Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 158868 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #90 : 12.10.2011 10:00:14 »


   neptunus aspect_opp kuu,--- voit olla vähän epävarma, ailahteleva, levoton, ja tyytymätön elämääsi,
                                                     alitajuntasi hakee tilaa ilmaista itseäsi, haluat ehkä muutosta kodin ja elämisen suhteen,
                                                     oppositio merkitsee usein ristiriita tilannetta, jossa haetaan ratkaisua,
                                                     huoneet kertoo millä alueella.     
         
                                                    Näin voisi yleisesti ajatellla.   Smiley
tallennettu
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #91 : 12.10.2011 11:45:40 »


   neptunus aspect_opp kuu,--- voit olla vähän epävarma, ailahteleva, levoton, ja tyytymätön elämääsi,
                                                     alitajuntasi hakee tilaa ilmaista itseäsi, haluat ehkä muutosta kodin ja elämisen suhteen,
                                                     oppositio merkitsee usein ristiriita tilannetta, jossa haetaan ratkaisua,
                                                     huoneet kertoo millä alueella.     
         
                                                    Näin voisi yleisesti ajatellla.   Smiley

Kiitos ihana Liekku  smitten kun viitsit vastata! On kyllä niin totta! Mulla on kuu ykköshuoneessa ja Neptunus vitoshuoneessa eli tarkottaako se, että vitoshuoneessa haetaan muutosta vai mitä? Kuten näkyy; tyhmä olen näiden kanssa buck2  Heti kun rahatilanne antaa myöten pitää kysyä astrologilta koska sen verran pidemmän aikaa on tää ahdistus ja levottomuus ja tyytymättömyys työhöni ym. tuntunut. Sitä ennen ruikutan täällä jos joku osais jotain sanoa kun ajattelin, että aina joku ihana ihminen täällä vähän jelppaa meitä "keltanokkia"  Smiley
tallennettu

Everything happens for a reason
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #92 : 20.12.2011 00:30:39 »

Syntymäkartallani on  neptunus aspect_con askendentti  jouskarissa ja alle parikymppisenä pluto meni ohi (tr pluto aspect_con (askendentti aspect_con neptunus)) vaikuttaen muutaman vuoden tehokkaasti ja seuraukset oli todella megalomaaniset: Lähdin/ erosin lapsuudenuskonnostani, mihin minut kasvatettiin, lähdin kaupungista maalle ja korpeen alkeellisiin olosuhteisiin Wink Prosessi oli todella mieleenjäävä - Tuntui, että valaistuin, ihan mielettömiä olotiloja ja myös painajaisia unissa ja valveilla, ihan suunnattomia sisäisiä kuole tai pakene-reaktioita!
tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #93 : 27.12.2011 14:55:33 »

Minua hirvittää tuleva tr.  neptunus aspect_squ aurinko. Onko kenelläkään tästä mitään hyvää sanottavaa/kokemuksia?  Lips Sealed
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #94 : 16.01.2012 21:10:52 »

Minulla alkaa pian  neptunus aspect_tri aurinko ja odotan että vaikutus näkyy positiivisesti luovuudessa ja esiintymisessä (sattui sopivasti, koska tammikuun lopulla on eräs tärkeä esiintyminen)... saas nähdä sitten onko vaikutus tietoinen vai alitajuinen, että huomaanko itse mitään eroa.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #95 : 18.01.2012 15:46:54 »

Minua hirvittää tuleva tr.  neptunus aspect_squ aurinko. Onko kenelläkään tästä mitään hyvää sanottavaa/kokemuksia?  Lips Sealed

Hmm.. no kaksi ystävääni pamahti yllättäen "vahingossa" paksuksi sellaisen aikaan Cheesy Jos sen voi positiiviseksi laskea Cheesy

tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #96 : 18.01.2012 21:54:07 »

 neptunus aspect_squ askendentti Vaikutus alkaa 27.1.2012 ja päättyy: 29.4.2012 (Molemmilla samaan aikaan ukon kanssa- sillä tosin alko viime vuoden puolella)
En sitten kerenny vetämään henkeä ton järkyttävän  pluto aspect_squ aurinko jäljiltä.
Tuntuu siltä että teuraaksi käy tämän uuhen tie, seuraava muoto on kebab  Cry..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #97 : 19.01.2012 11:43:26 »

Eppana, oliko pluton neliö auringolle paha paha? Minulla muutaman vuoden kuluttua tuloillaan, mutta olen niin "onnellisessa asemassa" Cheesy että minun kohdallani pluto neliöi kerralla auringon, venuksen, marsin ja ihan heti perään kuun ja kaikki huipentuu heti pluton oppositio askendanttiin.

tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #98 : 19.01.2012 13:19:01 »

Mä koin sen kamalana, kaikki 5 kertaa.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #99 : 20.01.2012 08:25:40 »

Mä koin sen kamalana, kaikki 5 kertaa.

Eli sitä odotellessa Cheesy

Hei, onko täällä plutonikkoja?? Miten te plutonikot olette kokeneet pluton transiitit? Vahvistaako se omia plutonisia ominaisuuksia?

Minä olen kokenut kerran pluton kolmiot kerralla auringolle, kuulle, venukselle ja marsille ja vaikka kyseessä oli kolmio, niin aika oli haastavaa. Kun olen nyt lukenut tulkintoja, niin se aika oli enemmänkin neliö, tulkintojen pohjalta. Eli harmoninen kolmio ei kyllä sopinut siihen aikaan ollenkaan, haasteita piisasi, mutta se oli loppujen lopuksi hyvin anteliasta aikaa ja karsi kaiken kakan pois Smiley

Mietin, miten neliöt tulevat minua kohtelemaan Smiley Onko samanlaista tykitystä luvassa?
En kuitenkaan jännitä liikaa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #100 : 20.01.2012 12:56:00 »

Mennään vähän Neptunus-aiheesta sivuraiteille, kun Plutosta puhutaan, mutta jos kohta palataan taas ruotuun...

Olen plutonikko ja tuskanhikeä pukkaa, kun näen MINKÄ TAHANSA Pluton transiitin olevan tuloillaan. Jopa semisekstiilit, sekstiilit ja kolmiot voivat pistää kovaan kouluun.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #101 : 20.01.2012 15:30:34 »

Mennään vähän Neptunus-aiheesta sivuraiteille, kun Plutosta puhutaan, mutta jos kohta palataan taas ruotuun...

Olen plutonikko ja tuskanhikeä pukkaa, kun näen MINKÄ TAHANSA Pluton transiitin olevan tuloillaan. Jopa semisekstiilit, sekstiilit ja kolmiot voivat pistää kovaan kouluun.

 Totta on,--mikään Pluton transiitti, ei ole helppo,--kyllä se muuttaa ihmistä aina haasteen kautta.   Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #102 : 20.01.2012 19:20:33 »

No minulla ne plutot on vasta onneksi 2017-2018 tarkkana. Saan vielä hetken hengähtää  :Smiley

Totta, palataanpas taas neptunus aiheeseen  Grin Tälläinen minä olen, juttu lähtee rönsyilemään Cheesy

Eli neptunukseen Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #103 : 20.01.2012 20:53:36 »

Neptunuksen, kuten myös muiden taivaankappaleiden transiittien, kokemiseen vaikuttaa tosi paljon niiden sijoittuminen ja asema syntymäkartalla.

Jos syntymäkartalla on Neptunuksen neliöitä, käyttäytyvät myös kolmiot ja sekstiilit jännitteisinä, sillä ne laukaisevat syntymäkartan neliöaspektit myös..

Myös Neptunuksen sijainti ja kontakti esim. johonkin Akseleista voi vaikuttaa hyvinkin paljon ko. transiitin tulkintaan... Itse koin sekä hyvää että huonoa viimeisimmän "keski-iän" transiitin eli  neptunus  aspect_squ  neptunus sekä positiivisesti että negatiivisesti.. Omalla kartallani Neptunus on  aspect_opp  saturnus , aspect_sex  merkurius ja aspect_squ  aurinko ja  mars ja tämän lisäksi Neptunus on 10. Huoneessani, aivan  keskitaivas tuntumassa, joten transiitti vaikutti hämmentävästi ja sekoittavasti ajatteluuni ja muistiin (Merkurius) sillä olin todella hajamielinen ja ajatuksissani, se puolestaan häiritsi  aurinko  neitsyt ( neliö Aurinkoon) ja sotki toimintaani (Mars).. haasteita tuli puolestaan kodin ja päämäärien alueelle, sillä Neptunus on oppositiossa Saturnukseeni Ic:llä...

Mielenkiintoinen huomio oli että kun olin tuona aikana yhteyksissä eri näkijöihin, he näkivät tilanteeni hyvinkin selkeästi ja hyvin, erittäin paikkansa pitävästi ja totuudenmukaisesti, oletettavasti tässäkin oli Merkuriuksella ja Auringolla ( neitsyt ) osansa.. mutta transiitin jälkeen, tuo "ikkuna" sulkeutui..
tallennettu

kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #104 : 05.02.2012 15:58:23 »

Muutin lasteni isän kanssa toistamiseen saman katon alle  aspect_con mars vesimies. Puoli vuotta sitten tuli ero. Nyt vaikuttaa keski-iän kriisi  neptunus aspect_squ neptunus ja myös  jupiter. Syntymäkartallani  neptunus  aspect_con :jupiter:DC:llä. Piakkoin tr neptunus aspect_squ aurinko parin asteen päässä sekä heti perään tr  neptunus aspect_squ askendentti
Onneksi  uranus ja  pluto tekevät helpomman näköisiä transiitteja samaan aikaan.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: