Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijona/neitsyt - luonne  (Luettu 6027 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sattumia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« : 20.07.2007 13:11:39 »

Kertokaa viisaat!
Astrologinen tietämykseni on luokkaa surkea...

Sisareni on luonteeltaan täydellinen neitsyt, mutta hän on kaiken järjen mukaan kuitenkin leijona. Tarkkoja kellonaikoja ei ole saatavissa, mutta äiti muistaa suurinpiirtein oikean kellonajan...(22.8.52,12.30, Elimäki)

Kuinka tämä voi olla mahdollista? Hänessä ei ole mitään leijonamaista. Hän esim. kirjaimellisesti pesee kotiaan hammasharjalla tuntikausia ja saa raivokohtauksia, jos hänen järjestelmällisyyteensä tulee säröjä ulkopuolelta.

Hän on tavattoman loukkaantunut, jos hänen horoskooppimerkikseen sanoo neitsyt. Hän ei hyväksy sitä ollenkaan...

Toinen sisareni on leijona (myös) ja hän on juuri niin leijona, kuin leijona voi olla. Istuu valtaistuimellaan ja jakelee käskyjä alaisilleen  Grin

Olisiko kellään valaistusta asiaan. Siskolla on Kuu ja Venus neitsyessä, voivatko ne olla syynä?

t: nimimerkki epätietoinen

tallennettu

"Lukija, syvenny tähän satuun niin tunnet olosi oudon levottomaksi."
julyette
Vieras
« Vastaus #1 : 20.07.2007 14:24:23 »



Olen usein miettinyt itse samaa enkä ole löytänyt mistään vastausta asiaan. Itse olen aurinkoleijona - nousuneitsyt, mutta leijonaa minussa on vain mieltymys kalliisiin merkkivaatteisiin ja huonekaluihin   Embarrassed    Olen muuten niin neitsyt kuin vain voi olla, hygieeninen ja analyyttinen, täydellisyyteen pyrkivä ja vetäytyvä.

Onko tosiaan sitten siihen syynä tuo Kuun ja Venuksen neitsyt-sijainti, kuten sattumia arveli. Minullakin nuo oleilevat juuri neitsyessä, Uranuksen ja Pluton lisäksi.

Minä en ole syntynyt merkkien vaihtumisen rajalla, kuten sattumian sisar, vaan aivan selkeästi leijonan merkissä, heinäkuulla.
tallennettu
sattumia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #2 : 20.07.2007 14:50:48 »

Juupajuu!

Minäkin olen vesimies/kalat välillä syntynyt, nousuneitsyt/leijona, mutta kiltisti suostunut olemaan kalat... laugh hullu viinaanmenevä taivaanrannan maalari......... :Smiley

mutta eikös näistä aurinko- ja nousumerkeistä ole tarkoitus kuitenkin löytää ne positiiviset asiat ja piirteet ja toteuttaa niitä elämässään? oli mitä merkkiä oli?

systerillä lienee identiteettikriisi...
tallennettu

"Lukija, syvenny tähän satuun niin tunnet olosi oudon levottomaksi."
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #3 : 20.07.2007 18:37:06 »

Siskosi nouseva merkki näyttäisi olevan skorpioni, mutta keskitaivas (MC) onkin sitten neitsyessä ja aurinko yhtymässä siihen  Wink  Tämän epäilisin vaikuttavan paljonkin neitsytmäisyyteen, koska MC kuvastaa uran lisäksi myös tietoisia tavoitteita ja kodin ulkopuolista toimintaa. Lisäksi Kuu (tunteet) ja Venus (ihmissuhteet) ovat neitsyessä.

Siskosi kokee ehkä leijonamaisuutensa voimakkaammin itse, koska kyse on nimenomaan sisimmästä luonteesta (Aurinko). Leijonan merkissä ovat myös kommunikoinnin planeetta Merkurius ja aksendentin hallitsija Pluto, joten hyvin ovat molemmat merkit, sekä leijona että neitsyt, edustettuina kartalla.

Minuakin on moni kuvannut kaurismaisilla ominaisuuksilla, vaikka aurinkomerkiltäni olen vesimies ja nouseva kaksoset. Vähän samalla tavalla kuin siskosi kartalla, minulla on MC kauriissa yhtymässä aksendenttini hallitsijaan Merkuriukseen ja Venukseen. Omakohtaisella kokemuksella pitäisi tuota keskitaivasta varsin merkittävänä tekijänä luonnekuvauksissa, etenkin yhtymässä henkilökohtaisiin planeettoihin Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2007 20:09:09 »

Minuakin on moni kuvannut kaurismaisilla ominaisuuksilla, vaikka aurinkomerkiltäni olen vesimies ja nouseva kaksoset. Vähän samalla tavalla kuin siskosi kartalla, minulla on MC kauriissa yhtymässä aksendenttini hallitsijaan Merkuriukseen ja Venukseen. Omakohtaisella kokemuksella pitäisi tuota keskitaivasta varsin merkittävänä tekijänä luonnekuvauksissa, etenkin yhtymässä henkilökohtaisiin planeettoihin Smiley

Minua taas moni kuivailee kaksosmaiseksi: olen kuin pyörre, joka imaisee mukaansa ja hölötän ja pölötän ja vitsailen. Työkaverit antavat minulle aina kommunikointiin ja yhteydenpitoon liityviä töitä, koska he tietävät että minä hoidan ne parhaiten.

Ja Kaksosta ei kartalla ole.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 20.07.2007 20:22:46 »

Varsinaiseen aiheeseen vielä, että koska siskolla on  aurinko 29 astetta Leijonaa, niin kannattaa muistaa että monesti tuo 29 astetta kuvaa juuri kriittisiä asteita jolloin planeetta ei enää toimi "täydellä teholla" vaan ikään kuin odottelee jo siirtymistä seuraavaan merkkiin.

Ja sitten tuo Minervan huomaama yhtymä MC:hen joka on Neitsyessä antaa oman panoksensa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
sattumia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #6 : 23.07.2007 12:36:04 »

Oi kiitos kaikille vastaajille!!!  smitten

Tämähän selvensi asiaa!! Kaikin puolin!!

Nyt kun vielä saan tarjoiltua tämän selvennyksen siskolleni ymmärrettävällä tavalla.. Cheesy


Kiitos, kiitos kaikille!!!  smitten

t: sattumia
tallennettu

"Lukija, syvenny tähän satuun niin tunnet olosi oudon levottomaksi."
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 23.07.2007 12:47:14 »

Etenkin naisen kartalla monesti Kuu toimii paremmin, näkyvämmin ja tunnistettavammin kuin Aurinko. Kuvaahan Kuu naiseutta, äitiyttä, tunteita, vaistoja, automaattisia reaktioita jne.. Joskus on tullut jopa mietittyä, että nykyastrologia korostaa liikaa Aurinkoa ja Aurinkomerkkiä jättäen huomioon Kuun tärkeän osuuden - etenkin naisilla. Syynä tietty nuo lehtien horoskoopit ja myös se, että oman Kuumerkin tietäminen vaatii jo enemmän perehtymistä astrologiaan kuin pelkkä Aurinkomerkin tietäminen.

Anyway, mielestäni yksi selitys (edellisten lisäksi) on se, että kun sisarellasi on siis Kuu (ja vielä toinen naiseutta kuvaava planeetta eli Venus) Neitsyessä, Neitsyen merkki on Kuumerkkinä vahvempi kuin Aurinkomerkki. Näin myös itselläni. Aurinkoni on Härässä ja Kuu Vesimiehessä. En mielestäni ole paljoakaan härkämäinen, Vesimies-ominaisuudet sen sijaan ovat jatkuvasti pinnassa ja uskoisin että myös helpommin ulkopuolisten tunnistettavissa. 
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: