän harrasteitaan enää elämässäni hyvä niin. Joku jolla ihan eri agenda. Joskus tuntuu että olisi hyvä olla elämän lopussa. Katselisi jokaista episodia arvioiden, mikä tässä oli tämä pointti.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 01.02.2007 22:03:51 »

Jaa siis työpaikka ei viittaa tai siis 10. huone ei tarkoita että juuri työpaikalta tulee tyyppi?

No riippuu tietenkin, mutta siis 10. huone viittaa uraan ja 6.huone töihin. Eli hyvin todennäköisesti jostain sieltä suunnilta voisi tulla MIKÄLI aspektit eivät toisin kerro. Smiley Jos yhdellä ihmisellä ei ole näin, niin se ei tarkoita ettäkö sama asia ei toimisi muilla ihmisillä. Itsellänikin monet asiat viittaavat töihin ja 6.huoneeseen ja olenkin löytänyt tähän astiset poikakaverini aina koulusta, mihin viittaa myös 6.huone, sillä se kertoo myös päivittäisistä velvollisuuksista ja myös siitä päivittäisestä "työstä" mitä teemme, mikä monelle opiskelijallekn on sitä koulussa käyntiä. Näin esimerkkinä. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #44 : 04.02.2007 06:13:07 »

Osaako joku muuten sanoa, mitä paikkaa mahtaisi huone 12. merkitä? Minulla on siellä Venus Vesimiehessä, eli toisin sanoen miehessäni kiehtoo äly ja erilaisuus (Yes maaar  coolsmiley), mutta mikä tuo tapaamishuone voisi olla? Sairaala?  Embarrassed Onpa "romanttista"?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: